Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 08:58
stout!
stout! is offline
Citaat:
haha, ik ga ook naar awakenings, misschien komen we elkaar tegen
Cool . Moet ik alleen wel even aan mijn vrienden uitleggen waarom ik mensen van het internet ken .
Oud 25-06-2008, 09:03
Kitten
Kitten is offline
Veel te korte weekenden samen
Oud 25-06-2008, 09:12
Verwijderd
Dit hoort eigenlijk in een topic op de kantine maar waah ik heb gedroomd dat mijn klimpartner opeens zei "Ja ik begin jou toch wel heel leuk te vinden." Waarop ik even stil was en vervolgens mompelde dat dat alles wel een beetje veranderde. Whu Nu heb ik hem ook wel leuk gevonden (en is hij om eerlijk te zijn nog steeds leuk, hoewel geen relatiemateriaal), maar nooit in zo'n mate Nja ik zie 'm vandaag weer, ben benieuwd

En het vriendje ook, leukleuk. En nu heb ik dit topic wel genoeg volgespamd
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:05
I C U
I C U is offline
Morgen gaan we samen leren Hahaha, het zal mij benieuwen, maar het komt wel goed denk ik.

En... Ik droomde van de week dat ik zwanger was, uiteraard van hem. Ik moest een dokter bellen want ik wilde ervanaf, maar de dokter nam niet op en m'n buik werd steeds groter, hoewel ik maar 6 weken zwanger was Heel raar allemaal.

Maar goed. Leren. Ja.
Oud 25-06-2008, 10:41
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
We zijn nu samen aan het studeren, al zit ik met een koptelefoon op toch vind ik het fijn om soms even over men laptop naar hem te kijken
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:45
Luna
Luna is offline
Citaat:
Cool . Moet ik alleen wel even aan mijn vrienden uitleggen waarom ik mensen van het internet ken .
ach op zo'n feestje praat iedereen tegen elkaar, je hoeft niks uit te leggen denk ik.
ik ga heel vaak naar awakenings maar dit wordt de eerste keer buiten,
Oud 25-06-2008, 10:45
Verwijderd
't lijkt nog wel een eewigheid voordat hij terug komt Maar lekker afspreken met oude vrienden, stappen, en veel werken zal er wel voor zorgen dat 't ietsje sneller gaat voor m'n gevoel. Mis 'm
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:51
Roosje
Roosje is offline
Yay ik mis m. :boos: En we gaan zondag weeeeeg en dat is gaaf, , en ik denk dat ik t wel overleef en hij minder want ik ben gewend aan eeh. geen comfort? zoiets. Maar tis vet en twordt vet ook. (L) Al weet ik niet of ik wel in berlijn wil zijn als duitsland verliest. Maargoed, een paar dagen later boedapest en boedapest is de bom. <3

Oh en vrijdag diploma-uitreiking. werd tijd ook!
Oud 25-06-2008, 11:00
Verwijderd
Ik ben het eens met eigenlijk wel zo'n beetje alle postst van ICU. Het voelt zó goed en vertrouwd en makkelijk en lief, maar tegelijkertijd nog helemaal nieuw enzo. Vannacht in bed was gewoon heel lief en stille hints vangen kan hij heel erg goed.

En een vriend van hem die ook bij de band zit, was voordat mijn vriendje mijn vriendje was, altijd een beetje afstandelijk. Maar nu we met elkaar gaan is het ook supergezellig. Hij stelde zelfs voor om met Kerst met z'n vieren (Hij, zijn vriendinnetje, vriendje en ik) een weekendje weg te gaan. Ik voel me gewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:12
metallica
metallica is offline
Ik vond het echt leuk dat hij gisteren even belde, dat kan me echt de rest van de avond goeie zin geven Vrijdag gaat hij voor het eerst echt officieel mee naar mijn ouders, ben benieuwd
Oud 25-06-2008, 11:37
Verwijderd
Citaat:
haha, ik ga ook naar awakenings, misschien komen we elkaar tegen
Hier nog eentje

Ontopic: ja feest! Heb je eens een dag geen gezeik met je ex, heb je het wel met een ex-scharrel als hij halfdronken opbelt en dingen zegt die je niet wil horen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:31
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik ben het eens met eigenlijk wel zo'n beetje alle postst van ICU. Het voelt zó goed en vertrouwd en makkelijk en lief, maar tegelijkertijd nog helemaal nieuw enzo. Vannacht in bed was gewoon heel lief en stille hints vangen kan hij heel erg goed.
Ik heb dat dus ook bij de meeste van jouw posts Maar goed, onze relaties zijn ook ongeveer even lang aan de gang, dat scheelt Wie weet krijgen we ook onze eerste crisis samen, kunnen we elkaar er doorheen slepen Pfff.
Oud 25-06-2008, 14:35
Neko*
Neko* is offline
Ik ben het zo zat om hem zo weinig te zien. Maarja. Vrijdag zie ik hem eindelijk weer. En dan heeft hij ook vakantie dus dan zie ik hem ook weer meer. Maar pfff.
Oud 25-06-2008, 15:48
wup
wup is offline
Citaat:
We zijn nu samen aan het studeren, al zit ik met een koptelefoon op toch vind ik het fijn om soms even over men laptop naar hem te kijken

Ow, dat lijkt me nou leuk!

Ot: 2 en een half jaar geleden heb ik dikke ruzie gekregen met een goede vriendin, omdat ze er vandoor ging met de jongen waar ik het net 2 dagen eerder mee had uitgemaakt. Ik heb haar nooit meer gesproken en dat zat me super dwars.
Ik heb haar een paar dagen terug gemaild dat mijn gedrag me spijt en dat ik hoop dat ze gelukkig is ( ze zijn inmiddels getrouwd, weet ik ). Ik heb net een mailtje terug en ze vond het leuk dat ik mailde en ze is gelukkig.
Jeutje.. wat voel dat goed zeg!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:56
metallica
metallica is offline
Ow, het is trouwens alweer woensdag, nog twee nachtjes en het is dus weer weekend
Oud 25-06-2008, 15:59
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:24
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ow, dat lijkt me nou leuk!

Ot: 2 en een half jaar geleden heb ik dikke ruzie gekregen met een goede vriendin, omdat ze er vandoor ging met de jongen waar ik het net 2 dagen eerder mee had uitgemaakt. Ik heb haar nooit meer gesproken en dat zat me super dwars.
Ik heb haar een paar dagen terug gemaild dat mijn gedrag me spijt en dat ik hoop dat ze gelukkig is ( ze zijn inmiddels getrouwd, weet ik ). Ik heb net een mailtje terug en ze vond het leuk dat ik mailde en ze is gelukkig.
Jeutje.. wat voel dat goed zeg!
Het is toch niet zo heel raar om het niet leuk te vinden als een vriendin ervandoor gaat met een goser waarmee het twee dagen eerder uit is gegaan? *nieuwsgierig naar de rest van het verhaal *
Oud 25-06-2008, 16:51
Rob
Rob is offline
Citaat:
Haha, dat deden wij dit weekend in de trein. Lekker puzzelen, muziek op, maar toch naar elkaar kijken enzo.
Oud 25-06-2008, 20:02
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ow, het is trouwens alweer woensdag, nog twee nachtjes en het is dus weer weekend
jaaa dat wil ik ook, we gaan van het weekend naar theater met pierre bokma en carice van houten... zin in!
en ik ben klaar met studie voor dit jaar --> vacantione! (het moet nog ff doordringen..)
Oud 25-06-2008, 20:59
wup
wup is offline
Citaat:
Het is toch niet zo heel raar om het niet leuk te vinden als een vriendin ervandoor gaat met een goser waarmee het twee dagen eerder uit is gegaan? *nieuwsgierig naar de rest van het verhaal *

Haha, noou vooruit

Ik had eens een vriend en een goede vriendin, die het tijdens onze relatie erg goed met elkaar konden vinden. Naief en goedgelovig als ik ben, heb ik er nooit wat achter gezocht. Toen het net uit was ( we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan) kwam ik er door een grapje achter dat zij elkaar leuk vonden ( en dat al met elkaar besproken hadden). Dus blijkbaar ook al toen ik nog wat met hem had. Daardoor voelde ik me behoorlijk belazerd, want hij had het uit moeten maken met mij.
Ik echt heel boos geweest en heb dingen gezegd die ik niet had mogen zeggen. Ik ben niet alleen fout geweest, ze hadden geen dingen voor me achter moeten houden. Maar zoals ze al eens tegen me zei: je kan mensen toch niet kwalijk nemen op wie ze verliefd worden?
Dat ik het niet echt fantastisch vond is inderdaad logisch, maar ik kon het niet opbrengen om het van me af te zetten en heb haar nooit meer gezien. Vooral toen ik 2 maanden na het uit was, hoorde dat ze gingen trouwen, had ik er geen zin meer in om het goed te maken. Want tja.. in de huiskamer thee drinken met een vriendin die is getrouwd met je ex, zag ik even niet zitten.

Nou ja, het is nu veel later. Ik mis haar vaak, maar durfde nooit meer contact op te nemen. Of we elkaar ooit weer gaan zien, vrienden kunnen worden... geen idee. Maar het lijkt me wel leuk om haar weer eens te spreken, want ze was altijd een goede vriendin.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 00:37
Verwijderd
Ik heb me wel eens beter gevoeld
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 06:46
Verwijderd
zaterdag ga ik zijn moeder, stiefvader en zusje zien. ze schijnen heel tof te zijn, maar ik vind ouders voor de eerste keer ontmoeten zo naarrrr.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 07:49
Verwijderd
Ik heb een leven hier opgebouwd de afgelopen tien maanden en vandaag ga ik gewoon weg, voor altijd. Terugkomen kan natuurlijk maar het wordt nooit meer hetelfde.
Dag Frankrijk, dag Nîmes, dag familie, dag vrienden, dag vriendje..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat dus ook bij de meeste van jouw posts Maar goed, onze relaties zijn ook ongeveer even lang aan de gang, dat scheelt Wie weet krijgen we ook onze eerste crisis samen, kunnen we elkaar er doorheen slepen Pfff.
Ik doe daar niet aan (aan crisissen, of whatever daar het meervoud van is)

Pff.... Ik voel me kut en wil hem om me heen hebben, want hij krijgt me rustig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 08:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik doe daar niet aan (aan crisissen, of whatever daar het meervoud van is)
Lijkt mij een briljante instelling

Zometeen komt hij hierheen, gaan we samen leren. Een bondingexperience... Whaha.
Oud 26-06-2008, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Lijkt mij een briljante instelling
Ja he?

En het heeft helemaal niets met mijn relationeel gebied te maken, maar ik wil toch even melden dat ik in twee weken tijd echt duisent afgevallen ben, maar dat krijg je met minder snoepen + (niet vrijwillig) alleen deze week al ongeveer 170 km fietsen. Zelfs mijn teamleider vroeg of ik afgevallen was.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 08:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik heb een leven hier opgebouwd de afgelopen tien maanden en vandaag ga ik gewoon weg, voor altijd. Terugkomen kan natuurlijk maar het wordt nooit meer hetelfde.
Wat grappig, op de dag ik klaar ben met mijn eerste jaar studeren, ben jij eigenlijk ook klaar met je eerste jaar. Weet nog wel dat we beide aan t posten waren in dat eindexamenforum. Hopelijk is het wel weer hartstikke fijn om thuis te zijn!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Wat grappig, op de dag ik klaar ben met mijn eerste jaar studeren, ben jij eigenlijk ook klaar met je eerste jaar. Weet nog wel dat we beide aan t posten waren in dat eindexamenforum. Hopelijk is het wel weer hartstikke fijn om thuis te zijn!
Let's hope so.
Maar ik zie er zo tegenop! M'n familie heb ik zes weken geleden nog gezien en dat zal wel loslopen (ondanks het feit dat ik er aan zal moeten wennen weer thuis te wonen voor de zomer), maar m'n vrienden.. Echt ik heb ze 10 maanden niet gezien! En wel gebeld, gemaild, geschreven, etc., maar ik ben dit jaar zo veranderd, en zij ongetwijfeld ook aangezien ze bijna allemaal zijn begonnen met studeren. Godver ik wil niet. En dan ook eerst nog vijf dagen naar Berlijn, wat moet ik daar nou? Heel leuk hoor, al die uitwisselingsstudenten maar als ik niet meer hier kan zijn, laat me dan gewoon naar huis?

Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:09
I C U
I C U is offline
@ Mala: ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen Natuurlijk is het wennen, maar dat hou je toch! Doorzetten en gewoon doen. Je kan het! Sterkte in elk geval! *gooit ijs & chocola*

OT: Hij zich achter me op bed heel braaf te leren. Aaahh! Nu ik nog
Oud 26-06-2008, 10:51
Verwijderd
En ik doe een beetje spammen, is niet erg toch?

Ennnnn we gaan naar LL met mijn BesteFreund, bestevriend die bij nader inzien toch niet zo bestevriend is als ik dacht en vriendje.
Ik vind het wel een beetje spannend want ik ben dan superrelaxed en het boeit me allemaal geen hol maar omdat hij best een beetje een stresskip is, ben ik wel benieuwd hoe het dan gaat. Misschien dat mijn relaxedheid dan op hem overstraalt. Ik vind zo leuk en kan er uren over schrijven maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
En het is heel raar maar ik ben absoluut niet bang dat ik hem moe word of dat het niet goed gaat, maar meer benieuwd naar hoe het gaat. Moeilijk gedoe, kan het niet uitleggen, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:10
snoopy
snoopy is offline
Vanavond karate-examen met vriend EN ex... Hmm... ben erg benieuwd wat dat wordt... In het ergste geval moeten we elkaar om de beurt in elkaar slaan
Oud 26-06-2008, 11:41
thunder110
thunder110 is offline
Ik ga zaterdag voor drie weken weg en ik vrees dat ik 'm erg ga missen. Drie weken betekent afkicken, als je elkaar de tijd daarvoor elke dag ziet.. Ik loop nu al een tijdje met een wegwerpcamera rond, foto's te maken van ons en van grappige (en lieve) dingen, en die laat ik achter voor hem om te ontwikkelen (coooooorny ).
Oud 26-06-2008, 11:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik ga zaterdag voor drie weken weg en ik vrees dat ik 'm erg ga missen. Drie weken betekent afkicken, als je elkaar de tijd daarvoor elke dag ziet.. Ik loop nu al een tijdje met een wegwerpcamera rond, foto's te maken van ons en van grappige (en lieve) dingen, en die laat ik achter voor hem om te ontwikkelen (coooooorny ).

nah... vind ik niet corny, maar juist lief Wat een goed idee.
Oud 26-06-2008, 12:26
Verwijderd
We hebben samen mijn huiswerk zitten maken.

En het ging zo goed. En daarvoor lief samen douchen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:59
Verwijderd
mijn vriendinnetje helpt mij ook met huiswerk <3 verder voel ik me duisent gelukkig en wil ik over duisent jaar trouwen en samen geen kindjes krijgen <3
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 13:12
Verwijderd
Samen beachen en douchen en seksen en eten en knuffelen en slapen en wakker worden. Ge-wel-dig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 16:38
Verwijderd
op meerdere gebieden. Maar dat gaat vast ook wel weer over, hè.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 16:57
Neko*
Neko* is offline
Zometeen eindexamenfeest van 3 vriendinnen. Erg veel zin heb ik niet. Het wordt vast wel heel leuk, dat is altijd zo, en dat weet ik ook wel. Maar ik voel me maar zozo, en dan heb ik nooit zoveel zin om me vrolijker voor te doen dan ik ben. Achja, zo maar vast gaan fietsen met fijne muziek op, en dan komt het goed.
Oud 26-06-2008, 16:57
ST*R
ST*R is offline
Heb m weer gezien en het was echt leuk! Cliché, maar hij heeft zo'n leuke, vrolijke uitstraling. Heb ook echt geen seconde aan de sex jongen gedacht. En ws zie ik 'm vanavond/vannacht weer!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 18:19
__
__ is offline
Citaat:
({) Ik hoop dat het je allemaal gaat meevallen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 21:46
Pluis
Pluis is offline
BOOS!

ofwel: heftig gesprek met die ene ex waar ik voor mijn gevoel aan vast zit, en die schijnbaar heel erg zijn best doet om me keer op keer teleur te stellen. en het dan ook nog eens mijn schuld laten lijken. flikker toch op!
oh en het ergste: halverwege het gesprek ineens melden dat je moe bent en gaat slapen. en dan boos worden omdat ik dat niet pik.

*gooit fictieve hele zware dingen naar z'n hoofd*

Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 21:51
I C U
I C U is offline
We hebben vandaag samen geleerd, wat prima ging, we hebben samen gelachen, wat heerlijk was, we hebben een film gekeken en geknuffeld, wat zó fijn was. Mjah. Tis zo'n schatje

Edit: En het mooie is, de komende tijd komen er véél dagen samen, weekenden samen, nachten samen. Oh, het vooruitzicht
Oud 26-06-2008, 22:16
Qimm
Qimm is offline
Uit eten met mijn vriendje en mijn moeder, echt super leuk
Oud 26-06-2008, 22:52
Verwijderd
Exen zijn een verschrikkelijk soort
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 23:35
Verwijderd
@Qimm: Hoe is het nu met je moeder? Woont ze nog bij jullie?

ot: Het was zo fijn dat hij er was vanmiddag, anders was ik helemaal doorgedraaid. Heel erg lief.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 00:41
Nienna*
Nienna* is offline
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 04:15
vedetje
vedetje is offline
ik voel me echt heel erg boos, om zo kortaf tegen me te zeggen 'je speelde wel slecht', uh, ik heb echt zo iets van *klootzak*

Ok, het lukt me niet altijd even goed, en mijn vingers die verkleumd zijn door de kou, in een positie waarin ik nog nooit gespeeld heb en helemaal niet weet hoe aan te vallen, en daarbovenop nog iemand naast me hebben die helemaal niet weet te spelen, haar eigen stuk veld niet verdedigd maar wel me hindert in mijn bewegen uuuuuh

Ja, ik voel me echt heel erg boos nu.

En dan 'ik ben net aangekomen aan het verjaardagsfeestje, bel je me morgen?' Geen tijd voor me, niet eens 5 minuutjes telefoneren.

Wel, ik heb helemaal geen zin om hem morgen te belen, dat hij me zelf belt, maar dan gaat ie natuurlijk weer geen idee hebben van wat er mis is *frustratie*

En nu heb ik voorlopig ook geen zin om het vanuit een ander hoekpunt te bekijken en het te relativiseren want stiekemn weet ik wel dat ik aan het overdrijven ben aaaah

grrrr
Oud 27-06-2008, 07:05
Verwijderd
hij was gisteren jarig en het was super gezellig!En hij was blij met zn cadeautjes

We zitten nu echt in n klef periode owso, maar k vind t heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 08:15
snoopy
snoopy is offline
Ik ben heel erg opgelucht. Test ging goed en tussen ex, vriend en mij ging het 'normaal'. Erg fijn om te merken dat we misschien ooit nog wel echt op een normale manier met elkaar kunnen omgaan. Ik vond het fijn om hem te spreken. Hij heeft een vriendinnetje sinds een week en ik merkte dat ik oprecht blij voor hem was, erg prettig. En het is ook leuk om hem weer eens te zien lachen

Met t vriendje is ook alles nog steeds helemaal goed. We zijn achterlijk gelukkig en verliefd maar als je daar zelf deel van bent is dat alleen maar leuk
Oud 27-06-2008, 08:56
Verwijderd
hij stuurde lieve smsjes, en morgen zie ik hem weer! morgen dus ook z'n moeder, stiefvader en zusje zien, ENG. en ik belde gisteren met hem, en m'n ouders zeiden dat ik veel rustiger met hem praatte dan met exvriendjes, en ik denk dat dat positief is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten