Advertentie | |
|
![]() |
|
Yay ik mis m. :boos: En we gaan zondag weeeeeg en dat is gaaf,
![]() ![]() Oh en vrijdag diploma-uitreiking. werd tijd ook!
|
Verwijderd
|
Ik ben het eens met eigenlijk wel zo'n beetje alle postst van ICU. Het voelt zó goed en vertrouwd en makkelijk en lief, maar tegelijkertijd nog helemaal nieuw enzo. Vannacht in bed was gewoon heel lief en stille hints vangen kan hij heel erg goed.
![]() En een vriend van hem die ook bij de band zit, was voordat mijn vriendje mijn vriendje was, altijd een beetje afstandelijk. Maar nu we met elkaar gaan is het ook supergezellig. Hij stelde zelfs voor om met Kerst met z'n vieren (Hij, zijn vriendinnetje, vriendje en ik) een weekendje weg te gaan. Ik voel me gewaardeerd. ![]() |
![]() |
|
Ik vond het echt leuk dat hij gisteren even belde, dat kan me echt de rest van de avond goeie zin geven
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ow, dat lijkt me nou leuk! Ot: 2 en een half jaar geleden heb ik dikke ruzie gekregen met een goede vriendin, omdat ze er vandoor ging met de jongen waar ik het net 2 dagen eerder mee had uitgemaakt. Ik heb haar nooit meer gesproken en dat zat me super dwars. Ik heb haar een paar dagen terug gemaild dat mijn gedrag me spijt en dat ik hoop dat ze gelukkig is ( ze zijn inmiddels getrouwd, weet ik ). Ik heb net een mailtje terug en ze vond het leuk dat ik mailde en ze is gelukkig. Jeutje.. wat voel dat goed zeg! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ik ben klaar met studie voor dit jaar --> vacantione! (het moet nog ff doordringen..)
||
![]() |
Citaat:
Haha, noou vooruit ![]() Ik had eens een vriend en een goede vriendin, die het tijdens onze relatie erg goed met elkaar konden vinden. Naief en goedgelovig als ik ben, heb ik er nooit wat achter gezocht. Toen het net uit was ( we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan) kwam ik er door een grapje achter dat zij elkaar leuk vonden ( en dat al met elkaar besproken hadden). Dus blijkbaar ook al toen ik nog wat met hem had. Daardoor voelde ik me behoorlijk belazerd, want hij had het uit moeten maken met mij. Ik echt heel boos geweest en heb dingen gezegd die ik niet had mogen zeggen. Ik ben niet alleen fout geweest, ze hadden geen dingen voor me achter moeten houden. Maar zoals ze al eens tegen me zei: je kan mensen toch niet kwalijk nemen op wie ze verliefd worden? Dat ik het niet echt fantastisch vond is inderdaad logisch, maar ik kon het niet opbrengen om het van me af te zetten en heb haar nooit meer gezien. Vooral toen ik 2 maanden na het uit was, hoorde dat ze gingen trouwen, had ik er geen zin meer in om het goed te maken. Want tja.. in de huiskamer thee drinken met een vriendin die is getrouwd met je ex, zag ik even niet zitten. Nou ja, het is nu veel later. Ik mis haar vaak, maar durfde nooit meer contact op te nemen. Of we elkaar ooit weer gaan zien, vrienden kunnen worden... geen idee. Maar het lijkt me wel leuk om haar weer eens te spreken, want ze was altijd een goede vriendin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pff.... Ik voel me kut en wil hem om me heen hebben, want hij krijgt me rustig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het heeft helemaal niets met mijn relationeel gebied te maken, maar ik wil toch even melden dat ik in twee weken tijd echt duisent afgevallen ben, maar dat krijg je met minder snoepen + (niet vrijwillig) alleen deze week al ongeveer 170 km fietsen. Zelfs mijn teamleider vroeg of ik afgevallen was. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zie er zo tegenop! M'n familie heb ik zes weken geleden nog gezien en dat zal wel loslopen (ondanks het feit dat ik er aan zal moeten wennen weer thuis te wonen voor de zomer), maar m'n vrienden.. Echt ik heb ze 10 maanden niet gezien! En wel gebeld, gemaild, geschreven, etc., maar ik ben dit jaar zo veranderd, en zij ongetwijfeld ook aangezien ze bijna allemaal zijn begonnen met studeren. Godver ik wil niet. En dan ook eerst nog vijf dagen naar Berlijn, wat moet ik daar nou? Heel leuk hoor, al die uitwisselingsstudenten maar als ik niet meer hier kan zijn, laat me dan gewoon naar huis? ![]() |
![]() |
|
@ Mala: ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen
![]() ![]() OT: Hij zich achter me op bed heel braaf te leren. Aaahh! Nu ik nog ![]()
|
Verwijderd
|
En ik doe een beetje spammen, is niet erg toch?
![]() Ennnnn we gaan naar LL met mijn BesteFreund, bestevriend die bij nader inzien toch niet zo bestevriend is als ik dacht en vriendje. ![]() Ik vind het wel een beetje spannend want ik ben dan superrelaxed en het boeit me allemaal geen hol maar omdat hij best een beetje een stresskip is, ben ik wel benieuwd hoe het dan gaat. Misschien dat mijn relaxedheid dan op hem overstraalt. ![]() En het is heel raar maar ik ben absoluut niet bang dat ik hem moe word of dat het niet goed gaat, maar meer benieuwd naar hoe het gaat. Moeilijk gedoe, kan het niet uitleggen, eigenlijk. |
![]() |
|
Ik ga zaterdag voor drie weken weg en ik vrees dat ik 'm erg ga missen. Drie weken betekent afkicken, als je elkaar de tijd daarvoor elke dag ziet.. Ik loop nu al een tijdje met een wegwerpcamera rond, foto's te maken van ons en van grappige (en lieve) dingen, en die laat ik achter voor hem om te ontwikkelen (coooooorny
![]()
||
Citaat:
nah... vind ik niet corny, maar juist lief ![]()
|
Zometeen eindexamenfeest van 3 vriendinnen. Erg veel zin heb ik niet. Het wordt vast wel heel leuk, dat is altijd zo, en dat weet ik ook wel. Maar ik voel me maar zozo, en dan heb ik nooit zoveel zin om me vrolijker voor te doen dan ik ben. Achja, zo maar vast gaan fietsen met fijne muziek op, en dan komt het goed.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
BOOS!
![]() ofwel: heftig gesprek met die ene ex waar ik voor mijn gevoel aan vast zit, en die schijnbaar heel erg zijn best doet om me keer op keer teleur te stellen. en het dan ook nog eens mijn schuld laten lijken. flikker toch op! oh en het ergste: halverwege het gesprek ineens melden dat je moe bent en gaat slapen. en dan boos worden omdat ik dat niet pik. *gooit fictieve hele zware dingen naar z'n hoofd* ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 21:53. |
![]() |
|
We hebben vandaag samen geleerd, wat prima ging, we hebben samen gelachen, wat heerlijk was, we hebben een film gekeken en geknuffeld, wat zó fijn was. Mjah. Tis zo'n schatje
![]() Edit: En het mooie is, de komende tijd komen er véél dagen samen, weekenden samen, nachten samen. Oh, het vooruitzicht ![]()
|
![]() |
ik voel me echt heel erg boos, om zo kortaf tegen me te zeggen 'je speelde wel slecht', uh, ik heb echt zo iets van *klootzak*
Ok, het lukt me niet altijd even goed, en mijn vingers die verkleumd zijn door de kou, in een positie waarin ik nog nooit gespeeld heb en helemaal niet weet hoe aan te vallen, en daarbovenop nog iemand naast me hebben die helemaal niet weet te spelen, haar eigen stuk veld niet verdedigd maar wel me hindert in mijn bewegen uuuuuh Ja, ik voel me echt heel erg boos nu. En dan 'ik ben net aangekomen aan het verjaardagsfeestje, bel je me morgen?' Geen tijd voor me, niet eens 5 minuutjes telefoneren. Wel, ik heb helemaal geen zin om hem morgen te belen, dat hij me zelf belt, maar dan gaat ie natuurlijk weer geen idee hebben van wat er mis is *frustratie* En nu heb ik voorlopig ook geen zin om het vanuit een ander hoekpunt te bekijken en het te relativiseren want stiekemn weet ik wel dat ik aan het overdrijven ben aaaah grrrr
|
Ik ben heel erg opgelucht. Test ging goed en tussen ex, vriend en mij ging het 'normaal'. Erg fijn om te merken dat we misschien ooit nog wel echt op een normale manier met elkaar kunnen omgaan. Ik vond het fijn om hem te spreken. Hij heeft een vriendinnetje sinds een week en ik merkte dat ik oprecht blij voor hem was, erg prettig. En het is ook leuk om hem weer eens te zien lachen
![]() Met t vriendje is ook alles nog steeds helemaal goed. We zijn achterlijk gelukkig en verliefd maar als je daar zelf deel van bent is dat alleen maar leuk ![]()
|
|