Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lijstje: Mr. Soija Cherry Springs flyaway Ford Prefect Sherco Mutsieprutsie VeGs Stefenootje Light Fighter Cherry Springs Kazet Nagorra Eye of Sauron Flowtje Kopmuntkip AllureV Fantome (?) (ik wijzig alleen als iedereen tegen gelijkspel is ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind een gelijkspel prima, maar heb wel al gestemd, dus kan mijn stem niet meer wijzigen.
||
Verwijderd
|
Ik sta nog niet in het lijstje maar heb al wel op Mr Soija gestemd.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Mr. Soija
Cherry Springs flyaway Ford Prefect Sherco Mutsieprutsie VeGs Stefenootje Light Fighter Cherry Springs Kazet Nagorra Eye of Sauron Flowtje Kopmuntkip AllureV Fantome (?) AllureV Daboman Wat ziet die actie van mij er alto uit trouwens ![]()
|
Mr. Soija
Cherry Springs flyaway Ford Prefect Sherco Mutsieprutsie VeGs Stefenootje Light Fighter Basjeeh Cherry Springs Kazet Nagorra Eye of Sauron Flowtje Kopmuntkip AllureV Fantome (?) als ik dit zo zie, zit een gelijkspel er niet meer in (9 tegen 6) in dit geval ga ik ook mee op soija. ik weet dat de meningen over een gelijkspel uitlokken verdeeld zijn, maar ik vind dat het soms zeker van pas kan komen omdat er wat duidelijkheid komt over waar je het moet zoeken met slechteriken. het kan vermoedens bevestigen en dingen die later in het spel gebeuren kunnen er mee worden vergelken waardoor iemands actie (on)logisch is waar best wat conclusies uit te halen zijn enzo...
|
hmm fantome, in principe wil ik best m'n stem zetten bij CS, maar ik weet niet wat je waard bent.
[edit]In principe is het misschien ook niet nodig, want we kunnen nu wel weer aanwijzen wie hier een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar maakte en dat is in dit geval basjeeh.[/edit]
||
Citaat:
dan zou het 7 tegen 9 zijn. als nog iemand zijn stem wil wijzigen zou het gelijkspel kunnen zijn (lijken althans en valt er wat af te leiden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en je kunt niemand vertrouwen. Oh², ik post niet inhoudelijk omdat ik niet denk dat het iets oplevert in dit stadium van het spel. |
![]() |
||
Citaat:
je weet dan wel waar je de slechteriken moet zoeken. als mr. soija er bij gelijkspel uitvliegt heeft hij dus meer stemmen dus zitten er meer fakestemmen bij cherry en omgekeerd. en waarom zou je liegen over je stem als je een goeierik bent. dus daarom lijkt het me wel weer handig.
||
Citaat:
![]() verder: als dabo nou meegaat op cherry is er dan iemand uit de soijalijst bereid over te stappen? want anders heeft het alsnog geen zin natuurlijk en is het alleen maar gevaarlijk. dan riskeer ik het ook niet en ga ik ook voor soija.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als iemand van mr soija naar CS wisselt heeft het trouwens ook meer effect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Mijn stem is al verstuurd, dus ik kan niet meer switchen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, dat kun je natuurlijk nooit voor 100% vertrouwen. ik weet zelf dat ik het met goeie bedoelingen doe en uit ervaring weet ik dat het uiteindelijk veel kan opleveren al zal het in het begin de kop van een goeierd kosten. + je hebt gelijk, daarom vroeg ik ook of iemand dan nog van mr. soija naar cherry wil overstappen omdat het anders geen zin heeft en zelfs wat gevaarlijk is.
||
Citaat:
||
Citaat:
in de hoop dat de mensen die nog niets hebben gepost hierin mee willen gaan!
||
Citaat:
Edit: switch jij dan, Basjeeh? Want als we het allebei doen worden we er de volgende keer ongetwijfeld zo snel mogelijk uitgestemd. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mocht jij niet meegaan dan hoor ik dat graag, dan doe ik het namelijk ook niet omdat je dan weer niks kan afleiden en ik dan liever mr soija eruit heb... maar liever nog heb ik gelijkspel dus ik zou het erg waarderen als je meedoet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik had liever dat dabo dat gewoon deed en die laatste op een buitenstaander ging stemmen. nu heb ik op cherry gestemd maar ik weet niet of dat de juiste keuze is en ik moet zo weg. dus oproep voor de laatste stemmer: maak gelijkspel please ![]()
|
Verwijderd
|
Mr. Soija
Cherry Springs flyaway Ford Prefect Sherco Mutsieprutsie VeGs Stefenootje Light Fighter Cherry Springs Kazet Nagorra Eye of Sauron Flowtje Kopmuntkip AllureV Fantome Basjeeh AllureV Daboman 8-7-1 Dus er moeten nog 3 mensen stemmen, maar Soija kan natuurlijk niet stemmen! Omg, if forgot! ![]() Dan moet één iemand op CS stemmen en de ander op een willekeurig persoon behalve CS en Soija. Even kijken wie het zijn en hopen dat ze nog online komen! [edit] Kunst en sterrenmeisje naamzoek, jullie moeten nog stemmen! En één van jullie op CS (als je de eerste bent sowieso op CS, als de ander het vergeet is het alsnog 'gelijkspel'). Dit klinkt wel behoorlijk wanhopig, maargoed. ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
was dat nou een vergissing of....? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar dat andere niet en dat vond ik wel zo belangrijk om even te noemen.
||
Citaat:
Bijv. Bij de stand 2-1 is het heel makkelijk dat nog iemand de meerderheid krijgt. Dan hoeven er maar 2 spelers te posten dat ze op B stemmen en dan wordt de stand 2-3. Bij 3-1 wordt het al moeilijker. Dan moeten er 3 spelers posten dat ze op B stemmen om te zorgen dat B de meerderheid krijgt. Bij 4-1 wordt het nog moeilijker. Dan moeten maar liefst 4 spelers posten om te zorgen dat B de meerderheid krijgt. Op een gegeven moment is het niet meer mogelijk dat B de meerderheid krijgt. Maar de vraag is dus, wanneer? Hoe groter het verschil, hoe makkelijker een speler op A zal gaan stemmen. Als wolf kun je dat dus pushen door het moeilijker te maken dat speler B de meerderheid krijgt door te zeggen dat je op speler A gaat stemmen. Als speler A geen wolf is zullen ze dat zeker proberen. Is dat een beetje duidelijk? Anders probeer ik het gewoon nog een keer ![]() Ik zal de vraag anders eens anders formuleren. Wanneer besluit je om op speler A te stemmen omdat op speler B stemmen toch geen zin meer heeft?
||
Citaat:
omdat het dan toch niet zoveel zin meer heeft om voor de ander te gaan of dan gelijkspel riskeert. wolven kunnen veel invloed hebben ja. het lijkt me dan ook dat er altijd wel wolven in het grootste rijtje mensen zitten. volgens mij had ik dat al eerder gezegd en om die reden ook een aantal mensen genoemd die ik toch niet helemaal vertrouw. ik ben wel geneigd hierin met je mee te gaan, de volgende ronde. oww en verder denk ik dat dat verschil nu nog enigzins groot mag zijn omdat er nog aardig wat mensen hun stem moeten uitbrengen, maar dat mensen toch bang zijn op iemand te stemmen die een kleine achterstand heeft omdat er een risico is dat de anderen niet mee gaan en je dan beschuldigd wordt dat je gelijkspel in de hand wilt werken of blablabla. als het in het begin 1 tegen 4 staat boeit dat nog niet heel erg. ander verhaal als het 9 tegen 6 staat oid omdat het dan nog minder kanten op kan...
Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
de meeste mensen hadden al gestemd voordat ik iets zei over gelijkspel. er zijn toen nog maar een paar stemmen bijgekomen. dus ik denk juist dat er wel wat uit af te leiden valt. anyway het is 20.33 uur en niet van iedereen de stem gehoord dus de opzet is hoe dan ook niet gelukt. ben benieuwd naar de uitslag.
||
Citaat:
![]() en het was geen smeekbede. ik vroeg hoe mensen erover dachten enzow en als mensen het ermee eens waren of ze nog wilden switchen. naja we zullen zien wie eruit ligt. jammer dat je het zinloos vind trouwens, lijkt me wel handig zo'n uitslag.
|
Verwijderd
|
niet zo gepikeerd doen. djeez.
ik vind het zinloos, omdat ik cs niet verdacht vind. de hele theorie er achter heb ik nog niet gelezen. ik ben net thuis en dat vind ik echt teveel moeite. [edit] ik heb het nu wel gelezen en tjah.. op zich is het idee goed, maar ik denk eigenlijk dat het te vroeg in het spel is om de wolven zo vast te lullen. en het is nu toch al te laat. ![]() ow, en ben je aan het afkicken van smilies? hihi. tip: kies dan een blije en niet een beetje rare na een eventueel boze zin ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 20:09. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het prima als mensen geen gelijkspel willen voor de rest. het leek mij alleen handig. that's all. en ik vind cherry ook niet verdacht, had juist op haar gestemd vanwege het gelijkspel (omdat het er nog wel inzat) anders was ik liever voor soija gegaan.
||
Citaat:
ik weet dat niet iedereen voor is, maar ik begrijp niet hoe 'omdat het gepland gelijk spel is' een nadeel kan zijn. Misschien kun je het beter uitleggen, dan begrijp ik je?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 #2 TopDrop | 500 | 26-09-2008 09:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 |