Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2008, 16:46
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Geen conflicten
QFT
Oud 21-07-2008, 17:16
geen punt :|
geen punt :| is offline
Beetje te stil, maar geen conflicten inderdaad, dus tof
Oud 21-07-2008, 17:20
Fantôme
Fantôme is offline
en rups: als jij die wolf bent... dan... dan... dan...
ehm. geen idee. maar je weet wat ik bedoel.
Oud 21-07-2008, 18:46
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Beetje te stil, maar geen conflicten inderdaad, dus tof
+ 1

En mijn chaotisch hoofdje vind 't zo zonder geliefden ook een stuk makkelijker/speelbaarder/relaxter

Oh, en, Azaelia: wow Echt jammer dat je leerling bent/was dit spel, en pas zo laat voluit theorieën kon gaan spuien
Oud 21-07-2008, 20:06
Azaelia
Azaelia is offline
Ik twijfel steeds meer bij jou krynn. Ik ben beetje clueless. Theorieën kosten gewoon veel tijd en ik werk sinds kort fulltime. Ik zal straks nog de posts van MM, Röps en Twinkemissy nazoeken.
Oud 21-07-2008, 20:23
Spelleider
Spelleider is offline
ik ben nog even aan het verhaal bezig, maar binnen een half uur heb ik de uitslag voor jullie!
Oud 21-07-2008, 20:55
Spelleider
Spelleider is offline
Damn, wat was het koud. En damn, wat deed haar nek pijn. En haar rug. En haar benen. En eigenlijk haar hoofd ook wel. En die zon was ook te fel. En haar mond was droog. En ze had op de grond geslapen. Buiten. Tegen een tent aan. En, en, en…
Opeens besefte Krynn wat er gebeurd was gisteravond. Amuse! Ze had ruzie gehad met Amuse! Haar hottie, haar liefje, haar alles! En nu was hij dood. Waarom had ze hem gepust om uit die lichtmast te springen? Waarom dacht hij dat hij kon vliegen?
O ja, drugs! Ze hadden LSD gehaald bij die viezige crusten. Op dat moment besloot Krynn dat ze wraak zou nemen. Matige_muis, Röps en Flowtje zouden net als haar Amuse nooit meer kunnen lachen, nooit meer kunnen dansen. Ze stond op en liep terug naar hun tent. Oh nee, haar tent. Daar stortte ze in op de grond en begon te huilen.

Azaelia en Fantome zagen Krynn zitten met haar hoofd in haar handen. “Oh my god oh my god oh my god!” fluisterde Fantome. “Dat lekkere ding van hier naast is degene die gisteren is overleden!” “Oh my god!” fluisterde Azaelia terug, “We moeten iets doen. Haar troosten ofzo.” “Ja…” Fantome dacht even na en stond toen op en liep naar Krynn toe. Een uur later was Krynns haar niet blauw meer, maar zwart. En haar kleren ook. En haar nagels. Azaelia had nog even getwijfeld of ze Krynn ook een scheermesje aan had moeten bieden, zodat ze echt emo kon worden, maar dat had Fantome uit haar hoofd gepraat. Je werd niet in één dag hardcore emo.

Daboman was zijn vriend twinkebel al een tijdje geleden kwijtgeraakt, maar dat kon hem niet zo veel schelen. Hij was die ochtend nieuw bier gaan halen en toen hij terugkwam bij zijn tent was twink al weg. Er was wel iemand anders voor in de plaats gekomen. Voor de tent zat een meisje wijn te drinken, uit een pak. Om de paar slokken nam ze een wat chips uit de zak die voor haar lag. “Hé!” had Daboman verontwaardigd geroepen, “Dat is Basjeehs wijn! En twinkebels chips!” Het meisje haalde haar schouders op en propte nog meer chips in haar mond. “Lekkere chips.” zei ze na een tijdje, “Niet zo lekkere wijn. Beetje lauw. En zurig.” Daboman kon toen niet boos meer blijven en lachte hardop. Het had eigenlijk wel heel lekker gevoeld om weer echt te kunnen lachen sinds hij Basjeeh en AllureV had zien sterven. En nu was het meisje nog steeds bij hem. Ze was met hem meegegaan naar het festivalterrein en had zijn bier opgedronken. En hij moest nog steeds om haar lachen. Misschien was ze dan een beetje pauper, brutaal en eigenlijk een dievegge, ze was aangenaam gezelschap.

Nadat Heksjuh Wolflands gedwongen had moeten verlaten was Katje continu op zoek geweest naar geschikte vervanging, maar niemand kon aan Heksjuh tippen. Ze had een heel leuk exemplaar zien slapen tegen een tent aan, met felblauw haar, maar dat meisje had ze niet wakker kunnen krijgen. Een ander meisje zag er heel lief en leuk en lekker uit, maar kraamde zulke onzin uit (“Stinkpop is veel leuker!” “Di-rect is een goede band!”) dat ze op haar afgeknapt was. Ze had nu een nieuw slachtoffer in het vizier; een klein witblond meisje dat overdreven stond te giechelen. Haar ogen waren zo blauw dat het niet anders kon dan dat dat kleurlenzen waren. Ze had geen schoenen aan, op haar rug een rij sterretjestatoeages die over haar ruggegraat liepen en een schoudertas in de vorm van een koe. Vooral die rare fluffy tas had Katjes belangstelling gewekt. Heksjuh had ook altijd met dat soort gekke accessoires rondgelopen. Op dat moment wist Katje dat ze Heksjuh nooit meer zo lang wilde missen. Ze liep Orsino* voorbij, het meisje met de tas. Ze liep Azaelia, Krynn en Fantome voorbij die op weg waren naar de Mainstage. Ze liep twinkebel voorbij, en Daboman met zijn nieuwe vriendinnetje Sherco. Ze liep langs Flowtje, Röps en matige_muis en liep naar de uitgang. Ze ging naar huis. Naar haar Heksjuh. Geile studente zijn was best leuk, maar niet in je eentje.

Het leek wel alsof alle Wolflandbezoekers bij de Mainstage stonden. Lisaaah stond te werken bij de biertent ernaast en kon de vraag bijna niet meer aan. En iedereen moest ook meteen 6 biertjes tegelijk kopen natuurlijk. Ze zuchtte en smeet weer een hand muntjes in de emmer achter de bar. Ze baalde ook stevig. Okee, eigenlijk had ze geen geld gehad voor Wolflands en als ze hier niet had kunnen werken had ze ook niet naar dit festival gekund, maar straks speelde Pearl Jam en zij stond bier in te schenken voor mensen die al drie uur geleden genoeg bier op hadden. Ze wilde Pearl Jam zien verdorie. En zelf iets drinken, maar daar was nu even geen tijd voor. Als Pearl Jam straks begonnen was, dan zou het wel ietsje rustiger worden. En ze kon het optreden in ieder geval horen, maar het bleef jammer. Erg, erg jammer.

Pearl Jam speelde geweldig. De iedereen ging helemaal los. Dansende, springende, duwende mensen. Overal! Orsino* stond een beetje achteraf te kijken, maar ze kon alles goed zien vanaf haar plekje op de heuvel. Het leek wel erg druk vooraan, dacht ze eventjes. Die gedachte vervloog weer toen de zanger zich via een camera-arm in het publiek wierp. Wow, wat een stagedive!!

Toen barstte de chaos echt los. De muziek stopte. Mensen begonnen te schreeuwen. Orsino* zag de security in paniek heen en weer rennen. Ergens huilde iemand. Ze hoorde op het podium iemand vragen aan het publiek om vooral rustig te blijven, maar het leek te laat. Achteraf vertelde iemand haar dat er zo veel mensen tegelijkertijd probeerden bij het podium in de buurt te komen dat vier mensen platgedrukt waren en waren gestikt. Voor Flowtje, Fantome, Daboman en Sherco was dit het laatste festival van hun leven.

1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman (heks)
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje (dorpeling)
5. Heksjuh (dorpeling)
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. matige_muis
9. twinkebel
10. Flowtje (weerwolf)
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia
13. Röps
14. Orsino*
15. Lisaaah
16. amuse (verrader)
17. Sherco (dorpeling)
18. Krynn

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

O o wat is het spannend! De laatste wolf heeft een keus gemaakt en Fantoompje opgegeten. Wel een beetje jammer moet ik zeggen, want ze was slechts een dorpeling.
Morgen mogen de nog levende dorpelingen wederom proberen een slechterik op te hangen. Stemmen voor 20.30u prego.
Oud 21-07-2008, 20:56
Krynn
Krynn is offline
Bril-jant, Fantome vreten...die zou Röps hebben gestemd

Ik weet wat ik zelf ben, dus mijn uitleg: één stem minder, dan goed twijfel zaaien over mij, (Azaelia de leerlingheks, dank je Fantome voor die constatering, heeft er hierboven al een hele fraaie post aan gewijd), mij hangen, en als dan blijkt dat ik onschuldig ben oh shit gaan roepen en de dorpelingen laten gaan voor Matige Muis of Orsino in de hoop dat iedereen verder vergeten is dat Flowtje voor een groot gedeelte door mij hing. Katje of Röps moet 't zijn, en wat Katje was weten we intussen.

Dus.

Aan de andere kant: als ik als emo door het leven moet, is een strop misschien niet eens zo'n slecht idee...

Festivalgeschiedenis ftw

Laatst gewijzigd op 21-07-2008 om 21:15.
Oud 21-07-2008, 21:24
Mehh, jammer Fantôme... en ik voel de bui al wel hangen. En nee, ik ben geen wolf. Als je terug zou lezen zou je ook zien waarom niet.

Enfin, ik snap je post niet helemaal Krynn, maar het maakt je niet echt minder verdacht in mijn ogen. Blugh, morgen maar eens de lijstjes opnieuw doornemen als dat nog nodig is...
Oud 21-07-2008, 21:39
Daboman
Daboman is offline
Leuk verhaal
Oud 21-07-2008, 21:39
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Mehh, jammer Fantôme... en ik voel de bui al wel hangen. En nee, ik ben geen wolf. Als je terug zou lezen zou je ook zien waarom niet.
Nee, ik zie 't niet. Enlighten me
Oud 21-07-2008, 21:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe gaaf zou het zijn als aan het einde van het spel blijkt dat er gewoon geen wolven zijn verder?
Oud 21-07-2008, 21:49
Verwijderd
wtf?
Oud 21-07-2008, 21:51
Citaat:
Nee, ik zie 't niet. Enlighten me
Well, what did I do wrong?
Oud 21-07-2008, 21:57
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben dood?
Oud 21-07-2008, 22:02
Orsino*
Orsino* is offline
Tof verhaal Ineens een hele hand mensen dood haha..

En jammer Fantome, nu zal het nog wel wat rustiger worden in het topic dan.. Vind het wel een kunst dat alle goede functie's er nog steeds inzitten trouwens!
Oud 21-07-2008, 22:03
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoe gaaf zou het zijn als aan het einde van het spel blijkt dat er gewoon geen wolven zijn verder?
huh
Oud 21-07-2008, 22:19
Batave
Batave is offline
ineens 4 mensen dood. Ik moest even kijken wie er vanavond nou precies opgegeten was.

Go Wolves
Oud 21-07-2008, 22:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ineens 4 mensen dood. Ik moest even kijken wie er vanavond nou precies opgegeten was.

Go Wolves
*sleept amuse ook weer terug zn graf in*
Oud 21-07-2008, 22:25
Batave
Batave is offline
Citaat:
*sleept amuse ook weer terug zn graf in*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO0000000000000000oooooooooooooooooooooo............. .
Oud 21-07-2008, 22:37
Verwijderd
Jullie kunnen slachtn8 deel 2 gaan maken. OT: Amuse; ik had je wel door
Oud 21-07-2008, 22:45
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Bril-jant, Fantome vreten...die zou Röps hebben gestemd

Ik weet wat ik zelf ben, dus mijn uitleg: één stem minder, dan goed twijfel zaaien over mij, (Azaelia de leerlingheks, dank je Fantome voor die constatering, heeft er hierboven al een hele fraaie post aan gewijd), mij hangen, en als dan blijkt dat ik onschuldig ben oh shit gaan roepen en de dorpelingen laten gaan voor Matige Muis of Orsino in de hoop dat iedereen verder vergeten is dat Flowtje voor een groot gedeelte door mij hing. Katje of Röps moet 't zijn, en wat Katje was weten we intussen.

Dus.

Aan de andere kant: als ik als emo door het leven moet, is een strop misschien niet eens zo'n slecht idee...

Festivalgeschiedenis ftw
Hihi zou ik als leerling dan niet mensen juist duidelijk verdacht gaan maken met theorieën, ipv van dingen quoten (objectief) en proberen conclusies uit te trekken. (proberen te intepreteren). Ik heb bij mijn post met mijn verdenken over jou ook erbij gezet dat je ook punten hebt waarom je het juist niet zou kunnen zijn. Ik denk dat het momenteel goed is om bij iedereen weer vraagtekens te gaan zetten. De samenvattingen over MM, twinkmissy en Röps komen morgen omdat ik nu echt wil gaan slapen.
Oud 21-07-2008, 23:11
Twink/Missy kan bijna geen wolf meer zijn, zie analyses van Krynn en mij over het stemlijstje van de eerste stemming. Bovendien wordt elke samenvatting van hun posts een bijzonder korte .

Voor mij blijven over: Krynn, Azaelia, Matige Muis, Orsino* en wel in die volgorde van verdachtst naar minder verdacht. Morgen meer.
Oud 22-07-2008, 08:59
Sherco
Sherco is offline
Jeuj, mijn naam komt toch nog in een verhaal voor
*is heel erg dood*
Oud 22-07-2008, 09:03
*gaap* wat is het rustig! En waar is Lisa, die post wel elders, maar niet hier...

Mijn stem gaat waarschijnlijk naar Krynn. Ik heb nog eens gekeken of de theorie klopt, en misschien focus ik me teveel op dat lijstje, maar stel dat de 4 stemmen op Combi zuiver waren, dan zou Amuse op Grootvader gestemd moeten hebben... dat is de enige optie waardoor het nog anders kan zijn. Verder vind ik daarbij Matige Muis niet echt verdacht.
Oud 22-07-2008, 16:36
Spelleider
Spelleider is offline
even een klein verzoekje: vanavond is weer wijvenavond, dus ik ben pas laat thuis (dat was ik even vergeten ). maar als mensen vóór 19.30u hun stem doorgeven kan ik voor dat ik weg ga de uitslag al posten.
Oud 22-07-2008, 16:40
Verwijderd
Ik ga op röps stemmen.
Oud 22-07-2008, 16:57
twinkebel
twinkebel is offline
Ik stem op Azaelia vanavond.
Oud 22-07-2008, 17:06
Ik stem dan ook maar Azaelia.
Oud 22-07-2008, 17:19
Orsino*
Orsino* is offline
*rush* Ik dan ook, en zal dan nu meteen stemmen. Vind het een beetje vreemd dat ze Krynn verdacht maakt, want die vind ik op het moment eigenlijk niet zo verdacht.
Oud 22-07-2008, 18:24
Azaelia
Azaelia is offline
Ow nog 10 minuten dus om te stemmen. Mijn meeste verdenkingen heb ik bij Matige_muis en orsino*, mijn stem gaat naar Matige_Muis dan ook. De beloofde onderbouwing zal moeten wachten (als ik dit overleef) aangezien ik nu echt geen tijd heb eigenlijk vanwege privé dingen. Krynn geloof ik wel. Lisaah geloof ik ook van dat ze goed is. Twinkemissy nog steeds geen flauw idee vanwege die inactiviteit en Röps zou me verbazen maar het zou een optie kunnen zijn.
Oud 22-07-2008, 19:16
Ik mag toch nog wel wijzigen [tot 20.30]? Ik begin namelijk te vermoeden dat het anders zit. Ik stem op Matige_Muis. Hij maakt in de regel zijn stem als laatst bekend en stemt daardoor altijd al volkomen veilig. Amuse heeft dus in dit geval op grootvader gestemd de eerste ronde. Nu begin ik ook een beetje een idee te krijgen hoe de specials verdeeld zijn. Azaelia is even wat gezakt op m'n lijstje en het is voor mij dan ook Matige_Muis of Krynn. En dan kan ik dus beter op MM stemmen, aangezien die al 1 stem heeft.
Oud 22-07-2008, 19:17
Spelleider
Spelleider is offline
tuurlijk mag wijzigen nog voor 20.30u

ik ben sowieso nog bezig met het begin van het verhaal enzo, want ik moest natuurlijk ook nog ergens eten tussendoor. warhoofd me
Oud 22-07-2008, 19:25
Verwijderd
Ik stem de laatste tijd later omdat ik én druk ben, én nu pas aan het spel dacht. Mijn excuses. Wel vind ik het vreemd dat ik nog een stem krijg terwijl ik al redelijk 'off the hook' ben, door het twinkebel-lijstje.

Mijn stem gaat overigens naar Röps, omdat Krynn Flowtje wel erg verdacht heeft gemaakt.
Oud 22-07-2008, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Röps liep verdwaasd rond tussen de tenten. Om hem heen was het nog steeds chaotisch. De telefoonlijnen waren overbelast, maar toch probeerde iedereen elkaar te bereiken om zeker te weten dat hun vrienden ongedeerd waren. Röps voelde geen behoefte dat te doen. Hij wist dat hij fucked was. Flowtje was dood. En hoewel ze altijd high was en haar haar niet zo fris rook (en de rest van haar ook niet trouwens) had hij haar aanbeden. Flowtje deed tenminste altijd wat ze zelf wilde. Ze hechtte absoluut geen waarde aan meningen van anderen. Ook niet aan die van hem, bedacht hij met een bittere glimlach.
Natuurlijk had hij matige_muis nog, zijn partner in crime, maar dat was geen meisje!
Matige_muis liep een paar passen achter Röps. Hij kon het allemaal nog niet bevatten. Wat was er nou precies mis gegaan dit festival? Het leek wel alsof er een vloek op hen rustte. Hij was blij dat hij en Röps ongedeerd waren. Wie zou dat niet zijn? Maar Flowtje… waarom had Flowtje ook zo graag in de pit willen staan? Waarom was ze naar voren gegaan, die drukte in? Had ze niet begrepen dat hij haar graag bij zich had? Maar nee… Ze zag hem al jaren enkel als een vriend. Leuk om mee te gebruiken, leuk om mee te zuipen, leuk om mee te feesten, maar verder niks serieus. Hij balde zijn vuisten. Nu was het te laat. Ze was dood. Wat voor nut had het nu nog allemaal? Straks bij de tent zou hij wel even een greep doen in hun voorraad. Er lagen vast nog wel wat happy-pills tussen. Hoopte hij.

Backstage stonden Krynn en Azaelia te huilen. Lisaaah probeerde hen te troosten, maar ze was niet erg succesvol in haar poging. En toen Azaelia expres tegen een muur aanliep om zichzelf pijn te doen had ze er genoeg van. Sure, ze waren zielig en verdrietig, maar ergens was het toch ook wel een beetje triest. Ze rolde met haar ogen en besloot gewoon eerlijk te zijn. Medelevend zijn is prima, maar hypocrisie, daar kotste ze op. “Okee,” begon ze, “Het is echt heel erg enzo, maar heeft het zin om zo emo en sneu te doen?” Azaelia keek haar aan. “Wat moet ik anders?” vroeg ze. Lisaaah probeerde haar lachen in te houden toen ze zag hoe de make-up van het meisje over haar gezicht zat gesmeerd. “Fantome was mijn beste vriendin. Wat heb ik nu nog?” Krynn zei niks en staarde in een weerspiegelende ruit. Ze leek opeens te zien wat ze met haar uiterlijk had gedaan. “Je hebt gelijk!” riep ze uit, “Je hebt zo gelijk! Amuse zou nooit willen dat ik me zo aan zou stellen!” Spontaan trok ze haar zwarte schoenen uit. En haar zwarte sokken. Daarna volgden haar zwarte broek, shirt, sjaal en vest. In enkel een blauw lingeriesetje liep ze weg. Lisaaah grinnikte en rende achter haar aan. “Ik heb nog een zooi muntjes gejat, laten we ons gaan bezatten en een leuk festival gaan hebben.” Krynn haalde haar schouders op en liep verder. Lisaaah volgde haar. Azaelia bleef in haar eentje achter.

Orsino* was nog een beetje in de war. Afwezig aaide ze haar pluche koeientas terwijl ze af en toe een slokje uit haar beker water nam. Er gingen geruchten dat het festival niet verder zou gaan, maar de organisatie had nog niet echt iets van zich laten horen. Ze wist niet zo goed wat ze nou zou moeten doen. Ze wist dat haar vrienden niet bij Pearl Jam waren geweest, dus maakte ze zich geen zorgen, maar ze kon hen ook niet bereiken. En bij de tent waren ze ook niet. Ze was onrustig en niet in de stemming om ergens op hen te wachten, dus nu liep ze al een tijd rondjes. Van de winkelkraampjes naar een podium, van het podium naar de piercer, van de piercer naar de dranktent, van de dranktent naar de camping en van de camping weer naar het festivalterrein.

Twinkebel deed eigenlijk precies hetzelfde. Zonder Basjeeh en Daboman voelde hij zich een beetje verloren. Het was ook vreemd om zo hier rond te lopen. Normaal stond Wolflands garant voor een geweldige tijd. Overal muziek en leuke mensen, bier en meer leuke mensen, maar nu waren de leuke mensen dood, het bier op en de muziek was uit respect voor de slachtoffers even uitgezet. Om middernacht zou het weer aangaan. Misschien zou hij naar huis moeten gaan, maar wat moest hij daar doen? Niemand zou begrijpen wat hij had meegemaakt…

Matige_muis en Röps hadden ondertussen hun drugsvoorraad geplunderd en grof verkocht aan andere festivalgangers. Wat ketamine om de pijn te verdoven en MDMA om zich gelukkig te voelen. Met pupillen als schoteltjes stuiterden ze rond. Over een paar minuten was het twaalf uur en zou de muziek weer aangaan. Dan zou alles weer goed zijn. Zelfs Azaelia voelde zich blijer dan ze zich de afgelopen jaren had gevoeld. Drugs, wat een geweldige uitvinding eigenlijk. Ze kon haar voorraad scheermesjes wel weggooien! Toen een meisje met een lieve lieeeeeeeeeve koeientas langsliep moest ze haar wel knuffelen. En haar ook wat geven van dat prachtige spul. En haar tas aaien. Lieeeieieieeeffffff LIEEEEEF! En die jongen met die kralen in zijn haar moest ze ook omhelzen. Ze speelde met de kraaltjes in zijn haar en voerde hem bier met iets erin. Ze wist nieteens wat, maar Röps zei dat het goed voor hem was. WOEI!

Om middernacht lagen Lisaaah en Krynn naast elkaar op hun rug in het gras naar de lucht te staren. Het was ontzettend helder en de volle maan was goed te zien. Krynn had haar kleurige eigen kleertjes weer aan en Lisaaah had een poging gedaan Krynns haar weer blauw te verven, maar dat was niet helemaal gelukt. Zwarte en blauwe plukjes piekten alle kanten op, maar Krynn vond het prima. Ze voelde zich eindelijk weer zichzelf.

Röps, Orsino*, twinkebel, matige_muis en Azaelia waren ondertussen in de dj-tent beland. Ze dachten niet meer aan alle ellende van het afgelopen weekend, maar waren in een soort knuffelorgie verwikkeld. Met wat kunstmatig geluk in hun bloedbaan kon niks hen meer wat maken. Zelfs toen Röps op de grond viel en niet meer opstond maakten ze zich geen zorgen. Twinkebel lachte en stopte een jointje in Röps’ mond. Orsino* giechelde. Matige_muis zette een beker bier op Röps’ buik. De rest volgde en al snel was hij bedekt onder een laag afval. Niemand had door dat Röps niet meer ademde. Of het festival nu nog door zou gaan of liet hen koud. Ze waren gelukkig.

1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman (heks)
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje (dorpeling)
5. Heksjuh (dorpeling)
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. matige_muis (tovenaar)
9. twinkebel (dorpeling)
10. Flowtje (weerwolf)
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia (ziener)
13. Röps (weerwolf)
14. Orsino* (leerling-heks)
15. Lisaaah (wolfsbane)
16. amuse (verrader)
17. Sherco (dorpeling)
18. Krynn (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De overwinning is deze keer voor de dorpelingen, maar o, wat een close call! Goed gespeeld wolven! Zo gaaf om elke keer te zien dat jullie de dorpelingen weer om de tuin wisten te leiden. En gefeliciteerd dorpelingen!
Oud 22-07-2008, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
zo, dan kan ik nu lekker mijn wijvenavond gaan houden
Oud 22-07-2008, 19:32
Verwijderd
Jeuhj!

Azealia ziener? Waarom stemt ze dan volkomen raar op mij op het laatste moment?
Oud 22-07-2008, 19:37
Daboman
Daboman is offline
Ze heeft rops nooit opgevraagd.
Oud 22-07-2008, 19:38
Daboman
Daboman is offline
Oh en gefeliciteerd dorpelingen. En ik heb in die gelijkspelronde amuse gestemd
Oud 22-07-2008, 19:43
Verwijderd
Ik had best een goede stemlijst, al zeg ik het zelf..
had jij mij trouwens gered matige muis?
Oud 22-07-2008, 19:43
Krynn
Krynn is offline
lolz

Ik ben blij da'k in ieder geval de wolven door had, want de andere functies kloppen voor geen meter met wat ik in m'n hoofd had

En Röps, wat was je uber frustrerend, gaaf dat je nooit opgaf

En en. Gaaf dat er toch verhalen waren, en leuke at that
Oud 22-07-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik had best een goede stemlijst, al zeg ik het zelf..
had jij mij trouwens gered matige muis?
Nee, de enige succesvolle actie was die van, denk ik, Fantome in de tweede (?) ronde.
Oud 22-07-2008, 20:04
Orsino*
Orsino* is offline
Shit Wou je nog helpen, Röps, maarja beetje lastige opgave was het Wel erg goed gedaan.

En gefeliciteerd dorpelingen natuurlijk!
Oud 22-07-2008, 20:28
Azaelia
Azaelia is offline
OHHHHHHH Röps!!! Dat had ik echt niet verwacht! Sneaky sneaky sneaky bastard
Oud 22-07-2008, 20:29
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Shit Wou je nog helpen, Röps, maarja beetje lastige opgave was het Wel erg goed gedaan.

En gefeliciteerd dorpelingen natuurlijk!
Jou had ik dus al 3 eeuwen terug gezien
Oud 22-07-2008, 20:45
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Jeuhj!

Azealia ziener? Waarom stemt ze dan volkomen raar op mij op het laatste moment?
Ik ben echt in het begin heel erg slecht bezig geweest.
Fantome opgevraagd, Katje opgevraagd, Kopmuntkip opgevraagd, Orsino opgevraagd. Die waren dus allemaal useless in het begin. En als ziener wil je dat je een duidelijke mening over kunt brengen, en dat lukte me niet dus. Ik had alleen mijn eigen vermoedens (bijvoorbeeld naar kmk en katje en krynn) maar die bleken gewoon alledrie dorpeling. En op het einde wist ik wie de nieuwe heks was (orsino dus) maar ik had van de volgende mensen geen flauw idee: Matige muis, twinkemissy, lisaaah en röps.

Lisaaah en twinkemissy dacht ik van dat ze goed waren. Dus het was jij of röps.
Grmbl, stom vertrouwen in mensen ook. Röps en ik leiden samen momenteel een ander weerwolfspel en technisch was het mogelijk dat hij wolf was. Maar ik dacht gewoon van niet en ik wist ook zeker dat hij actief was in de avond dat de uitslag zo laat kwam. Ik was namelijk met hem in gesprek over het andere spel. Dus ik dacht op het einde toen bleek dat zowel Katje als Krynn het niet waren dat jij het wel moest zijn omdat er niemand anders overbleef. Sorry voor mijn slechte ziener acties
Oud 22-07-2008, 21:41
Gefeliciteerd dorpelingen! Goed gespeeld!! Even een verhaaltje van het wolvenkamp [ik weet daarbij niet of ik ook voor Basjeeeh en Flowtje spreek, maar even mijn visie].

Ik ben in dit spel echt een n00bwolf en de eerste stemming ging het dus meteen al fout! Ik had me voorgenomen gewoon vroeg m'n stem bekend te maken (heb ik ook wel aardig volgehouden), maar dat ging dus meteen mis. Ik zei al tegen Flowtje en Basjeeh: offer me op! Ze wilden dat niet... dit was uiteindelijk hetgeen waarop ik gepakt ben volgens mij? Die gelijkspelfail dat we niet online waren kwam niet echt meer terug na Katje. Dat was ook niet zo'n fraai argument geweest om het spel door te laten eindigen, maar ach, it counts.

De tweede nacht hebben we Lisaaah gegeten. De bane dus. Dus de bescherming heeft niet gewerkt matige muis . Later hebben we haar niet meer geprobeerd te eten, aangezien ze niet gevaarlijk genoeg was. Toen zijn we (Flowtje ook) snel meegegaan om Basjeeh verdacht te maken. Hij maakte me echt bang! Niets tegen Basjeeh, maar echt, ik dacht, straks gaat ie me nog verdedigen... en dat wilde ik voorkomen. En toen... Sherco eten... dat was niet slim... Flowtje dacht dat ze ziener was, dus was het hap. En toen was ik nog maar alleen.

Uit het gelijkspel met KmK en Amuse en het feit dat Lisa hoogstwaarschijnlijk bane was, heeft er dan voor gezorgd dat ik vrij zeker wist dat Daboman de heks was. Die heb ik opgegeten met als doel de leerling heks te maken en dan de ziener op te eten. De ziener heb ik echter geen moment doorgehad [ja, eventjes, toen ze opeens uit het niets op mij stemde... toen dacht ik: ik ben gezien. Niet dus, zo bleek meteen de dag erna]. Goed, dat heeft achteraf niet zo heel veel uitgemaakt, zeker gezien haar vertrouwen in mij wat mij weer deed denken dat Azaelia de leerlingheks was. Ik probeerde overigens nog wel als een burger te redeneren en wat mensen buiten de verdenking te plaatsen en met Krynn [die enorm goede analyses had!!] mee te praten over dat Twinkebel lijstje. Dat lukte aardig, maar uiteindelijk was het niet voldoende...

Het was echt een tof spel! Complimenten voor je spelleiding Sterrenmeisje!
Oud 22-07-2008, 21:59
Lethe
Lethe is offline
Het is al afgelopen.

Ik vind het jammer dat ik zo vroeg in het spel al werd opgegeten. Er deden leuke mensen mee en het aantal spelers beviel me wel. Maar helaas. Waarom hebben de wolfjes mij eigenlijk zo vroeg opgegeten?
Oud 22-07-2008, 22:14
Sherco
Sherco is offline
Hah, leuk te weten dat jullie dachten dat ik de ziener was, terwijl ik voor de 5e keer dorpeling was. Had op zich best gekund, aangezien ik zo hardnekkig op Flowtje bleef gaan, maar ik wist gewoon zéker dat zij een wolf moest zijn... Goed gespeeld iig mede-dorpelingen, ik had nooit gedacht dat Rops het was!
Oud 22-07-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, de enige succesvolle actie was die van, denk ik, Fantome in de tweede (?) ronde.
Neej ik

Haha ik dacht al wel dat men dacht dat ik ziener was ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten