Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2009, 14:56
Nadine.
Nadine. is offline
Ik heb laatst gedroomd dat ik op Onzin las dat Kazet , Pippeloen en Darkiekurd op vakantie gingen...
Oud 04-01-2009, 14:59
Verwijderd
Deze past hier ook wel. Toen ik gister mijn broer wakker probeerde te maken en vroeg of hij een broodje wilde (want hij was ziek) zei hij: "huh, Bas, wat doe jij hier? Ik ben aan het duiken!".
"Oh, leuk, maar wil je een broodje?"
"Neehee, dat kan toch niet. Ik ben aan het duiken!"
Moeder: "Ben je diep? En wat zie je allemaal?"

En toen ging 'ie zo'n heel verhaal ophangen met wat voor vissen 'ie allemaal zag. Volgens mij had 'ie wel een coole droom.
Oud 04-01-2009, 23:54
Verwijderd
Ik was met een vriendin bij het zwembad en we zaten daar (natuurlijk!?) allebei een tostie te eten, want het leek op de scene van een flim. Toen zag ik ineens een sv-ex (ja die sv hou ik er in) zitten, dus ik probeer me te verbergen (??) maar hij zag me toch, dus hij hangt over een halfhoog muurtje heen met zijn hoofd en zwaait als een verlegen maar over enthousiaste kleuter. Ineens zit een vriend van hem naast me, seks te hebben met die vriendin die met mij mee was. Niet gewoon seks, maar echt onsmakelijk en ranzig en iel, dus mijn sv-ex en ik kijken elkaar heel verlegen en onschuldig aan en twijfelen of we weg gaan of niet en toen werd ik wakker van de douche.
Oud 05-01-2009, 09:22
Tink*
Tink* is offline
Brr even posten hoor, ik moet even die nare beelden kwijt. Ik droomde eerst over John Locke en Hitler in een hutje, maar daar weer ik niet veel meer van. Toen droomde ik dat Sayid zich ging opofferen door degene te zijn die dood zou moeten gaan. En toen had iemand anders geregeld dat een roodharig meisje die ook dood moest gaan er was met haar moeder zodat ie niet alleen was. En doodgaan zou je dan door spierverslappers te krijgen en dan te stikken in je kist. En toen ging ik hem maar troosten. En af en toe was het ook mijn mama die erin zou moeten ofzo. Nou en toen een andere droom dat mijn opa weer dood ging en toen ook mijn oma en toen kwam ik mijn andere oma tegen in de supermarkt en die begon te zeuren dat ik haar negeerde terwijl ze normaal zelf ook nooit wat zei. En toen een droom over cadeautjes voor sinterklaas die kapot waren en nieuwe kopen en toen was ik op een ALV maar moest ik als eerste weg omdat al mijn letters al waren geweest ofzo (want ik had het woord bel) en toen ging ik een lange straat aflopen en kwamen we bussen tegen en daar moesten we ons voor verstoppen en toen was er iemand van mijn middelbare school bij en iemand van mijn theatersportvereniging en die laatste ging zeiken dat haar lasagne op die en die manier zo lekker was.
Oud 05-01-2009, 10:30
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Ik heb even zittend een paar seconden mn ogen dicht gedaan. Maar niks gedroomd nog. Ik heb de nacht doorgehaald.
Oud 07-01-2009, 10:38
Verwijderd
Ik had 2 onbekende dochters, en 1 zoon en dat was gewoon sam. Zijn ene zusje was ouder en de andere jonger. We stonden bij Clarina's oude huis en haar moeder vroeg of ik die avond wat kwam drinken. Toen kwam later haar zusje die ze niet heeft naar buiten om het nog eens te vragen.
Er was een soort boottochtje aan de gang, op kleine bootjes. Mijn dochters zaten braaf in een stoel maar sam was aan het klieren. Hij sprong over de ballustrade en hield zich vast. Ik gilde dat hij weer op het dek moest komen anders zou hij verdrinken. Maar toen liet hij los en de boot vaarde over hem heen en vaarde heel snel verder. Pas bij het einde van de rit ging ik terug om sam te zoeken maar ik ging zo langzaam. Ik dacht, mijn enige zoon is vast al dood. En toen werd ik wakkergebeld met de mededeling dat Mark dood is
Oud 10-01-2009, 11:29
Verwijderd
Kazet zei 'Ik hou zoveel van jou' tegen me. maar dat was een droom helaas.

vannnacht droomde ik dat ik in Afrika was, ik ben een hoop vergeten maar ik was steeds mijn schoenen kwijt. Ik zocht tussen een stapel tenten en plastic en vond telkens maar 1 schoen. Er was ook nog iets met een kamer en mensen van mijn werk.

Ik zong ook nog de piano intro van arcturus - star crossed.

Laatst gewijzigd op 10-01-2009 om 13:04.
Oud 10-01-2009, 16:11
Verwijderd
Mijn tante had baarmoeders op de grond liggen want het spookte bij haar thuis
Oud 11-01-2009, 18:59
Verwijderd
Ik stond om vijf uur 's ochtends op het Leidseplein met een vijftal verschrikkelijk mooie meisjes. Eentje had het vrij koud, want ze had alleen lingerie aan. Ze waren niet alleen heel mooi maar ook heel gaaf en aardig, dus we werden al snel dikke vriendjes. De tram kwam maar niet en ze besloten te gaan lopen, ik ging niet mee want ik ontdekte net dat de schouwburg opeens een soort rariteitenwinkel was geworden en ik wilde kijken what's up. De winkel heette A. We namen afscheid en ik liep naar binnen.

Binnen had je torenhoge plankenkasten vol rare voorwerpen. Helemaal achterin zat aan de kassa een man met een zwarte baard. Zijn baard had de vorm van de letter A. Toen ik dichterbij kwam zei hij: "Zie je mijn baard? Het is net de letter A. Daarom heb ik mijn winkel ook A genoemd. Mijn baard is het logo van mijn winkel. Het is een eersteklas baard. A+."
Oud 11-01-2009, 19:46
Verwijderd
ik zat in een ruimteschip en ik kon bij iedereen doormiddel van metertjes zien hoe aardig ze me vonden. Opeens hoor ik tu.........tu.........tu........tu...tu..tu.tu.tu.tu.tutututututut. Was er bij iemand een metertje helemaal naar de -100 gegaan, zwaar in het rood, dus hij was heel erg boos op me. Vraag ik 'ben je boos omdat ik niet op je verjaardag ben geweest? Zegt hij:'ach nee hoor'.

Daarna kwam er nog een inspecteur op ons ruimteschip want we maakte dingen van tubes. Waarme je uh...iets kon ofzo. Die van mij was net een zwart mannetje en hij vond hem lelijk.
Oud 12-01-2009, 10:48
Verwijderd
Ik had een helicoptertje die ik zelf aan kon zwengelen, zo vloog ik naar mijn werk.
Op mijn werk (in een ziekenhuis) had ik een t-shirt over mijn zusterblousje aan met allemaal dingen erop gespeld. Dat moest ik er allemaal afhalen van iemand die daar ook werkte.
Later kwam ik in mijn kamer allemaal gave truien tegen en nog elastiekjes met zwarte pietjes erop.
Oud 12-01-2009, 13:18
Verwijderd
Ik had een lama als huisdier, en elke dag moest ik die een kat voeren. Dus op een ochtend gaf ik Blork aan de lama, en de lama begon gelijk in haar nek te bijten en sleepte haar onder het bed. Toen moest ik huilen want ik wilde niet dat ze doodging, dus toen sleepte ik Blork weer terug en ze was ongedeerd, want ze was toch een te grote prooi voor de lama, die desalniettemin bloeddorstig was.
Oud 12-01-2009, 13:54
Verwijderd
Dat ik een bloem moest planten in de achtertuin maar ik nergens kon staan zonder vies te worden omdat de hond overal had zitten schijten. En ook iets over dat ik aan mijn teennagel zat te pulken en dat die toen opeens losliet.

Oud 12-01-2009, 14:56
Verwijderd
Hm, een hele serie korte dromen die weinig met elkaar te maken hadden.

1) Ik woonde op een woonboot die uitzicht had op een andere woonboot. Het was in een gracht in Zuid, achter de woonboten stond een opeenstapeling van grachtenpanden. Jaeger postte op het forum een foto van de woonboot tegenover de mijne en zei dat hij daar naartoe ging verhuizen.

2) Ik was ergens op een feestje en moest voor het donker vertrekken. Het begon te schemeren. Er lagen nog overal kleren en dingen die ik mee moest nemen.

3) Het was donker en ik droomde dat ik opeens wakker schrok in een bus. In dit stuk droom was ik dus kennelijk aan het slaapwandelen. De bus reed vanzelf. Ik had zoiets van 'omg crap hoe ga ik nu thuiskomen dan', want het is een doordeweekse dag en als de bus ver gekomen was dan reden er geen nachtbussen meer. (Nu ik dit schrijf herinner ik me overigens dat ik een keer eerder precies hetzelfde gedroomd heb, dat ik me daarvan bewust was en dat ik in deze droom zoiets had van 'pfffff gaan we weer'.) Toen ik uitstapte zag ik een gezin met allemaal kinderen thuiskomen, want ik was in een soort woonwijk. Dat vond ik wel raar, want het was twee uur 's nachts oid. Ik ging naar ze toe om te vragen waar ik precies was. Dat bleek bij de VU in de buurt te zijn, dat vond ik relaxt want het betekende dat ik gewoon terug kon lopen. Toen ik wegliep besefte ik me dat de man van dat gezin precies dezelfde man was als uit de eerdere droom, toen ik ook over het plotseling wakker worden in een rijdende bus droomde. Maar dat kan helemaal niet, want dat was in een heel andere wijk.

4) Ik was op een (ander) feestje. Toen kwam er iemand nonchalant vertellen dat er een in elkaar geslagen kind in de tuin zat. Niemand reageerde daarop, maar ik realiseerde me plotseling dat dat mijn zoon was, die eerder die week van huis weggelopen was. Dus ik excuseerde me beleefd bij m'n gesprekspartner en ging snel richting de tuin, maar de tuindeur zat op slot en ik kreeg 'm niet open. Het bloedende jochie zat in een soort kattenhouding op de grond en keek me gluiperig aan.

5) Uice zei dat hij vroeger op een middelbare school zat in Zuid-Holland en dat het daar heel erg verlaten was. "Alleen in de verte zag je verontrustend genoeg altijd één fiets." Ik begon enthousiast te ratelen over dat de fiets vast op Texel stond en dat het best een heel spookachtige fiets kon zijn met een schat eronder, uit de piratentijd. Maar dat kon niet, zei Uice, want je kon Texel helemaal niet zien vanaf het schoolplein.

6) Een vriendin en ik zaten bij anatomieles, want we studeerden Geneeskunde. De professor - die overigens verdacht veel op dr. Statham uit Green Wing leek - was net aan het vertellen dat als er één klein genetisch dingetje anders was geweest, ik platinablond haar zou hebben. Dat kon je dan zien aan de letters die in het DNA ingebakken waren. :')

7) Ik zat met diezelfde vriendin in een verlaten parkeergarage. We moesten inbreken in het computersysteem van één of andere raket, want we waren spionnen. Maar het was heel makkelijk, want zij wist alle wachtwoorden al. Toen ging ik SMS'en met iemand op Mars.

Er was ook nog iets met een camper. En iets anders met Amsterdam Noord. En nog iets met een industrieterrein. Maar dat ben ik allemaal alweer vergeten Whooo, semi-koorts hebben en dan achttien uur gaan slapen.
Oud 13-01-2009, 06:55
Verwijderd
Ik wist het net nog
Oud 13-01-2009, 23:07
Verwijderd
er was een overenthousiast meisje mij kleding aan het aansmeren, ze hielp me met winkelen zeg maar. Maar ik vond niks leuk en deed heel stom.
Oud 14-01-2009, 08:38
Neko*
Neko* is offline
Iets met twee vrienden van me die ons huis in de fik wilden steken en dat had ik dan op tijd ontdekt dus zei ik tegen mijn mams dat er twee mensen ons huis in de fik wilden steken, maar dat dat niet erg was. En als het dan toch echt gebeurde dat ik haar dan op tijd zou roepen.
Oud 15-01-2009, 00:14
Verwijderd
Ik was heel gemeen tegen mijn eennajongstenichtje.
Oud 15-01-2009, 05:30
Verwijderd
Ik ging met mijn moeder naar het winkelcentrum, maar het was er verlaten. De winkels waren open en er brandde wel overal licht, maar er was nergens een mens te bekennen. Mijn moeder wilde naar de Vogle maar ik wilde dat niet, omdat dat een stomme winkel is. Na wat aandringen liep ik toch mee naar binnen en toen vond ik een paars/zwart vest dat ik zelf ook had, maar dan in het rood/zwart. Ik vond het niet mooi, maar mijn moeder kocht het voor me en legde het geld op de balie neer. Toen gingen we weer naar huis.
Oud 15-01-2009, 06:15
Verwijderd
Offtopic: Wtf, ik word steeds weer uitgelogd en als ik me dan inlog staat er nog steeds dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik niks verkeerd heb ingevoerd, mar nu werkt het blijkbaar weer. [/testpost]
Oud 15-01-2009, 12:06
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik meeging met een client naar een congres waar hij ging vertellen over zijn spierziekte,
Oud 15-01-2009, 12:07
Verwijderd
Ja weer iets freaky over complotten en mafiaachtige praktijken en op de vlucht zijn.
Oud 15-01-2009, 16:02
Verwijderd
Ik was een Duitse soldaat en er zat een groep Amerikaanse soldaten in een veld. Ik rende erheen, legde een granaat bij ze neer, en rende weer weg. Toen gingen ze allemaal de lucht in en toen stond er opeens heel groot 'LOL', en bleek het een computerspel te zijn.

Toen ging het over naar mijn huis, en alles was weer normaal. Ik zat hier met een vriend en we kregen ruzie met twee verhuizers die beneden bezig waren. De vriend ging weg, maar kwam weer terug omdat ie in elkaar was geslagen. Toen ging ik verhaal halen met mijn luchtbuks en toen schoot ik er eentje in z'n oog.
Oud 17-01-2009, 11:08
Verwijderd
Ik droom al twee dagen achter elkaar over forummers.

Gisteren zat ik in een huis met allerlei mensen. Ik keek uit het raam en zei nonchalant dat er vier snipers buiten zaten. Toen schoten ze zo met harpoenen op het huis en sleepten het hele huis met zich mee ergens heen. Vervolgens raakte Pippeloen een beetje in paniek, maar ik zei dat het wel goed zou komen want het was gewoon de CIA die iets van ons wilde. Toen kwam Jon langs, hij was de opperman van de CIA en ik was net in bespreking met hem toen de telefoon ging en ik wakker werd.

En vandaag zat ik ook in een huis, met o.a. Pippeloen, TopDrop en Jaeger. Pip had niet met Kazet in die droom, maar met iemand anders. Toen verdwenen zij, die jongen en Jaeger opeens even. Het viel ons pas later op en we gingen kijken waar ze waren, maar het huis was heel klein dus ze konden zich nergens verstoppen. Toen zagen we zo rook achter een plant vandaan komen en kwamen tot de conclusie dat zij daar met z'n drieën zaten omdat ze zojuist een trio hadden gehad.

Er was ook iets met een polder-natuurpark en met gave graffiti.
Oud 18-01-2009, 10:07
Nona
Nona is offline
Het loopt een beetje door elkaar. Eerst was ik ergens en belde mijn moeder op een zeker moment, die zat met mijn vader en vrienden bij een voetbalwedstrijd, en die vriendin zat telkens te dubben over haar zoon, maar er was helemaal geen reden voor, ze wilde alleen weten of hij oké was. En blijkbaar had ik beeldtelefoon want ik wist precies hoe ze erbij zaten en ze hadden een hok voor hun vieren alleen. Toen besloot ik naar het huis van mijn ouders te gaan, dus ik vertelde een vriendin dat ik daar keihard ging studeren, en dat was ik ook van plan, ik weet alleen niet waar mijn map was. Dus dat kon nog wel een probleem zijn. Ik ging daarheen, en onderweg moest ik een stukje met de boot, misschien ben ik wel gaan zwemmen. En toen ik op de kade stond besloot ik naar huis te gaan lopen. Het was een uur of vijf in de morgen en toen ik door het centrum kwam bleek iedereen daar te zijn en gingen alle winkels stiekem even open zodat de mensen alvast konden kijken. Dus ik ging ook even in een winkel kijken en kwam daar een leuke jurk tegen. Toen liep ik door, en aan de overkant van de straat liep iemand met een doedelzak. Ik kwam twee mensen van een bandje tegen en samen hebben we een heleboel liedjes gezongen, en uiteindelijk kwam ik in een café uit met die jongens, waar mijn moeder me belde of ik de telefoon van haar vriendin misschien meegenomen had. En toen werd het een beetje onbegrijpelijk, want ik dacht dat die telefoon misschien uit een zak gevallen was en uiteindelijk was hij terecht, maar ik had heel die vriendin die dag niet gezien.

Stomme droom.
Oud 18-01-2009, 10:10
Toddish
Toddish is offline
Mijn hersencapasiteit kan geen dromen onthouden
Oud 18-01-2009, 10:36
Verwijderd
Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb, maar:

Ik werd wakkergesmst en dacht direct: dat zal wel een smsje zijn van pippeloen, dat kazet het ermee eens is.

Géén idee waar dit over gaat
Oud 18-01-2009, 16:57
Verwijderd
Ik was erg ziek en had net een kind gebaard. Het was een meisje en het was nogal vreemd want ze was geen baby maar meteen twaalf jaar oud. Ik wilde niet haar moeder zijn, want ze had in het hok van mijn konijn geplast. Daarna was er nog iets vaags met kapotte witte huizen en een adelaar die uit een lichtgevende tunnel met allemaal kleurtjes gevlogen kwam.
Oud 20-01-2009, 13:09
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik vergeet me dromen altijd.

Ik had er pas een onthouden (tijdje geleden), want werd eerder wakker.. (dan weet ik ze nog).
Ik zat in n gevangenis met vrienden, maar ze streng waren, en wij veel regels overtreden.
En snachts kon ik niet slapen omdat er joden (ja joden ja) hele nacht hardop lagen te bidden, en herrie maakten daarmee.
Toen werd ik wakker..punt.

De rest+details ben ik vergeten .
Oud 20-01-2009, 13:11
Verwijderd
Ik had weer m'n standaard trein-nachtmerrie. Ik droom dan altijd dat ik in een ruimte ben waar een spoor ligt, en dat er elk moment keihard een trein voorbij kan komen razen. En dan moet je snel een plekje zoeken waar geen spoor ligt! Echt heel eng.
Oud 20-01-2009, 13:15
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Citaat:
Ik had weer m'n standaard trein-nachtmerrie. Ik droom dan altijd dat ik in een ruimte ben waar een spoor ligt, en dat er elk moment keihard een trein voorbij kan komen razen. En dan moet je snel een plekje zoeken waar geen spoor ligt! Echt heel eng.
Je hebt zo'n website voor dromen.
Misschien dat ze je daar kunnen helpen .
Want iedere keer dezelfde nachtmerrie is gewoon kut.
Oud 20-01-2009, 14:17
Verwijderd
Het was zomer en ik wilde naar de overkant van een meer. Een boot had ik niet, dus het leek me het beste om maar gewoon naar de overkant te zwemmen. Toen kwam ik een mandarijn tegen die ongeveer net zo groot was als ik. Ik pelde hem tot er nog maar twee partjes over waren. Die bond ik aan elkaar vast met mezelf ertussen, zodat ik ze kon gebruiken als zwemvest. Maar toen ik aan het zwemmen was bleek het meer toch ietsje groter (en dieper!) te zijn dan ik dacht. Op een gegeven moment zag ik een haai onder me door zwemmen en ik raakte vreselijk in paniek. Even later zag ik ook dinosaurusachtige beesten onder mij in het water. Ik begon als een gek naar de oever te zwemmen, en bereikte die net op tijd.

Daarna droomde ik dat ik me in een LotR-achtige film bevond, met hele enge stukken. In mijn droom had ik de film al een keer gezien dus ik wist precies wat er ging gebeuren, maar dat maakte het des te enger omdat de andere personages mijn waarschuwingen niet serieus namen en ik mezelf helemaal zat op te vreten van de spanning. Hoe het allemaal afliep weet ik niet meer, maar ik was erg onaangenaam.
Oud 20-01-2009, 14:24
Verwijderd
Ik keek vanuit een gebouw van 4 hoog naar beneden, en dacht dat meerdere mensen me al voor waren gegaan in het overstappen van het raam naar het balkon naast het raam, via een regenpijp. Ik stelde me voor hoe ik dat zou gaan doen, maar besloot toch om het niet te doen. deze droom met overpeinzen van het wel of niet overklimmen duurde best lang.

het gebouw was wit en ik keek uit over een tuin met gouden tegels en veel groen. Het was schemerig buiten.
Oud 20-01-2009, 14:27
Neko*
Neko* is offline
Ik zat in bad met vriendje en toen kwam mijn rij-instructeur binnenvallen omdat ik NU, METEEN, DIRECT mee moest komen om rijles te hebben.
Oud 22-01-2009, 11:21
Verwijderd
Elmer had ruzie met sam. Sam zei iets waardoor elmer begon te huilen, zijn spullen pakte en naar huis ging. Sam was toen plotseling ook ineens verdwenen.
Ik smeekte elmer nog om te blijven maar hij liep stug door.

Later was ik in m'n eentje opgesloten in de Lidl en kon me moeilijk inhouden op hun mega snoepafdeling.
Oud 22-01-2009, 18:35
Verwijderd
Ik droomde dat ik boodschappen aan het doen was. Er waren allemaal Engelse irritante schooljochies ("brats" kwam in me op) die door de paden renden en op de grond zaten te klieren.

En later liep ik in de berm langs een autosnelweg, en in de smalle berm stonden allemaal auto's geparkeerd met mensen in klapstoeltjes die aan het zonnen waren. Toen ik vroeg of ik er ff langs mocht, zei ie: "Ja hoor, dat mag niet". Ik zei toen twijfelachtig: "Ehh, oke?" en toen zei hij: "Ik zei dat het niet mocht!". Ik keek bedenkelijk en liep alsnog erlangs.
Oud 27-01-2009, 10:45
Verwijderd
Ik droomde dat ik een tentamen moest maken. Hiervoor moest ik met een groep mensen in een bus naar een groot gebouw dat aan het strand lag. Ik zat in een soort vliegende aftandse veerboot, die aankwam in een soort stad met een grote arena. Ik ging douchen met Katje en nog wat mensen die ik niet kende. Daarna werd ik om onduidelijke redenen koning in een middeleeuws kasteel. Die macht gebruikte ik om seks te hebben met de hete chickies aldaar. Mijn moeder sms'te me dat de tandarts in Marokko het niet eens was met de analyse van de tandarts in Nederland.
Oud 27-01-2009, 11:29
Verwijderd
Ik had een klein poesje gevonden in de tuin van mijn ouders, ik eigende hem toe. Hij had een wond in zijn nek en die verbond ik met verband en een cdhoesje, zodat het goed bleef zitten.
Er was iets waardoor ik in een kinderdagverblijf moest zitten, ik zou daar een kamer krijgen. Want ik zou niet met mijn zusje en Barend op een kamer kunnen volgens mijn moeder. Haar kamer was een soort grote garage. Toen ik zei dat ik niet in dat KDV wilde zitten zei mijn moeder dat het maar voor een paar uurtjes was.
Ik zou naar het asiel gaan met Vera mijn oude buurvrouw. Mel ging ook mee, maar toen we stopten waren we bij een albert heijn waar we een cursus gingen doen. In de ah vond ik Loekie en het gewonde poesje, ik wist geen naam maar vond Jip wel leuk. Maar ik bedacht me dat ik die naam liever wilde bewaren voor mijn kinderen.
De vrouw die de cursus gaf was dezelfde vrouw als die mijn verzorgende cursus gaf. Plots ging mel haar telefoon, de manager van de albert heijn vroeg naar een persoon. Mel wist te vertellen dat die er niet meer werkte. De mananger was heel verbaasd. Toen hing ze op en vroeg of ik meeliep om het recht te zetten. We liepen naar de klantenbalie en het meisje achter de balie zei 'ik ga even uitzoeken wat hier aan de hand is'. De manager was al weg.
Oud 27-01-2009, 12:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zat midden in een of andere politie serie, een man was zijn kindje kwijt, en riep constant: 'ik wil mijn meissie weer terug!" Toen liet hij mij een kaart zien, en zei dat ik naar denemarken moest vliegen. Ik vond het heel erg eng, en toen mocht een vriend van me mee. Ik ging toen dus naar het vliegveld, wat eerder op een strand leek. Toen moest ik wachten in een wachtruimte, tot dat mijn vliegtuig ging. Maar dat was eigenlijk een douch ruimte, met een palmboom er in. Toen liep ineens alles vol met water, en moest ik een mevrouw redden die in een rolstoel zat.

En toen werd ik wakker.
Echt so'n vage droom
Oud 27-01-2009, 16:23
Verwijderd
ik droomde dat ik ergens in californie woonde en dat er opeens heel veel water kwam en alles blank stond en toen moesten we op reis naar drogere gebieden. en dat droomde ik gdvrdmm 3 keer. heb dan ook poep geslapen en werd doodmoe wakker van al dat lopen.
Oud 27-01-2009, 16:39
Verwijderd
Dat svvriendje in een smoking heel voorzichtig een aanrecht aan het poetsen was. En dat ik hem niet mocht knuffelen want dan kreukte zijn pak.
Oud 27-01-2009, 17:13
Verwijderd
how cute
Oud 27-01-2009, 17:21
Verwijderd
Iemand had boodschappen voor me gedaan. Broccoli maar ik had nog broccoli!
Oud 28-01-2009, 04:31
Verwijderd
Iets met een stoffige bibliotheek, Alice In Wonderland-parodieën en een blokhut. En het telkens proberen over te steken van een weg, 's nachts, maar dan kwam er de hele tijd met hoge snelheid een auto langsgereden. Het was ook telkens dezelfde auto. En op een gegeven moment had ik zoiets van 'fuck it, ik ga toch die weg oversteken' dus toen werd ik aangereden, maar in plaats van dood te gaan ging ik een beetje dwars door het metaal heen tot ik ín die auto zat. De chauffeur was niet echt verbaasd. Toen besloten we samen naar Maastricht te rijden.
Oud 28-01-2009, 07:31
Verwijderd
Ik was in een kledingzaak met mijn zusje, maar die was pas 5 en heel schattig. Ik kocht een roze mutsje voor haar, het persooneel was chagrijnig en toen ik stond te pinnen zei ik dat. De vrouw achter de kassa zei niks maar ze keek me beschamend aan.
Er was ook nog iets met mijn werk en liga koekjes die ik gestolen had uit een kindertas en sigaretten die ik kwijt was.
Oud 28-01-2009, 13:12
Verwijderd
ik kocht een bermuda en ik kon ineens de split en spagaat en dat deed ik ook voortdurend want het was zo grappig
Oud 28-01-2009, 13:45
Verwijderd
o ja, en ook dat ik aan iemand uitlegde waarom ik haar niet als vriendje op Hyves had geaccepteerd. het was in een bos, en toen was er ineens een slang die ik moest pakken met mijn blote handen, dat was vet eng.
Oud 28-01-2009, 17:20
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ben me droom vergeten .
Oud 03-02-2009, 06:47
Verwijderd
er was een speurtocht tussen 2 teams, waarvan ik in het eerste team zat. Een zeppelinvlucht was onderdeel van de speurtocht, die bracht je ergens naartoe waar je weer verder kon. Dat was een groot onderdeel van de droom, verdwaald in allerlei trappenhuizen, slootje springen, onder een hek doorkruipen.
Ik kwam ook nog in een grote school waar het andere team bezig was. een meisje volgde mij omdat ik de route al eens had gelopen, ik rende en rende maar toch kon ze me steeds bijbenen. Toen gingen we nog een keer in de zeppelin, er waren bedden binnen waar mensen lagen te slapen. omdat het de tweede keer was dat ik met de zeppelin ging kwamen we niet meer op de plek uit waar je verder moest, dat gebeurde alleen de eerste keer.

Ik vond nog een poesje, die nam ik mee. Later vond ik Adrita, maar aan het eind werd zij opgehaald door twee mannen van de kinderbescherming. Ik zei dat ze zich niet druk moest maken en dat grote mensen er altijd een rommeltje van maken. we moesten huilen bij het afscheid.
Oud 03-02-2009, 14:01
Verwijderd
Ik droomde dat mijn broer doodging. Hoe en waarom weet ik niet meer, alleen dat het mijn schuld was. Van het weekend droomde ik ook al dat mijn ouders hem weggaven aan een ander gezin en dat ik dat heel erg vond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten