Advertentie | |
|
![]() |
|
@Neko: Veel succes hé... Hoevaak komt die thuishulp dan?
@Missy0-9: Ik heb een gesprek bij een uitgeverij. Wel een goede uitgeverij, als ik daar een stage krijg, dan is het echt wel een goede stage. Maar hm, wel in Amsterdam en eng en zo ![]()
||
Citaat:
ot, Maar mijn vader had tenminste nauwelijks pijn meer. Mijn moeder heeft zo verschrikkelijk veel pijn, en ze krijgt al morfine20mg & spierverslapper (diazepam), maar het helpt allemaal niet. De situatie voelt nu even behoorlijk moedeloos.. Elke keer dat ze kramp krijgt gilt ze van de pijn. Dit is niet mijn moeder, zo ken ik haar helemaal niet. Haar ex/goede vriend komt gelukkig zo, en dan komt vriendje (en zn ma) me halen. Moet gewoon even weg hier. Zelfs mama vind dat ik weg moet.. Ik ga zo een mail sturen naar de examencoördinator dat ik scheikunde niet ga maken. Dat kan ik gewoon echt niet, niet nu. En nu voelt mama zich nog schuldig ook. En ik voel me ook schuldig omdat ik me gewoon sterk had moeten houden...
|
Verwijderd
|
Ik weet het, het is mijn eigen schuld. Ik wou een muurtje en dat heb ik. En dat zal ik weten ook.
Dus. I've looked at love from both sides now, from give and take, and still somehow. It's love's illusions I recall, I really don't know love at all... Tears and fears and feeling proud, to say I love you right out loud. Dreams and schemes and circus crowds, I've looked at life that way. I've looked at life from both sides now, from win and lose and still somehow. It's life's illusions I recall, I really dont know life at all. |
![]() |
|
@ Neko*: Hele dikke knuffel, ik kan me alleen maar voorstellen hoe moeilijk het moet zijn voor je..
@ Redhair: wat gaaf trouwens, dat baantje in het museum, dat lijkt me ook echt geweldig! Welk museum is het? @ Mushu: Joni Mitchell <3 OT: Blegh, ik heb weer eens mijn dag niet vandaag. Gisteravond uiteindelijk nog goed gekomen, om half 10 kreeg ik ineens een ingeving en binnen een uur was mijn essay af. Moet het zometeen inleveren maar ga eerst nog even in protest bij mijn docent denk ik. ![]() ![]() ![]() ![]() ieniemienie positief punt: ik kwam vanochtend mijn oude lerares Frans tegen en dat was echt leuk omdat ik net aan haar en andere oude docenten zat te denken
|
@Neko: Wat een nare situatie. Je hoeft je inderdaad echt niet schuldig te voelen hoor, echt niet.
![]() OT: Aaah, studieontwijkend gedrag!! De stof voor het tentamen van morgen is zoo saai, vind het echt gewoon niet interessant. Ik heb vandaag ook echt nog veel te weinig gedaan, als ik het vergelijk met wat ik er gister voor heb gedaan... Gelukkig heb ik het tentamen morgen pas om 15.00, dus kan ik morgenochtend alles nog eens goed doorkijken en leren. Gisteravond was wel leuk. Ik had een borrel bij de studievereniging van diergeneeskunde, met enkele jaarboekcommissies. Was gezellig, leuke mensen die van diergeneeskunde. ![]() ![]() |
![]() |
|
Hehe het plan voor vandaag was om heel de dag te lezen maar helaas, compleet mislukt. Komt allemaal ook wel goed, ik heb gewoon enige ontspanning nodig..
Heb wel mijn werkgroepje gered met een opdracht en mijn paper ingeleverd dus dat is dan weer wel goed.
|
@ Vogelvrij: duimen dan maar dat je die stage krijgt! En Amsterdam is niet eng
![]() OT: ik heb echt geen zin meer. Het lukt ook niet zo, ik moet het kort houden, maar moet tegelijkertijd nog een aantal punten uitwerken, dus dan komen er weer bladzijden bij. Ik weet wel dat ik hier morgen ook nog mee bezig ben... En ik twijfel of ik nog een kopje koffie zal halen nu. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nergens zin meer in
tentamens genoeg maar ik heb niet eens de fut om een boek te lezen mijn motivatie is helemaal kapot en ik heb het gevoel dat ik nergens heen ga waarom heb ik niet iets waar ik in uitblink, waarom heb ik geen 'roeping' zoals iedereen om mij heen als dit alles is waar ik voor moet leven dan zie ik niet waarom het allemaal nog zin heeft behalve de simpele reden dat anderen mij heel erg gaan missen als ik er niet zou zijn ik denk er veel aan maar ik zal het nooit uitvoeren puur daardoor dan maar wachten en mijzelf opvreten vanbinnen ![]() |
![]() |
|
Neko: (})
Duivelaartje: succes morgen! Zondag niet kunnen trainen omdat ik nog veel last van mijn nek/schouder had. Maandag ook nog niet getraind. Gisteren dacht ik dat het wel weer ging. Ik heb nog wel een soort pijn in mijn schouders maar op zich heb ik daar verder niet zo'n last van en met trainen zou het niet echt een belemmering zijn. Maar ik kreeg tijdens het lopen van het station naar de zaal steeds meer last van mijn rug, en tijdens het rekken had ik daar ook echt last van en daarna ging het niet meer en heb ik alleen aan het einde nog even meegedaan. Ik word er zo moedeloos van, ik heb al last sinds de zomer en dan is het weer twee weken helemaal weg en dan is het ineens weer zo erg terug ![]() Ik hoop niet dat het nu een hele discussie gaat worden thuis, want dan moet ik wel opbiechten dat het al zo lang is. En ik weet niet of mijn verzekering het allemaal wel dekt. En ik hoop dat mijn moeder wil bellen om een afspraak te maken want dat vind ik eng ![]() O, en gisteren moest ik presenteren en dat ging best goed ![]() En tijdens hoorcollege rook het naar gas en daarom moesten we naar een andere zaal van de docent. Later bleek dat en bladblazers op de deur gericht stond ofzo, waardoor al die gassen naar binnen kwamen. En nu ga ik eten en leren want ik heb alweer bijna tentamen en heel veel groepsopdrachten.
|
Mijn scriptie is af en jullie moeten eens weten hoe lekker dat voelt!
![]() Ik vind het echt onwijs mooi geworden en het voelt echt bizar om dat nu in handen te hebben. M'n collega's vonden het ook echt heel erg mooi geworden, was echt heel erg leuk. Ik ben het persoonlijk gaan afgeven op school en daar waren ze een beetje verbaasd, ze hadden niet echt verwacht dat ik ooit nog ging afstuderen geloof ik ![]() Bij de copyshop hadden ze niet helemaal gesnapt wat ik wilde. Ik wilde een leeg wit blaadje achteraan en dat hadden ze niet gesnapt. M'n voorkant op fotopapier zat er ook niet in maar dat waren gelukkig de minst erge dingen die fout konden gaan. Ben er desondanks nog steeds echt héél erg blij mee ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Potver, hoe moet ik dit nou weer oplossen?
![]() ![]() Soms krijg ik de indruk dat mensen zodra je ook maar een béétje geluk vindt, meteen alles doen om het van je af te pakken. Ik probeer er toch maar hoopvol van uit te gaan dat dat niet zo is. Maar waarom, WAAROM, moeten mensen toch zo ongelofelijk moeilijk doen. ![]() |
![]() |
|
@neko* heel veel sterkte met je moeder.
en je moet er zelf niet onder door gaan he *knuffel*. ot. gisteren een gesprek gehad met de psycholoog. en met een van de verpleging hier. zegt de psycholoog 'dat jij er zo uitziet is een foutje van de genen. dat schoot er bij mij even verkeerd in ja. en dan zegt een vrouw van de verpleging die er bij is van onze afdeling. 'je raakte wel een beetje opgefokt'. ja vind je het gek ![]() niet dat ik iets tegen haar heb. en verder is dit een klote week.
|
Verwijderd
|
@ Neko*: Knuffel en sterkte!
OT: Die hoofdpijn... Dat is echt niet leuk meer, ik heb tegenwoordig altijd hoofdpijn. Maar goed, dat zal wel stress zijn. Morgen heb ik een toets van Engels, misschien ken ik het wel nu, maar eigenlijk vind ik dat ik nog verder moet leren. We moeten ook zoveel dingen inleveren volgende week; m'n dagboekverslag met interviews, een opdracht over toneel en een tekening. Over 3 weken moet ik nog 3 of 4 verslagen inleveren. Het regent ook PO's. Voor maatschappijleer en geschiedenis en die moeten allebei in januari ingeleverd worden. En voor letterkunde moeten we ook 6 verslagen maken dit jaar. Voor Frans moet ik een boek lezen en een opdracht erbij maken. Pfft, ik word helemaal ontmoedigt als ik dit lees. ![]() Vandaag was wel leuk, we hebben niet bepaald heel veel gedaan. Maar toen we op de bus moesten wachten was het wel leuk. ![]() ![]() M. is echt behoorlijk vervelend. Ik ben haar echt spuugzat, het klinkt heel lullig maar het is echt zo. Ik vond vanmiddag dat M. heel claimerig deed ten opzichte van W. en daarom voelde ik me een beetje kut. W. had me gemaild of ik ook vond dat M. vervelend deed en het was verder een heel lief mailtje. Ik heb teruggemaild en ik hoop dat het niet raar over is gekomen. |
![]() |
|
nou tot zover mijn positieve berichten...
ik heb een groot probleem betreffende mijn keuze punt (verplicht) maaaar ik heb er ineens geen meer.. ![]() ![]() ![]() ![]() en nu mag ik eindelijk naar bed.. 6 uur gaat de wekker weer... komt mijn vader ineens naar benede, doet zn hart weer raar.. (hij loopt al langer er mee rond) ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
Verwijderd
|
Ik heb het veel te druk en nauwelijks tijd voor mezelf en ik ben zooo bang dat hij me niet meer leuk vindt... terwijl dat op zich nergens op gebaseerd is (behalve dat hij afgelopen weekend zei dat ik wel erg veel aandacht vroeg en veel smste). Vanavond heb ik hem gesmst (voor het eerst in vier dagen!) en nu heeft ie nog steeds niet teruggesmst.
Zaterdag komt ie eten en dan hoop ik maar dat het weer net zo leuk als eerst is. Maar het voelt zo heel erg alsof hij er een punt achter gaat zetten maar ik wil geen punt, ik wil hem. ![]() |
![]() |
|
Ik heb zin om te dansen maar ik ben niet meer op een plaats waar dat kan. Een uurtje geleden wel, maarja, ik moest zo nodig nadenken!
En nu heb ik nagedacht en vind ik mezelf vooral heel grappig. Ik heb precies wat ik wilde maar ik ben er natuurlijk niet tevreden mee. En daarom ga ik het oplossen en nog meer nadenken. En een verhaal van vijftigduizend woorden schrijven. Ayeee. <3
|
@ Daantje: gefeliciteerd met het feit dat je scriptie af is
![]() OT: o ik ben moe, duf enzo. Vannacht heel slecht geslapen omdat ik het zo koud had (en dan had ik een winterdekbed en een kruik, maar toch) Vannacht mag vriendje m'n bed weer warmen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een goede reactie gehad van mijn stagementor op mijn portfolio. Ik ben er nog steeds heel blij mij.
Ik heb letterlijk rondgestuiterd en direct mijn vader gebeld om het te vertellen ![]() Waaorm denk ik toch altijd dat ik het niet ga kunnen, dat ik gebuisd ga zijn. En dat allemaal omdat iemand na een week meeloopstage een heel verkeerd beeld van me had. Ik ben nu absoluut niet verlegen geweest en ik doe heel hard mijn best. Dus ik kan het! (Anders zou ik geen positieve commentaar krijgen van mijn stagebegeleider en van mijn stagementor. ) Vandaag heb ik ook wel lang gewerkt aan mijn voorbereiding van het intervisiegesprek en ik ben er eigenlijk al heel de week mee bezig. Dus nu ga ik die mail gewoon versturen en het zal wel goed zijn ![]() En ja daardoor is het weer niet gelukt om nog wat gewone colleges te lezen, in orde te doen en te leren. Maar ik heb nog 7 weken om dat te doen. Vandaag nog even iets doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even focussen op de positiviteit:
- jeeeeeeeeej (nogmaals) we hebben een huisje!<3 sterker nog: een huis. Met een tuin. En een supergave keuken. En badkamer. Enenen <3 - vriendje is een lieverd. Roept ie ineens uit het niets heel enthousiast "en dan gaan we pinda's voor de vogels ophangen!" Stoere kerel <3 - ik ben goed in bolletjes kleuren. Dat hele vage onbegrijpelijke tentamen heb ik ruim gehaald (7.5) en nu sluit ik mn vak dus toch nog af met een 8 ![]() - ik ga zo bankhangen en pizza eten ![]() En ik ben heel erg moe. Het kost me moeite deze dagen. Ik word wakker en wil niet opstaan. Bij het minste heb ik de tranen in mn ogen staan. Geen energie, geen puf. Dagen in bed liggen lijkt de beste oplossing. Maar ik weet wat ik moet doen, dus ik doe het. Ik zet de wekker en sta op. Ik ga hardlopen, ook al wil ik niet. Ik heb structuur. Ik leer. Ik eet. Ik 'neem rust'. Maar nog steeds heb ik die lamp niet van zolder gehaald, omdat ik vind dat ik me aanstel. Ik weet wel dat dat onzin is en dat ik ieder ander die dat zou zeggen voor gek zou verklaren, maar zo voelt het wel. So what dat het even moeite kost? alsof het allemaal vanzelf moet gaan. Maar dit sombere, zware gevoel is ook niet leuk. En ik ben ook een beetje bang dat het niet weg gaat met de lamp en dat vind ik nog veel erger. Maar ja,geen reden om het niet te doen dus dit weekend ga ik m pakken *schop* |
![]() |
|
Baah, ik ben boos op mezelf.
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik ben daarna spontaan door drie studiegenootjes gevraagd of ik met ze uit eten wilde en dat was heel gezellig. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam er net achter dat ik dinsdag de indeling van een dossier in moet leveren.
![]() ![]() Ik heb vandaag met gym m'n nek echt heel erg bezeerd bij de handstand. Heel mijn nek, rug en schouder doen zeer. En mijn neus bloedt en dat is heel raar want daar had ik vroeger nooit last van en tegenwoordig best vaak. Verder was het vandaag wel gezellig én leuk. ![]() |
![]() |
|
ik ben bezig met het doorworstelen van mijn kinder tekeningen (je moet een tekeningen map maken... ach ja waarom ook niet, besteed toch bijna geen tijd aan de pabo, heb nog tijd zat om dit ook nog te maken
maar goed, Had net mn kleuterplakboek... zoooow lief er stond ook iets bij geschreven van mn 'juffie' ik had rode wangetjes van het harde werken.. nu 19 jaar later heb ik nog rode wangetjes als ik heel hard mn best op iets doe hahahhaha hoe lief was het toen hoe vreselijk is het nu.. doet stiekem toch een beetje iets raars me mij
|
![]() ![]() Everytime I'm falling down, All alone I fall to pieces..
|
Oké. Ik had nu in Brussel kunnen zijn, maar ik ben hier, dus dan moet ik mijn tijd ook wel een beetje goed besteden. En vanmiddag werken. En ik heb nog steeds last van mijn lies en ik vind het doodeng, dadelijk heb ik een liesbreuk en dat wil ik niet, dan moet je geopereerd, maar ik weet ook niet wat het anders zou kunnen zijn, ik durf niet te googelen, straks kom ik nog engere dingen tegen dan dat ik zelf kan verzinnen
![]()
||
Citaat:
OT: Ik heb nog niet allemaal op een rijtje wat ik wil en moet dit weekend. Laat ik daar eerst eens over gaan denken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb in tijden niet zo lekker gedanst en ben in tijden niet zo lekker aangeschoten geweest. Heerlijk.
Totdat je dan hoort dat je vriendinnetje, 26 jaar, haar ouders als mijn tweede ouders, de meest afressieve vorm van eierstokkanker heeft en al 4 tumoren heeft zitten die er vorige week nog niet zaten. kinderen kan ze nu helemaal vergeten. En dan het idee dat ze misschien wel doodgaat. Kan toch niet? ![]() |
![]() |
|
@Nattigheid: Jezus, wat heftig zeg! Sterkte ermee.
OT: Mijn moeder kwam vandaag met de opmerking dat ik wel jong ben (22), als ik klaar ben met mijn studie. Wauw, ik dacht dat ze het nooit ging zeggen. Misschien vindt ze het nou wel goed als ik een jaar bestuur, een jaar studie extra of whatever wil gaan doen. ![]() |
![]() |
|
Ik moet nog 2 delen aan het laatste hoofdstuk verbeteren voordat ik aan de conclusie kan beginnen. Morgen hier nog typen en dan de rest van de week weer op de uni. Gaat wel lukken denk ik.
En waarom heb ik het steeds zo koud? De verwarming staat aan, ik heb 3 paar sokken aan, 2 vesten en nóg koud. En de winter is nog maar net begonnen ![]() |
![]() |
|
Gisteren wezen uiteten met de klas en 2 docenten en het was echt onwijs gezellig. Uren lol gehad, gekletst en heerlijk gegeten. Top!
Het hele stage, school, werken, reizen en dan 's avonds nog iets doen sloopt me alleen. Ik vecht om wakker te blijven. En ben teleurgesteld in m'n vrienden. Zo weinig initiatief vanuit helemaal niemand, we zijn eigenlijk helemaal geen groep meer maar een hoop stelletjes en een paar individuen die elkaar af en toe zien. Helaas behoor ik tot de individuen... En m'n ontsteking is niet overgegaan van de kuur dus wss toch m'n nagel ingegroeit en terug naar de huisarts. Verder maandag een sollicitatie voor m'n afstuderen, best eng. Sowiso het er heen gaan, maar ook de opdracht zelf want ik ga toch een andere kant op waarschijnlijk... Nah genoeg gezeik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ Nattigheid: shit wat onwerkelijk, sterke! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmpf ja. Het werken was best prima vandaag, best gezellig eigenlijk en veel goede dingen kunnen doen. Maar voel me nog steeds niet goed
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |