Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik word altijd aangevallen als ik nog niet klaar ben, maar dan ben ik sneaky en dan ga ik overal heenlopen om weer proberen een dorpje te bouwen waar het mistig is en dan gaat de vijand me overal zoeken.
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het ging wel redelijk geloof ik. Ik moet minstens een 4 hebben om door te mogen met het vak. Dat heb ik denk ik wel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan vertelt iemand je de codes daarvoor en kun je het bijna nooit laten die te gebruiken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest vandaag ergens voor het eerst dagdienst draaien, was sowieso maar 1 keer hiervoor in dat huis geweest. Kreeg allemaal lastige zware mensen en een papiertje waarmee ik het maar moest uitzoeken. Komt die leidinggevende naar me toe, had ie het uitzendbureau al gebeld om te klagen dat ik zo langzaam werk en dat ik niet kordaat genoeg ben. Nou ja zeg, mijn eerste dag
![]() Ik had een paar gevallen die niet uit bed wilden, ik zei ook tegen die man jullie motto is toch 'respect voor de client' dus als iemand niet uit bed wil kan je die moeilijk dwingen. Maar nee ik had kordater moeten zijn en zo werkte het niet. Ook had ik 2 mensen die met poep hadden gesmeerd en daar was ik heel lang mee bezig geweest. Toen ik dat zei zei die man 'ja ik zeg het je alleen even, je hoeft hier een volgende keer niet meer te komen, verder niks persoonlijks hoor'. nee niks persoonlijks, duh, je kent me net 3 uur. En ik voel me ook nogal gebruikt omdat die man dat om 2 uur tegen me zei en ik nog tot half 5 moest blijven. Ik had echt de neiging om te zeggen dat hij kon stikken met zijn overige uren. Sowieso, als ik overdag niet goed genoeg ben ben ik dat toch ook niet in de middag ![]() ik heb verdomme hartstikke hart gewerkt en mijn best gedaan. me de hele middag druk gemaakt over wat voor consequenties dit zou hebben voor me. maar gelukkig niets, volgens mij intercedent moest ik me er niet teveel van aantrekken en ze hebben nog nooit eerder klachten over me gehad. maar ik ben echt diep verontwaardigd en beledigd. bah. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
nou laat ze maar lekker stikken ik wil er ook niet eens meer naartoe. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
anders moest ik 'm vrijdag herkansen
![]() oh, en, ik kan 'm alsnog herkansen, maar de herkansing vervangt altijd het originele cijfer. dus laat maar lekker zitten ![]()
|
je moet minimaal een 4 halen om verder te mogen met het vak. er is maar een iemand met een 3,7. de rest is allemaal vrij ruim boven de 4.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |