Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was zomer en ik wilde naar de overkant van een meer. Een boot had ik niet, dus het leek me het beste om maar gewoon naar de overkant te zwemmen. Toen kwam ik een mandarijn tegen die ongeveer net zo groot was als ik. Ik pelde hem tot er nog maar twee partjes over waren. Die bond ik aan elkaar vast met mezelf ertussen, zodat ik ze kon gebruiken als zwemvest. Maar toen ik aan het zwemmen was bleek het meer toch ietsje groter (en dieper!) te zijn dan ik dacht. Op een gegeven moment zag ik een haai onder me door zwemmen en ik raakte vreselijk in paniek. Even later zag ik ook dinosaurusachtige beesten onder mij in het water. Ik begon als een gek naar de oever te zwemmen, en bereikte die net op tijd.
Daarna droomde ik dat ik me in een LotR-achtige film bevond, met hele enge stukken. In mijn droom had ik de film al een keer gezien dus ik wist precies wat er ging gebeuren, maar dat maakte het des te enger omdat de andere personages mijn waarschuwingen niet serieus namen en ik mezelf helemaal zat op te vreten van de spanning. Hoe het allemaal afliep weet ik niet meer, maar ik was erg onaangenaam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik keek vanuit een gebouw van 4 hoog naar beneden, en dacht dat meerdere mensen me al voor waren gegaan in het overstappen van het raam naar het balkon naast het raam, via een regenpijp. Ik stelde me voor hoe ik dat zou gaan doen, maar besloot toch om het niet te doen. deze droom met overpeinzen van het wel of niet overklimmen duurde best lang.
het gebouw was wit en ik keek uit over een tuin met gouden tegels en veel groen. Het was schemerig buiten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Elmer had ruzie met sam. Sam zei iets waardoor elmer begon te huilen, zijn spullen pakte en naar huis ging. Sam was toen plotseling ook ineens verdwenen.
Ik smeekte elmer nog om te blijven maar hij liep stug door. Later was ik in m'n eentje opgesloten in de Lidl en kon me moeilijk inhouden op hun mega snoepafdeling. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik boodschappen aan het doen was. Er waren allemaal Engelse irritante schooljochies ("brats" kwam in me op) die door de paden renden en op de grond zaten te klieren.
En later liep ik in de berm langs een autosnelweg, en in de smalle berm stonden allemaal auto's geparkeerd met mensen in klapstoeltjes die aan het zonnen waren. Toen ik vroeg of ik er ff langs mocht, zei ie: "Ja hoor, dat mag niet". Ik zei toen twijfelachtig: "Ehh, oke?" en toen zei hij: "Ik zei dat het niet mocht!". Ik keek bedenkelijk en liep alsnog erlangs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik een tentamen moest maken. Hiervoor moest ik met een groep mensen in een bus naar een groot gebouw dat aan het strand lag. Ik zat in een soort vliegende aftandse veerboot, die aankwam in een soort stad met een grote arena. Ik ging douchen met Katje en nog wat mensen die ik niet kende. Daarna werd ik om onduidelijke redenen koning in een middeleeuws kasteel. Die macht gebruikte ik om seks te hebben met de hete chickies aldaar. Mijn moeder sms'te me dat de tandarts in Marokko het niet eens was met de analyse van de tandarts in Nederland.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een klein poesje gevonden in de tuin van mijn ouders, ik eigende hem toe. Hij had een wond in zijn nek en die verbond ik met verband en een cdhoesje, zodat het goed bleef zitten.
Er was iets waardoor ik in een kinderdagverblijf moest zitten, ik zou daar een kamer krijgen. Want ik zou niet met mijn zusje en Barend op een kamer kunnen volgens mijn moeder. Haar kamer was een soort grote garage. Toen ik zei dat ik niet in dat KDV wilde zitten zei mijn moeder dat het maar voor een paar uurtjes was. Ik zou naar het asiel gaan met Vera mijn oude buurvrouw. Mel ging ook mee, maar toen we stopten waren we bij een albert heijn waar we een cursus gingen doen. In de ah vond ik Loekie en het gewonde poesje, ik wist geen naam maar vond Jip wel leuk. Maar ik bedacht me dat ik die naam liever wilde bewaren voor mijn kinderen. De vrouw die de cursus gaf was dezelfde vrouw als die mijn verzorgende cursus gaf. Plots ging mel haar telefoon, de manager van de albert heijn vroeg naar een persoon. Mel wist te vertellen dat die er niet meer werkte. De mananger was heel verbaasd. Toen hing ze op en vroeg of ik meeliep om het recht te zetten. We liepen naar de klantenbalie en het meisje achter de balie zei 'ik ga even uitzoeken wat hier aan de hand is'. De manager was al weg. |
![]() |
|
![]() |
Ik zat midden in een of andere politie serie, een man was zijn kindje kwijt, en riep constant: 'ik wil mijn meissie weer terug!" Toen liet hij mij een kaart zien, en zei dat ik naar denemarken moest vliegen. Ik vond het heel erg eng, en toen mocht een vriend van me mee. Ik ging toen dus naar het vliegveld, wat eerder op een strand leek. Toen moest ik wachten in een wachtruimte, tot dat mijn vliegtuig ging. Maar dat was eigenlijk een douch ruimte, met een palmboom er in. Toen liep ineens alles vol met water, en moest ik een mevrouw redden die in een rolstoel zat.
En toen werd ik wakker. Echt so'n vage droom ![]()
|
Verwijderd
|
Iets met een stoffige bibliotheek, Alice In Wonderland-parodieën en een blokhut. En het telkens proberen over te steken van een weg, 's nachts, maar dan kwam er de hele tijd met hoge snelheid een auto langsgereden. Het was ook telkens dezelfde auto. En op een gegeven moment had ik zoiets van 'fuck it, ik ga toch die weg oversteken' dus toen werd ik aangereden, maar in plaats van dood te gaan ging ik een beetje dwars door het metaal heen tot ik ín die auto zat. De chauffeur was niet echt verbaasd. Toen besloten we samen naar Maastricht te rijden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in een kledingzaak met mijn zusje, maar die was pas 5 en heel schattig. Ik kocht een roze mutsje voor haar, het persooneel was chagrijnig en toen ik stond te pinnen zei ik dat. De vrouw achter de kassa zei niks maar ze keek me beschamend aan.
Er was ook nog iets met mijn werk en liga koekjes die ik gestolen had uit een kindertas en sigaretten die ik kwijt was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
er was een speurtocht tussen 2 teams, waarvan ik in het eerste team zat. Een zeppelinvlucht was onderdeel van de speurtocht, die bracht je ergens naartoe waar je weer verder kon. Dat was een groot onderdeel van de droom, verdwaald in allerlei trappenhuizen, slootje springen, onder een hek doorkruipen.
Ik kwam ook nog in een grote school waar het andere team bezig was. een meisje volgde mij omdat ik de route al eens had gelopen, ik rende en rende maar toch kon ze me steeds bijbenen. Toen gingen we nog een keer in de zeppelin, er waren bedden binnen waar mensen lagen te slapen. omdat het de tweede keer was dat ik met de zeppelin ging kwamen we niet meer op de plek uit waar je verder moest, dat gebeurde alleen de eerste keer. Ik vond nog een poesje, die nam ik mee. Later vond ik Adrita, maar aan het eind werd zij opgehaald door twee mannen van de kinderbescherming. Ik zei dat ze zich niet druk moest maken en dat grote mensen er altijd een rommeltje van maken. we moesten huilen bij het afscheid. |
![]() |
|
|