Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2008, 21:21
Verwijderd
ja, een hartje mag wel vind ik!!
Advertentie
Verwijderd
Ow die reclame heb ik nog nooit gezien geloof ik, van Henk, wel van dat arme koekje met teveel chocola.
Verwijderd
rookruimtes zijn meestal juist best plezant, mits er goede ventilatie is. de rookruimtes op zurich zijn echt fantastich bijvoorbeeld.
Oud 08-06-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ow die reclame heb ik nog nooit gezien geloof ik, van Henk, wel van dat arme koekje met teveel chocola.
maar dat koekje is lang niet zo zielig als henk. geloof me.
Oud 08-06-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
rookruimtes zijn meestal juist best plezant, mits er goede ventilatie is. de rookruimtes op zurich zijn echt fantastich bijvoorbeeld.
Ik bedoel eerder de grote zalen vol zweterige, bezopen mensen, waarvan sommigen niet schromen om over de grond te kotsen.
Oud 08-06-2008, 21:23
Missy
Missy is offline
Fijne avond nog. Doeg.
Oud 08-06-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
maar dat koekje is lang niet zo zielig als henk. geloof me.
Welk merk koekje? Moet toch te vinden zijn op youtube ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer de grote zalen vol zweterige, bezopen mensen, waarvan sommigen niet schromen om over de grond te kotsen.
ja, daar ben ik ook niet zo van.

Citaat:
Fijne avond nog. Doeg.
dag missy. slaap lekker alvast.
Verwijderd
Citaat:
Fijne avond nog. Doeg.
Dag, .
Verwijderd
Citaat:
Welk merk koekje? Moet toch te vinden zijn op youtube ofzo.
ik ga zoeken voor je. geduld.

[edit] onvindbaar. sorry.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fijne avond nog. Doeg.
Bye bye.
Tink*
Tink* is offline
Potver, mijn target met gotcha heeft zelfmoord gepleegd en nu hoor ik haar kaartje te krijgen. Het was echt al vorige week ergens gebeurd en ik heb 'm nog niet. Dus ik de organisatie smsen: 'ja ik kijk wel even, je hoort het nog wel' Ja hallo.
Oud 08-06-2008, 21:26
Verwijderd
Gotcha?
Oud 08-06-2008, 21:27
Tink*
Tink* is offline
Ja, je krijgt een kaartje met een doelwit, die moet je nat zien te maken en dan krijg je zijn kaartje. En je kan ook huurmoordenaars inhuren en verdedigingsschoten lossen. Je weet niet wie er nog meer meedoen enzo. Best grappig.
Oud 08-06-2008, 21:28
Verwijderd
dat lijkt me echt gaaf en heel raar
Oud 08-06-2008, 21:29
Verwijderd
Citaat:
ik ga zoeken voor je. geduld.

[edit] onvindbaar. sorry.
Aw
Tink*
Tink* is offline
Ja er kan ook echt zo nu iemand mijn kamer binnenstormen ofzo. En je moet onderweg steeds uitkijken enzo. Maar ik ben sowieso wel goed in bekenden spotten, dus dat scheelt. Maar mijn moordenaar is laks ofzo, ik heb nog geen moordpoging gemerkt.
Verwijderd
Heb je nu ook op elk moment een waterpistooltje bij je? .
Verwijderd
Citaat:
Waar haalt Paranoide de energie vandaan om al die lange posts te schrijven?
500+ aanslagen per minuut en onmogelijk kort en bondig kunnen zijn.

Citaat:
Ja, maar je mag wel rookruimtes inrichten.
HE, dat was toch al zo? Dus je mag nog wel roken in restaurants en koffiehuisjes, als je maar in de rookruimte blijft?

Citaat:
Paranoide, jouw posts zijn echt stuk voor stuk helden.

Al is het hopelijk niet voorgekomen.
Ik bedoelde dus dat hij dat nu zou moeten doen, niet als kind. Gewoon na 3 maanden geen contact opeens bij je vader op de stoep staan met zoiets en dan weer weglopen en verder niks zeggen.

Citaat:
Qft. Ik ben zo fan van Paranoides posts dat ik het bijna erg ga vinden.
Oho. [edit] En dat geldt voor sterrenmeisje ook, uiteraard. En voor Missy. Haha, dit is alsof ik mensen bedank bij een oscar. [/edit]

Ik bedenk me trouwens opeens dat ik niet gereageerd had op posts in het OMG-topic. Daar wilde ik nog op zeggen dat ik een livejournal heb, dus als mensen zich heel erg vervelen kunnen ze daar gaan lezen. Alleen update ik bijna nooit.

Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 21:35.
Oud 08-06-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ja er kan ook echt zo nu iemand mijn kamer binnenstormen ofzo. En je moet onderweg steeds uitkijken enzo. Maar ik ben sowieso wel goed in bekenden spotten, dus dat scheelt. Maar mijn moordenaar is laks ofzo, ik heb nog geen moordpoging gemerkt.
Ik zou het veel te eng vinden Ik ben echt een gilmeisje, ook bij lasergamen ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ja, je krijgt een kaartje met een doelwit, die moet je nat zien te maken en dan krijg je zijn kaartje. En je kan ook huurmoordenaars inhuren en verdedigingsschoten lossen. Je weet niet wie er nog meer meedoen enzo. Best grappig.
Oja shit, daar heb ik van gehoord. Dat lijkt me echt zo gaaf he, heb je tenminste een excuus om de hele tijd overdreven sneaky rond te sluipen. Dat was toch iets met echt 200 mensen ofzo, heel veel in elk geval? En hoe doe je aan zoiets mee? Hm, het is vast iets van een studentenvereniging, brr.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Heb je nu ook op elk moment een waterpistooltje bij je? .
Nee. Ik heb wel altijd een flesje water in mijn tas. En als ik het niet vertrouw dan hou ik die gewoon in mijn hand. Bv. als ik thuis binnenkom en er heel veel fietsen staan, dan kan de moordenaar gewoon even bij één van mijn huisgenoten 'zijn'.
Oud 08-06-2008, 21:33
Verwijderd
slaaptijd! ik heb vroege dienst
Oud 08-06-2008, 21:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik zou het veel te eng vinden Ik ben echt een gilmeisje, ook bij lasergamen ofzo.
Nou ik moet zeggen dat als het 's nachts laat is en er iemand naar je toekomt die je vertelt dat er op je wordt gejaagd je wel een beetje para bent als je naar huis fietst. Er kan zo maar iemand achter je aanrijden. Maar verder ben ik wel iemand die zelf mensen gaat killen, ook bij lasergamen. ;x

Citaat:
Oja shit, daar heb ik van gehoord. Dat lijkt me echt zo gaaf he, heb je tenminste een excuus om de hele tijd overdreven sneaky rond te sluipen. Dat was toch iets met echt 200 mensen ofzo, heel veel in elk geval? En hoe doe je aan zoiets mee? Hm, het is vast iets van een studentenvereniging, brr.
Ja best veel, maar je weet dus niet hoeveel er mee doen want dat is allemaal geheim. Je moest je gewoon opgeven en het is idd van een studentenvereniging. Drie weken lang paranoia huhu. Vorig jaar werd ik op de laatste dag van het spel nog gekilled toen er klaarblijkelijk nog maar drie mensen over waren, echt jammer.
Oud 08-06-2008, 21:35
Verwijderd
Slaap lekker pipje.
Oud 08-06-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Nou ik moet zeggen dat als het 's nachts laat is en er iemand naar je toekomt die je vertelt dat er op je wordt gejaagd je wel een beetje para bent als je naar huis fietst. Er kan zo maar iemand achter je aanrijden. Maar verder ben ik wel iemand die zelf mensen gaat killen, ook bij lasergamen. ;x
Jaa ik ga ook wel mensen besluipen na een tijdje maar als ik weet dat iets komt maar niet precies wanneer vind ik dat zo onnoemelijk eng. Ik vind het ook vreselijk als ik bijna gekieteld word en dan weinig eraan kan doen, dan kan ik ook al wild om me heen gaan slaan.
Verwijderd
Nou, Duitsland, poe, kuilengravers, .
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-06-2008, 21:37
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Jaa ik ga ook wel mensen besluipen na een tijdje maar als ik weet dat iets komt maar niet precies wanneer vind ik dat zo onnoemelijk eng. Ik vind het ook vreselijk als ik bijna gekieteld word en dan weinig eraan kan doen, dan kan ik ook al wild om me heen gaan slaan.
Nja het is aan de ene kant wel zo omdat je niet weet wie je heeft, maar aan de andere kant.. je kan ook gewoon iemand hebben die niet achter je aanzit, maar dat kan ook zomaar veranderen als jouw moordenaar wordt vermoord en er iemand anders ineens op je jaagt. Vorig jaar wist ik toevallig wie mijn moordenaar was, alleen diegene ondernam niets en toen maakte iemand anders me dood voordat ik ook maar wist dat er een ander achter me aanzat. ;x
Oud 08-06-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Nja het is aan de ene kant wel zo omdat je niet weet wie je heeft, maar aan de andere kant.. je kan ook gewoon iemand hebben die niet achter je aanzit, maar dat kan ook zomaar veranderen als jouw moordenaar wordt vermoord en er iemand anders ineens op je jaagt. Vorig jaar wist ik toevallig wie mijn moordenaar was, alleen diegene ondernam niets en toen maakte iemand anders me dood voordat ik ook maar wist dat er een ander achter me aanzat. ;x
Owzo hij steelt het kaartje dan van degene die hij vermoordt zodat het kringetje steeds kleiner wordt?
Oud 08-06-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
slaaptijd! ik heb vroege dienst
Welterustennn.

Citaat:
Ja best veel, maar je weet dus niet hoeveel er mee doen want dat is allemaal geheim. Je moest je gewoon opgeven en het is idd van een studentenvereniging. Drie weken lang paranoia huhu. Vorig jaar werd ik op de laatste dag van het spel nog gekilled toen er klaarblijkelijk nog maar drie mensen over waren, echt jammer.
Haha, dat is wel lame inderdaad. Is er een prijs, als je de laatste overlevende bent? En als je iemand moet vermoorden die je niet kent, wat dan? Of krijg je een foto mee en moet je dan maar constant uitkijken? Hahaha wat een guerrilla-tactieken.
Oud 08-06-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg heet dat
Oud 08-06-2008, 21:41
Verwijderd
quis vindt me niet lief meer. en hier past echt wel heel goed een verdrietig gezichtje achter. sorry quis, mijn post was niet gemeen tegen jou gericht, maar je vroeg waar alle ehm... kankeraars waren... en toen... nou...
Oud 08-06-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg heet dat
Ze hebben gewoon gebruik gemaakt van die collaborateur Podolski, .
Oud 08-06-2008, 21:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
quis vindt me niet lief meer. en hier past echt wel heel goed een verdrietig gezichtje achter. sorry quis, mijn post was niet gemeen tegen jou gericht, maar je vroeg waar alle ehm... kankeraars waren... en toen... nou...
*aai*
Oud 08-06-2008, 21:43
Verwijderd
ik zou idd trouwens ook helemaal para worden van dat spel van tink
Oud 08-06-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben gewoon gebruik gemaakt van die collaborateur Podolski, .
-ski namen zijn hele gewone duitse namen kunnen die duitsers niets aan doen dat die polen een flinke hap duitsland hebben gejat
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Owzo hij steelt het kaartje dan van degene die hij vermoordt zodat het kringetje steeds kleiner wordt?
Ja zodat uiteindelijk twee mensen elkaar moeten vermoorden. Of er zijn meer over, het spel duurt drie weken ofzo dus daarna is het gewoon Schluss.

Citaat:
Welterustennn.

Haha, dat is wel lame inderdaad. Is er een prijs, als je de laatste overlevende bent? En als je iemand moet vermoorden die je niet kent, wat dan? Of krijg je een foto mee en moet je dan maar constant uitkijken? Hahaha wat een guerrilla-tactieken.
Ja je hebt prijzen voor dingen als de meeste kills, de origineelste kill etc. Nja ik ken bv ook iedereen wel bij naam en hoofd, dus dat komt niet zo vaak voor dat je helemaal niets weet en anders kan je een huurmoordenaar inhuren die die persoon wel goed kent. Je kan sowieso gewoon bij iemands huis op de loer gaan liggen ofzo. En vorig jaar kreeg je een foto erbij op je kaartje, maar dit jaar niet meer, maar je kan sowieso gewoon in het jaarboek kijken hoe diegene eruit ziet.

Oeh als ik weet wie ik heb ga ik eens flink jagen, want de vorige die ik had die kende ik alleen maar bij naam en ze kwam ook ineens niet meer op het pand enzo zodat ik haar ook niet kon opwachten/achterna gaan oid.
Verwijderd
ow, beetje laat, maar slaap lekker pip!
Oud 08-06-2008, 21:46
Verwijderd
Pippetiebappetieboe.
Oud 08-06-2008, 21:47
Verwijderd
whihihi
Verwijderd
oeww, na wat eten voel ik me al wel een stuk beter trouwens.
Verwijderd
Oh bah, een enge christenmeneer op NL2 gaat even vertellen over embryoselectie.
Oud 08-06-2008, 21:48
Verwijderd
Ik moet een ding invullen voor een studiekeuze, staat er zo: een hoge geïnteresseerdheid in...

Dat moet toch gewoon interesse zijn
Verwijderd
ja, ik heb een tijd geen kranten gelezen enzo, wat is die discussie opeens?
Swlabr
Swlabr is offline
Ohjee.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
en hier past echt wel heel goed een verdrietig gezichtje achter.
Dit mag dan trouwens ook niet, je hebt verloren Anneke
Oud 08-06-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Dit mag dan trouwens ook niet, je hebt verloren Anneke
echt niet!! grrrrr. jij bent een corrupte smiliepolice officer!!
Oud 08-06-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ja, ik heb een tijd geen kranten gelezen enzo, wat is die discussie opeens?
Bussemaker had een brief aan de kamer gestuurd waarin ze meldde dat embryoselectie mogelijk werd voor mensen met een erfelijke vorm van borstkanker. De ChristenUnie was het daar niet mee eens en nu gaat de PvdA waarschijnlijk overstag met als reden behoud van de coalitie.
Oud 08-06-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Bussemaker had een brief aan de kamer gestuurd waarin ze meldde dat embryoselectie mogelijk werd voor mensen met een erfelijke vorm van borstkanker. De ChristenUnie was het daar niet mee eens en nu gaat de PvdA waarschijnlijk overstag voor behoud van de coalitie.
hypocrisie ten top dus. waarom zijn mensen altijd zo bang voor dat soort discussies en dat soort ontwikkelingen? wat is er mis met voorkomen ipv genezen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten