Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt ook helemaal gelijk en dat weet ik zelf ook wel maar dan nog kan je soms het idee hebben dat heel de wereld tegen je is zeg maar
![]() Net gezellig met een paar mannelijke huisgenoten tv gekeken, merk steeds meer en meer dat ik het zo veel beter met mannen dan met vrouwen kan vinden. Mannen kunnen zo heerlijk ongecompliceerd zijn en lachen tenminste om mijn slechte grappen terwijl vrouwen ze nooit grappig vinden ![]() Mijn vriendje is overigens wel echt de leukste, mooiste en vooral liefste man van de wereld! Hij is net afgewerkt en komt nu nog gewoon naar Utrecht om vannacht bij me te slapen (L). En stiekem heb ik wel zin in morgen ![]()
|
Oh jeetje, er zijn allemaal leuke dingen. <3 Ik heb me vandaag wel vermaakt eigenlijk al was er spelletjesmiddag.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ik hoop voor jou dat je een enorm leuke vakantie gaat krijgen de komende 3,5 week! Gaaf hoor, zo'n rondreis, lijkt me echt fantastisch! Geniet ervan ![]()
|
Mijn tweede stagedag vloog ook weer om
![]() Morgen is mijn eerste echte officiele schooldag. Eigenlijk ook wel lekker, op woensdag naar school i.p.v. vrijdag. Even een 'break' tussen de 4 dagen stagelopen. Maar goed, morgen ga ik dus de groep ontmoeten waar ik in zit, en dat vind ik toch wel erg spannend... Ik zal waarschijnlijk meerdere malen mogen uitleggen waarom ik voor de derde keer mijn jaarstage ben ingegaan, en daar sta ik niet echt om te springen... Ik ben toch nog steeds bang wat mensen over me zullen denken. En sowieso, er is echt gewoon niemand die ik ken, zelfs niet van gezicht. Alleen al als ik er aan denk krijg ik het spaans benauwd...
|
OMG. Dirty Dancing was ZO slecht..
![]() Wel zin in vandaag, eindelijk wat nuttigs doen denk ik, na die onzinnigheid van gisteren. Ben alleen behoorlijk moe, bah. Maar ach, student-zijn en gezelligheid enzo <3 ![]()
|
Verwijderd
|
@justhanna: Misschien gewoon één keer aan de volledige klas vertellen waarom je voor de derde keer je jaarstage doet? En er meteen bij zeggen dat je het graag bij die ene keer houdt? (Het is niet helemaal te vergelijken, maar toen ik in de vierde zat op het HBO kwam er ook een nieuw iemand bij ons in de klas, zij vertelde direct waarom ze voor de tweede keer het vierde jaar deed en waarom ze dus nu pas bij ons in de klas kwam, ze zei er bij dat dit was om gespeculeer ed er over te voorkomen en ze geen zin had om het verhaal dertig keer te moeten vertellen...best moedig van haar en het was voor iedereen gelijk duidelijk. Misschien ook een idee voor jou?)
@HaWaHaai: Heel veel plezier! Lekker van gaan genieten, dat heb je wel verdient! ![]() ![]() |
![]() |
|
Het is zo raar om nu op de Uithof te zijn, met al die introducties en zoekende eerstejaars. Het is zo raar om te beseffen dat ik al naar het dérde jaar ga. Dat ik al doorgewinterd student ben, al weet waar al die gebouwen zitten waar hier nu iedereen over praat. Ik word oud, echt.
Nijn, wat ga je doen bij Olympos? ![]()
||
Citaat:
@ Nattigheid: daar ben ik nog een keer op een voorlichtingsdag geweest, het klonk allemaal erg leuk, maar ik vond het net wat te vrij. Maak er wat van op dat kamp! @Nijn en Dith en alle introlopers: wat voor intro hebben jullie dat jullie spelletjes gaan doen enzo? Facultaire intro ofzo? Gelukkig heb ik zoiets nooit gehad, alleen van de studie (toen gingen we ook spelletjes doen, maar dat was wel leuk) OT: ik zit er weer klaar voor, typen. En ik hoop vandaag echt ver te komen. Als ik het vandaag afkrijg, ga ik morgen m'n broertje uitzwaaien op Schiphol en nog even naar de VU, anders moet dat laatste vrijdag. En ik heb besloten vandaag dus maar hier te blijven en niet naar de repetitie en morgen ook niet naar het optreden, moet me nog wel afmelden ervoor... |
![]() |
|
Ben ik de enige die het idee heeft dat de forum-lay-out veranderd is of ligt dat aan mijn Mozilla?
![]() @Andijvie: wat een vrolijke berichtjes! ![]() @Dith en Nienna*: wat klote dat het zo voelt, vooral als je het niet verwacht! Ik heb het ook heel erg gehad toen ik net ging studeren. Volgens mij zijn het wel dingen die heel sterk bij de eerste weken horen - er komt zó ontzettend veel nieuws op je af, en dan moet je ineens ook helemaal voor jezelf zorgen. Dat is blijkbaar toch veel zwaarder dan je denkt ofzo. Zorg dat je iets te doen hebt, dat je mensen ontmoet, zodat je een beetje thuisraakt daar ![]() @Yana: hihi, ja zo voel ik me precies ![]() OT: ohhhh hij is echt duizendlief, zoooo fijn om na anderhalve week weer naast 'm te slapen. En vrijdag zie ik 'm weer, nog maar 2 nachtjes ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
@indigo: Beterschap! Hoop niet dat je morgen ook direct practica hebt? (ik wel, hiephoi
![]() OT: Ik wil een bijbaan! Maar er zijn alleen maar banen in callcenter, promo en dat soort dingen. En dan vind je iets leuks, is het in Den Bosch (10km van Amsterdam, right). Nu heb ik wel redelijk werk, maar ik ben dat uitzendgedoe zo zat. Vanmorgen weer drie keer heen en weer moeten bellen..
|
Verwijderd
|
Ik vind de lay-out kut!
En mijn studie is leukleukleukleukleuk ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb school nooit erg gevonden he, gaan we nou echt het 4e jaar lopen verkloten? Omdat school nog niks af heeft en niks laat weten? En ik een stageplek heb die niet ideaal is, qua ligging en van horen zeggen? Ik wil best m'n best doen voor dingen en overal achterna gaan maar ik vind dat ik nu dusdanig veel heb gedaan dat het af moet zijn en ik gewoon een rooster en opdrachten op een presenteerblaadje onder m'n neus krijg. Is dat zo raar als ik vrijdag moet beginnen?
|
@fractuur: nee, gelukkig heb ik morgen alleen college, maarja
![]() En nu moet ik niet eenzaam wakker worden want dat is stom. ![]() Edit: en ja, die lay-out is wel héél erg wennen. Ik ben er nog amper van bekomen dat het forum niet meer geel is ![]()
||
Verwijderd
|
Pfoe, kost wel veel energie hoor, weer fulltime studeren enzo. Ik merk echt dat ik veel slaap nodig heb. En aan het einde van de dag ben ik ook echt heel moe. (Maar dat is ook wel prettig, echt óp zijn na een dag, dat voelt toch heel nuttig
![]() En ik heb spierpijn in m'n onderbenen. Echt op m'n schenen, raar gevoel ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben lekker niet op kamp!
![]() Ik wilde gewoon echt niet. Klaar. Ik heb dat allemaal wel een beetje gehad. Dus nu nog 4 dagen echt even uitrusten, bijkomen en de laatste dingetjes doen die ik moet/wil doen, en dan is het begonnen. Dat doodenge waar ik nooit naar uitgekeken heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik voer voor het eerst in maanden weer eens een gesprek met iemand op msn. Zelfs voor contact houden via msn is de drempel voor mij hoog... Maar des te blijer ben ik nu wel dat ik eindelijk weer eens een gesprek ben aangegaan en niet meteen het venstertje heb weggeklikt
![]() School was trouwens wel vermoeiend vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat het meteen erg veel stress bij me opriep. Alles wat er gedaan moet worden in het derde jaar naast het daadwerkelijke stagelopen, dat is gewoon echt enorm veel... Maar ik begin nu gewoon op tijd, ik ga op tijd hulp vragen als ik er niet uit kom, en dan moet ik het gewoon allemaal wel gaan redden!
|
Okee, ik moet niet te veel posten hier. Maar nu gaat het weer goed. Ik heb mezelf naar de supermarkt gesleept en daar met mijn mama gebeld, zodat ik niet heel hard zou gaan huilen, want dat kan je tenslotte niet maken midden in de supermarkt. Toen ging zij me geruststellen en lief toespreken en toen heb ik lekkere dingsels gekocht en gegeten. En daarna ging ik een fijn msn-gesprek hebben en toen gezellig kletsen met thee. Echt leuk om met z'n allen weer bij elkaar te zijn! En zo heerlijk dat we nu allemaal dichtbij elkaar wonen
![]()
|
Verwijderd
|
Ben een beetje gestresst
![]() ![]() Maar toch, brrr, ik hou daar niet van ![]() Goed, meevaller is dat ik het practicum dat morgenochtend is al gemaakt heb, dat scheelt weer werk ![]() |
![]() |
|
Huhh?!! Is de Lay-out nou helemaal anders of ligt dat aan mij?!
![]() ![]() @ Yana: waarschijnlijk gewoon beginnen met vrije fitness en in een later blok wil ik denk ik spinning gaan doen oid.. Wat doe jij? ![]() @ Missy1234567890: Ja, de facultaire introductie. En op die spelletjesdag na is het erg leuk ![]() OT: Gisteren was echt gaaf, eindelijk horen wat we gaan doen dit jaar, meer inhoudelijke dingen. Dat vond ik echt veel nuttiger en leuker dan die stomme spelletjes. En 's avonds was ook heel erg gezellig! Heb ook echt wel zin in vandaag, weer wat handige dingen die aan bod komen, weer wat informatie opnemen. Ik heb echt onwijze zin om te gaan beginnen volgende week ![]() En wow, ik ben gewoon al bijna 5 dagen helemaal positief over alles.. ![]()
|
Bah, ik voel me niet zo lekker. Al 7 dagen lang last van m'n keel, maar volgens mij zet het nu ook door. Opgezwollen klieren, pijn bij het slikken, continue een droge mond. Aagh en morgen heb ik een tentamen.
![]() |
![]() |
|
Blegh, ik heb er helemaal geen zin meer in, typen. Het lukt ook helemaal niet, ik heb te weinig info om iets te kunnen zeggen en daarnaast kost het me zoveel moeite om dat beetje dat ik heb op papier te krijgen. Gister nog met broertje gebeld om hem een fijne 3 maanden aan de andere kant van de wereld te wensen, en hij zegt dat het normaal is dat het soms niet zo snel gaat. Vast...maar waarom ging mijn vorige case dan zoveel makkelijker, in 4 dagen typen had ik ruim 8 kantjes op papier en nu doe ik al meer dan een week over deze case. En ik baal, want ik wilde eigenlijk ook nog de verbeterde versie van m'n vorige case maandag inleveren, maar dit schiet al zo erg niet op en ik heb al m'n boeken van die case niet hier en ik moet nog naar de uni voor een artikel daarvoor. Dus ik vrees dat ik die verbetering maar weer uit moet stellen... nouja, ik zou al enorm blij zijn als ik met deze klaar ben en er tevreden over ben.
En vriendje is wel heel lief en hij doet boodschappen en kookt en wast af in z'n eentje omdat ik moet typen. En hij zet thee voor mij e.d. En luistert naar mijn klaagzangen als het weer eens niet lukt. ![]() En waarom is mijn avatar niet zichtbaar in deze nieuwe lay-out? Of ben ik de enige die hem niet ziet? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Had me voorgenomen om vanochtend te gaan studeren maar 't lukt weer eens voor geen meter. Kan me zó slecht concentreren.
![]() Daarbij voelde ik me gisteren wel oké, maar nu niet echt meer. Overweeg om het ggz te bellen maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik dan moet zeggen. Of wat ik er nou eigenlijk mee zou willen bereiken. En ik ben net 2 dagen geleden geweest, dus ik vind het ook stom om nu alweer aan de bel te trekken. Bah bah bah. ![]() @Missy: ik zie die van jou ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik ben nu al Universiteitsmoe en ik moet nog beginnen. Nu hebben ze me de vrijstelling voor Spaans 1 toegezegd, gaan ze me automatisch uitschrijven, moet ik weer contact opnemen met het secretariaat om te zeggen dat ik m gewoon wil volgen. oooooooooooh. En ik weet niet hoe!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren naar een feestje van de introductie van biomedische wetenschappen geweest met een vriendinnetje die dat gaat studeren, en het was heel tof en gezellig!
![]() Was ook wel nodig om iets leuks te gaan doen, want ik zit al ongeveer de hele week alleen op m'n kamer en dat is echt saai. Zometeen lekker naar huis en daar heb ik wel zin in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Simple-Art Topic Cherry Springs | 500 | 11-10-2008 14:31 | |