Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
note to self
ik ontdek figuurlijke connecties tussen mensen, zie systemen en oplossingen, kan makkelijk weten wie met wie goed kan omgaan, maar niemand begrijpt dat. en natuurlijk moet je zulke dingen ook niet proberen uit te leggen of er uitgebreid over praten, en dat doe ik ook niet (argh ik typ teveel komma's) maar zelfs de korte momenten waarop ik erover praat schijnen te complex te zijn. nee ik ben geen hoogbegaafde kwal, gewoon een verbaasd mens met een raar talent; op momenten dat ik me kan concentreren. Mensen zijn zó raar...ik wil dat helemaal niet beseffen en er ook niet over nadenken, maar voor mij is daarover piekeren iets vanzelfsprekends, kan er niks aan doen. het is zo'n verschil in inzicht, ik kan in de meeste situaties écht niet vooruitdenken (haha zie me ook eens schaken ![]() En als ik zeldzame adhdloze momenten heb, dan is de overload aan informatie zo verleidelijk, het observeren en leren, dat voelt fijn. En heel erg onuitstaanbaar op momenten. maar dat weet ik. maar dat heet enthousiasme, dat ene eigenschapje waar ik helaas nooit los in kan, behalve digitaal. ik móet een rem hebben, anders houd niemand het met me uit. 4 uren slaap werkt als een tierelier wat dat betreft, het feit dat ik weet dat mensen zich nu (overduidelijk!) beter voelen, geeft me een rust, maar het is andere rust. Net een lekke accu, altijd even pruttelen en daarna stil. geen onderhoud meer nodig. maar het is beter voor 'm als 'ie opgeladen is, en je hebt er meer aan. maar zie dat maar eens te waarderen, met alleen een losse accu ![]() oef. quit preaching dude. |
![]() |
|
@punkstar: Dat ligt niet aan jou, of je daar goed aan hebt gedaan of niet, dat ligt aan die huisgenoot, hoe die ermee omgaat.
![]() Ik zie vrijdag heel mss K. weer eventjes. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik kwam vanmorgen een meisje tegen van de middelbare school..bij het stoplicht vlakbij de uni. Of ik haar nog kende...eh ja...zij heeft mij enorm lopen buitensluiten destijds, dus dat weet ik nog wel.
![]() En ik weet niet wat ik heb, maar het is niet helemaal goed. Vanmorgen weer half misselijk in de trein, ik was bijna in Rotterdam uitgestapt en toen bijna in Den Haag... Snel even een boterham naar binnen gepropt, want meestal ligt het daaraan. Nu is het nog niet helemaal goed, beetje draaierig. Ga maar eens wat eten zo, misschien helpt dat. |
![]() |
|
Jeej, gisteren in de kroeg was leuk! Was met L. naar de Winkel van Sinkel gegaan, onder de schmink en met oranje bloemenslingers om enzo, het was zo gaaf! Vooral het eerste doelpunt, toen ging iedereen helemaal stuk
![]() Nou zometeen naar de fietsenmaker want mijn ketting ligt eraf en m'n remmen doen het niet meer en ik heb 'm echt donderdag nodig! Omg, de uitslag komt steeds dichterbij, ik word er zoo zenuwachtig van! Hoop straks nog even m'n boek uit te lezen zodat ik straks nog ff een boek kan kopen bij m'n werk, die wil ik zoo graag lezen! Ben wel ontzettend moe maar voel me goed en het was leuk en hmm <3
||
Citaat:
klopt, maar dat is afwachten denk ik ![]() ot: kutkutkut waarom geeft alles mij stress? waarom denk ik in doemscenario's? waarom voel ik me buitengesloten als mn vriend met 2 kennissen (vrouwelijk) uitgaat en ik niet mee mag? waarom denk ik dan meteen dat hij mij niet meer leuk vindt? WAAROM kan ik niet gewoon een keer nergens aan denken? ![]()
|
![]() project is af, 2 grote opdracten af. 1 vak bijna af. volgende week praktijkexamen en denk dat ik die wel haal.. Nu stoppen zou zo dom zijn. Maar ik trek het niet. waarom is alles zoveel in het laatste blok. die 2 toetsen en presentatie moet ik toch wel kunnen? maar k wil niet meer. ![]() En vandaag realiseerde ik me gewoon, dat mijn toekomstdroom niet meer helemaal mijn droom is. Ik wil gewoon niet verder. Srry, voor de depressieve post.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik moet ook ff me hart luchten hoop dat het hier kan.
Ik had iemand een hele vertrouwelijke email gestuurd wat alleen tussen ons moest blijven. En wat doet die ihjflasdhjksdahfihiufhasfbasdkjfhsdajf stuurt hem door aan der halve vriendengroep fijn. Egt op dit moment wil ik alleen nog maar... slape ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mn beoordeling van stage was goed, dus dat heb ik ook weer gehad. De kinderen werden op het einde wel druk, waardoor ik ook zenuwachtig werd. Gelukkig vond ze dat niet erg en heeft ze er niks over opgeschreven... Nog twee dagen lesgeven en dan heb ik dat ook weer achter de rug. Ik ga heerlijk uitslapen in de zomervakantie en mn huis af schilderen!
Aanstaande zondag kan ik mn diertje wegbrengen en ik ben zo blij! Dan kan ik met een gerust hart weg, heerlijk! Stiekem komen vervelende dingen toch goed. En ik blijf gewoon hoop houden dat ie weer beter wordt. |
![]() |
||
Citaat:
het was gisteren dat ik niet mee mocht, voor vrijdag ben ik wel uitgenodigd...dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden ![]() bedankt voor je reactie though
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuf* voor dolce! OT: Ik voel me zo ^%$&^%$ ![]() ![]() ![]() Vanochtend vroeg ik me echt af waarvoor ik 't nog allemaal doe. Dat gevoel trok wel een beetje weg, maar bij therapie klapte ik helemaal dicht en wilde ik alleen maar weglopen. Niet gedaan, en aan het einde van het gesprek liep het weer wat beter. de tranen stonden in m'n ogen, maar ik durf gewoon niet te huilen bij die man...ik zou me echt doodschamen. Ik mag deze week nog een keer komen, omdat ik dat graag wilde. Maar ik ben zo bang dat het weer niet/verkeerd doorkomt bij de receptie, dus het liefst wil ik er morgen nog achteraan bellen, maar dat is ook weer zo controlfreakerig. Aan de andere kant gaat het wel bijna altijd mis. Misschien dan toch maar even doen. Net ben ik gaan sporten en m'n bloedsuiker is nu veel te laag en daardoor voel ik me nog rotter. Ik had vantevoren nog wat gegeten, maar kennelijk was het niet genoeg. Of het is de spanning. 'k Heb nu sinaasappelsap en chips gehad en hoop dat het zo bijtrekt. Ik wil echt alleen nog maar slapen. ![]() ![]() ![]() [/jankpost] sorry |
![]() |
|
@ Lienepien: dan zou ik wel bellen, als het controlfreakerig overkomt en ze zouden er wat van zeggen, kun je altijd zeggen dat het heel vaak mis gaat..toch? Maar waarschijnlijk zeggen ze niks en weet jij waar je aan toe bent.
Ik ben btw morgen in Groningen, UB/letterenbieb. ![]() OT: ik ga zo maar eens naar huis, trein van half 8. Dan ben ik rond 21:15 thuis, dat gaat nog net. Wel stom dat ik de hele week, nouja t/m vrijdag alleen ben, want ouders op vakantie en vrijdag komt vriendje. Maar ach, ik ben toch alle dagen overdag weg. En die stomme rotbussen moeten echt weer gaan rijden..nou moet ik elke keer met de fiets, die stalling betalen, zo veel is het niet denk ik, maar ik moet er wel eerder voor weg en dan ook 's avonds laat weer terug fietsen. Ik begrijp dat ze staken, maar ik begrijp niet waarom het zo lang moet duren. |
![]() |
|
@Darkfairy; dat werk lijkt je soms meer kwaad te doen dan goed? Wil je daar eigenlijk nog wel werken?
ot; ja natuurlijk, het toppunt van SOG is gewoon de hele dag zwemmen en op het strand liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! school is voor wanneer het regent ![]()
||
Citaat:
van gisteren. weer niet echt. maarja. en je hebt wel gelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt PM! De bussen gaan donderdag weer (gedeeltelijk) rijden. Ik werd vandaag bijna onder de voet gelopen door een horde boze buschauffeurs die op weg waren naar het gerechtsgebouw ![]() @darkfairy: ({) OT: Deze rotdag is over 57 minuten afgelopen. ![]() Morgen kan alleen maar beter zijn. Hoop ik. |
![]() |
|
Ik heb mijn stage met 'zeer goed' afgerond
![]() (en nog steeds liggen er keuzes van 'hoe nu verder'... Donderdag gesprek bij een verpleeghuis in Zwolle, die mogelijk een stageplaats biedt. Ook een aanbieding voor stage in Harderwijk, maar dat verpleeghuis ligt echt in the middle of nowhere.. Nu ook een uitnodiging voor gesprek in Amersfoort bij een verpleeghuis... En ik ben ook nog in afwachting van een sollicitatie voor een baan... En ik moet op school vóór 4 juli laten weten hoe en wat allemaal... Pfff.)
|
Verwijderd
|
Het gaat neit echt geweldig. Gisteren wéér gedissocieerd bij therapie en daarna was ik nog een tijd duf. Ik baal er zó van. Gelukkig kwam een vriendin van me 's middags en is ze blijven logeren. Dat gaf lekker afleiding
![]() Zometeen weer werken. Ik heb weer de neiging om het af te bellen en de hele dag in mijn bed te gaan liggen. Ik weet dat het allemaal erg meevalt als ik eenmaal daar ben, maar pff. |
![]() |
|
Ja, en ten dagen dat ik het zelf echt even niet meer weet herhaal ik maar, herhaal ik maar wat mijn vader me leerde.
je bent niet meer maar zeker niet minder je bent niet meer maar zeker niet minder je bent niet meer maar zeker niet minder je bent niet meer maar zeker niet minder kom je laat je toch niet maar zo uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan ik laat me niet uit het veld slaan en wat dharma studie me leerde je kunt vuur niet kwalijk nemen dat het brandt je kunt vuur niet kwalijk nemen dat het brandt je kunt vuur niet kwalijk nemen dat het brandt je kunt vuur niet kwalijk nemen dat het brandt je kunt vuur niet kwalijk nemen dat het brandt wees niet ontstemd door verdriet, wees niet gehecht aan vreugde wees niet ontstemd door verdriet, wees niet gehecht aan vreugde wees niet ontstemd door verdriet, wees niet gehecht aan vreugde (En eenzaamheid is een manier om vrienden te worden met jezelf) JA DAT LUCHT OP. Ik kom er wel. Ja. En of. ZO mijn leven is leuk! ik ga vooruit. Er komen andere tijden!
||
Citaat:
![]() OT: Een zeven voor mijn scriptie. Nu hoor ik superblij te zijn.
|
Oh ik weet echt zo niet wat ik met mijn leven aan moet!
Een goed(verdienend) traineeship aannemen? Maar vind ik dat wel interessant, roest ik dan niet meteen vast? Ga ik dan niet helemaal de verkeerde kant op? Reizen? Maar ik kan toch niet zomaar mijn koffers pakken? Dat is ook vluchtgedrag, aan het eind sta ik weer voor dezelfde keuzes. Bovendien vind ik het tussen al deze onzekerheid ook fijn om bij mensen te zijn die me al kennen, die me een beetje op de grond houden. En dan heb ik geld nodig. Maar hoe vind je een baan (behalve om iets aan te nemen waar ze hard mensen nodig hebben), als je niet weet wat je wil? Ik zou niet weten hoe ik een baan moest formuleren. Mijn hoofd zit vol met wat ik op vacaturesites tegenkom; finance, finance, finance. En ik haat het niet, denk ik, en er zijn goede kansen bij. Maar hou ik er van? Aan de andere kant, kan ik het me veroorloven om te wachten tot ik weet wat ik wil, of moet ik gewoon maar ergens beginnen om daar achter te komen?
|
Ja, ik heb m'n dag verneukt. :') Ik ging weer eens veel te laat slapen, omdat ik aan het gamen was, met een overvol hoofd, dus toen was het half 5 ineens. Normaalgesproken slaap ik dan, tot 10 uur ofzo, maar dat was nu dus 2 uur.
![]()
|
Het gaat slecht... Lig, behalve dan dat ik vanmorgen drie kwartier bij Jasper ben geweest, al de hele dag op bed. Heb nergens zin in. Ik heb met moeite mijn laptop opgestart en zit dit met meer of min tegenzin te typen. Mijn gesprek bij Jasper was weer eens zwaar. Het ging erover dat ik mensen heel snel als 'goed' of 'slecht' bestempel. Al mijn afdelingsgenoten en ikzelf zijn slecht omdat we anderen tot last zijn. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mezelf en hun. Ik moet nu gaan opschrijven wat mensen goed maakt en wat ze slecht maakt. Moeilijk
![]() Verder heb ik gister een zmpoging achter de rug. Ik werd op tijd betrapt en moest de separeer in. Ze vinden me suïcidaal en depressief. Mij kan het niks schelen. Ik zie de dood als iets goeds. Ik doe mijn familie er geen pijn mee. Als ik ze er pijn mee zou doen, dan zouden ze wel vaker op bezoek komen. Mijn ouders zullen het er misschien even moeilijk mee hebben, maar die moeten maar even door de zure appel heen bijten. Daarna zullen ze zien, dat het beter voor ze zal zijn. Mijn cavia's kunnen ook wel zonder me. Bij iemand anders zullen ze een veel betere thuis hebben. Ik verzorg ze slecht, vind ik. Al maakten ze het me gister wel moeilijk toen ik met die zmpging bezig was. Ze zaten de hele tijd te piepen, alsof ze het aanvoelden ![]() Gister heb ik ook weer gesneden. Het doet zeer, maar het zal wel over gaan. De verpleging heeft het verbonden en aan elkaar gehecht. Het gaat slecht ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb heel erg het gevoel dat ik weer terug aan het vallen ben. Ik ben heeel schrikkerig op straat, ik heb ook weer heel vaak doemscenario's door m'n hoofd vliegen, ik ben continu aan het anticiperen op dingen die toch niet gaan gebeuren, ik ben afwezig als ik over straat loop. En ik ben bang, want het is bijna vakantie, en dan heb ik eigenlijk helemaal niets meer om me heen; nu moet ik nog naar de uni en dat doet me wel goed, maar dat is straks voorbij en dan wordt de kans alleen maar groter dat ik terug ga vallen. Ik ben ook bang voor volgend studiejaar, want het wordt weer drukker. Deze periode volg ik maar 3 vakken, maar volgend jaar worden het er 6. Ik weet niet of ik dat aankan of aandurf.
Ik vind het wel fijn dat ik nu het gevoel heb dat er iemand achter me staat, de studentdecaan was de fijnste man ooit, hij straalde zo'n rust uit. Ik vertrouwde hem meteen. Mocht het in september dus echt weer niet gaan, dan kan ik naar hem toe en bedenken we samen een oplossing. Bluh, ik wil niet terug naar die therapeute. Ik vind haar te confronterend ![]() Mja, misschien moet ik maar gewoon iets gaan regelen voor de zomer. Zodat ik iets te doen heb. Er zijn vast cursussen in de zomer, of ik dwing mezelf gewoon om een paar keer per week te gaan zwemmen, dan ben ik er even uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |