Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2008, 17:55
botulismf
botulismf is offline
OH ik heb gereageerd op een geweldige kamer in Utrecht, hopelijk kiezen ze mij. En verder ben ik sinds gisteren eindelijk verzekerd, en dat voelt geruststellend.
Oud 11-07-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de hele dag gewerkt en nu baal ik dat ik morgen weer van 10 tot 21 moet werken omdat ik anders fijn naar Uuf d'r parteh was gegaan!
EN JE WAS ER WEL, DIE HARD!

gisteravond dus paaarty, en ik was te dronken. toen kwam ik maura zat tegen in de stad, want die had onze vakantiepartner huhu opgehaald van schiphol, en dat was ook één dikke dronken zooi. ik kan me de terugweg niet meer echt goed herinneren, maar ik werd wakker naast een vriendinnetje, dus dat was relaxed. toen samen het huis opgeruimd, gehangen, en daarna naar het noorderplantsoen geweest om te rugbyen. en nu voel ik me helemaal niet lekker, en ik ga dus maar slapen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 21:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik keek dodgeball en nu ben ik verliefd op vince vaughn. en omg Chuck Norris zat er ook in!
Oud 11-07-2008, 21:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en ik had een gesprek met mijn darth vader:
'ja, ken je blabla?'
'nee.'
'die staat op youtube'
'eh, leuk voor hem'
'ja'
Oud 12-07-2008, 01:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik keek dodgeball en nu ben ik verliefd op vince vaughn. en omg Chuck Norris zat er ook in!
en deze held:

Oud 12-07-2008, 13:25
655321
655321 is offline
Ik ging naar Eindhoven maar ik had keelpijn en toen ging ik maar weer naar huis terwijl ik eigenlijk daar nog uit zou gaan en zou blijven slapen. Vandaag moet ik leren terwijl de zomerfeesten zijn begonnen en ik baal. \
Oud 12-07-2008, 13:25
Verwijderd
ik verveel me suf op mijn werk dus ga ik me maar suf forummen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 14:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
en deze held:

[afbeelding]
ooh ja op die scurvy harrrrrr harrr ben ik ook verliefd hehehe.

ik leerde vandaag een nieuw grapje:

'het staat in de wei en het is wit'

witte gij 't?

AHAHAHAHAHA
Oud 12-07-2008, 14:49
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ooh ja op die scurvy harrrrrr harrr ben ik ook verliefd hehehe.

ik leerde vandaag een nieuw grapje:

witte gij 't?

AHAHAHAHAHA
HAHAHAHA, nice.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 15:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en het staat in de kast en is wit.

Witte 'm ok?
Oud 12-07-2008, 15:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Vandaag viert mn vriendje zn verjaardag en ik heb taart enzo gehaald bij de bakker met mn brakke hoofd. En hij kreeg van mij een racebaan en zo te zien vind ie dat fijn Zo ga ik hapjes maken voor vanavond, en vanavond dus zuipen met vrienden.
Oud 12-07-2008, 17:40
botulismf
botulismf is offline
Citaat:

witte gij 't?
Ik moest lachen. Nick gaat die wel waarderen.
Oud 12-07-2008, 17:52
Verwijderd
Jaaaahoor, ga ik naar mn werk om te werken, mag ik na een half uurtje alweer naar huis omdat het te rustig is
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 18:28
kuik
kuik is offline
eergister, gister en vandaag moest ik werken. gister was echt kut, maar vandaag was weer echt (L) ondanks de regen. dankbaar werk en gelachen met bejaarden. gister heb ik vakantie inkopen gedaan voor ijsland. en een nieuwe spijkerbroek gekocht yessssh. vandaag heb ik een nieuwe koffer gehad van mn ouders, een bruine met ruitjes (L). net heb ik in de syllabus van het blok dat ik 5 augustus ( ! ) moet herkansen naar de te bestuderen stof gekeken, het is een begin!!
Oud 12-07-2008, 18:35
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb twee dagen gewerkt met een "jetlag", gisteravond verjaardag, vandaag doe ik niks en vanavond ben ik misschien present op de laatste Hex eva.
Oud 12-07-2008, 18:38
Glory
Glory is offline
Citaat:
OH ik heb gereageerd op een geweldige kamer in Utrecht, hopelijk kiezen ze mij. En verder ben ik sinds gisteren eindelijk verzekerd, en dat voelt geruststellend.
yeah utreg episch centrum van forumactiviteit.
gisteren zat ik met een vriendinnetje en mijn br00rtje bij belgie waar ik larox en matt tracker spotte uuh. daarna gebeurden er nog meer leuke dingen. einde.
Oud 12-07-2008, 18:46
Verwijderd
Absoluut, Utrecht is de eerste scholieren kolonie geloof ik. Vandaag een bizarre confrontatie met een kerel die ik hopelijk nooit in een dronken bui tegenkom, daarna de hele dag door de stad geslenterd en vanavond misschien Rauw. Ik hoop het iig.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 19:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend opgestaan en jamie oliver gekeken (L) die o.a. rabarber custard maakte. Daarna ontwaakten mn zusjes en moeder die ik na 2 weken eindelijk weer zag omdat ze net terug waren van vakantie en dat was leukkkkk. Met zusje gaan winkelen en daarna met iedereen thuis gegeten en daarna eindelijk vakantie geboekt woohoooooo . Nu maak ik een checklist ook al ga ik pas over 5 weken ofzo weg. Oh en ik wacht op mn vriendje die binnen een half uur tot een uur wel thuis zal komen en wat we dan gaan doen weet ik niet.
Oud 12-07-2008, 22:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
net weer eens van god los gekeken, en dat slecht bestudeerde neplimburgs sloeg wederom nergens op. morgenochtend vertrek ik voor een halve week naar teh_ other side of teh hollands en woensdag ontmoet ik mijn held. nog 3 dagen om alle rembo-gedachten uit mijn systeem te werken. en ik tekende vandaag een japanse draak en die was mooi
Oud 12-07-2008, 22:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh angie is bevallen
Oud 13-07-2008, 07:00
Verwijderd
Citaat:
Vandaag een bizarre confrontatie met een kerel die ik hopelijk nooit in een dronken bui tegenkom,.
Haha.
-
Net gewerkt en daarna eens niet bij iemand thuis beland voor de verandering. Nu lekker slapen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 12:41
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben zo ongelooflijk brak. gisteren de hele dag gefeest op source festival en van de combinatie herbals en jointjes heb ik heel hard gespaced maar het was echt tof tof tof
en nu ga ik denk ik een middagdutje doen
Oud 13-07-2008, 17:56
Verwijderd
ik was bij m'n scharrel ofzoiets in amsterdam/amstelveen, en we zouden gisteren naar een toneelstuk, maar toen was er iemand voor de trein gesprongen die ik moest hebben en toen had ik gruwelijk vertraging. toen uit eten geweest, doelloos gedaan en gehangen met z'n huisgenoten en hun neukertjes . vandaag uitgeslapen en na een paar wazige gesprekken weer naar huis gegaan, en vanavond komen maura + nog 2 vriendinnetjes, en dan gaan we gezellig doen over onze vakantie, want we gaan morgen al!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 18:02
Verwijderd
Naar mijn ouders toegegaan, waar mama de Gado-gado al voor me had klaargezet. Zometeen naar wat homies waar we gaan gamen, bier drinken en zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn want er is weer eens iemand gedumpt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
ik was bij m'n scharrel ofzoiets in amsterdam/amstelveen, en we zouden gisteren naar een toneelstuk, maar toen was er iemand voor de trein gesprongen die ik moest hebben en toen had ik gruwelijk vertraging
Alweer? Help me onthouden dat ik NOOIT met jou met de trein ga.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 20:09
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vrijdag met mijn huisgenoot gezopen en daarna kwamen er nog twee maten van me langs. Na veel drank en drugs zijn die op de bannk blijven maffen. Heel de volgende dag wat gehangen en films gekeken. Daarna des avonds richting kroeg alwaar een maat van me reggae stond te draaien. Aldaar heb ik een eerste gig geregeld voor mijn bandje. We gaan waarschijnlijk in Fort Pannerden spelen, HARD! Vandaag me verslapen voor mijn werk en daarna brak eten gemaakt.
Oud 13-07-2008, 20:34
Verwijderd
Ik werd vanochtend pas om kwart voor 2 brak wakker omdat ik mijn wekker was vergeten te zetten en toen ging ik voor de laatste keer werken omdat ik nieuw werk heb gevonden en nu ga ik mijn boek uitlezen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 20:49
Verwijderd
ik heb vet actief gesport vandaag en als ik morgen nog leef ga ik het zeker vaker doen, alleen moet ik nog even kijken of ik zin heb om veel naar den haag te gaan want daar hebben ze een zwembad... oh de dilemma's
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 21:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Absoluut, Utrecht is de eerste scholieren kolonie geloof ik. Vandaag een bizarre confrontatie met een kerel die ik hopelijk nooit in een dronken bui tegenkom, daarna de hele dag door de stad geslenterd en vanavond misschien Rauw. Ik hoop het iig.
Is dat leuk? een klasgenoot had dat mij een keer aangeraden.
Oud 13-07-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Is dat leuk? een klasgenoot had dat mij een keer aangeraden.
Ja Rauw is erg leuk, altijd toffe electro, bloghouse en nieuwe acts. Zeker een keer heen gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 22:41
655321
655321 is offline
Citaat:
Doe niet zo mal.

Ik was vannacht veel te lang in de stad blijven hangen omdat het veel en veels te leuk was. Om half 4 nog op het podium geklommen en voor een compleet leeg Valkhof een liedje gezongen met zo'n jongen. Vandaag moest ik knetterhard leren en dat ging me tegen alle verwachtingen in harstikke goed af. Daarna nog even naar de stad, want ik zeg altijd maar zo: hoe hard je ook moet leren, de Zomerfeesten zijn maar één keer per jaar. Ik heb nu al zin in morgen!
Oud 14-07-2008, 09:09
kuik
kuik is offline
Citaat:
Daarna nog even naar de stad, want ik zeg altijd maar zo: hoe hard je ook moet leren, de Zomerfeesten zijn maar één keer per jaar. Ik heb nu al zin in morgen!
hehe

gister ging ik met mn vader naar jack johnson in het zuiderpark in den haag, want hij wilde daar graag heen en hij had kaartjes gekocht. ik had eigenlijk verwacht dat het saai zou worden, maar het was uiteindelijk toch nog best leuk en er hing een laidback sfeertje dat me aan surfen in france deed denken én het was mooi weer, dus . nu ben ik moe en zometeen ga ik terug naar amsterdam om daar te lunchen en chillen met een vriendin op de singel.
Oud 14-07-2008, 12:29
Verwijderd
ik ben de ketel in ons huis aan het repareren omdat onze huisbaas een stomme mongool is. net belde m'n 'ex' omdat hij gisteren fucking lomp had gedaan, en nu ben ik zwaar pissed op heb. ik ga me lekker uitleven op dour, doei sukkel. vanavond hangen bij een vriendinnetje in zwolle, zin in!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 12:39
Verwijderd
Zometeen ga ik met een oude liefde ijsjes eten en ze gaat voor me koken! Nu eerst nog even uitbrakken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 14:10
capibara
capibara is offline
Citaat:
Aldaar heb ik een eerste gig geregeld voor mijn bandje. We gaan waarschijnlijk in Fort Pannerden spelen, HARD!
Toffe locatie, zorg wel voor goede backline, stroom en alle shit. Paar weekjes terug zouden wat vrienden van me er ook spelen, kwam ik er aan, werkte alle technische meuk niet.
Oud 14-07-2008, 16:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zaterdag avond met m'n beste matties gechilld. Eerst de Pub in, daarna bij 'din thuis op de bank hangen en met een dikke spliff en een bak aangebrande popcorn naar The Wall zitten kijken. Trippy film.
Dude was blijven slapen, 's ochtends Black Books zitten kijken, bij 'din white russians gedronken als ontbijt en daarna naar werfpop geweest, best cool.
's Avonds besloten dude en ik ineens naar R'dam te gaan om Into The Wild te gaan zien, wat een supermooie film. <3 De fles vodka die we hadden meegesmokkeld hielp ook wel om de sfeer te verhogen.
Hij duurde alleen wel langer dan ik verwachtte, waardoor ik pas om 1 uur de trein naar huis kon nemen en ik half 3 pas thuis was, terwijl m'n wekker alweer om 4 uur ging.
Ik werd alleen niet om 4 uur, maar half 7 wakker en dat terwijl ik om kwart over 6 al op m'n werk had moeten zijn. Dus ik haasten als de tering, maar het was superrustig, dus dat maakte geen hol uit.
Nu ga ik bijslapen van gister. Weltrusten.
Oud 14-07-2008, 16:23
woezel
woezel is offline
supertof en gek weekend gehad weeral, veel alcohol en jointjes, veel buddies en veel gezeverrrr.
Oud 14-07-2008, 16:37
vilein
vilein is offline
Citaat:
Vandaag een bizarre confrontatie met een kerel die ik hopelijk nooit in een dronken bui tegenkom.
Pas dr op he.

Eerste avond zomerfeesten waren TOF alleen na het Valkhofding konden we nergens naar binnen dus toen maar naar huis gegaan. Zondag de hele dag in de tuin van een vriendin gezeten en wijn gedronken en goede gesprekken gevoerd over recessieve en dominante genen. Vandaag uitgeslapen echt tot laat en nu aan scriptie. Geen zomerfeest aan mijn lijf tot woensdag.
Oud 14-07-2008, 17:03
kuik
kuik is offline
mijn dag begon goed met lunch op een terras in de zon, alleen op de terugweg werd ik aangereden door een auto ik heb er alleen een zeer been en een enorme schok aan over gehouden en die vrouw achter het stuur niets. alleen mijn fiets is wel naar de klote, KUT. en die auto had ook schade. kutdag.
Oud 14-07-2008, 18:48
655321
655321 is offline
Ik heb geleerd. Vanavond ga ik naar de stad en nu ga ik nog even de laatste zon meepikken. Okbye.
Oud 14-07-2008, 20:04
llell
llell is offline
Te weinig slaap gehad door een gezellig familiefeest ter ere van mijn schoolprestaties + verjaardag, dus vandaag met een brakke kop op mn werk. Administratie bijgewerkt en aan mn marktonderzoek over bacon gewerkt. Wat een dag!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 23:08
Broeder
Broeder is offline
Ik moet morgen naar het postkantoor omdat ik de deur niet open heb gedaan toen er een pakketje voor me bezorgd werd. Nu zit ik op de blaren.
Oud 15-07-2008, 11:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Toffe locatie, zorg wel voor goede backline, stroom en alle shit. Paar weekjes terug zouden wat vrienden van me er ook spelen, kwam ik er aan, werkte alle technische meuk niet.
Ok, thanx voor de tip. het is van onze kant nog niet helemaal zeker aangezien we pas twee keer geofend hebben en het waarschijnlijk dan maar 15 minutencore zou worden hehe.
Oud 15-07-2008, 12:52
Verwijderd
Zojuist een mail gekregen dat ik 2 gratis kaartjes krijg voor de social club in Parijs voor een of ander electrofeestje terwijl het eigenlijk 40 euro zou kosten. Lang leve smoesjes in het Frans. Verder verveel ik me echt ziek op het werk.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Zojuist een mail gekregen dat ik 2 gratis kaartjes krijg voor de social club in Parijs voor een of ander electrofeestje terwijl het eigenlijk 40 euro zou kosten. Lang leve smoesjes in het Frans. Verder verveel ik me echt ziek op het werk.
Volgens mij is dat het feest van Piet Parra, is altijd goed als ik me niet vergis.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 13:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net terug op mn kamertje in utrecht, na 2 dagen te hebben gefeest in nijmegen. gisteren was echt de tooooooofste avond/nacht. tof tof. en ik ben verliefd geworden op 2 verschillende jongens, jaja, die nijmeegse boyzz(L)
Oud 15-07-2008, 13:22
idontcare
idontcare is offline
aaaaah ik verveel meeeee. en mijn geld is op, ik kan niet eens meer 10 eur opnemen bluh ik ga maar een film downloaden
Oud 15-07-2008, 15:31
Carn
Carn is offline
interview gedaan voor mn scriptie; nieuwe ID kaart opgehaald. nu wat opruimen; hardlopen en eten.
Oud 15-07-2008, 15:42
655321
655321 is offline
Ik ging naar de stad en dat werd veel te laat. Tot kwart over 5 lopers uit staan zwaaien en staan roepen en klappen en gillen. Het was een mooie nacht. Oh, en ook nog met een vriend in het begin van de avond langs de EHBO post gelopen omdat hij met zn hoofd tegen het hoofd van een ander gekomen was. Blauw oog, bloeden, alles. Gelukkig konden ze het lijmen. Met Prit, ja.
Oud 15-07-2008, 16:12
kuik
kuik is offline
vandaag ging ik mn vriendinnetjes van de middelbare school uitzwaaien op schiphol die met zn allen op vakantie gaan. en ik ga niet mee, toch wel jammer, want ik ben de afgelopen 3 jaar met hun gesurft in france. maarrr wel vakantieplannen gemaakt met een andere vriendin en we gaan nu eerst naar madrid om daar de stad te verkennen, te chillen en bruin te worden. en daarna met de trein naar san sebastian voor hetzelfde en om te surfen . dusss op schiphol de lonely planet van madrid en spain gekocht en ik kreeg 25% korting (L).
Reageren

Regels voor berichten