Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okay, nog een keer. Informele economie is handel die niet geregistreerd wordt door het CBS of een andere wettelijke instantie. Deze handel omvat zowel legale als illegale handel. De legale handel is tweedehands troep verkopen op marktplaats, bijvoorbeeld. De illegale handel is drugshandel en dergelijke rotzooi. Wat ze zeggen is dat hoewel er bij beide geen registratie (mogelijk) is, informele economie niet illegaal hoeft te zijn. Het hoeft dus niet per se geregisteerd te worden, wat je allemaal verkoopt. (Tenzij je een bedrijf wil stichten waar je vast weer allemaal regels voor hebt en KvK en blablabla, maar daar hebben we 't niet over.) Dus illegale handel mag niet. Legale handel wel. Beide kunnen onder informele economie vallen, waarbij het eerste niet legaal is en het tweede wel. Veel duidelijker kan ik het niet maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik slapen! Denk ik. Het is wel flauw, als je een nacht doorhaalt kom je op een gegeven moment in zo'n staat van slapeloosheid waarbij je lichaam zoiets heeft van 'oh, kennelijk doen we niet meer aan slapen, nou, vooruit, hier heb je een shitload aan adrenaline of whatever dat stofje is dat je wakkerhoudt'. En dan ben je heel erg actief en heb je totaal geen slaap, ookal weet je op zich wel dat je binnen enkele minuten in slaap kán vallen als je je ogen dichtdoet. Of gaat liggen. Maar je hebt geen zin om te gaan liggen en in je ogen dichtdoen heb je ook geen zin, want je bent druk bezig met hyperactief zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwa, rond een uurtje of negen. Het moet ook niet veel later worden, want ik moet écht naar de bibliotheek en werken aan een paper. En daarna werken aan een presentatie over die paper. En ik heb de afgelopen dagen niks gedaan.
![]() Waarschijnlijk ga ik daarna weer de nacht doorhalen zodat ik donderdag heel vroeg kan gaan slapen en vrijdag gegarandeerd op tijd wakker kan worden voor die presentatie. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Darkie naamzoek, i kben trots op je. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 |