| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat ik zo nog wat Stephen Fry ga lezen. Ik moest wel lachen toen hij in the Hippopotamus een hoestbui beschreef als "Something between a vomiting donkey and an explosion in a custard factory."
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik moet trouwens het eerste betogende boek nog tegen komen waarin de schrijver niet de dingen gebruikt zoals ze hem uitkomen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
kijk nog wat mensen die het niet met hem eens zijn
http://www.dumpert.nl/mediabase/2215...eest_mail.html |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat was echt een verrassend leuke avond.
Om half 9 belt mijn huisgenoot/beste vriend op. Of ik over een kwartier bij de Cinecitta (= bioscoop) kon zijn, want dan begon een film en hij zou trakteren. (dat moest ook wel, want ik had geen geld ) Dus ik als een gek mijn msn-gesprek afgesloten en naar de Cinecitta gefietst, film Factory girl. Best een aardige film. En sowieso leuk omdat ik dacht een saaie avond tegemoet te gaan. Daarna nog even naar de Kandinsky (= biercafé). Ik benadruk nogmaals dat ik echt geen geld heb, 'maar dat komt wel goed joh'. Hoppakee, drie appelbier (drinkt als limonade, is echt heel lekker) en een plankje met abdijkaas ertegenaan. Superleuk zitten praten... En nu weer thuis. En moe.Dat wilde ik even met jullie delen.
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 12-10-2008 00:04 | |