Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik heb de regels er nog eens bijgepakt:
Citaat:
In dat geval zijn de wolven in de meerderheid. Het tweede onderstreepte deel stelt dat wanneer er een meerderheid bij de wolven is, de wolven gewonnen hebben. Er is sprake van een wolvenmeerderheid, dus hebben de wolven gewonnen. Tot slot nog het laatste deel: Als de regels niet duidelijk zijn, bepaalt de spelleider wat er gebeurt. Echter, ik ben benieuwd of iemand dit niet duidelijk vindt. Dit zijn de regels waarmee we allemaal in het begin akkoord zijn gegaan. Je kunt simpelweg niet als spelleider halverwege het spel de regels gaan veranderen. Als er geen duidelijke regels waren; okee, maar er zijn dus wel duidelijke regels. Dit is nu al de zoveelste keer dat er discussie over is wanneer de wolven precies gewonnen hebben, dus misschien moeten de regels aangepast worden, maar dan wel pas als het spel is afgelopen.
Laatst gewijzigd op 21-11-2008 om 09:54. |
![]() |
|
Hoezo is die regel? Waarom hebben de wolven gewonnen als ze in de meerderheid zijn? Heeft dat te maken met dat er anders een 1-1 situatie komt enzo?
Ik ben dus benieuwd waar die regel op gebaseerd is, en of deze dan nog steeds van toepassing is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tel maar uit wie er wint als de wolven wel zouden mogen stemmen in de hangronde ![]()
Laatst gewijzigd op 21-11-2008 om 10:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
De wolven hebben de verrader opgegeten!
1. Pippeloen 2. Paranoide 3. Uice (Dorpeling) 4. Katje 5. TopDrop (Dorpeling, Geliefde) 6. Lisaaah (Dorpeling) 7. Mr Soija (Wolfsbane) 8. matige_muis 9. Sherco 10. flyaway 11. Basjeeh (Dorpeling) 12. Light fighter (Jager) 13. Mutsieprutsie (Dorpeling) 14. ~~Fantôme~~ 15. *Miekjuh* (Cupido) 16. Daboman (Dorpeling) 17. AllureV (Dorpeling, Geliefde) 18. sterrenmeisje 19. Eye of Sauron (Tovenaar) 20. Vlindertje (Heks) Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = doodgeschoten Oranje = gestorven aan liefdesverdriet Dat betekent dat het 4-3 voor de wolven is! Een geweldig EIND-UITSLAG! Gefeliciteerd wolven Het spel is afgelopen!! Dan wil ik de wolven complimenteren, voor hun overweldigende geweldige winst! Ook de geliefden verdienen een schouderklopje, goed gespeeld! Ik wil ook fizzle bedanken, ze heeft helemaal alleen en geweldig gespelleiderd! Super leuke verhalen geschreven en heel goed de kritiek opgevangen. Ik wil even een opmerking plaatsen naar spelers die tegen de spelleiders ingaan, doe dat voortaan per pm! Voor iedereen om te weten, vooral voor de volgende spelleider. Soija heeft op het nippertje geen rode kaart gehad, maar wel waarschuwingen! Ik zou graag weten wat iedereen van het spel vindt, vandaag en stel voor aan de fb's dat we morgen om 22.00 het spel sluiten, zodat er over twee weken een nieuw spel kan komen!
Laatst gewijzigd op 21-11-2008 om 20:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hoe k de quote goed kreeg ![]() Alles draait hier hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Matige Muis, Pippeloen, Sherco, Spelleider
1. Pippeloen (wolf) 2. Paranoide (betoveraar-leerling(??)) 3. Uice (Dorpeling) 4. Katje (wolf) 5. TopDrop (Dorpeling, Geliefde) 6. Lisaaah (Dorpeling) 7. Mr Soija (Wolfsbane) 8. matige_muis (wolf) 9. Sherco (wolf) 10. flyaway (geen wolf) 11. Basjeeh (Dorpeling) 12. Light fighter (Jager) 13. Mutsieprutsie (Dorpeling) 14. ~~Fantôme~~ (ook geen wolf) 15. *Miekjuh* (Cupido) 16. Daboman (Dorpeling) 17. AllureV (Dorpeling, Geliefde) 18. sterrenmeisje 19. Eye of Sauron (Tovenaar) 20. Vlindertje (Heks) Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = doodgeschoten Oranje = gestorven aan liefdesverdriet Dat betekent dat het 4-3 voor de wolven is! Een geweldig EIND-UITSLAG! Het spel is afgelopen!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ergens in een lijstje had ze ons wolven ook gegroepeerd achter elkaar gezet, met alleen TD ertussen. Dat zagen wij als een hint. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De verrader opeten is in zo'n situatie best een goede zet van de wolven, want als tovenaar denk je minder snel aan het beschermen van een verrader.
Maar ik was een brakke kutleerling, in de drie rondes waarin ik mensen mocht beschermen ging ik voor Fantôme, Vlindertje en Sherco. Een ziener, een heks en een wolf ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als light fighter mij niet had geschoten was het nog een beetje leuk geweest.
![]() Want dan had Fantome mij opgevraagd, denk ik. Ze zag dat ik dorpeling was en volgens mij zagen de meesten wel dat ze ziener was en die mensen zouden haar dan ook wel geloven. Ik had ook wel een redelijk beeld van wie de wolven waren, alleen Sherco had ik niet verwacht. ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd wolven
![]() Vlinder zat trouwens enorm te balen toen ze werd opgehangen, toen AllureV met zo'n enorme poepreden kwam en iedereen er in meeging. Ze kon maar niet geloven dat de dorpelingen daar in zouden trappen ![]() Vlinder had die ronde trouwens wel gewoon gestemd op wat ze gezegd had, dus waarschijnlijk zijn er andere mensen stout geweest. Allure zelf bijvoorbeeld ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #53 Verwijderd | 500 | 16-11-2008 18:32 |