Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beter voorbeeld:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post28716987 |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post28806320
Het origineel is weg. ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EN, hij zou sowieso langs komen (we zijn tenslotte in de eerste plaats heel goede vrienden) en aangezien het alleen goed uitkwam dat ie 20 februari komt, komt ie dan al. Wat relatief ''snel'' is, te snel als je elkaar wilt vergeten of zo. Dus dan is het dan vást nog niet over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen woord?
Nee naja een beetje. Ik heb wel echt een mailtje gestuurd naar de mensen van de bovenste website die er uit komt als je relatietherapie googlt! Om te vragen wat voor opleiding, werk ervaring je nodig hebt om het te worden. Maar ik denk dat ik het niet ga doen uit eindelijk hoor. Ik vind het gewoon boeiend en zit midden in een ' wat moet kunst doen' fase |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedenk net dat ik nog altijd met de (best wel hete) Mexicaan die ik nu al min of meer achter me aan heb kan zoenen, dan is het écht voorbij. Maar dan is svvriendje wel zielig denk ik.
![]() Wáárom ben ik zo slecht in deze dingen??? Ik kan mn hele leven wel in relatietherapie gaan geloof ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohw dat mag en relaties gaan niet alleen over dit soort relaties maar ook over, zakelijke, financiele, emotionele, seks, familie en andere soort relaties!!
![]() Het is zielig om te doen en wil je echt dat het over is tussen jullie twee? Je moet die mexicaan alleen zoenen als je dat wilt, gekke Quis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klinkt wel interessant hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hahaha wel bedankt maar niet alsjeblieft, neem jij alleen maar?
Ja ik vond het ook tof klinken en misschien kan ik daar heeel snel heel rijk mee worden en dan koop ik het paleis op de dam en dan huur ik 10 slimme uitvinders en die laat ik daar wonen en werken en dan moeten ze voor mij een roze wolk maken waar ik op kan wonen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |