Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2008, 17:32
flyaway
flyaway is offline
Daar zie ik het nut niet van in, eerlijkgezegd.
Advertentie
Sherco
Sherco is offline
Mijn stem op Soija is definitief trouwens, dus haal dat vraagteken maar weg
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gelijkspel kan handig zijn, maar dat bewerkstellig je niet zomaar even. Je bedoelt gelijkspel tussen CS en Soija, neem ik aan?
jep. het gaat toch al tussen hen, daboman daargelaten (hij wil denk ik op iemand anders stemmen, of begrijp ik dat verkeerd?

als er evenveel stemmen op cherry als op soija zijn kan het gebeuren dat het echt gelijkspel is maar de kans is groter dat de wolven niet hoeven te kiezen en dat er ondanks het schijnbare gelijkspel iemand uitvliegt. dan zitten er dus méér slechteriken in het rijtje van degene die blijft leven en is het verstandiger daarin te zoeken. bij een oneven aantal zal dus iemand een stem moeten uitbrengen op iemand die er toch niet uitgaat om wel het gelijkspel idee te houden om er wijzer uit te worden.
aan de ene kant verschaft dit informatie, aan de andere kant zijn er nog wel veel spelers waar je dan uit moet kiezen (maar weer de helft minder dan nu...)
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ah, bedankt, flyaway!

Wat betreft het gelijkspel: hebben we daar in dit stadium al veel aan?
Oud 11-09-2008, 17:34
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ah, bedankt, flyaway!

Wat betreft het gelijkspel: hebben we daar in dit stadium al veel aan?
dat vraag ik me dus ook af. zie mijn antwoord op allureV

lijstje:

Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect
Sherco
Mutsieprutsie
VeGs
Stefenootje
Light Fighter

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje
Kopmuntkip
AllureV
Fantome (?)

(ik wijzig alleen als iedereen tegen gelijkspel is en dan ga ik naar mr. soija omdat ik hem verdachter vindt dan cherry springs eigenlijk...)
Oud 11-09-2008, 17:36
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
dat vraag ik me dus ook af. zie mijn antwoord op allureV
Ja, sorry, die stond er nog niet toen ik begon te posten.
Ik vind een gelijkspel prima, maar heb wel al gestemd, dus kan mijn stem niet meer wijzigen.
Oud 11-09-2008, 17:36
Lethe
Lethe is offline
Als het gelijkspel wordt en CS of Soija wordt opgegeten, wat weten we dan? Niet per se dat de ander dan slecht is.

[edit] oh ja, we kunnen natuurlijk iets uit de stemlijstjes opmaken.
Oud 11-09-2008, 17:41
Verwijderd
Ik sta nog niet in het lijstje maar heb al wel op Mr Soija gestemd.

Citaat:
Ah, oké. Ik vind het toch gevaarlijk dat we een week lang zijn mening niet horen en dat hij daarna weer meespeelt, het lijkt me handig om hem er binnen die week uit te stemmen. En omdat ik niet op CS wil stemmen (ik ga er vanuit dat fizzle geen 'hint' heeft gegeven), stem ik op Soija.
Oud 11-09-2008, 17:44
Daboman
Daboman is offline
Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect
Sherco
Mutsieprutsie
VeGs
Stefenootje
Light Fighter

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje
Kopmuntkip
AllureV
Fantome (?)

AllureV
Daboman

Wat ziet die actie van mij er alto uit trouwens
Oud 11-09-2008, 17:45
Fantôme
Fantôme is offline
Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect
Sherco
Mutsieprutsie
VeGs
Stefenootje
Light Fighter
Basjeeh

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje
Kopmuntkip
AllureV
Fantome (?)

als ik dit zo zie, zit een gelijkspel er niet meer in (9 tegen 6)
in dit geval ga ik ook mee op soija.

ik weet dat de meningen over een gelijkspel uitlokken verdeeld zijn, maar ik vind dat het soms zeker van pas kan komen omdat er wat duidelijkheid komt over waar je het moet zoeken met slechteriken. het kan vermoedens bevestigen en dingen die later in het spel gebeuren kunnen er mee worden vergelken waardoor iemands actie (on)logisch is waar best wat conclusies uit te halen zijn enzo...
Oud 11-09-2008, 17:46
Daboman
Daboman is offline
hmm fantome, in principe wil ik best m'n stem zetten bij CS, maar ik weet niet wat je waard bent.

[edit]In principe is het misschien ook niet nodig, want we kunnen nu wel weer aanwijzen wie hier een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar maakte en dat is in dit geval basjeeh.[/edit]
Oud 11-09-2008, 17:47
Lethe
Lethe is offline
Ik ben op zich niet tegen het uitlokken van gelijkspel, maar de kans dat het lukt is niet heel groot.
Oud 11-09-2008, 17:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
hmm fantome, in principe wil ik best m'n stem zetten bij CS, maar ik weet niet wat je waard bent.
wat ík waard ben? hoe bedoel je dat...?
dan zou het 7 tegen 9 zijn. als nog iemand zijn stem wil wijzigen zou het gelijkspel kunnen zijn (lijken althans en valt er wat af te leiden)
Oud 11-09-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Basjeeh verdenk ik niet, maar ik heb wel onderbuikgevoelens bij hem. Verder vind ik niet dat hij inhoudelijk post + hij gaat in op posts van mij en draait ze net verkeerd zodat het lijkt dat ik iets niet logisch bedenk, terwijl dat niet was wat ik had gezegd (ik gaf bijv. aan dat er vast een aantal wolven in het fizzle lijstje zitten waarvan max. 3 waarop hij reageert dat het heus niet zo hoeft te zijn dat de laatste drie mensen wolf zijn. nee, tuurlijk niet! dat had ik ook helemaal niet gezegd).
[edit] ik zeg eerst basjeeh niet te verdenken maar als ik mn post teruglees vertrouw ik hem eigenlijk voor geen meter [/edit]
Toen ik reageerde op jouw post (over wolvenaantallen in het lijstje van fizzle), reageerde jij daar weer op en uiteindelijk bedoelden we allebei hetzelfde, dus die 'verdenking' (?) is a piece of shit.
Oh, en je kunt niemand vertrouwen.
Oh², ik post niet inhoudelijk omdat ik niet denk dat het iets oplevert in dit stadium van het spel.
Oud 11-09-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
[edit]In principe is het misschien ook niet nodig, want we kunnen nu wel weer aanwijzen wie hier een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar maakte en dat is in dit geval basjeeh.[/edit]
Toen ik stemde was er nog niet eens een lijstje.
Oud 11-09-2008, 17:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ben op zich niet tegen het uitlokken van gelijkspel, maar de kans dat het lukt is niet heel groot.
het moet juist niet lukken. en het gaat ook waarschijnlijk niet lukken. stel dat de twee wolven zich al verdelen zodat het gelijkspel klopt. dan moet de verrader nog kiezen bij welk rijtje hij gaat en de heks moet helemaal puur gokken. de kans is dus groot dat gewoon of cherry of soija eruitgaat. so?
je weet dan wel waar je de slechteriken moet zoeken. als mr. soija er bij gelijkspel uitvliegt heeft hij dus meer stemmen dus zitten er meer fakestemmen bij cherry en omgekeerd. en waarom zou je liegen over je stem als je een goeierik bent. dus daarom lijkt het me wel weer handig.
Oud 11-09-2008, 17:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Toen ik reageerde op jouw post (over wolvenaantallen in het lijstje van fizzle), reageerde jij daar weer op en uiteindelijk bedoelden we allebei hetzelfde, dus die 'verdenking' (?) is a piece of shit.
Oh, en je kunt niemand vertrouwen.
Oh², ik post niet inhoudelijk omdat ik niet denk dat het iets oplevert in dit stadium van het spel.
je hebt anders niet meer gereageerd op die quote van mij dus ik kon niet weten dat je het met me eens was. het lijkt me dat je daar andes nog even op reageert als je er eerst tegenin gaat. anyway, ik stem nu toch (nog) niet op jou, dus

verder: als dabo nou meegaat op cherry is er dan iemand uit de soijalijst bereid over te stappen? want anders heeft het alsnog geen zin natuurlijk en is het alleen maar gevaarlijk. dan riskeer ik het ook niet en ga ik ook voor soija.
Oud 11-09-2008, 17:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
het moet juist niet lukken. en het gaat ook waarschijnlijk niet lukken. stel dat de twee wolven zich al verdelen zodat het gelijkspel klopt. dan moet de verrader nog kiezen bij welk rijtje hij gaat en de heks moet helemaal puur gokken. de kans is dus groot dat gewoon of cherry of soija eruitgaat. so?
je weet dan wel waar je de slechteriken moet zoeken. als mr. soija er bij gelijkspel uitvliegt heeft hij dus meer stemmen dus zitten er meer fakestemmen bij cherry en omgekeerd. en waarom zou je liegen over je stem als je een goeierik bent. dus daarom lijkt het me wel weer handig.
Je hebt een punt ja.
Oud 11-09-2008, 17:52
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wat ík waard ben? hoe bedoel je dat...?
dan zou het 7 tegen 9 zijn. als nog iemand zijn stem wil wijzigen zou het gelijkspel kunnen zijn (lijken althans en valt er wat af te leiden)
Of je niet de zaak naar je eigen hand probeert te zetten bedoel ik.

Als iemand van mr soija naar CS wisselt heeft het trouwens ook meer effect.
Oud 11-09-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
je hebt anders niet meer gereageerd op die quote van mij dus ik kon niet weten dat je het met me eens was. het lijkt me dat je daar andes nog even op reageert als je er eerst tegenin gaat. anyway, ik stem nu toch (nog) niet op jou, dus
Ik las het net ook pas.

[edit] Mijn stem is al verstuurd, dus ik kan niet meer switchen. [/edit]
Oud 11-09-2008, 17:54
Lethe
Lethe is offline
Er zijn nog mensen die hun stem niet hebben doorgegeven, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Of je niet de zaak naar je eigen hand probeert te zetten bedoel ik.

Als iemand van mr soija naar CS wisselt heeft het trouwens ook meer effect.
op die manier.
ja, dat kun je natuurlijk nooit voor 100% vertrouwen. ik weet zelf dat ik het met goeie bedoelingen doe en uit ervaring weet ik dat het uiteindelijk veel kan opleveren al zal het in het begin de kop van een goeierd kosten.

+ je hebt gelijk, daarom vroeg ik ook of iemand dan nog van mr. soija naar cherry wil overstappen omdat het anders geen zin heeft en zelfs wat gevaarlijk is.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik las het net ook pas.

[edit] Mijn stem is al verstuurd, dus ik kan niet meer switchen. [/edit]
sinds wanneer is de regel dat je niet meer kunt switchen. zover ik weet kun je voor halfnegen je stem doorgeven en hem voor die tijd wijzigen. of heb ik iets gemist?
Oud 11-09-2008, 17:56
Verwijderd
Oh, als dat zo is ben ik best bereid om te switchen voor gelijkspel!
Oud 11-09-2008, 17:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oh, als dat zo is ben ik best bereid om te switchen voor gelijkspel!
okay. dan even bevestiging van daboman nodig dat hij ook op cherry wil gaan. dan kan ik namelijk ook mijn stem doorgeven.
in de hoop dat de mensen die nog niets hebben gepost hierin mee willen gaan!
Oud 11-09-2008, 17:57
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
sinds wanneer is de regel dat je niet meer kunt switchen. zover ik weet kun je voor halfnegen je stem doorgeven en hem voor die tijd wijzigen. of heb ik iets gemist?
Ow, dat wist ik ook niet.

Edit: switch jij dan, Basjeeh? Want als we het allebei doen worden we er de volgende keer ongetwijfeld zo snel mogelijk uitgestemd.
Oud 11-09-2008, 18:02
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
okay. dan even bevestiging van daboman nodig dat hij ook op cherry wil gaan. dan kan ik namelijk ook mijn stem doorgeven.
in de hoop dat de mensen die nog niets hebben gepost hierin mee willen gaan!
Ik ben nog stevig aan het twijfelen...
Oud 11-09-2008, 18:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ben nog stevig aan het twijfelen...
ik heb iig mijn stem doorgeven aan de spelleiders (op cherry springs).
mocht jij niet meegaan dan hoor ik dat graag, dan doe ik het namelijk ook niet omdat je dan weer niks kan afleiden en ik dan liever mr soija eruit heb...
maar liever nog heb ik gelijkspel dus ik zou het erg waarderen als je meedoet
Oud 11-09-2008, 18:07
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik heb iig mijn stem doorgeven aan de spelleiders (op cherry springs).
mocht jij niet meegaan dan hoor ik dat graag, dan doe ik het namelijk ook niet omdat je dan weer niks kan afleiden en ik dan liever mr soija eruit heb...
maar liever nog heb ik gelijkspel dus ik zou het erg waarderen als je meedoet
Ik ga toch voor AllureV, want ik vertrouw je niet zomaar.
Oud 11-09-2008, 18:09
Verwijderd
Sowieso, er zijn nog 19 mensen over, dus er moet ook één iemand op een buitenstaander stemmen.
Oud 11-09-2008, 18:23
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sowieso, er zijn nog 19 mensen over, dus er moet ook één iemand op een buitenstaander stemmen.
ja, dat is waar.
maar ik had liever dat dabo dat gewoon deed en die laatste op een buitenstaander ging stemmen. nu heb ik op cherry gestemd maar ik weet niet of dat de juiste keuze is en ik moet zo weg.
dus oproep voor de laatste stemmer: maak gelijkspel please
Oud 11-09-2008, 18:28
Verwijderd
Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect
Sherco
Mutsieprutsie
VeGs
Stefenootje
Light Fighter

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje
Kopmuntkip
AllureV
Fantome
Basjeeh

AllureV
Daboman

8-7-1
Dus er moeten nog 3 mensen stemmen, maar Soija kan natuurlijk niet stemmen! Omg, if forgot!
Dan moet één iemand op CS stemmen en de ander op een willekeurig persoon behalve CS en Soija. Even kijken wie het zijn en hopen dat ze nog online komen!

[edit] Kunst en sterrenmeisje naamzoek, jullie moeten nog stemmen! En één van jullie op CS (als je de eerste bent sowieso op CS, als de ander het vergeet is het alsnog 'gelijkspel').
Dit klinkt wel behoorlijk wanhopig, maargoed. [/edit]

Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 18:35.
Oud 11-09-2008, 18:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect
Sherco
Mutsieprutsie
VeGs
Stefenootje
Light Fighter

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje
Kopmuntkip
AllureV
Fantome
Basjeeh

AllureV
Daboman

8-7-1
Dus er moeten nog 3 mensen stemmen, maar Soija kan natuurlijk niet stemmen! Omg, if forgot!
Dan moet één iemand op Soija stemmen en de ander op een willekeurig persoon behalve CS en Soija. Even kijken wie het zijn en hopen dat ze nog online komen!

[edit] Kunst en sterrenmeisje naamzoek, jullie moeten nog stemmen! En één van jullie op Soija (als je de eerste bent sowieso op Soija, als de ander het vergeet is het alsnog 'gelijkspel').
Dit klinkt wel behoorlijk wanhopig, maargoed. [/edit]
Basjeeh! als er nog twee mensen mogen stemmen en het staat 8 voor soija en 7 voor cherry moet dus één persoon voor cherry gaan (en niet voor soija!) en de ander op een willekeurig persoon maar neit cherry of soija.

was dat nou een vergissing of....?
Oud 11-09-2008, 18:36
Verwijderd
Ik heb Soija veranderd in CS, domme fout.
Maar er staat ook "een willekeurig persoon behalve CS en Soija", en dat betekent hetzelfde als "een willekeurig persoon maar niet CS of Soija".
Oud 11-09-2008, 18:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dan rest natuurlijk nog de vraag wanneer wordt een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar? Ik denk dat het aan de situatie ligt. Ik denk ik voor allureV ga, omdat de meerderheid met haar stem van 2 naar 3 stemmen steeg en ik denk dat daar gemiddeld genomen de grens ongeveer ligt. Heeft iemand anders misschien een andere mening over waar die grens ligt?
wil je dit even voor me uitleggen? ik begrijp hier echt niks van? welke grens enzo
Oud 11-09-2008, 18:40
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb Soija veranderd in CS, domme fout.
Maar er staat ook "een willekeurig persoon behalve CS en Soija", en dat betekent hetzelfde als "een willekeurig persoon maar niet CS of Soija".
ja lekkerding, dat klopt ook wel (dat lekkerding meen ik niet hoor )
maar dat andere niet en dat vond ik wel zo belangrijk om even te noemen.
Oud 11-09-2008, 19:05
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wil je dit even voor me uitleggen? ik begrijp hier echt niks van? welke grens enzo
Het is wel een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik zal een poging wagen. Stel. Speler A heeft de meerderheid van de stemmen en speler B heeft de minderheid. Het gaat erom hoe groot de kans is dat speler B nog de meerderheid kan krijgen terwijl speler A de meerderheid heeft.

Bijv. Bij de stand 2-1 is het heel makkelijk dat nog iemand de meerderheid krijgt. Dan hoeven er maar 2 spelers te posten dat ze op B stemmen en dan wordt de stand 2-3.

Bij 3-1 wordt het al moeilijker. Dan moeten er 3 spelers posten dat ze op B stemmen om te zorgen dat B de meerderheid krijgt.

Bij 4-1 wordt het nog moeilijker. Dan moeten maar liefst 4 spelers posten om te zorgen dat B de meerderheid krijgt.

Op een gegeven moment is het niet meer mogelijk dat B de meerderheid krijgt. Maar de vraag is dus, wanneer? Hoe groter het verschil, hoe makkelijker een speler op A zal gaan stemmen.

Als wolf kun je dat dus pushen door het moeilijker te maken dat speler B de meerderheid krijgt door te zeggen dat je op speler A gaat stemmen. Als speler A geen wolf is zullen ze dat zeker proberen. Is dat een beetje duidelijk? Anders probeer ik het gewoon nog een keer

Ik zal de vraag anders eens anders formuleren. Wanneer besluit je om op speler A te stemmen omdat op speler B stemmen toch geen zin meer heeft?
Oud 11-09-2008, 19:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het is wel een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik zal een poging wagen. Stel. Speler A heeft de meerderheid van de stemmen en speler B heeft de minderheid. Het gaat erom hoe groot de kans is dat speler B nog de meerderheid kan krijgen terwijl speler A de meerderheid heeft.

Bijv. Bij de stand 2-1 is het heel makkelijk dat nog iemand de meerderheid krijgt. Dan hoeven er maar 2 spelers te posten dat ze op B stemmen en dan wordt de stand 2-3.

Bij 3-1 wordt het al moeilijker. Dan moeten er 3 spelers posten dat A de meerderheid krijgt.

Bij 4-1 wordt het nog moeilijker. Dan moeten maar liefst 4 spelers posten om te zorgen dat A de meerderheid krijgt.

Op een gegeven moment is het niet meer mogelijk dat A de meerderheid krijgt. Maar de vraag is dus, wanneer? Hoe groter het verschil, hoe makkelijker een speler op B zal gaan stemmen.

Als wolf kun je dat dus pushen door het moeilijker te maken dat speler A de meerderheid krijgt door te zeggen dat je op speler B gaat stemmen. Als speler A geen wolf is zullen ze dat zeker proberen. Is dat een beetje duidelijk? Anders probeer ik het gewoon nog een keer

Ik zal de vraag anders eens anders formuleren. Wanneer besluit je om op speler B te stemmen omdat op speler A stemmen toch geen zin meer heeft?
ah dat bedoel je. ja dat klopt.
omdat het dan toch niet zoveel zin meer heeft om voor de ander te gaan of dan gelijkspel riskeert. wolven kunnen veel invloed hebben ja. het lijkt me dan ook dat er altijd wel wolven in het grootste rijtje mensen zitten. volgens mij had ik dat al eerder gezegd en om die reden ook een aantal mensen genoemd die ik toch niet helemaal vertrouw. ik ben wel geneigd hierin met je mee te gaan, de volgende ronde.

oww en verder denk ik dat dat verschil nu nog enigzins groot mag zijn omdat er nog aardig wat mensen hun stem moeten uitbrengen, maar dat mensen toch bang zijn op iemand te stemmen die een kleine achterstand heeft omdat er een risico is dat de anderen niet mee gaan en je dan beschuldigd wordt dat je gelijkspel in de hand wilt werken of blablabla.
als het in het begin 1 tegen 4 staat boeit dat nog niet heel erg. ander verhaal als het 9 tegen 6 staat oid omdat het dan nog minder kanten op kan...

Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 19:14.
Oud 11-09-2008, 19:21
flyaway
flyaway is offline
Sorry hoor, maar ik vind gelijkspel iets te riskant.
Oud 11-09-2008, 19:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar ik vind gelijkspel iets te riskant.
dat heb je al gezegd.
maar alleen niet waarom?
Oud 11-09-2008, 19:31
Flowtje
Flowtje is offline
Hmm, ik vind gelijkspel over het algemeen prima, maar niet op deze manier. Nu wordt het allemaal geregeld, waardoor er niet veel uit af te leiden valt, wat stemgedrag betreft dan.
Oud 11-09-2008, 19:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm, ik vind gelijkspel over het algemeen prima, maar niet op deze manier. Nu wordt het allemaal geregeld, waardoor er alsnog niet veel uit af te leiden valt, wat stemgedrag betreft dan.
nou, dat zie ik zo niet hoor.
de meeste mensen hadden al gestemd voordat ik iets zei over gelijkspel. er zijn toen nog maar een paar stemmen bijgekomen. dus ik denk juist dat er wel wat uit af te leiden valt. anyway het is 20.33 uur en niet van iedereen de stem gehoord dus de opzet is hoe dan ook niet gelukt.
ben benieuwd naar de uitslag.
Oud 11-09-2008, 19:41
Verwijderd
ik ben net binnen en heb op soija gestemd zonder dingen te lezen. nu zie ik ergens een smeekbede staan om op cs te stemmen, maar dat vind ik een beetje zinloos én ik zie het te laat, dus lekker puh. soija speelt toch irritant.
Oud 11-09-2008, 19:48
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik ben net binnen en heb op soija gestemd zonder dingen te lezen. nu zie ik ergens een smeekbede staan om op cs te stemmen, maar dat vind ik een beetje zinloos én ik zie het te laat, dus lekker puh. soija speelt toch irritant.
nou dat lekker puh had je ook wel achterwege kunnen laten hoor.
en het was geen smeekbede. ik vroeg hoe mensen erover dachten enzow en als mensen het ermee eens waren of ze nog wilden switchen.
naja we zullen zien wie eruit ligt.
jammer dat je het zinloos vind trouwens, lijkt me wel handig zo'n uitslag.
Oud 11-09-2008, 19:49
Verwijderd
niet zo gepikeerd doen. djeez.

ik vind het zinloos, omdat ik cs niet verdacht vind. de hele theorie er achter heb ik nog niet gelezen. ik ben net thuis en dat vind ik echt teveel moeite.

[edit] ik heb het nu wel gelezen en tjah.. op zich is het idee goed, maar ik denk eigenlijk dat het te vroeg in het spel is om de wolven zo vast te lullen. en het is nu toch al te laat.

ow, en ben je aan het afkicken van smilies? hihi. tip: kies dan een blije en niet een beetje rare na een eventueel boze zin

Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 20:09.
Oud 11-09-2008, 19:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
niet zo gepikeerd doen. djeez.

ik vind het zinloos, omdat ik cs niet verdacht vind. de hele theorie er achter heb ik nog niet gelezen. ik ben net thuis en dat vind ik echt teveel moeite.
ik ben niet gepikeerd hoor, ik mag alleen niet zoveel smilies meer gebruiken.
ik vind het prima als mensen geen gelijkspel willen voor de rest. het leek mij alleen handig. that's all. en ik vind cherry ook niet verdacht, had juist op haar gestemd vanwege het gelijkspel (omdat het er nog wel inzat) anders was ik liever voor soija gegaan.
Oud 11-09-2008, 19:54
Lethe
Lethe is offline
Oh ik ben echt benieuwd naar de uitslag!
Oud 11-09-2008, 20:18
Verwijderd
bij gelijk spel kunnen we ook meteen op jacht gaan naar de verrader en de wolven, dus het zegt veel!

@flyaway; hoezo riskant? alleen voor de wolven is het riskant volgens mij
Oud 11-09-2008, 20:28
flyaway
flyaway is offline
Omdat het een gepland gelijkspel is, wat hierboven ook genoemd wordt.
Oud 11-09-2008, 20:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Omdat het een gepland gelijkspel is, wat hierboven ook genoemd wordt.
uiteraard een gepland gelijkspel, anders krijg je dat ook niet voor elkaar.
ik weet dat niet iedereen voor is, maar ik begrijp niet hoe 'omdat het gepland gelijk spel is' een nadeel kan zijn. Misschien kun je het beter uitleggen, dan begrijp ik je?

Regels voor berichten