Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2010, 22:04
Tink*
Tink* is offline
Nou, nu komt er eindelijk een beetje schot in de zaak.
Oud 08-04-2010, 20:18
Signy
Signy is offline
Citaat:
Penny, Daniel, Eloise, Desmond
Jaaaaaaaa

Dan en Des in 1 scene, pratend over liefde, aww. Makes my day!
Leuke ep.
Oud 11-04-2010, 22:58
Verwijderd
Zouden de schrijvers in S1 al bedacht hebben dat er een tweestrijd zou zijn tussen Jacob en Locke/MIB?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 08:48
Carn
Carn is offline
Ik gok zelf van niet. Er was wel een 'rode draad', maar met die omschrijving kunnen ze natuurlijk alles verklaren.
Oud 13-04-2010, 10:00
Carn
Carn is offline
http://sagaciouspenguin.blogspot.com...-it-is_09.html
Oud 14-04-2010, 15:48
Severus
Severus is offline
Awww, Hurley & Libby. <3

En wow, dat einde was toch wel een beetje heftig/zielig.

O ja, ik ben benieuwd of Desmond werkelijk dood is of dat hij nog leeft en iemand hem uiteindelijk uit de put komt halen. Je zag trouwens wel van heinde en verre aankomen dat Locke hem in de put zou duwen, beetje jammer.
Oud 14-04-2010, 16:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Desmond is niet dood, want de promo voor volgende week toont hem levend en wel

(Hoewel hij wel in gevaar leek te zijn)
Oud 14-04-2010, 18:05
Tink*
Tink* is offline
Ja dat vond ik ook jammer dat je dat aan zag komen. Maar waarom rijdt ie in hemelsnaam Locke aan in de alternate tijdlijn? Ik dacht dat de schrijvers ook een keer zeiden dat Libby al eerder op het eiland was geweest en iets met Dharma te maken had, ik hoopte daar nog iets over te zien, maar misschien laten ze het achterwege.
Oud 14-04-2010, 20:28
Carn
Carn is offline
Die put had wel een erg hoge "groep 8 musical" kwaliteit qua uiterlijk :/
Oud 21-04-2010, 19:03
Verwijderd
Heb ik iets gemist? Waarom gaan ze eerst met z'n allen naar Locke, als ze de ep erna met z'n allen weer willen ontsnappen? Ik ben blij dat ze het tempo in de andere reality eindelijk wat hebben opgeschroefd.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Sawyer was nooit van plan om met Flocke mee te gaan, want hij wilde hem "uitleveren" aan Widmore. Dat pakte alleen ietwat anders uit, lol.
Oud 21-04-2010, 19:11
Verwijderd
Nee, dat snap ik. Maar Jack, Kate, Hurley en de piloot uit een Burt Reynolds-film dan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vraag me nu toch wel serieus af of we de echte Desmond nog levend terug zullen gaan zien. Die blik van Sayid suggereert dat hij hem mogelijk heeft laten leven, maar toch......
Oud 21-04-2010, 19:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nee, dat snap ik. Maar Jack, Kate, Hurley en de piloot uit een Burt Reynolds-film dan.
Die heeft Sawyer gewoon weten over te halen. Denk ik.
Oud 21-04-2010, 21:47
Tink*
Tink* is offline
Ik wil meer antwoorden op kleine vragen verdorie! En volgende week wordt er even een weekje overgeslagen, beetje jammer. En eindelijk een Sun&Jin reünie.
Oud 05-05-2010, 14:57
Verwijderd
Noouuu ik heb inmiddels liever dat die alternatieve tijdlijn de 'echte' is. Als het daarmee eindigt is iedereen tenminste nog enigszins gelukkig en levend.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 11:32
Severus
Severus is offline
Wat een kutaflevering. Ik had nog liever Kate, Sawyer, Claire of Lapidus dood gezien inplaats van Sayid, Sun & Jin. Ik vond het wel erg egoïstisch van Jin om bij Sun te blijven, trouwens - hij had zichzelf moeten redden, zodat hij hun dochter kon opvoeden wanneer hij ooit van het eiland afkwam (het verbaasde me ook dat Sun niet eens tegen Jin had gezegd dat hij moest gaan omwille van hun dochter). Nu heeft dat kind helemaal geen ouders meer.
Oud 06-05-2010, 12:59
Carn
Carn is offline
Prima aflevering; eindelijk de botte bijl in de overbodige karakters.
Oud 06-05-2010, 13:04
Tink*
Tink* is offline
Echt iedereen gaat dood, maar die stomme Kate leeft nog steeds. En die stomme Jack ook nog. En het verbaasde mij ook dat Sun niet tegen Jin zei dat ie zichzelf moest redden om dat kind op te voeden.
Oud 06-05-2010, 13:55
Verwijderd
Prima dat een aantal van de zinloze karakters nu dood zijn, maar waarom leeft Kate nou nog.

Maar anyway, het is nu duidelijk dat Hurley de nieuwe Jacob gaat worden, en niet Jack.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 14:01
Verwijderd
Zouden Richard en Ben de C4 in het vliegtuig gestopt hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 19:25
Verwijderd
Ik hoop dat ze allemaal dood gaan, ze zijn allemaal kut
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 20:29
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lapidus mag gewoon niet dood zijn
Oud 06-05-2010, 22:06
Verwijderd
Eindelijk weer een ouderwetse Lost aflevering zoals we die al heel lang niet meer gezien hebben, geniaal
Jammer van Sayid, had toch liever Kate dood zien gaan, dat heb ik altijd al een kut personage gevonden.
Nog 2 weken en dan is het (eindelijk) klaar
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 22:59
Verwijderd
Las ergens op IMDb dat de laatste ep 2,5 uur gaat duren ipv 2.

Hopelijk wordt dit baggerseizoen toch nog gaaf afgesloten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 23:03
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik hoop dat ze allemaal dood gaan, ze zijn allemaal kut
wth
haters
Oud 12-05-2010, 17:57
Verwijderd
Ach jonguh, fangirl.

Ik durf de nieuwe ook weer niet te kijken, hoor er echt wisselende dingen over ;p
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 21:27
Verwijderd
Ach ja, backstory voor Jacob en MIB. Too little, too late.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 11:25
Tink*
Tink* is offline
En alles was ook voorspelbaar, verrassingselementfail.
Oud 13-05-2010, 12:10
Verwijderd
En we hebben ook niks nieuws geleerd waar we de volgende aflevering wat aan zouden kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 12:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ach, we weten nu eindelijk:

1: wie Adam & Eve werkelijk zijn
2: wat Jacob precies moe(s)t beschermen.
3: dat Jacob en de MiB broers zijn (wisten we al, maar is nu bevestigd)
4: dat MiB eigenlijk niet evil was
5: dat smokey en MiB niet noodzakelijk één en dezelfde persoon zijn.
6: dat Jacob een talentloze hack was todat hij een potion van zijn moeder dronk.

En vast nog wel meer. Ik vind de informatie best een significante aanwinst voor de Lost-mythologie. Ik ben wel blij dat ik dit soort dingen nu weet. Wat voor nut het precies heeft voor de afwikkeling van de huidige gebeurtenissen, is mij ook niet helemaal duidelijk, though. Maar we zullen zien.
Oud 13-05-2010, 14:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wacht eens even:

Citaat:
A couple of my readers pointed out that when Jacob sends the Man in Black down the log flume and he turns into the Smoke Monster, the light in the cave goes out. And they've wondered if that means that Smokey now is the light that Jacob is supposed to protect and that's why he can't leave the island.

CC: You'll get more information that will help you understand that in the episodes that follow this one.
http://www.hitfix.com/blogs/whats-al...across-the-sea

Kijk, dat is dan wel een beetje goed nieuws.
Oud 16-05-2010, 01:06
Verwijderd
Citaat:
En we hebben ook niks nieuws geleerd waar we de volgende aflevering wat aan zouden kunnen hebben
zo zou je het kunnen zien, je zou ook kunnen zeggen dat de producers een nieuw "antwoord" op het mysterie van het eiland geintroduceerd hebben. Ik denk dat er aan de hand van "the source" en jacob's mother wel een hoop dingen uitgelegd kunnen worden.

Ik vond het iig wel een coole aflevering Maakt me nog meer benieuwd naar hoe de serie gaat eindigen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 11:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Muhahaha, Charles en Zoey zijn dead

Het was me echt een waar genoegen om Zoey zo gruwelijk te zien sterven
Oud 19-05-2010, 14:09
Severus
Severus is offline
Hmm, ben benieuwd wat Ben nou toch weer van plan is....

Wel leuk trouwens, die subtext tussen hem en Rousseau in de alternate timeline.
Oud 20-05-2010, 06:05
Verwijderd
Waarom heeft Jacob zich in vredesnaam laten vermoorden door Ben. Alleen maar om het verhaal verder te helpen, niet omdat er enige logica in zit. Als Jacob dat niet had laten gebeuren, was nu al deze onzin niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 06:57
Verwijderd
Wat ben ik blij als het afgelopen is. Wat een kutseizoen was het. Het lijkt nu meer op een kinderserie door uitspraken als "i'm going to destroy the island" nou wat een verassing zeg.
Enige wat Lost nog leuk kan maken is om weer helemaal opnieuw te beginnen bij seizoen 1.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 19:50
Verwijderd

Verder ga ik dit topic niet meer lezen want ik ben pas bij 4x9
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 01:06
Signy
Signy is offline
Citaat:
[filmpje]

Verder ga ik dit topic niet meer lezen want ik ben pas bij 4x9
Ik zie niks.
Oud 23-05-2010, 12:20
Verwijderd
het wat een leuk Sawyer-filmpje.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 12:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 23-05-2010, 14:32
Severus
Severus is offline
Vandaag de finale in de Verenigde Staten, morgen downloaden en kijken!
Oud 25-05-2010, 00:03
Carn
Carn is offline
en, wat vonden we er van?
Oud 25-05-2010, 06:20
Verwijderd
Meh.

Als MIB uiteindelijk met een enkel kogelschot kapot te krijgen valt, dan is alles wat we de laatste paar jaar gezien hebben, wel heel erg random geworden. De vinding dat de alternatieve realiteit eigenlijk de dode zielen van alle Losties was, nou ja, op zich wel mooi gevonden, maar boeiend is anders. Ook het hele verhaal van de grot met het licht lijkt me iets wat ze pas halverwege dit seizoen bedacht hebben. Meh meh meh.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 06:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, als je een gewone sterveling vol door zo'n borst schiet en daarna een flink eind naar beneden schopt, bestaat de kans dat hij het niet overleeft. Dat is op zich niet zo raar....
Oud 25-05-2010, 13:24
Severus
Severus is offline
Eh... ik heb de finale net afgekeken maar snap het nu nog steeds niet. Waar ging dat hele gedoe met het eiland dan om? Waren ze allemaal bij de crash in de pilotaflevering al dood, waarna ze niet in de gaten hadden dat ze dood waren? Is het eiland het voorgeborchte (of limbo), waarna ze - na alle moeilijkheden die ze op het eiland hadden doorgemaakt - eindelijk in de finale in de hemel werden toegelaten (dus ze moesten er eerst iets voor doen, een soort van boetedoen)? Is in de serie dan geen enkele realiteit na de crash in de pilotaflevering 'echt'?

Citaat:
De vinding dat de alternatieve realiteit eigenlijk de dode zielen van alle Losties was, nou ja, op zich wel mooi gevonden, maar boeiend is anders.
Is die alternatieve realiteit dan een geestenwereld, zo'n tussendimensie tussen de wereld van de levenden en de doden? De hemel kan het in ieder geval niet zijn, want in die alternatieve realiteit gebeurden er immers smerige dingen (moord, geweld, etc.).

Pfff... ik vind het eigenlijk een onbevredigend einde, want te veel wordt nog onverklaard gelaten en nu nog steeds snap ik grotendeels nog niet eens waar de serie nou écht om ging.

Ondanks dat alles heb ik het niet droog kunnen houden... toen Jack zijn vader weerzag en iedereen elkaar weerzag in de kerk gingen de sluizen open. Lijkt me ook werkelijk prachtig om iedereen die belangrijk voor je was weer te kunnen weerzien na de dood. Wat dat betreft houd ik wel van happy endings.
Oud 25-05-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Maar anyway, het is nu duidelijk dat Hurley de nieuwe Jacob gaat worden, en niet Jack.
En nu vraag ik me af waar dat toen uit bleek.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 18:07
Verwijderd
Ik vroeg me meer af waar Michael en Walt waren
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 18:29
Verwijderd
Ik gok dat de acteur die Walt speelde intussen zoveel ouder is geworden dat hij niet meer op Walt lijkt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 18:57
Tink*
Tink* is offline
Ik vond het einde ook zeer onbevredigend. Die hele afterlife reality vind ik stom. Aan de ene kant is het idee natuurlijk heel mooi en aww, maar ik had liever dat het anders was geeindigd. En nu was het alsnog heel vaag want sommige mensen in die afterlife reality waren nog niet ready enzo, ready waarvoor? En waarom begon die afterlife zo ineens weer met flight 815, terwijl Desmond mensen dingen deed herinneren en dat o zo belangrijk was. Heel leuk dat het lukte, maar op een manier voelt het alsnog allemaal best useless.

Ik had liever nog meer over het eiland geweten (bv over dat standbeeld) en over de nummers, maar dat kwam ineens niet meer aan de orde.

Maarrrrrrrr ik was wel blij met de Sawyer-Juliet-reünie.
Reageren

Regels voor berichten