Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
o ik heb me net laten verneuken door matlab, ik snapte echt niet wat hij nou moeilijk deed
Had ik dit gedaan: for i=1:0.1:10; j=(10*i-9); A(j)=5*i; end error: ??? Attempted to access A(15); index must be a positive integer or logical. Error in ==> Untitled at 3 A(j)=5*i; En ik zat echt te kijken, van huh wtf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel ziek, wat moet je met een onderhoudscontract? Hoewel, als ik zo'n tv had dan wilde ik ook wel dat iemand anders 'm voor me kwam lappen. Een glazenwasser die gewoonlijk wolkenkrabbers doet, ofzo. Citaat:
![]() Citaat:
En in de ambilighthoek hebben ze tv's op het plafond hangen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is win-win, want als ik gelijk heb dan heb ik gelijk en als ik ongelijk heb dan heeft iemand anders me in het verleden foutief verbeterd en dan kan ik daar weer op gaan zeuren. |
![]() |
||
Citaat:
Dat ding moet kennelijk onderhouden worden. En toen gingen we met die knakker in discussie. En hij zei dat ze 'm gewoon niet verkochten als je dat contract niet ondertekende. En verder hebben ze echt serieus teringveel tv schermen in de mediamarkt. Echt dat je je afvraagt of dat niet net zoveel energie verbruikt als de rest van de stad ;\
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien jij niet naar mensen toegaat die niet naar Groningen gaan, zal je dus eindigen als boerderijjurist die zich bezig houdt met zaken waar de koe van boer Henk haar behoefte mag doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a. zou willen zien b. niet in de tentamen periodes afspreken c. geen avondmeet houden omdat ik anders niet meer thuis kom of heel vroeg weer weg moet d. geen andere verplichting heb Dan kom ik, helaas treden deze dingen allemaal te vaak in, en even tussendoor langskomen zit er niet in bij deze tijden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje flauw. Ik heb de neiging om nu een topic te openen over of er meer mensen zijn die in de sloot zijn gevallen en hoe dat dan was. Het is die verdomde rusteloosheid door gebrek aan goed geluid, wat ik je brom! Citaat:
En ja, inderdaad. Ik hoop dat ze die schermen op z'n minst uitzetten als ze gesloten zijn, sommige bedrijven laten gewoon alles aanstaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ze hebben ook aan de bovenkant van de muren zo'n gigantische rij met een paar honderd dezelfde monitors hangen die allemaal hetzelfde laten zien ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Haha, dat is best een leuk idee! Dan kan ik reageren want ik ben ook een keer in de sloot gevallen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233 Verwijderd | 4 | 07-06-2008 14:24 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 |