Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mooi,
Jullie moeten vanaf morgen 15.30 tot 48 uur later even een uurtje overlap met je teamgenoot vinden. Het is niet noodzakelijk dat dit een vol uur is, maar het is makkelijker met z'n 2en. Voor de opdracht heb je namelijk een uur de tijd. (Je bent er overigens geen vol uur mee bezig, kan wel als je wil, maar is niet noodzakelijk). Als je zo'n tijdstip hebt gevonden, of meerdere, pm dan even naar de mollerator en dan stuur ik jullie dan je opdracht. Vergeet niet morgen 15.00 is de laatste ronde voor opdracht 3! |
![]() |
|
Beste kandidaten,
Opdracht 3 is ten einde. En er is hierbij 1875 euro het kasteel uit gekomen. De pot staat nu op -4300+1875 = -2425 euro. De uitslag van het spel is als volgt: Rops: 950 Laisve: 925 coolkast: 775 biertank52: 775 flyaway: 325 kopmuntkip: 0 sterrenmeisje: 0 foefighter: 0 kazet: 0 bas: 0 pot: 1875 euro Rops krijgt dus de vrijstelling voor de volgende stemronde. Nu volgt opdracht 4. Aangezien we al een tijdje in Praag zijn is het tijd om Tsjechië eens wat beter te bekijken. Elk team zal 5 foto's ontvangen van bezienswaardigheden in Tsjechië. De opdracht is om deze bezienswaardigheden te benoemen, probeer hierbij zo specifiek mogelijk te zijn. Elk team krijgt bovendien een zesde foto. Deze foto is een foto gemaakt op de locatie waar je op het einde heenmoet. Je moet hiervan dus zeggen waar het afgebeelde object zich bevindt (welke straat/plein). Je mag andere teams niet helpen. 1 iemand uit het team pm't de antwoorden en de eindlocatie. Elke goed geraden foto levert 250 euro op, mits de juiste eindlocatie is gevonden. Als jullie een tijd hebben gevonden dat jullie online zijn, krijgen jullie een pm met de foto's. Vanaf dan heb je precies een uur de tijd. Als je te laat bent, krijg je ook niets. Je hoeft niet alle foto's te vinden. Het vinden van de eindlocatie levert niets op.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, sowieso is het raar om maar een deel in de pot te stoppen, doe dan alles of niets. Als je een deel doet maak je jezelf ook kansloos om te winnen, en je weet toch al dat de mol niets in de pot gaat stoppen dus afspreken om een deel te potten werkt ook niet. Daarom heb ik alles meteen gepot.
|
![]() |
|
Oh ik heb gewoon m'n kleinste zakje er bij gedaan, maar ik dacht dat iedereen 137 zou doen. Niet dat ik dat heb gedaan, maar ik vond 100 ook wel goed. Verder vind ik het geen naaistreek dat sommigen schijnbaar niets in de pot hebben gedaan, dat is het spel nu eenmaal.
|
Nee ok het zou kunnen dat hij toevallig iets extra's heeft gepakt wat net die 20 of 5 missende euro's heeft gepakt van iemand die zoiets had weggegeven... ja dat kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |