Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik leerde vandaag een nieuw grapje: 'het staat in de wei en het is wit' witte gij 't? AHAHAHAHAHA ![]()
|
eergister, gister en vandaag moest ik werken. gister was echt kut, maar vandaag was weer echt (L) ondanks de regen. dankbaar werk en gelachen met bejaarden. gister heb ik vakantie inkopen gedaan voor ijsland. en een nieuwe spijkerbroek gekocht yessssh. vandaag heb ik een nieuwe koffer gehad van mn ouders, een bruine met ruitjes (L). net heb ik in de syllabus van het blok dat ik 5 augustus (
![]()
||
Citaat:
gisteren zat ik met een vriendinnetje en mijn br00rtje bij belgie waar ik larox en matt tracker spotte uuh. daarna gebeurden er nog meer leuke dingen. einde.
|
![]() |
Vanochtend opgestaan en jamie oliver gekeken (L) die o.a. rabarber custard maakte. Daarna ontwaakten mn zusjes en moeder die ik na 2 weken eindelijk weer zag omdat ze net terug waren van vakantie en dat was leukkkkk. Met zusje gaan winkelen en daarna met iedereen thuis gegeten en daarna eindelijk vakantie geboekt woohoooooo
![]()
|
net weer eens van god los gekeken, en dat slecht bestudeerde neplimburgs sloeg wederom nergens op. morgenochtend vertrek ik voor een halve week naar teh_ other side of teh hollands en woensdag ontmoet ik mijn held. nog 3 dagen om alle rembo-gedachten uit mijn systeem te werken. en ik tekende vandaag een japanse draak en die was mooi
![]()
|
Verwijderd
|
ik was bij m'n scharrel ofzoiets in amsterdam/amstelveen, en we zouden gisteren naar een toneelstuk, maar toen was er iemand voor de trein gesprongen die ik moest hebben en toen had ik gruwelijk vertraging. toen uit eten geweest, doelloos gedaan en gehangen met z'n huisgenoten en hun neukertjes
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vrijdag met mijn huisgenoot gezopen en daarna kwamen er nog twee maten van me langs. Na veel drank en drugs zijn die op de bannk blijven maffen. Heel de volgende dag wat gehangen en films gekeken. Daarna des avonds richting kroeg alwaar een maat van me reggae stond te draaien. Aldaar heb ik een eerste gig geregeld voor mijn bandje. We gaan waarschijnlijk in Fort Pannerden spelen, HARD! Vandaag me verslapen voor mijn werk en daarna brak eten gemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik was vannacht veel te lang in de stad blijven hangen omdat het veel en veels te leuk was. Om half 4 nog op het podium geklommen en voor een compleet leeg Valkhof een liedje gezongen met zo'n jongen. Vandaag moest ik knetterhard leren en dat ging me tegen alle verwachtingen in harstikke goed af. Daarna nog even naar de stad, want ik zeg altijd maar zo: hoe hard je ook moet leren, de Zomerfeesten zijn maar één keer per jaar. Ik heb nu al zin in morgen!
||
Citaat:
![]() gister ging ik met mn vader naar jack johnson in het zuiderpark in den haag, want hij wilde daar graag heen en hij had kaartjes gekocht. ik had eigenlijk verwacht dat het saai zou worden, maar het was uiteindelijk toch nog best leuk en er hing een laidback sfeertje dat me aan surfen in france deed denken én het was mooi weer, dus ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben de ketel in ons huis aan het repareren omdat onze huisbaas een stomme mongool is. net belde m'n 'ex' omdat hij gisteren fucking lomp had gedaan, en nu ben ik zwaar pissed op heb. ik ga me lekker uitleven op dour, doei sukkel. vanavond hangen bij een vriendinnetje in zwolle, zin in!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Zaterdag avond met m'n beste matties gechilld. Eerst de Pub in, daarna bij 'din thuis op de bank hangen en met een dikke spliff en een bak aangebrande popcorn naar The Wall zitten kijken. Trippy film.
Dude was blijven slapen, 's ochtends Black Books zitten kijken, bij 'din white russians gedronken als ontbijt en daarna naar werfpop geweest, best cool. 's Avonds besloten dude en ik ineens naar R'dam te gaan om Into The Wild te gaan zien, wat een supermooie film. <3 De fles vodka die we hadden meegesmokkeld hielp ook wel om de sfeer te verhogen. Hij duurde alleen wel langer dan ik verwachtte, waardoor ik pas om 1 uur de trein naar huis kon nemen en ik half 3 pas thuis was, terwijl m'n wekker alweer om 4 uur ging. Ik werd alleen niet om 4 uur, maar half 7 wakker en dat terwijl ik om kwart over 6 al op m'n werk had moeten zijn. Dus ik haasten als de tering, maar het was superrustig, dus dat maakte geen hol uit. Nu ga ik bijslapen van gister. Weltrusten.
||
Citaat:
Eerste avond zomerfeesten waren TOF alleen na het Valkhofding konden we nergens naar binnen dus toen maar naar huis gegaan. Zondag de hele dag in de tuin van een vriendin gezeten en wijn gedronken en goede gesprekken gevoerd over recessieve en dominante genen. Vandaag uitgeslapen echt tot laat en nu aan scriptie. Geen zomerfeest aan mijn lijf tot woensdag.
|
mijn dag begon goed met lunch op een terras in de zon, alleen op de terugweg werd ik aangereden door een auto
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ging naar de stad en dat werd veel te laat. Tot kwart over 5 lopers uit staan zwaaien en staan roepen en klappen en gillen. Het was een mooie nacht. Oh, en ook nog met een vriend in het begin van de avond langs de EHBO post gelopen omdat hij met zn hoofd tegen het hoofd van een ander gekomen was. Blauw oog, bloeden, alles. Gelukkig konden ze het lijmen. Met Prit, ja.
|
vandaag ging ik mn vriendinnetjes van de middelbare school uitzwaaien op schiphol die met zn allen op vakantie gaan. en ik ga niet mee, toch wel jammer, want ik ben de afgelopen 3 jaar met hun gesurft in france. maarrr wel vakantieplannen gemaakt met een andere vriendin en we gaan nu eerst naar madrid om daar de stad te verkennen, te chillen en bruin te worden. en daarna met de trein naar san sebastian voor hetzelfde en om te surfen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag! JanDeVries | 499 | 22-06-2008 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |