| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
[edit] En dat geldt voor sterrenmeisje ook, uiteraard. En voor Missy. Haha, dit is alsof ik mensen bedank bij een oscar. [/edit]Ik bedenk me trouwens opeens dat ik niet gereageerd had op posts in het OMG-topic. Daar wilde ik nog op zeggen dat ik een livejournal heb, dus als mensen zich heel erg vervelen kunnen ze daar gaan lezen. Alleen update ik bijna nooit. Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 22:35. |
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb wel altijd een flesje water in mijn tas. En als ik het niet vertrouw dan hou ik die gewoon in mijn hand. Bv. als ik thuis binnenkom en er heel veel fietsen staan, dan kan de moordenaar gewoon even bij één van mijn huisgenoten 'zijn'.
|
|
|||
|
Citaat:
Er kan zo maar iemand achter je aanrijden. Maar verder ben ik wel iemand die zelf mensen gaat killen, ook bij lasergamen. ;xCitaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hahaha wat een guerrilla-tactieken.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Of er zijn meer over, het spel duurt drie weken ofzo dus daarna is het gewoon Schluss.Citaat:
Oeh als ik weet wie ik heb ga ik eens flink jagen, want de vorige die ik had die kende ik alleen maar bij naam en ze kwam ook ineens niet meer op het pand enzo zodat ik haar ook niet kon opwachten/achterna gaan oid.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd