Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2008, 20:59
Verwijderd

jezus wat een ding. Maar met zo'n klein japans vrouwtje ernaast lijkt het nog wat groter natuurlijk!
Advertentie
Verwijderd
Vreselijke souvenirs is een pleonasme
Verwijderd
Citaat:
link / foto!
Volgens mij is het deze:

108 inch. Meer dan mijn schatting van 2 meter dus. Haha, had ik nou maar zoals ik aanvankelijk wilde '2 of 3 meter' gezegd. Maar neeee, het klonk te onwerkelijk. Pf! Die tv heeft duidelijk lak aan onwerkelijkheid
Oud 02-06-2008, 21:00
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oja, het was 79.999,- en niet 69.999,- inderdaad. Hahaha, alsof iemand die een tv van 80k koopt overstag gaat door die ene euro die ze er af gehaald hebben om 'm goedkoper te doen lijken
Maar daarbij moest je nog een onderhoudscontract tekenen a 2000 euro per jaar oid. En eenmalig installatiekosten a 2500 euro, omdat dat hele ding een paar honderd kilo weegt en je dat no wai zelf verplaatst krijgt.
Verwijderd
Citaat:
Er zijn zulke gave souvenirs, maar je moet ze zelf maken
Verwijderd
Citaat:
oja, waar dan?
Ik ga nu niet zoeken, maar ik zal voortaan wel de moeite nemen de betweter uit te hangen
Verwijderd
o ik heb me net laten verneuken door matlab, ik snapte echt niet wat hij nou moeilijk deed

Had ik dit gedaan:
for i=1:0.1:10;
j=(10*i-9);
A(j)=5*i;
end

error:
??? Attempted to access A(15); index must be a positive integer or logical.

Error in ==> Untitled at 3
A(j)=5*i;

En ik zat echt te kijken, van huh wtf.
Oud 02-06-2008, 21:01
Verwijderd
Er is hier zeker niemand die How I Met Your Mother volgt?
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het deze:

[afbeelding]

108 inch. Meer dan mijn schatting van 2 meter dus. Haha, had ik nou maar zoals ik aanvankelijk wilde '2 of 3 meter' gezegd. Maar neeee, het klonk te onwerkelijk. Pf! Die tv heeft duidelijk lak aan onwerkelijkheid
Als je zo'n tv in je woonkamer hebt moet je best ver weg gaan zitten. Kan je net zo goed een kleinere kopen en dichterbij gaan zitten /manonlogica
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat ook natuurlijk

Citaat:
Volgens mij is het deze:

[afbeelding]

Het was zo'n scherm met nog een heel ding eronder. Zo'n standaard enzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu niet zoeken, maar ik zal voortaan wel de moeite nemen de betweter uit te hangen
doe dat, want dit soort uitspraken slaan nergens op.
Oud 02-06-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
doe dat, want dit soort uitspraken slaan nergens op.
Ach, is ons kleine jongetje weereens op zn teentjes getrapt
Oud 02-06-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik niet. Ik koop dingen eerder niet dan wel. Ik vind het dan ook vreemd dat mensen zich niet in kunnen houden met hun geld uitgeven.

Ik was naar Budapest met mijn studentenvereniging. En er zat een meisje bij en die zat de hele tijd van, ja, ik heb weinig geld, ik heb maar 50 euro, maar daar moet ik ook nog de rest van de maand mee doorkomen en ik weet niet hoe ik dat ga doen als het op is en dit en dat. Maar ze zat wel de meest vreselijke souvenirs te kopen. En bij elk souvenir begon het verhaal weer opnieuw. Echt erg ;\
Haha, dat is wel gewoon lame. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die na Wacken moesten gaan liften omdat ze al hun geld, inclusief het geld voor een treinkaartje (dat ze ter plekke moesten kopen, wat ook debiel en duur is) hadden opgezopen. En dan nog rondjes geven ook. Sociaal, maar ga daarna niet zielig doen bij anderen en eisen dat ze je honderd euro 'lenen' voor de terugreis.
Oud 02-06-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ach, is ons kleine jongetje weereens op zn teentjes getrapt
Oud 02-06-2008, 21:05
Verwijderd
I rest my case, your honor
Oud 02-06-2008, 21:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Haha, dat is wel gewoon lame. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die na Wacken moesten gaan liften omdat ze al hun geld, inclusief het geld voor een treinkaartje (dat ze ter plekke moesten kopen, wat ook debiel en duur is) hadden opgezopen. En dan nog rondjes geven ook. Sociaal, maar ga daarna niet zielig doen bij anderen en eisen dat ze je honderd euro 'lenen' voor de terugreis.
Ik snap dat mensen het moeilijk kunnen hebben om rond te komen en alles. Maar dit soort dingen slaan natuurlijk nergens op :')
Oud 02-06-2008, 21:06
Verwijderd
In my chambers
Verwijderd
I'll allow it.
Verwijderd
Citaat:
Maar daarbij moest je nog een onderhoudscontract tekenen a 2000 euro per jaar oid. En eenmalig installatiekosten a 2500 euro, omdat dat hele ding een paar honderd kilo weegt en je dat no wai zelf verplaatst krijgt.
Hahahaha, heb je dat aan ze gevraagd? "Hallo, ik ben geïnteresseerd in diiiiieeee. *wijst* Wakostda, komen jullie 'm brengen en krijg ik er nog een flesje wijn bij ofzo?"

Maar wel ziek, wat moet je met een onderhoudscontract? Hoewel, als ik zo'n tv had dan wilde ik ook wel dat iemand anders 'm voor me kwam lappen. Een glazenwasser die gewoonlijk wolkenkrabbers doet, ofzo.

Citaat:
Als je zo'n tv in je woonkamer hebt moet je best ver weg gaan zitten. Kan je net zo goed een kleinere kopen en dichterbij gaan zitten /manonlogica
Dat werkt niet, want dan heb je niet dat bioscoopgevoel. Denk ik.

Citaat:
Dat ook natuurlijk

Het was zo'n scherm met nog een heel ding eronder. Zo'n standaard enzo.
Bij ons hebben ze er vier naast elkaar hangen, in zo'n vierkant/rechthoek-formatie. Twee bij twee. En daar laten ze iets op zien, dat het beeld zo gesplitst is in vieren, zeg maar.

En in de ambilighthoek hebben ze tv's op het plafond hangen.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Briljant Gauloises.
Oud 02-06-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik niet. Ik koop dingen eerder niet dan wel. Ik vind het dan ook vreemd dat mensen zich niet in kunnen houden met hun geld uitgeven.

Ik was naar Budapest met mijn studentenvereniging. En er zat een meisje bij en die zat de hele tijd van, ja, ik heb weinig geld, ik heb maar 50 euro, maar daar moet ik ook nog de rest van de maand mee doorkomen en ik weet niet hoe ik dat ga doen als het op is en dit en dat. Maar ze zat wel de meest vreselijke souvenirs te kopen. En bij elk souvenir begon het verhaal weer opnieuw. Echt erg ;\
Dat soort mensen moeten heel erg verkouden worden.
Oud 02-06-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
I rest my case, your honor
Groningen
Oud 02-06-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
moet.
Oud 02-06-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
moet.
Klopt, altijd een lastige.
Oud 02-06-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Is het niet 'dat soort mensen moet'?

Dit is win-win, want als ik gelijk heb dan heb ik gelijk en als ik ongelijk heb dan heeft iemand anders me in het verleden foutief verbeterd en dan kan ik daar weer op gaan zeuren.
Oud 02-06-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Groningen
Ja, echte wereldburgers, die komen tenminste verder dan de 1 uur reis beperking die jij jezelf oplegt
Verwijderd
Citaat:
Is het niet 'dat soort mensen moet'?

Dit is win-win, want als ik gelijk heb dan heb ik gelijk en als ik ongelijk heb dan heeft iemand anders me in het verleden foutief verbeterd en dan kan ik daar weer op gaan zeuren.
En als je te laat bent, is het spuit 11.
Lethe
Lethe is offline
Aaaaaaalle welpies helpen
Oud 02-06-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
En als je te laat bent, is het spuit 11.
Toen ik op 'quote' klikte stond de post van Katje er nog niet
Oud 02-06-2008, 21:12
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat is inderdaad wel vreemd. Is de bus niet over z'n fiets gereden?
Nee, zijn fiets lag in de berm. Ik moest best wel lachen om het verhaal. En het is gelukkig goed afgelopen.
Oud 02-06-2008, 21:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, echte wereldburgers, die komen tenminste verder dan de 1 uur reis beperking die jij jezelf oplegt
DK meetlijst;

Komen niet:
Gauloises

Nee oke.
Oud 02-06-2008, 21:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hahahaha, heb je dat aan ze gevraagd? "Hallo, ik ben geïnteresseerd in diiiiieeee. *wijst* Wakostda, komen jullie 'm brengen en krijg ik er nog een flesje wijn bij ofzo?"

Maar wel ziek, wat moet je met een onderhoudscontract? Hoewel, als ik zo'n tv had dan wilde ik ook wel dat iemand anders 'm voor me kwam lappen. Een glazenwasser die gewoonlijk wolkenkrabbers doet, ofzo.

Dat werkt niet, want dan heb je niet dat bioscoopgevoel. Denk ik.

Bij ons hebben ze er vier naast elkaar hangen, in zo'n vierkant/rechthoek-formatie. Twee bij twee. En daar laten ze iets op zien, dat het beeld zo gesplitst is in vieren, zeg maar.

En in de ambilighthoek hebben ze tv's op het plafond hangen.
Ik ken iemand die bij de mediamarkt werkt en een iets hogere functie heeft dan zo standaard medewerkertje. En hij vertelde dat. En hij vertelde toen ook, in december ofzo was dat, dat er toen maar een stuk of 5 van verkocht waren en onder andere aan een bank enzo.

Dat ding moet kennelijk onderhouden worden. En toen gingen we met die knakker in discussie. En hij zei dat ze 'm gewoon niet verkochten als je dat contract niet ondertekende.

En verder hebben ze echt serieus teringveel tv schermen in de mediamarkt. Echt dat je je afvraagt of dat niet net zoveel energie verbruikt als de rest van de stad ;\
Oud 02-06-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
kosten-batenanalyse heet dat.

En aangezien jij niet naar mensen toegaat die niet naar Groningen gaan, zal je dus eindigen als boerderijjurist die zich bezig houdt met zaken waar de koe van boer Henk haar behoefte mag doen.
Oud 02-06-2008, 21:15
Verwijderd
Gekkies.
Oud 02-06-2008, 21:15
Lethe
Lethe is offline
Die ene tv in de mediamarkt toen van 80.000 euro.
Oud 02-06-2008, 21:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gekkies.
Oud 02-06-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
DK meetlijst;

Komen niet:
Gauloises

Nee oke.
Niet relevant argument, als er mensen meeten die/en ik:
a. zou willen zien
b. niet in de tentamen periodes afspreken
c. geen avondmeet houden omdat ik anders niet meer thuis kom of heel vroeg weer weg moet
d. geen andere verplichting heb

Dan kom ik, helaas treden deze dingen allemaal te vaak in, en even tussendoor langskomen zit er niet in bij deze tijden
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
DK meetlijst;

Komen niet:
Gauloises

Nee oke.
OMG, geniaal
Verwijderd
Citaat:
Nee, zijn fiets lag in de berm. Ik moest best wel lachen om het verhaal. En het is gelukkig goed afgelopen.
Maar dan is het wel logisch, eigenlijk. Want als je richting berm/sloot fietst en vervolgens een beetje richting die sloot valt, dan ligt je fiets verder van de sloot af dan jij. Waardoor het kan voorkomen dat jij er wel in valt en de fiets niet.

Beetje flauw.

Ik heb de neiging om nu een topic te openen over of er meer mensen zijn die in de sloot zijn gevallen en hoe dat dan was. Het is die verdomde rusteloosheid door gebrek aan goed geluid, wat ik je brom!

Citaat:
Ik ken iemand die bij de mediamarkt werkt en een iets hogere functie heeft dan zo standaard medewerkertje. En hij vertelde dat. En hij vertelde toen ook, in december ofzo was dat, dat er toen maar een stuk of 5 van verkocht waren en onder andere aan een bank enzo.

Dat ding moet kennelijk onderhouden worden. En toen gingen we met die knakker in discussie. En hij zei dat ze 'm gewoon niet verkochten als je dat contract niet ondertekende.

En verder hebben ze echt serieus teringveel tv schermen in de mediamarkt. Echt dat je je afvraagt of dat niet net zoveel energie verbruikt als de rest van de stad ;\
Ik vraag me af wat voor onderhoud dat dan precies is. Die onderhouders zien dan trouwens ook de meest zieke huizen van de meest omhooggevallen lui, zeg. Althans, als er uberhaupt particulieren zijn die 'm gekocht hebben. Is dat van die vijf tv's alleen in Nederland of in heel Europa?

En ja, inderdaad. Ik hoop dat ze die schermen op z'n minst uitzetten als ze gesloten zijn, sommige bedrijven laten gewoon alles aanstaan.
Oud 02-06-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
kosten-batenanalyse heet dat.

En aangezien jij niet naar mensen toegaat die niet naar Groningen gaan, zal je dus eindigen als boerderijjurist die zich bezig houdt met zaken waar de koe van boer Henk haar behoefte mag doen.
Ik denk toch dat er betere zaken in het verschiet liggen zoals het er nu uitziet
Oud 02-06-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk toch dat er betere zaken in het verschiet liggen zoals het er nu uitziet
niet hopen
Oud 02-06-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
niet hopen
Wie heeft het hier over hopen?
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vraag me af wat voor onderhoud dat dan precies is. Die onderhouders zien dan trouwens ook de meest zieke huizen van de meest omhooggevallen lui, zeg. Althans, als er uberhaupt particulieren zijn die 'm gekocht hebben. Is dat van die vijf tv's alleen in Nederland of in heel Europa?

En ja, inderdaad. Ik hoop dat ze die schermen op z'n minst uitzetten als ze gesloten zijn, sommige bedrijven laten gewoon alles aanstaan.
Die 5 verkochte was dacht iiik... uhm, van Nederland op dat moment. Maar toen waren ze er nog niet zo lang en was het nog hip en tof om erover te praten. Ik denk niet dat er erg veel van verkocht zijn en dat de meeste door bedrijven zijn gekocht. Maar toch.

Maar ze hebben ook aan de bovenkant van de muren zo'n gigantische rij met een paar honderd dezelfde monitors hangen die allemaal hetzelfde laten zien
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar dan is het wel logisch, eigenlijk. Want als je richting berm/sloot fietst en vervolgens een beetje richting die sloot valt, dan ligt je fiets verder van de sloot af dan jij. Waardoor het kan voorkomen dat jij er wel in valt en de fiets niet.

Beetje flauw.

Ik heb de neiging om nu een topic te openen over of er meer mensen zijn die in de sloot zijn gevallen en hoe dat dan was. Het is die verdomde rusteloosheid door gebrek aan goed geluid, wat ik je brom!
Ja en de situatie, je schrikt toch natuurlijk. Die bus reed overigens gewoon door.

Haha, dat is best een leuk idee! Dan kan ik reageren want ik ben ook een keer in de sloot gevallen.
Oud 02-06-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft het hier over hopen?
jij later, als de koeien van boer henk een darminfectie hebben
Oud 02-06-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
jij later, als de koeien van boer henk een darminfectie hebben
Was jij het niet die een vak leert dat op slachten lijkt?
Oud 02-06-2008, 21:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Moest dat een bash voorstellen?
Oud 02-06-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Nee
Oud 02-06-2008, 21:28
Lethe
Lethe is offline
Ik denk eerder dat LL aan het bashen is.
Oud 02-06-2008, 21:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk eerder dat LL aan het bashen is.
True.

Regels voor berichten