Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, heeft iemand verstand van ¡Tunes?
![]() Als je dat usb-kabeltje erin steekt, dan hoor je in het menu toch een map te krijgen met 'Bas' ¡Pod'? Lang geleden dat ik dit gedaan heb, maar ik kan me herinneren dat het zo moest. Ik heb trouwens net de nieuwste software van Apple gedownload (¡Tunes & QuickTime Player) en na het installeren zeiden ze dat ik m'n computer opnieuw op moest starten, maar dat heb ik niet gedaan. Moet ik dat eerst doen en dan kijken wat er gebeurt? Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, want dat duurt weer tien minuten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vader van de vriend van mijn moeder is ook een triest geval. Eerst was het nog een redelijk lieve man, maar hij is nu zo zwaar dement dat-ie denkt dat hij net aan het daten (pakweg 60 jaar terug of zo?) is met zijn vrouw. Hij probeert elke keer weg te komen om haar op te gaan zoeken en zo, en het is nu zo erg dat-ie zelfs het personeel opsluit in badkamers om weg te komen. Ze hebben hem nu moeten vastbinden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een traag topic dit!
![]() Ik ben gisteren naar de film geweest en toen bleven er 5 mensen logeren. Zijn we om 7 uur 's ochtends nog in slaap gevallen en om 11 uur wakker geworden. Ik mis mijn halve dag! ![]()
|
Ohja, ik weet het weer.
Ik heb dus niet zo veel geslapen, huhu. En ![]()
|
Oh dan vind ik het stiekem wel lief dat je me een hema-type vind. Ofzo.
![]() Hier hebben ze niet echt een food-afdeling, alleen een rek met pepernoten (ze zijn alweer binnen) en een koeldingetje met gebak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |