Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2009, 17:36
luchtballon
luchtballon is offline
Het gaat weer een stuk beter
Hij gaat vanaf zaterdag werken, en ik ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen, maargoed, aanstaande zaterdag heb ik iig leuke dingen te doen.
Afgelopen vrijdag terwijl we allebij heel erg dronken waren ruzie gemaakt, verkeerde dingen gezegd, maar dat heeft wel geleid tot het beste gesprek ooit, en duidelijk gemaakt dat we toch vooral heel veel van elkaar houden en dat het belangrijk is om overal over te blijven praten, zoals we al een jaar geleden afgesproken hadden. Onze verwachtingen en frustraties, en de kijk van de ander daarop en hoe we dat anders gaan doen enzo, jeej!

en nou kan ik weer nieuwe dingen bedenken om me zorgen over te maken: wat als hij echt succesvol is met band en gaat touren enzo en dan altijd weg is?
Maar voor nu heb ik er echt veel vertrouwen in en weet ik dat hij ook van mij houdt en we samen horen
Oud 05-02-2009, 17:53
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik wil hem zien.
Oud 05-02-2009, 18:18
wup
wup is offline
Citaat:
Ik wil hem zien.

Misschien moet ik toch maar eens een kerel die net zoveel behoefte aan mij heeft als ik aan hem. Ik snap het wel, lang alleen geweest, dus niet gewend enzo, maar bluh.
Ben woensdag weer naar het ziekenhuis geweest en heb een enorme rits hechtingen in mijn gezicht, dus ik voel me lelijk en zielig en ik wil aandacht.
Oud 05-02-2009, 21:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik wil aandacht.
Oud 05-02-2009, 23:05
Verwijderd
@ wup: wat heb je gedaan dat je hechtingen moet

OT: Ha. Blijkbaar had hij alles gemist. Heel bezorgd en lief smsje. En kreeg zowaar nog antwoord toen ik terug smste. Maar daarna niet op de vraag of hij er morgen ook bij is. Ach. Hij is er 's morgens toch, dus desnoods sleep ik hem mee. Zo.
Oud 05-02-2009, 23:46
Verwijderd
Ja, het gaat best goed. Dacht dat het moeilijker zou zijn om samen te wonen, maar na nu 4 maanden 'proefsamenwonen' (vriend heeft nog een eigen spacebox in amersfoort waar hij zelf ongeveer 2x per week alleen zit, 3 dagen zit hij bij mij en in het weekend gaan we samen weer naar zijn spacebox) gaat het eigenlijk erg goed. Geen ruzie over wie schoonmaakt etc, dat is allemaal vanaf het begin goed gegaan. Maar ik wil nog niet fulltime met hem samenwonen omdat ik bang ben dat het dan snel zo'n saaie boel wordt.

We moeten alleen leren ruzie te maken, omdat kleine ruzietjes altijd heel erg opgeblazen worden doordat we elkaar gaan negeren en dan allebei te koppig zijn om de ander als eerst aan te spreken en dan úúúren elkaar heel gezellig gaan negeren en het zo een heuse crisis lijkt.
Oud 06-02-2009, 11:48
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Oh kreng haha! Ik ben echt vréselijk jaloers.

Dús, om het maar even in dit topic erbij te passen; Ik zit er aan te denken om niet meer op kamers te gaan wonen, maar een tijdje thuis te blijven om zo een boel geld te sparen voor een inrichting en dergelijke en als we dan geld genoeg hebben ook te gaan samenwonen.... tijd en geld zijn maar stom.
hoe bedoel je? ga je weer terug naar geldrop dan ?
Oud 06-02-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:
We moeten alleen leren ruzie te maken, omdat kleine ruzietjes altijd heel erg opgeblazen worden doordat we elkaar gaan negeren en dan allebei te koppig zijn om de ander als eerst aan te spreken en dan úúúren elkaar heel gezellig gaan negeren en het zo een heuse crisis lijkt.
Klinkt bekend. Hoewel wij juist niet negeren, maar elkaar de hele tijd blijven lastigvallen. Dan luisteren we niet naar elkaars argumenten, maar willen we de hele tijd ons gelijk halen.
Oud 06-02-2009, 15:29
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Klinkt bekend. Hoewel wij juist niet negeren, maar elkaar de hele tijd blijven lastigvallen. Dan luisteren we niet naar elkaars argumenten, maar willen we de hele tijd ons gelijk halen.
Heeel herkenbaar
Oud 06-02-2009, 17:20
Verwijderd
Ja-a iets om me bezig te houden... er was gisteravond zo'n jongen, hele tijd oogcontact, maar pas gesproken toen hij en wij weggingen. Ging een beetje raar, was ik mijn vriendinnen opeens kwijt, en toen hij zijn vrienden weer, wel een beetje gezoend maar we moesten vooral om de situatie lachen. Maar ja eh, nu weet ik wel waar hij werkt en waar hij woont (nee ik ben er niet geweest, had al een hete chick in m'n bed ) maar niet z'n naam Wat best stom is want hij was echt wel... charmant. Kuiltjes in z'n wangen omfg <3 Maar ja die zie ik dus nooit weer of ik moet bij z'n werk of huis gaan rondhangen, waar ik me natuurlijk te goed voor voel.

Jaaaa echt weer zo'n Freyja-actie hoor, maar om de een of andere vreemde reden krijg ik juist déze de hele dag niet uit mijn hoofd. Vast omdat ik niks van 'm weet. Hmtjaverdorie. *peins*
Oud 06-02-2009, 18:28
Verwijderd
Ik las penis.

Oooh ja over een uurtje of 3 zie ik hem weer <3
Oud 06-02-2009, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik las penis.
Ik ook .
Oud 06-02-2009, 21:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik weet niet of ik het em moet vertellen want dat kan de vriendschap ruineren.
Oud 06-02-2009, 22:51
Dith
Dith is offline
Citaat:
hoe bedoel je? ga je weer terug naar geldrop dan ?
Per 1 maart moet (/wil ) ik uit deze kamer en heb nog niks anders ivm omstandigheden haha. Dus ik zal wel moeten dan, maar dan weet ik ook vast wel weer na een week waarom ik zou graag op kamers wilde.
Oud 07-02-2009, 00:48
miekmuis
miekmuis is offline
@ wup: werkte je toevallig vanavond ook? Was toevallig even in de buckshot, want jullie hebben mojito's (L)
Oud 07-02-2009, 12:38
wup
wup is offline
Citaat:
@ wup: wat heb je gedaan dat je hechtingen moet

.

Haha, niets ernstigs. Moedervlek verwijderd en ze hebben het nu netjes gemaakt ( met 10 hechtingen en nu maar hopen dat het resultaat een beetje normaal wordt)

@ miekmuis: Ja! Ik was er. Stond beneden, die lange met buckshot shirt en vermoeid hoofd

Verder alles redelijk wel. Hij is veel aan het spelen deze dagen, dus zie hem bijna niet. Ben er nog niet aan gewend ofzo... gister is me 3 keer gevraagd of ik alweer een vriendje had en ik heb 3 keer gelogen
Verder hou ik erg veel van mijn zwager want hij heeft een lowlands kaart voor me gekocht <3
Oud 07-02-2009, 13:17
Verwijderd
Oh gelukkig! Maar dat zijn er wel veel dan!

OT: Oh oh. Hij liep me toch echt een beetje uit te dagen vannacht. En daarna zo'n discussie gehad die je alleen kunt hebben als je dronken genoeg bent. Ik moet van hem kappen met zo onzeker doen en gewoon inzien dat iedere man zou mogen willen dat ie met mij zou eindigen. Dat verhaal kreeg ik een paar maand geleden ook al, maar toen zat er nog veel meer drank in en zat hij alleen maar kusjes te geven, om me heen te hangen en te zeggen dat ie van me hield Ehm ja, dus?

Maar daarna heb ik nog een verhaal tegen hem gehouden over dat hij maar eens moest kappen met aandacht geven aan die bezette chicks. Dat viel niet helemaal goed. Maar na even was dat wel weer ok en hebben we gewoon verder staan praten. Maar nou neemt ie niet op terwijl ik wel serieus wat totaal anders te vragen heb

Oh en als bewijs dat ik echt niet met mannen om kan gaan: het was ook weer ellende met meneer de ex. Wat denkt hij wel niet, dat ik nooit eens van me af mag bijten op zo'n moment
Oud 07-02-2009, 13:37
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
@ miekmuis: Ja! Ik was er. Stond beneden, die lange met buckshot shirt en vermoeid hoofd
Hah met blond haar? Ja dan zag ik je Je collega was volgens mij niet zo blij dat hij mojito's moest maken

ot: Erg goed. Gister voor het eerst naar de bios geweest. We zijn eigenlijk nog helemaal niet met zijn tweetjes uit geweest in de zes maanden dat we samen zijn, maar het was erg geslaagd.
Oud 07-02-2009, 15:09
Verwijderd
Bah, ik baal hier echt van.
We zien elkaar bijna niet meer en iedere keer als we wel willen afspreken wordt het later en later of gaat het helemaal niet door .
Ik heb zo echt geen zin meer om hem te zien of wat af te spreken want ik word er gek van dat ik iedere keer op hem reken. Ik snap echt niks van hem .
Oud 07-02-2009, 17:35
wup
wup is offline
Citaat:
Hah met blond haar? Ja dan zag ik je Je collega was volgens mij niet zo blij dat hij mojito's moest maken
volgende keer bij mij bestellen dan. Ik vind het leuk (en maak ze te sterk )
Oud 08-02-2009, 14:03
Verwijderd
het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik hem heb gezien, maar ik zag het afgelopen woensdag nog. komende week zie ik hem weer, alleen geen idee wanneer maarrrr dat maakt niet uit (L) zo lang ik steeds hele lieve smsjes en telefoontjes krijg vind ik het allemaal prima.
Oud 09-02-2009, 09:00
Verwijderd
Bosnië is mijn nieuwe grote liefde <3

Ok. ot: Prima. Vier dagen elkaar niet gezien (best een uitzondering bij ons) en ik heb hem niet gemist. Had het veel te druk Gisteren nog lekker bij beste vriendinnetje gehangen, zij maakt de overgang net een beetje makkelijker.
Oud 09-02-2009, 09:18
ST*R
ST*R is offline
Nou we hebben wel een beetje contact enzo, en hij zegt wel steeds dat hij me snel wil zien en ik wil hem ook zien, maarja dat kan natuurlijk niet hopelijk heeft hij ook nog interesse als ik terug ben, en heeft niet iemand anders hem 'ingepikt'
Verder deze week tentamen en daarna allemaal leuke dingen!
Oud 09-02-2009, 12:36
Halflight
Halflight is offline
Bewogen week .

Woensdagavond naar een vriendin in een andere stad gegaan en daar de hele avond gelachen met haar & huisgenoten, erg uitzonderlijk bijzonder gezellig. Daarna de stad in gegaan en daar zwaar ordinair met een onbekende kerel gezoend . Had hem mijn nummer gegeven en die nacht smste hij me gelijk al en de dagen erna ook, heel bizar. En toen wilde hij perse een date dus zou hij zaterdag wat komen drinken en toen kwam hij niet opdagen en belde hij dat hij in slaap was gedonderd en geen wekker had gezet nouja dan niet. En nu smst ie of ik deze week ook tijd voor hem heb omdat hij me heel graag wil zien. JA HOI kans verkeken.

En vrijdag zowaar heel leuk gehad met klasgenoten, wat ik voornamelijk afschuif op de verdovende middelen maar ik heb me wel kapot gelachen en het was gewoon leuk. 's Avonds nog de kroeg in geweest met vriendinnen maar dat was heel kut omdat ik half stoned en chagerijnig aan de bar hing en de hele kroeg ons ging uitjoelen omdat we mooie liedjes meezongen. Rare mensen.

Zaterdagnacht nog de stad in geweest toen hij niet op kwam dagen met een vriendin en dat was weer ouderwets kapot gaan. Ergens in een bar na veel te veel martini nog een kerel opgedoken maar er daarna maar snel weer vandoor gegaan en toen op straat een woest aantrekkelijke jongen lopen stalken, maar ik heb zijn nummer wel ontfutseld haha

En gisteren een jongen opgebeld die ik al tijden niet had gesproken en volgende week ga ik naar hem toe en dan ga ik ook een jeugdvriendinnetje opzoeken, spannend wel.

God, wat een gezelligheid
Oud 09-02-2009, 14:32
wup
wup is offline
Hoe gezellig het ook is, ik begin wel weer in te zien dat het tijdelijk is. Kreeg eerst toch het gevoel dat het misschien wel blijvend zou zijn, maar nee..
Zaterdagnacht na het werk bij hem in bed gekropen en dat was erg gezellig. Vanavond weer Woendag ga ik thee leuten met mn exboy en daar heb ik zin in. Kreeg paar dagen terug ineens een piekeraanval waarin ik ging bedenken wat er zou zijn gebeurd als hij een half jaar eerder was gestopt met blowen, en na ging denken over later en een huis ging kopen.. Had dat dan het verschil gemaakt? Hmm..
Oud 09-02-2009, 16:36
Miek
Miek is offline
Wat moet ik er toch mee
Oud 09-02-2009, 20:23
groovy
groovy is offline
Pfff ja. Aan de ene kant is hij echt lief, maar aan de andere kant erger ik me erop dat er in 1 ding maar geen verandering lijkt te komen. En ik weet niet hoelang ik het nog volhoud als het zo blijft zoals het is...hoop dus echt dat hij nu zelf het initiatief zal nemen om verandering te brengen daarin .
Oud 09-02-2009, 20:37
Dott
Dott is offline
Ik ben ff de richting kwijt.. kan iemand me de weg wijzen?
Oud 09-02-2009, 20:40
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik ben ff de richting kwijt.. kan iemand me de weg wijzen?
Recht voor zen raap.
Oud 09-02-2009, 20:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Recht voor zen raap.

I wish I could.. but that would change everything
Oud 09-02-2009, 21:16
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
I wish I could.. but that would change everything
Het zal onvermijdelijk veranderen, of je het nu vertelt of niet (als jij iets moet vertellen dan) Daar ben ik inmiddels wel achter.
Oud 09-02-2009, 21:16
Neko*
Neko* is offline
Dikke prima hier. Heerlijk weekend gehad, ondanks dat ik eigenlijk herkansingen moest leren. Maar dit was even belangrijker, jaja. <3 Aankomend weekend uit met vriendje, en een avond lekker film kijken en pizza's bestellen, bier drinken en bank hangen. Zo'n weekend maakt deze week al een stuk minder erg.
Alleen jammer dat sommige dingen maar niet veranderen. En ai ai ai, wat moet ik hiermee?
Oud 09-02-2009, 21:35
Verwijderd
Pff. Ik weet écht niet meer wat ik met ons aan moet. En de ex-ellende zit weer op niveau drama. Doe mij dus eens een portie geluk in de liefde, alsjeblieft.
Oud 09-02-2009, 22:10
Verwijderd
pfffffffff
Oud 09-02-2009, 22:42
Verwijderd
Ok, overtoep
Oud 10-02-2009, 11:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het zal onvermijdelijk veranderen, of je het nu vertelt of niet (als jij iets moet vertellen dan) Daar ben ik inmiddels wel achter.
nou ok, ik heb het verteld.. en eigenlijk veranderd het niks lol.. maar ja.. ik ben het kwijt
Oud 10-02-2009, 11:29
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pff. Ik weet écht niet meer wat ik met ons aan moet. En de ex-ellende zit weer op niveau drama. Doe mij dus eens een portie geluk in de liefde, alsjeblieft.
als je het vindt, stuur dan ff wat door..
Oud 10-02-2009, 11:35
bladertje
bladertje is offline
saaai!
Oud 10-02-2009, 11:43
Lente
Lente is offline
toch wel fijn dat iemand anders in mn hoofd zit, ook al wordt dat niks
Oud 10-02-2009, 12:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
3 years and counting. En eigenlijk begint het nu wel weer te jeuken.(Gadver, wat klinkt dat vies!)
Het hele gebeuren met meneer de beste vriend is over, want ik wist ook wel dat dat niks ging worden en dat ik goede vriendschap gewoon verwarde met iets anders.
Hij had ook tegen m'n beste 'din gezegd dat 'ie wel dacht dat ik 'm leuk vond, maar dat 'ie niet wist hoe 'ie daarmee om moest gaan.
Hij vind het blijkbaar niet erg, anders zou ik niet nogsteeds worden meegevraagd naar de bios en feestjes etc en zou 'ie ook geen geinteresseerde sms'jes sturen...
Aber gut, mijn aandacht ga ik richten op alle andere mannelijke schoonheden.
Oud 10-02-2009, 17:09
miekmuis
miekmuis is offline
Yay, voor zaterdag gereserveerd bij een leuk afrikaans restaurant in de stad. Voor het eerst samen uit eten Superveelzinin

Laatst gewijzigd op 10-02-2009 om 17:19.
Oud 10-02-2009, 17:13
Verwijderd
ik denk niet dat er ooit iemand is geweest die me zo diep kan raken als hij.
Oud 10-02-2009, 17:45
Dott
Dott is offline
ik hoop dat wat ie zegt waar is, en niet gewoon een smoes
Oud 10-02-2009, 19:09
wup
wup is offline
Was gezellig vanacht, al zou ik zo graag eens lekker een avondje willen bankhangen met hem. Nou ja, volgende week vakantie, dus dan moet het eens lukken.
Net een hapje wezen eten met beste vriendin en dat was gezellig

Tja.. alles ok dus
Oud 10-02-2009, 21:55
Verwijderd
Goed, lekker, fijn, PRETTIG. Het is zó leuk.
Oud 10-02-2009, 22:25
Verwijderd
Omg, ik ben een muts. Maar ik zie hem dus zo nog wel. Al is het echt te kansloos.
Oud 11-02-2009, 00:12
Verwijderd
Ik luister Come together, van Primal Scream. Wat we dit weekend, zaterdagavond, ook luisterden. Aaah kippenvel over mijn rug, rillingen, fladderhartje. <3
Oud 11-02-2009, 15:52
Briseïs
Briseïs is offline
Huisgenoot praat weer gewoon met me en dat is zó fijn, ik voelde me echt heel ongemakkelijk in huis. Ik vraag me nu af of ik m gewoon op een aantal slechte momenten heb getroffen en ik me de rest ingebeeld heb, of dat er echt iets was. Zn vriendin is hier echt niet vaak meer geweest de afgelopen twee weken en gister zat ie iemand uit te schelden voor bitch en eigenlijk zit ik nog wel een beetje te hopen () maar ik ga m nu echt uit mn hoofd zetten!

Gister met een vriendin besloten dat we maar eens een Zweed aan ons lijstje toe moeten voegen, dat hoort toch wel! Maar zo'n voornemen werkt natuurlijk altijd heel goed
Oud 11-02-2009, 16:49
Miekje*
Miekje* is offline
Super! Gelukkig wel
Oud 11-02-2009, 17:29
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Huisgenoot praat weer gewoon met me en dat is zó fijn, ik voelde me echt heel ongemakkelijk in huis. Ik vraag me nu af of ik m gewoon op een aantal slechte momenten heb getroffen en ik me de rest ingebeeld heb, of dat er echt iets was. Zn vriendin is hier echt niet vaak meer geweest de afgelopen twee weken en gister zat ie iemand uit te schelden voor bitch en eigenlijk zit ik nog wel een beetje te hopen () maar ik ga m nu echt uit mn hoofd zetten!

Gister met een vriendin besloten dat we maar eens een Zweed aan ons lijstje toe moeten voegen, dat hoort toch wel! Maar zo'n voornemen werkt natuurlijk altijd heel goed
ik krijg juist hoop van je bericht niet dat ik een relatie wil verpesten, maar het klinkt alsof hij in ieder geval erg in de war is geweest van het hele gebeuren. Vind je hem echt niet leuk? Ik bedoel, als je hem leuk vindt is nu wel de tijd om het aan te geven of hints af te geven ofzo. Misschien overweegt hij zelfs wel om bij zijn vriendin weg te gaan, maar als jij compleet geen 'liefdevolle' signalen meer afgeeft dan is hij daar te onzeker voor, hij weet dan niet wat jij van hem wil. Weet je dat zelf eigenlijk wel, wat je wel of niet van hem wilt? Laten we het eens omdraaien, stel dat hij jou leuk vindt, zou je dan iets met hem willen?

Als het antwoord vanuit jouw kant nou ja is, waarom probeer je dan niet om een keertje samen met hem te eten en daarna een filmpje te kijken oid?

Ach wat ben ik toch een hopeloze romanticus

Regels voor berichten