Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2008, 16:35
Verwijderd
Waarom is werk zoeken zo moeilijk. :/ Nou ja, zoeken niet, vinden wel. Gelukkig kan ik iig aan de slag met mn scriptie!
Advertentie
Oud 02-09-2008, 16:38
marrel
marrel is offline
Zou het echt zo mooi zijn als ik nu denk? Naja ik heb het nog niet en of het zo mooi is weet ik ook nog niet dus ik moet me niet te lekker maken maar ik wil ik wil ik wil best een eigen appartementje zo voor het komende jaar
Oud 02-09-2008, 16:39
Ruudje
Ruudje is offline
Het gaat eigenlijk best wel goed!

Volgende week psychologisch onderzoek... ben ik in totaal 4-5 uur mee bezig.
Hopelijk komt er dan wat schot in het proces dat 'intake' heet

Laatst gewijzigd op 02-09-2008 om 18:31.
Oud 02-09-2008, 17:57
Papillon
Papillon is offline
Hoofdpijn.
Vanavond ga ik gewoon lekker niksen.

Morgen maar weer eens het internet afspeuren naar geschikt werk.
Oud 02-09-2008, 18:26
Nienna*
Nienna* is offline
@ Dith: dat gevoel heb ik echt precíes. Dat ik gewoon even hier logeer ofzo. Het valt mij ook tegen (van mezelf) dat ik heimwee heb naar thuis en naar mijn ouders en broertje... nooit gedacht dat ik dit zou denken, maar ik ben blij dat het weekend is omdat ik naar huis kan.

@ Missy1234567890: Ja bij Studentenwoningweb dus (DUWO), maar nog niet lang genoeg, al krijg ik wel voorrang i.v.m. mijn woonplaats. Brr.
Oud 02-09-2008, 19:53
kroot
kroot is offline
Gisteren mijn eerste dag: college muziekgeschiedenis. In den haag was ik gewend dat met 10 mensen te hebben, hier waren het er 70!!! En ik heb vandaag ook meegemaakt hoe het is om pianoles met z'n vieren te krijgen.....vreemd.
Morgen lange dag: 9-18. En ik moet met mijn baas gaan onderhandelen. Hij wil dat ik donderdag tot 18.00 werk, maar dan kan ik niet naar mijn slagwerkles in Breda en ben ik te laat voor orkest. Dus ik wil tot 14.00....maarja ik hoop dat het lukt
Oud 02-09-2008, 20:32
Delius
Delius is offline
Citaat:
Het is alleen een beetje moeilijk om met een fiets die niet fietst op de Uithof te komen.
Het ene moment voel ik me best goed en denk ik:'Ach, ik moet gewoon even wennen aan dit hele gebeuren' maar andere momenten (en die zijn er héél veel) voel ik me gewoon rot en eenzaam.
Ik houd er gewoon niet van dat hier niks van jezelf is, niet zozeer mijn kamer want die voelt wel als "thuis" maar gewoon het hele huis; geen eigen badkamer, geen eigen keuken, geen eigen meubels...pff. Ik heb meer het idee dat ik op vakantie ben en dat ik donderdag gewoon weer mijn leven terugkrijg.

Blegh, ik had dit echt niet verwacht van mezelf.
Ik ben altijd van mening dat plezier/geluk niet in de dingen om je heen zit maar in jezelf. Natuurlijk is het wennen om in een andere omgeving te zitten en kan je je soms eenzaam voelen maar je moet jezelf wel een beetje de tijd geven om aan je nieuwe omgeving te wennen. En beseffen dat je niet afhankelijk bent van de spullen om je heen.

Overigens zijn dat soort kleine dingen (fiets die kapot is, huissleutel kwijt of bijv een internetverbinding die niet werkt) wel enorm irritant. Zelfs na 5 jaar op kamers wonen kan ik nog enorm balen van een lekke band, maar dat hoort er nou eenmaal bij
Oud 02-09-2008, 20:55
Dith
Dith is offline
Je hebt ook helemaal gelijk en dat weet ik zelf ook wel maar dan nog kan je soms het idee hebben dat heel de wereld tegen je is zeg maar .
Net gezellig met een paar mannelijke huisgenoten tv gekeken, merk steeds meer en meer dat ik het zo veel beter met mannen dan met vrouwen kan vinden. Mannen kunnen zo heerlijk ongecompliceerd zijn en lachen tenminste om mijn slechte grappen terwijl vrouwen ze nooit grappig vinden .

Mijn vriendje is overigens wel echt de leukste, mooiste en vooral liefste man van de wereld! Hij is net afgewerkt en komt nu nog gewoon naar Utrecht om vannacht bij me te slapen (L).

En stiekem heb ik wel zin in morgen, ben benieuwd naar het eten met antropologie, blijkbaar komen er ook een hoop docenten dus dat móet gewoon wel leuk zijn!
Oud 02-09-2008, 21:08
Delius
Delius is offline
Citaat:
Je hebt ook helemaal gelijk en dat weet ik zelf ook wel maar dan nog kan je soms het idee hebben dat heel de wereld tegen je is zeg maar .
Natuurlijk heb ik helemaal gelijk
Oud 02-09-2008, 21:43
fractuur
fractuur is offline
Ik wil naar Coldplay.. Verder relaxed met huisgenoten films gekeken, heel gezellig nu iedereen weer thuis is voor het nieuwe collegejaar.
Oud 02-09-2008, 21:44
Verwijderd
[QUOTE=Missy1234567890;28102291]
@ Nattigheid: wat ga je studeren?
QUOTE]

Taal en Cultuurstudies, in Utrecht. net als zo ongeveer het gehele forum terecht is gekomen morgen op kamp. ik moet nog even bedenken wat ik daar van ga vinden
Oud 02-09-2008, 21:52
Roosje
Roosje is offline
Oh jeetje, er zijn allemaal leuke dingen. <3 Ik heb me vandaag wel vermaakt eigenlijk al was er spelletjesmiddag. We zijn met onze werkgroep in een lokaal in Langeveld gaan zitten en we hebben een keigaaf spel gedaan, het was echt superleuk! Ik ben wel moe though, en ik neem dat brabants van iedereen over. Welke gek heeft aanrijden bedacht?
Oud 02-09-2008, 21:55
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Fijn dat het zo meeviel. Je zult merken dat het de eerste paar keer even wennen is om te vragen om begeleiding, maar als je zelf eenmaal hebt gemerkt dat ze het ook geen probleem vinden om je op verzoek te helpen, wordt die drempel steeds lager. Ik hoop dat je echt een fijne stageplek hebt, zodat je dit jaar (met plezier!) heel veel kunt leren! Succes!

OT: Over 24 uur zit de eerste vlucht er gewoon al weer op en wachten we op de tweede! Ik krijg zo langzamerhand wel de reiskriebels...
Dankje Ik weet van mezelf dat ik inderdaad gewoon moet blijven vragen om begeleiding, want als ik het nu al niet doe omdat ik het te eng vind word de drempel steeds hoger en komt er niets van terecht. Dus ik zet mijn beste beentje voor en betrek mijn begeleidster gewoon bij alles wat ik doe (dat is het plan in ieder geval ). Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in, dat dit een erg fijne stageplaats is/gaat zijn!

En ik hoop voor jou dat je een enorm leuke vakantie gaat krijgen de komende 3,5 week! Gaaf hoor, zo'n rondreis, lijkt me echt fantastisch! Geniet ervan
Oud 02-09-2008, 22:01
justhanna
justhanna is offline
Mijn tweede stagedag vloog ook weer om . Al is de omgang met de bezoekers van de groep waar ik op dinsdag en donderdag zit toch wel een tikkeltje lastiger dan de maandag en vrijdag groep (dementerende oudjes). De groep van vandaag was namelijk geronto-psychiatrie, dus ouderen met psychiatrische problemen. Jeetje, wat vertonen die een enorm claimend gedrag. Daar liggen denk ik nog wel wat leerdoelen voor me. Maar wel een leuke uitdaging.

Morgen is mijn eerste echte officiele schooldag. Eigenlijk ook wel lekker, op woensdag naar school i.p.v. vrijdag. Even een 'break' tussen de 4 dagen stagelopen. Maar goed, morgen ga ik dus de groep ontmoeten waar ik in zit, en dat vind ik toch wel erg spannend... Ik zal waarschijnlijk meerdere malen mogen uitleggen waarom ik voor de derde keer mijn jaarstage ben ingegaan, en daar sta ik niet echt om te springen... Ik ben toch nog steeds bang wat mensen over me zullen denken. En sowieso, er is echt gewoon niemand die ik ken, zelfs niet van gezicht. Alleen al als ik er aan denk krijg ik het spaans benauwd...
Oud 02-09-2008, 22:09
fractuur
fractuur is offline
Dementerende bejaarden kunnen zo vermoeiend zijn..
Oud 03-09-2008, 00:09
Redhair
Redhair is offline
Ooh ik trek dit niet meer. Hoelang trekt hij het nog? Stom wijf. Kan ik niet gewoon stoppen met ademen ofzo? Kan ik niet gewoon dood gaan als ik zo meteen slaap? Ik ben alles zo zat.
Oud 03-09-2008, 07:22
Nijn*
Nijn* is offline
OMG. Dirty Dancing was ZO slecht.. Damn, viel echt heel erg tegen gisteravond, het eten er aan vooraf ook al, bah. Zonde, al dat geld weggegooid. Maar goed.
Wel zin in vandaag, eindelijk wat nuttigs doen denk ik, na die onzinnigheid van gisteren. Ben alleen behoorlijk moe, bah. Maar ach, student-zijn en gezelligheid enzo <3
Oud 03-09-2008, 07:28
Verwijderd
@justhanna: Misschien gewoon één keer aan de volledige klas vertellen waarom je voor de derde keer je jaarstage doet? En er meteen bij zeggen dat je het graag bij die ene keer houdt? (Het is niet helemaal te vergelijken, maar toen ik in de vierde zat op het HBO kwam er ook een nieuw iemand bij ons in de klas, zij vertelde direct waarom ze voor de tweede keer het vierde jaar deed en waarom ze dus nu pas bij ons in de klas kwam, ze zei er bij dat dit was om gespeculeer ed er over te voorkomen en ze geen zin had om het verhaal dertig keer te moeten vertellen...best moedig van haar en het was voor iedereen gelijk duidelijk. Misschien ook een idee voor jou?)

@HaWaHaai: Heel veel plezier! Lekker van gaan genieten, dat heb je wel verdient! Ik ga in oktober ook naar Amerika.
Oud 03-09-2008, 07:37
Yana
Yana is offline
Het is zo raar om nu op de Uithof te zijn, met al die introducties en zoekende eerstejaars. Het is zo raar om te beseffen dat ik al naar het dérde jaar ga. Dat ik al doorgewinterd student ben, al weet waar al die gebouwen zitten waar hier nu iedereen over praat. Ik word oud, echt.

Nijn, wat ga je doen bij Olympos?
Oud 03-09-2008, 08:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@ Missy1234567890: Ja bij Studentenwoningweb dus (DUWO), maar nog niet lang genoeg, al krijg ik wel voorrang i.v.m. mijn woonplaats. Brr.
Niet bij Uilenstede? Dat ligt in Amstelveen, daar hebben ze veel flats alleen voor studenten en daar krijg je ook voorrang als je van ver komt. Het is 2 haltes met de metro naar de VU en ongeveer een half uurtje naar het Centraal station (waar studeer je precies?)

@ Nattigheid: daar ben ik nog een keer op een voorlichtingsdag geweest, het klonk allemaal erg leuk, maar ik vond het net wat te vrij. Maak er wat van op dat kamp!

@Nijn en Dith en alle introlopers: wat voor intro hebben jullie dat jullie spelletjes gaan doen enzo? Facultaire intro ofzo? Gelukkig heb ik zoiets nooit gehad, alleen van de studie (toen gingen we ook spelletjes doen, maar dat was wel leuk)

OT: ik zit er weer klaar voor, typen. En ik hoop vandaag echt ver te komen. Als ik het vandaag afkrijg, ga ik morgen m'n broertje uitzwaaien op Schiphol en nog even naar de VU, anders moet dat laatste vrijdag. En ik heb besloten vandaag dus maar hier te blijven en niet naar de repetitie en morgen ook niet naar het optreden, moet me nog wel afmelden ervoor...
Oud 03-09-2008, 12:58
indigo
indigo is offline
Ben ik de enige die het idee heeft dat de forum-lay-out veranderd is of ligt dat aan mijn Mozilla?

@Andijvie: wat een vrolijke berichtjes!
@Dith en Nienna*: wat klote dat het zo voelt, vooral als je het niet verwacht! Ik heb het ook heel erg gehad toen ik net ging studeren. Volgens mij zijn het wel dingen die heel sterk bij de eerste weken horen - er komt zó ontzettend veel nieuws op je af, en dan moet je ineens ook helemaal voor jezelf zorgen. Dat is blijkbaar toch veel zwaarder dan je denkt ofzo. Zorg dat je iets te doen hebt, dat je mensen ontmoet, zodat je een beetje thuisraakt daar . Sterkte (})
@Yana: hihi, ja zo voel ik me precies .

OT: ohhhh hij is echt duizendlief, zoooo fijn om na anderhalve week weer naast 'm te slapen. En vrijdag zie ik 'm weer, nog maar 2 nachtjes . Maar nu kwam ik vanmiddag op m'n kamer en ik voel me een beetje koortsig en buikpijn dus nu hang ik maar met een kruik voor de computer. Misschien dat ik zo nog even ga slapen, dan kan ik vanavond naar H. toe, haar nieuwe kamer zien. Hopelijk kan A. morgen langskomen, dat zou wel gezellig zijn! En 's avonds kan ik misschien nog even gaan dansen ofzo. Hihi het wordt gewoon helemaal tof om op kamers te wonen. Nu hier mijn foto's en dingetjes hangen voelt het ook veel meer dan thuis . Ik moet alleen nog even niet ziek worden, aangezien ik morgenochtend vroeg weer naar college moet --> nu even slapen dus.
Oud 03-09-2008, 13:27
fractuur
fractuur is offline
@indigo: Beterschap! Hoop niet dat je morgen ook direct practica hebt? (ik wel, hiephoi )

OT: Ik wil een bijbaan! Maar er zijn alleen maar banen in callcenter, promo en dat soort dingen. En dan vind je iets leuks, is het in Den Bosch (10km van Amsterdam, right). Nu heb ik wel redelijk werk, maar ik ben dat uitzendgedoe zo zat. Vanmorgen weer drie keer heen en weer moeten bellen..
Oud 03-09-2008, 14:13
Verwijderd
Ik vind de lay-out kut!

En mijn studie is leukleukleukleukleuk Uiteraard kwam ik direct de eerste dag te laat en de laatste docent van vandaag was echt een saaie vent uit het jaar 0, maar ik heb me prima vermaakt Komtwelgoedschatje, ik blijf het tegen mezelf zeggen. Komt vast ook allemaal wel echt goed, beter is het al.
Oud 03-09-2008, 15:47
marrel
marrel is offline
Ik heb school nooit erg gevonden he, gaan we nou echt het 4e jaar lopen verkloten? Omdat school nog niks af heeft en niks laat weten? En ik een stageplek heb die niet ideaal is, qua ligging en van horen zeggen? Ik wil best m'n best doen voor dingen en overal achterna gaan maar ik vind dat ik nu dusdanig veel heb gedaan dat het af moet zijn en ik gewoon een rooster en opdrachten op een presenteerblaadje onder m'n neus krijg. Is dat zo raar als ik vrijdag moet beginnen?
Oud 03-09-2008, 15:54
indigo
indigo is offline
@fractuur: nee, gelukkig heb ik morgen alleen college, maarja . Heb net geslapen, dat heeft wel iets geholpen, maar ik heb nog nul zin in eten kopen/maken/opeten, maar ik vind dat het toch moet.

En nu moet ik niet eenzaam wakker worden want dat is stom.

Edit: en ja, die lay-out is wel héél erg wennen. Ik ben er nog amper van bekomen dat het forum niet meer geel is .
Oud 03-09-2008, 16:01
Verwijderd
Kut ibg!!!
Oud 03-09-2008, 16:18
Verwijderd
Ik geloof dat ik geen eens tijd heb om te werken. Wat moet ik nu. Ik wil eigenlijk niet weg bij IKEA, maar er twee hele dagen werken kan ook niet, want ik moet studeren. MOETMOETMOET.
Ik moet ander werk denk ik .
Oud 03-09-2008, 17:11
Roosje
Roosje is offline
Damn ik word boos van studion. en van de werkgroepbegeleider van 1 want die zei dat de artikelen die we nodig hadden daarin stonden. Nou NIET DUS.
Oud 03-09-2008, 18:04
Verwijderd
Pfoe, kost wel veel energie hoor, weer fulltime studeren enzo. Ik merk echt dat ik veel slaap nodig heb. En aan het einde van de dag ben ik ook echt heel moe. (Maar dat is ook wel prettig, echt óp zijn na een dag, dat voelt toch heel nuttig )

En ik heb spierpijn in m'n onderbenen. Echt op m'n schenen, raar gevoel Sowieso zijn mijn kuiten permanent hard En ik heb ook spierpijn in m'n billen. Echt gek, ik heb niets bijzonders gedaan. Ja, vrij snel gewandeld, maar om daar nu zo'n spierpijn van te krijgen is wat overdreven

Citaat:
Damn ik word boos van studion. en van de werkgroepbegeleider van 1 want die zei dat de artikelen die we nodig hadden daarin stonden. Nou NIET DUS.
Soort BlackBoard? Ja, dat soort frustraties horen bij studeren Kan je die werkgroepbegeleider niet even mailen dat die dingen er niet op staan?
Oud 03-09-2008, 18:13
Dith
Dith is offline
Citaat:
Kut ibg!!!
Mee eens, de medewerkers spreken elkaar enorm tegen en hoe zeer jij ook gelijk hebt, de IBG wint altijd.
Oud 03-09-2008, 18:38
Verwijderd
Ik ben lekker niet op kamp!
Ik wilde gewoon echt niet. Klaar. Ik heb dat allemaal wel een beetje gehad. Dus nu nog 4 dagen echt even uitrusten, bijkomen en de laatste dingetjes doen die ik moet/wil doen, en dan is het begonnen. Dat doodenge waar ik nooit naar uitgekeken heb.
Oud 03-09-2008, 19:22
Verwijderd
Bij het opstaan stootte hij zijn hoofd aan de zorgen die nog van de vorige dag in de kamer waren blijven hangen.
Oud 03-09-2008, 19:41
Verwijderd
ziek
Oud 03-09-2008, 19:50
Verwijderd
hmm wtf...
Oud 03-09-2008, 20:51
Stefanie
Stefanie is offline
Soms ben ik nog steeds een beetje naief, best wel jammer En ik voel me vandaag al een stuk beter. Mn lymfeklier is niet meer opgezet en ik ben nu wel redelijk fit Ik heb weer zin om te dansen, ook al mag ik (nog) niet door naar gevorderd...
Oud 03-09-2008, 21:00
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
@justhanna: Misschien gewoon één keer aan de volledige klas vertellen waarom je voor de derde keer je jaarstage doet? En er meteen bij zeggen dat je het graag bij die ene keer houdt? (Het is niet helemaal te vergelijken, maar toen ik in de vierde zat op het HBO kwam er ook een nieuw iemand bij ons in de klas, zij vertelde direct waarom ze voor de tweede keer het vierde jaar deed en waarom ze dus nu pas bij ons in de klas kwam, ze zei er bij dat dit was om gespeculeer ed er over te voorkomen en ze geen zin had om het verhaal dertig keer te moeten vertellen...best moedig van haar en het was voor iedereen gelijk duidelijk. Misschien ook een idee voor jou?)
Ik las dit vanochtend nog wel even vlug voordat ik naar school ging, en ik heb er wel wat aan gehad Helaas had ik eerst 6 uur les met 2 groepen tegelijkertijd. En toen mensen er achter kwamen dat dit mijn derde 3e jaar is, kwamen er wel vragen, steeds individueel. De meeste heb ik gewoon even kort ingelicht, voelde wel oke. Pas bij de laatste 2 uur had ik les met alleen mijn eigen groep, en toen heb ik wat uitgebreider verteld over de hoe/wat/waarom, en ik ben blij dat ik die openheid heb gegeven
Oud 03-09-2008, 21:06
justhanna
justhanna is offline
Ik voer voor het eerst in maanden weer eens een gesprek met iemand op msn. Zelfs voor contact houden via msn is de drempel voor mij hoog... Maar des te blijer ben ik nu wel dat ik eindelijk weer eens een gesprek ben aangegaan en niet meteen het venstertje heb weggeklikt

School was trouwens wel vermoeiend vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat het meteen erg veel stress bij me opriep. Alles wat er gedaan moet worden in het derde jaar naast het daadwerkelijke stagelopen, dat is gewoon echt enorm veel... Maar ik begin nu gewoon op tijd, ik ga op tijd hulp vragen als ik er niet uit kom, en dan moet ik het gewoon allemaal wel gaan redden!
Oud 03-09-2008, 21:12
indigo
indigo is offline
Okee, ik moet niet te veel posten hier. Maar nu gaat het weer goed. Ik heb mezelf naar de supermarkt gesleept en daar met mijn mama gebeld, zodat ik niet heel hard zou gaan huilen, want dat kan je tenslotte niet maken midden in de supermarkt. Toen ging zij me geruststellen en lief toespreken en toen heb ik lekkere dingsels gekocht en gegeten. En daarna ging ik een fijn msn-gesprek hebben en toen gezellig kletsen met thee. Echt leuk om met z'n allen weer bij elkaar te zijn! En zo heerlijk dat we nu allemaal dichtbij elkaar wonen . Morgen samen fietsen naar de uni, hihi, ik voel me net weer op de middelbare school. Anyway het gaat dus beter, ik heb niet zoveel buikpijn meer, alleen wil ik vriendje nog zien en mis ik thuis toch stiekem ook wel. Maarrr nu lekker op tijd slapen.
Oud 03-09-2008, 21:30
Verwijderd
Ben een beetje gestresst Ik heb me ingeschreven voor een cursus, heb ook bevestiging via e-mail en ik kan 'm op blackboard zien, maar hij staat niet in 't systeem waar je je moet aanmelden voor cursussen. Dus nu ben ik bang dat omdat ik me al twee keer eerder voor die cursus heb ingeschreven, ik 'm niet nog eens mag volgen ofzo. Maar ja, dan hadden ze me best even kunnen mailen. Brr, ik heb 't secretariaat gemaild, dus ik wacht wel op hun reactie (En de studieadviseur en studentdecaan weten van mijn vertraging, dus ik heb ook wel een goede reden, mochten die drie keer inschrijven de reden zijn...)
Maar toch, brrr, ik hou daar niet van

Goed, meevaller is dat ik het practicum dat morgenochtend is al gemaakt heb, dat scheelt weer werk
Oud 03-09-2008, 21:34
Papillon
Papillon is offline
Vandaag alle studiehandleidingen uitgeprint.
Ik hoop dat ik morgen een reactie krijg op mijn mail, dan weet ik wanneer de eerste lesavond is! Laat het jaar maar beginnen, ik heb er zin in!
Oud 04-09-2008, 07:49
Nijn*
Nijn* is offline
Huhh?!! Is de Lay-out nou helemaal anders of ligt dat aan mij?! Jeetje, ik ben even niet op scholieren en het is een hele nieuwe wereld geworden hier

@ Yana: waarschijnlijk gewoon beginnen met vrije fitness en in een later blok wil ik denk ik spinning gaan doen oid.. Wat doe jij? Dans je bij Olympos ? Dat was toch ergens anders?
@ Missy1234567890: Ja, de facultaire introductie. En op die spelletjesdag na is het erg leuk

OT: Gisteren was echt gaaf, eindelijk horen wat we gaan doen dit jaar, meer inhoudelijke dingen. Dat vond ik echt veel nuttiger en leuker dan die stomme spelletjes. En 's avonds was ook heel erg gezellig! Heb ook echt wel zin in vandaag, weer wat handige dingen die aan bod komen, weer wat informatie opnemen. Ik heb echt onwijze zin om te gaan beginnen volgende week
En wow, ik ben gewoon al bijna 5 dagen helemaal positief over alles..
Oud 04-09-2008, 09:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, ik voel me niet zo lekker. Al 7 dagen lang last van m'n keel, maar volgens mij zet het nu ook door. Opgezwollen klieren, pijn bij het slikken, continue een droge mond. Aagh en morgen heb ik een tentamen. Vandaag maar rustig leren en op tijd slapen ofzo. Bah ik snap het niet, want ik voel me verder ook niet écht ziek ofzo.
Oud 04-09-2008, 09:53
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Blegh, ik heb er helemaal geen zin meer in, typen. Het lukt ook helemaal niet, ik heb te weinig info om iets te kunnen zeggen en daarnaast kost het me zoveel moeite om dat beetje dat ik heb op papier te krijgen. Gister nog met broertje gebeld om hem een fijne 3 maanden aan de andere kant van de wereld te wensen, en hij zegt dat het normaal is dat het soms niet zo snel gaat. Vast...maar waarom ging mijn vorige case dan zoveel makkelijker, in 4 dagen typen had ik ruim 8 kantjes op papier en nu doe ik al meer dan een week over deze case. En ik baal, want ik wilde eigenlijk ook nog de verbeterde versie van m'n vorige case maandag inleveren, maar dit schiet al zo erg niet op en ik heb al m'n boeken van die case niet hier en ik moet nog naar de uni voor een artikel daarvoor. Dus ik vrees dat ik die verbetering maar weer uit moet stellen... nouja, ik zou al enorm blij zijn als ik met deze klaar ben en er tevreden over ben.

En vriendje is wel heel lief en hij doet boodschappen en kookt en wast af in z'n eentje omdat ik moet typen. En hij zet thee voor mij e.d. En luistert naar mijn klaagzangen als het weer eens niet lukt.

En waarom is mijn avatar niet zichtbaar in deze nieuwe lay-out? Of ben ik de enige die hem niet ziet?
Oud 04-09-2008, 09:54
Verwijderd
Had me voorgenomen om vanochtend te gaan studeren maar 't lukt weer eens voor geen meter. Kan me zó slecht concentreren.
Daarbij voelde ik me gisteren wel oké, maar nu niet echt meer. Overweeg om het ggz te bellen maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik dan moet zeggen. Of wat ik er nou eigenlijk mee zou willen bereiken. En ik ben net 2 dagen geleden geweest, dus ik vind het ook stom om nu alweer aan de bel te trekken.

Bah bah bah.

@Missy: ik zie die van jou ook niet.
Oud 04-09-2008, 10:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap vooral al die vriendengroepen niet en profielberichten en zo Gelukkig is het verder wel redelijk hetzelfde

En hihi, spannende maar leuke dingen
Oud 04-09-2008, 10:09
Verwijderd
Oh, ik ben nu al Universiteitsmoe en ik moet nog beginnen. Nu hebben ze me de vrijstelling voor Spaans 1 toegezegd, gaan ze me automatisch uitschrijven, moet ik weer contact opnemen met het secretariaat om te zeggen dat ik m gewoon wil volgen. oooooooooooh. En ik weet niet hoe!
Oud 04-09-2008, 10:33
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb de bloeduitslag... Vitamine b12 tekort. De komende weken krijg ik injecties om het tekort aan te vullen. Enerzijds ben ik blij dat ik antwoord heb, anderszijds baal ik, omdat ik zo mijn best heb gedaan om wél die vitamine binnen te krijgen.
Oud 04-09-2008, 10:35
Verwijderd
Gisteren naar een feestje van de introductie van biomedische wetenschappen geweest met een vriendinnetje die dat gaat studeren, en het was heel tof en gezellig!
Was ook wel nodig om iets leuks te gaan doen, want ik zit al ongeveer de hele week alleen op m'n kamer en dat is echt saai.
Zometeen lekker naar huis en daar heb ik wel zin in
Oud 04-09-2008, 10:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
In Utrecht? Dan heb ik je misschien wel gezien.
Oud 04-09-2008, 10:45
Yana
Yana is offline
Citaat:
@ Yana: waarschijnlijk gewoon beginnen met vrije fitness en in een later blok wil ik denk ik spinning gaan doen oid.. Wat doe jij? Dans je bij Olympos ? Dat was toch ergens anders?
Ik ga daar vanaf vandaag beginnen met fitness........

Regels voor berichten