Advertentie | |
|
![]() |
||
Wacht eens even:
Citaat:
Kijk, dat is dan wel een beetje goed nieuws.
|
Verwijderd
|
Wat ben ik blij als het afgelopen is. Wat een kutseizoen was het. Het lijkt nu meer op een kinderserie door uitspraken als "i'm going to destroy the island" nou wat een verassing zeg.
Enige wat Lost nog leuk kan maken is om weer helemaal opnieuw te beginnen bij seizoen 1. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh.
Als MIB uiteindelijk met een enkel kogelschot kapot te krijgen valt, dan is alles wat we de laatste paar jaar gezien hebben, wel heel erg random geworden. De vinding dat de alternatieve realiteit eigenlijk de dode zielen van alle Losties was, nou ja, op zich wel mooi gevonden, maar boeiend is anders. Ook het hele verhaal van de grot met het licht lijkt me iets wat ze pas halverwege dit seizoen bedacht hebben. Meh meh meh. |
![]() |
|
Tja, als je een gewone sterveling vol door zo'n borst schiet en daarna een flink eind naar beneden schopt, bestaat de kans dat hij het niet overleeft. Dat is op zich niet zo raar....
||
Eh... ik heb de finale net afgekeken maar snap het nu nog steeds niet.
![]() ![]() Citaat:
Pfff... ik vind het eigenlijk een onbevredigend einde, want te veel wordt nog onverklaard gelaten en nu nog steeds snap ik grotendeels nog niet eens waar de serie nou écht om ging. ![]() Ondanks dat alles heb ik het niet droog kunnen houden... toen Jack zijn vader weerzag en iedereen elkaar weerzag in de kerk gingen de sluizen open. ![]() ![]()
|
Ik vond het einde ook zeer onbevredigend. Die hele afterlife reality vind ik stom. Aan de ene kant is het idee natuurlijk heel mooi en aww, maar ik had liever dat het anders was geeindigd. En nu was het alsnog heel vaag want sommige mensen in die afterlife reality waren nog niet ready enzo, ready waarvoor? En waarom begon die afterlife zo ineens weer met flight 815, terwijl Desmond mensen dingen deed herinneren en dat o zo belangrijk was. Heel leuk dat het lukte, maar op een manier voelt het alsnog allemaal best useless.
Ik had liever nog meer over het eiland geweten (bv over dat standbeeld) en over de nummers, maar dat kwam ineens niet meer aan de orde. ![]() Maarrrrrrrr ik was wel blij met de Sawyer-Juliet-reünie. ![]()
|
![]() |
|
|