Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op een weblog:
Het gedempte licht aan de horizon lacht vanuit de verte, terwijl de Maan allang heeft gewonnen. Er zijn goede- en slechte verliezers, de Zon weet maar al te goed dat ze uiteindelijk zal overwinnen en overal tegenop kan. Ze zal altijd blijven stralen, ook als het even niet op de plek is waar ze dat het allerliefst zou willen. De Maan zal nevernooit een etmaal lang kunnen standhouden en het draait voor mijn ogen, zoals de Maan draait om de Zon. Jij kan niet zonder mij, dat weet ik toch. Maar waar zal ik zijn zonder de getijden? Ik wil naar de volle Maan staren tijdens broeierige Zomernachten, en in de Winter wil ik een warmtesikkeltje om naar te verlangen. De Herfst vraagt slechts om duisterenis en in de Lente wil ik de Avondster zien afsteken tegen jou, tegen jou Maantje. Omdat de Avondster het allerwarmste is wat ik ooit voelde en jij zo verdomde koud kunt zijn. :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had echt niet Lekker Slim moeten kijken, want nu moet ik gewoon elke aflevering zien.
"Nicotine is een verslaving. Cafeïne is een verslaving. Guillotine dus ook denk ik." "Hoe lang duurt een kabinetsperiode? Nou, een kabinet is toch die zaal met allemaal stoelen en iemand die dan tegen die mensen praat? Dat ze dingen gaan bespreken enzo...Ik denk niet dat ze daar in een uurtje uit zijn. (...) Een kabinetsperiode duurt een week." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Linkje voor de andere belangstellenden. |
![]() |
||
Citaat:
"Maar die Nelson Mandela dan? Die ken ik niet" "Was het een moordenaar ofzo, ja dat moet wel, anders zit je niet vast." "Ja, een seriemoordenaar ofzo"
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
OMMEG.
Stelling: Martin Luther King was de eerste zwarte president van de VS Jongens: Ik denk dat ze dit niet weten, dus hun antwoord is: niet waar <na het antwoord van de meisjes, die het inderdaad niet weten en dus 'waar' antwoorden> Bridget: Jaa, I have a dream, en die kwam uit, hij werd president |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Eerst was mijn punt dat de heren het dus zelf al fout hadden, maar toen ik Bridget dat op doodnormale toon hoorde zeggen (als zij een grapje wil maken valt dat doorgaans op) vond ik het de moeite waard om dat ook toe te voegen. Maar kennelijk leidde dat de aandacht af van mijn eerste punt.
|
![]() |
|
Ik vond Lekker Slim op momenten wel erg grappig, maar ik had ook continu het gevoel dat m'n IQ daalde door ernaar te kijken. De hersencellen smolten zo'n beetje weg
![]() De euromast is veul hoger than een kilometer want een kilometer is echt niet zo ver hoor. ![]()
||
Citaat:
![]() maar om het ontopic te houden, zal ik maar zeggen dat ik er eerst een beetje om moest lachen ![]()
|
Verwijderd
|
Laatst moest ik mezelf wat uitlachen, want ik dacht een typfout ontdekt te hebben op de nieuwssite van de openbare omroep. Er leek een uitroepteken te staan in plaats van een 'i'. Eerst dacht ik nog dat het bewust gedaan was. Toen ik verder scrollde, zag ik echter dat mijn scherm op die plaats gewoon een beetje vies was.
De kleine dingetjes, hè ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zonet in Grand Theft Auto 1 had ik na 1 uur genoeg punten om door te gaan naar het volgende level. Ik hoefde alleen maar even met Sonetti's mannetje te praten. Ik dacht: "eens kijken wat er gebeurt als ik 'm doodschiet..." en toen deed ik dat en toen eindigde het level met de boodschap: "The boss ain't too happy with what you've done."
Nu mag ik het level opnieuw doen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |