Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 21:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh, dan is het wel te doen.
Zo min mogelijk doen in zoveel mogelijk tijd
Oud 10-06-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Anneke! Weet jij wat verkoper B precies inhield vroegah?
dat werd je na een jaar automatisch en dan kreeg je een gulden per uur extra. het hield in dat je meer kon dan enkel de basisdingen (muteren, ontladen, bestellen, accorderen)

op mijn afdeling dan

nu heb je senior verkoper ofzo? en dat word je ook automatisch na een jaar, tenzij ze het tegenhouden als je skilzzzzzzz fucked up zijn
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar het blijft kut. Of vond jij het niet kut?
Kassa is wel vrij kut ja, ik kan er niet tegen dat ik niet ff weg kan als ik daar behoefte aan heb.
Verwijderd
Citaat:
Moest Katje dat dan of wie? Maarja, iedereen eet duisentweinig daar en ik moet zeggen dat dat wel triggerend werkt. Ik at ineens ook best weinig daardoor soms, vroegah at ik altijd veel meer. Vandaag dus maar eens lekker ongezond gedaan!^^Nomnom!

Vanmiddag in de kantine 2 broodjes met op beide een snack gehaald en zeggen 2 zo'n meisjes dat ze dat niet op zouden krijgen. Zoveel is dat toch helemaal niet?
ik zou het niet op krijgen
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dat werd je na een jaar automatisch en dan kreeg je een gulden per uur extra. het hield in dat je meer kon dan enkel de basisdingen (muteren, ontladen, bestellen, accorderen)

op mijn afdeling dan

nu heb je senior verkoper ofzo? en dat word je ook automatisch na een jaar, tenzij ze het tegenhouden als je skilzzzzzzz fucked up zijn
Hield het verder nog wat in of was het echt puur salaris?
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Kassa is wel vrij kut ja, ik kan er niet tegen dat ik niet ff weg kan als ik daar behoefte aan heb.
Ja, dat is het vervelende ervan. En soms moet ik heel nodig plassen en dat kan dan gewoon niet.
Oud 10-06-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
papa we kregen een envelopje en een fles champagne met een staatslot erop geplakt
awwww wel cute hoor. maar ik mocht je pesten toch?

Citaat:
Ja maar het blijft kut. Of vond jij het niet kut?
redelijk geestdodend ja. al sta ik er 6 jaar later nog.
Verwijderd
Citaat:
Hield het verder nog wat in of was het echt puur salaris?
verantwoordelijkheid nemen voor het verloop van de dag enzo. communicatie met het kader, dat soort dingen.
Verwijderd
Citaat:
Met beleid, anders word ik bang ;(

ik ga weer pokeren
Oud 10-06-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ik zou het niet op krijgen
Ik vond het vandaag ook wel veel ivm die hitte (ik eet meestal veel minder als het zo heet is). Maar normaal krijg ik dat met gemak op en zou ik zelfs meer op kunnen mss.:/ Hmmz.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat is het vervelende ervan. En soms moet ik heel nodig plassen en dat kan dan gewoon niet.
True Alhoewel overnemen kan vaak wel ff.

Citaat:
verantwoordelijkheid nemen voor het verloop van de dag enzo. communicatie met het kader, dat soort dingen.
Ah oke! Dank.
Lethe
Lethe is offline
Citaat:

redelijk geestdodend ja. al sta ik er 6 jaar later nog.
Ik werk er nu twee jaar, maar dan maar 10 uurtjes per week of zo en in de vakanties 30 uur of fulltime. Leuk vind ik het niet maar ik ben niet zo van het veranderen.
Verwijderd
Citaat:
Met beleid, anders word ik bang ;(

ik ga weer pokeren
ow. dan zal ik niet zeggen dat loterijen voor kampers zijn.
Oud 10-06-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
True Alhoewel overnemen kan vaak wel ff.

Ah oke! Dank.
geen dank

Citaat:
Ik werk er nu twee jaar, maar dan maar 10 uurtjes per week of zo en in de vakanties 30 uur of fulltime. Leuk vind ik het niet maar ik ben niet zo van het veranderen.
same here, al vind ik het wel prima. maar achter de kassa zou ik echt nooit meer willen zitten. mindless slaves enzo.
Oud 10-06-2008, 21:50
Verwijderd
Ik krijg nu als last.fm-recommendation deze olijke man:

Oud 10-06-2008, 21:52
Verwijderd
bah. dank je wel kazet, nou krijg ik vast nachtmerries straks.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
geen dank

same here, al vind ik het wel prima. maar achter de kassa zou ik echt nooit meer willen zitten. mindless slaves enzo.
Ik moet wel
Verwijderd
Hij ziet eruit alsof sommige mensen iets heel gemeens met zijn testikels doen.
Oud 10-06-2008, 21:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
O_o
Oud 10-06-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hahaha ik moest echt hardop lachen
Oud 10-06-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik moet wel
ik heb oprecht medelijden met je. woonde je maar hier in de buurt. wij hebben een chronisch gebrek aan mannen op de afdeling. vooral mannen die werken in plaats van jochies die zeggen "ach, ik doe alles lekker rustig aan, krijg ik lekker nog een uur extra uitbetaald"

Citaat:
omg
Oud 10-06-2008, 21:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik heb oprecht medelijden met je. woonde je maar hier in de buurt. wij hebben een chronisch gebrek aan mannen op de afdeling. vooral mannen die werken in plaats van jochies die zeggen "ach, ik doe alles lekker rustig aan, krijg ik lekker nog een uur extra uitbetaald"

omg
Rotterdam is wat uit de buurt ja Ik werk wel aardig door ja, al heb ik ook momenten (zeker na een uur of 8 werken) dat ik niet meer zoveel haast heb. Maar goed, ik werk wel door.
Oud 10-06-2008, 21:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
geen dank

En daarom word ik er dus af en toe ook zo gek van. Maar ik sta ook weleens achter de balie en dat is al een stuk beter.
Oud 10-06-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Rotterdam is wat uit de buurt ja Ik werk wel aardig door ja, al heb ik ook momenten (zeker na een uur of 8 werken) dat ik niet meer zoveel haast heb. Maar goed, ik werk wel door.
ow, dat heb ik ook hoor. ik sneak ook vaak in pauzes naarbuiten om toch even te roken en dan ben ik vaak ook wel langer weg dan de officiele 12 minuten, maar ach...
Oud 10-06-2008, 21:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ow, dat heb ik ook hoor. ik sneak ook vaak in pauzes naarbuiten om toch even te roken en dan ben ik vaak ook wel langer weg dan de officiele 12 minuten, maar ach...
Ik ben niet meer zo moeilijk met dergelijke regels. Ik mag ook niet weg op het moment dat ik weg mag etc. dus dan hoef ik ook niet 5 minuten van tevoren al aangekleed daar te staan zonder uitbetaald te worden etc.

We krijgen soms gewoon het laatste kwartier niet uitbetaald. Prima, dan neem ik wat langer pauze
Oud 10-06-2008, 22:00
Verwijderd
schitterend, ik heb een pastoor gevonden op hyves:

Helden: Jezus Christus!!!! I love Him, Paus Benedictus XVI, Paus Johannes Paulus II
Verwijderd
ik schrijf gewoon alles bij wat ik langer blijf. en die 5 minuten van tevoren, ach.. bij ons is dat qua communicatie wel echt nodig, maar er zijn zo vaak dagen dat ik 5 minuten niks uitvoer, dus... *haalt schouders op*
Verwijderd
Jezus Christus (L) Pastoortjuhhh NTB!!!111~
Verwijderd
Mijn avatar heeft last van identiteitscrisis
Oud 10-06-2008, 22:01
Verwijderd
en van onduidelijkheid
Oud 10-06-2008, 22:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik schrijf gewoon alles bij wat ik langer blijf. en die 5 minuten van tevoren, ach.. bij ons is dat qua communicatie wel echt nodig, maar er zijn zo vaak dagen dat ik 5 minuten niks uitvoer, dus... *haalt schouders op*
Mja, maar ze willen dus dat ik 10 minuten van tevoren in de AH ben en dan 5 minuten van tevoren klaar sta om te gaan werken. Daar ben ik het dus mooi niet mee eens
Oud 10-06-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar ze willen dus dat ik 10 minuten van tevoren in de AH ben en dan 5 minuten van tevoren klaar sta om te gaan werken. Daar ben ik het dus mooi niet mee eens
je bent een echte rebel
TopDrop
TopDrop is offline
werken..
Verwijderd
Citaat:
en van onduidelijkheid
Ja. Dat is wel jammer, maar er staat wel een held op.
Verwijderd
Citaat:
Mijn avatar heeft last van identiteitscrisis
wie is dit?
Oud 10-06-2008, 22:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, achter de kassa he. En dat 5 a 6 dagen per week 9 uur per dag.. op het laatst ben ik het dan echt helemaal zat.
Als je het geld maar een beetje fatsoenlijk in de kokers doet.

Bij welk filiaal ga je werken?
Verwijderd
Ik wil ook iets opmerken over sommige vooroordelen rond begraven. Mensen zeggen wel eens dat ze niet willen dat hun lichaam zou wegrotten of worden aangevreten door wormen e.d. Dat gebeurt ook niet: een lichaam wordt begraven op een diepte waar geen wormen e.d. meer in de grond zitten en waar ook geen rotting kan plaatsvinden (daarvoor is namelijk contact met de buitenlucht nodig).

Klopt dit, wat in de blog van de pastoor staat?
Verwijderd
Citaat:
wie is dit?
Bob Dylan!
Verwijderd
er zit lucht in de kist
Oud 10-06-2008, 22:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil ook iets opmerken over sommige vooroordelen rond begraven. Mensen zeggen wel eens dat ze niet willen dat hun lichaam zou wegrotten of worden aangevreten door wormen e.d. Dat gebeurt ook niet: een lichaam wordt begraven op een diepte waar geen wormen e.d. meer in de grond zitten en waar ook geen rotting kan plaatsvinden (daarvoor is namelijk contact met de buitenlucht nodig).

Ik weet het niet. Het lichaam vergaat in ieder geval, en begraven is honderd keer zo duur als cremeren .
Verwijderd
Citaat:

Nee, het is klinkklare nonsens. Nou ja, dat van die wormen zou eventueel nog kunnen, maar het rotten zeker niet.
Verwijderd
Citaat:
Bob Dylan!
wel waaaaanzinnig onduidelijk dan
Oud 10-06-2008, 22:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
je bent een echte rebel
Ik ben al wat keren een discussie aangegaan met m'n teamleiders

Het verbod op het mee naar huisnemen van etenswaren vind ik trouwens ook ronduit belachelijk
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is klinkklare nonsens.
hehehehe :'')
Verwijderd
Citaat:
Als de overledene begraven wordt, duurt het, afhankelijk van de omstandigheden, ongeveer 10 jaar voordat het lichaam ontbonden is. Het lichaam wordt niet opgegeten door de wormen. Een overledene moet minstens 50 centimeter diep worden begraven en dat is te diep voor wormen om in leven te blijven. Bovendien zijn wormen geen vleeseters. Maar wat gebeurt er dan wel? Het lichaam ruimt zichzelf als het ware op. Door de zuurstof in de grond en de bacteriën die in het lichaam aanwezig zijn, wordt het weefsel van alle organen vernietigd, worden de lichaamscellen afgebroken en laat de huid los. Daarna wordt het vet verteerd. Wat uiteindelijk overblijft zijn de schedel en de botten en wat stof (wat lijkt op het stof dat uit een rijpe paddestoel komt). Tot stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren…………het dode lichaam is opgenomen door de aarde
Oud 10-06-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
wel waaaaanzinnig onduidelijk dan
ja, dit is ie op last.fm:

Grotere avatars ftw!
Verwijderd
Citaat:
hehehehe :'')
Je hebt zeker nooit van die tweedewereldoorlogechtgebeurde filmstukken gezien he.

Dat ze mensen nog moesten verplaatsen na een paar jaar begraven te zijn geweest, die soldaten terug naar hun vaderland ofzo.

Dan wist je op beide het antwoord wel.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Hoe denkt ie dan dat een lichaam vergaat?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al wat keren een discussie aangegaan met m'n teamleiders

Het verbod op het mee naar huisnemen van etenswaren vind ik trouwens ook ronduit belachelijk
daar doen ze bij ons gelukkig ook niet aan.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
daar doen ze bij ons gelukkig ook niet aan.
Hoi ik kom solliciteren.

Regels voor berichten