Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 20:20
Verwijderd
@Faded-Away: PM me maar...dan zal ik kijken of ik kan helpen.
Advertentie
Oud 11-03-2009, 20:44
darkfairy
darkfairy is offline
iemand van de verpleging me coordinator zei straks.
toen we mijn map aan het doornemen waren.
dat ze hadden geschreven een van de andere verpleging.
dat ik een 'muurtje om me heen bouw'.
hmm en stiekem hebben ze ook nog gelijk.
Oud 11-03-2009, 20:47
Verwijderd
Ow. hoe fucked up ben ik weer van binnen, ondanks dat ik dat niet wil. Ik dacht al een tijdje niet meer aan hem. Hij blijft immers maar in de bak zitten, zonder enige verandering, wat ie zelf wel tegen me loog. Maar goed. Nu hoor ik weer dat hij en zn maat zichzelf helemaal kapot drugsen en bij elke dealer in de gevangenis in het krediet staan, dat ze al hun kleren weggeven en geen poot uitsteken. Willen ze niet vrijkomen ofzo? Oh, ik vind het zoiets moeilijks. Hoe kunnen ze dit nou toch volhouden? Ik denk soms wel eens dat hij beter dood kan zijn

Bendito el lugar y el motivo de estar ahí
bendita la coincidencia.
Bendito el reloj que nos puso puntual
ahí bendita sea tu presencia.
Oud 12-03-2009, 00:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
@Mazemouse: *geeft een knuffel* ik herinner me je nog van een paar jaar geleden hier, maar echt geloof me je komt er wel doorheen. En dat je je nu zo rot voelt wil nog niet zeggen dat het zo ver is als een paar jaar geleden. Probeer vol te houden hoe lastig het ook is en probeer die negatieve neigingen zolang mogelijk uit te stellen. Het is niet erg dat je je verdrietig voelt, maar probeer niet kopje onder te gaan...
Het kopje onder gaan is inmiddels al gebeurd...
En ik ben mezelf er zo mogelijk nog kutter door gaan voelen. Dus dat hielp ook al niet...

Is er dan iets dat wel werkt?!
Oud 12-03-2009, 10:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Raar, ik bel de meest uiteenlopende mensen en dat gaat goed en zonder al te veel stress en nu moet ik een instantie bellen met 1 duidelijke vraag en dan ben ik daar weer mega zenuwachtig voor. Maar ik moét het gewoon doen, ik moet toch weten aan wie ik mijn brief moet sturen, geachte X bedrijf kan écht niet.

En er hingen briefjes hier dat er vandaag geen water zou zijn, maar er is wel water. Dus we hadden al water apart gezet gisteravond. Misschien dat het er vanmiddag niet is dan, ik vind het prima want dan ben ik toch werken.
Oud 12-03-2009, 10:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Roos: Doe je wel voorzichtig? Ik hoop voor je dat het het inderdaad waard is, ik weet dat het (liefde) dat kan zijn en dat soms dingen lastig zijn, maar het is niet álles waard hč? Je eigen gezondheid en gemoedstoestand is ook belangrijk, dus hij moet maar lief&voorzichtig met jou zijn.

@Mazemouse: Ik heb over jou gedroomd We gingen een groepsreis maken of zo, met nog een hele hoop andere mensen. Maar ik ken jou verder helemaal niet (dat realiseerde ik me in mijn droom ook, dat het maf was dat jij daar was), maar in elk geval, als dingen een keer weer mis gaan, betekent het niet meteen dat alles verloren is hč? Succes en zo.

OT: Het is zo stom dat we nog niet weten wat we voor morgen met college moeten lezen, beetje slecht geregeld allemaal. Maar ik ga dan gewoon andere nuttige dingen doen. Gisteren was het een beetje lente en daar ben ik positief door. Vanaf nu geen dikke winterkleren meer, ha.
Oud 12-03-2009, 10:51
Nienna*
Nienna* is offline
Nou, hier is het anders behoorlijk donker en regenachtig vandaag, Vogelvrij... Liever toch nog even winterkleren zolang de temperatuur niet nog wat hoger is .

@ Roosje: Ik weet natuurlijk totaal niet wat er is gebeurd met je vriendje, maar als je maar in gedachten houdt dat hij je wel met respect moet behandelen en ook respect moet hebben voor wat jij wel en niet wil . Maar je klinkt al positiever; voel je dat ook zo?

OT: Pff ik moet studeren, ik moet ik moet ik moet! Wil ik decentraal doen en het ook hálen? JA! En ik wil ook dit tentamen halen. Dus hup, schop onder mijn kont, eten en dan studeren.
O maar ik heb wel mijn oefeningen vandaag gedaan .
Oud 12-03-2009, 10:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren, zei ik toch Ik heb toen besloten om mijn coltruien in de kast te laten, kan me niet schelen wat voor weer het nog verder wordt

Succes met studeren Nienna!
Oud 12-03-2009, 11:27
Missy1234567890
Grrr, sommige mensen. Heb dus net gebeld voor die vacature met een paar normale vragen als aan wie moet ik de brief richten, wat voor bedrijf is het etc., krijg ik iemand aan de lijn waarvan ik eerst duidelijk moet maken of ik wel aan de criteria voor de functie voldoe. Ik zeg, dat wil ik eigenlijk in m'n brief/motivatie zetten en ik bel nu juist om een paar vragen te stellen, maar dat moest dus ŕ la minute aan de telefoon Ik maar wat gezegd, ging natuurlijk vreselijk hakkelend omdat het me enorm overviel, toen nog maar vermeld dat ik nu in een callcenter werk, dat mens zal ook wel denken... En dat ik ambities had om in een uitgeverij te werken, want ik dacht dat het een uitgeverij was, omdat er in de vacaturetekst stond dat de functie in de sector uitgeverij viel...onderbreekt ze me en zegt ze dat we het misschien over een andere vacature hebben en dat het geen uitgeverij is. Ja mens, ik wou toch ook nog vragen wat voor bedrijf het was, maar daar kreeg ik de kans niet voor. Echt zo stom. En op de site staat reageren tot 15 maart en in haar informatie staat tot 13 maart. Voelde me echt zo dom overkomen, maar als er (blijkbaar) twee verschillende vacatureteksten in omloop zijn, kan ik daar ook niet zoveel aan doen toch? Gelukkig gaat zij niet over de selectering van de geschikte kandidaten en doen ze daar ook alleen maar voorselectie en gaat het daarna naar het bedrijf...maar toch, lekkere binnenkomer, maar dan wel haar schuld dat het zo gelopen is.

O en toen ik m'n naam zei aan de telefoon, wilde ik bijna 'medewerker van (het bedrijf waarvoor ik werk)' er achteraan zeggen, kon me net inhouden.
Oud 12-03-2009, 12:00
darkfairy
darkfairy is offline
wat een spanning en irritatie hier op de afdeling.
Oud 12-03-2009, 12:49
indigo
indigo is offline
Tralala, behalve dat ik ineens een uur langer college had waardoor mijn planning in de soep loopt/liep gaat het allemaal heel fijn! Ik heb net hier even mijn kamer opgeruimd, heb niet echt de tijd daarvoor normaal. En toen ik een tijdje achter de computer zat kwam ik erachter dat vriendje een briefje op het bureaublad had gezet, waarin hij schreef dat-ie het zo fijn vindt hier enzo, echt lief . Hij wist denk ik nog niet dat ik ook zo'n soort briefje in zijn portemonnee had gestopt . Zijn we toch even op hetzelfde idee gekomen, hihi. Verder ga ik strakjes naar huis maar dat hoeft nog helemaal niet per se en ga ik lekker leren en hardlopen en fietsen in de regen en olé het gaat wel goed stiekem .
Oud 12-03-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Gaat het nu weer wat beter Roosje?

Wie van de mensen die de Pabo doet of iets anders in de richting van het onderwijs heeft zin om mij te helpen? Ik moet voor een opdracht op school een bepaald spel verzinnen/uitvoeren, alleen weet ik niks met dat onderwerp. Ik pm dan wel waar het spel aan moet voldoen.
Ik doe SPW en ben al drie jaar leidster bij een soort van scouting. Ik kan niks beloven, maar proberen kan altijd. Pm maar, als het nodig is
Oud 12-03-2009, 14:00
darkfairy
darkfairy is offline
blegh ik heb een hekel aan mezelf.
en net bij expressie wou ik niks met emoties doen.
want ik was bang dat het eruit kwam.
dus ik heb bijna niks mee gedaan.
Oud 12-03-2009, 14:48
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vanmorgen voor het eerst oefeningen bij de fysio gedaan, en ik vind ze best zwaar Ik heb nu ook wel weer veel last van mijn rug, wat een handige timing nu ik de hele dag moet zitten om te leren. En ook handig dat ik volgende week donderdag weer die oefeningen moet doen, de dag voor het tentamen. Heb ik weer lekker gepland Maar als het goed is hoef ik voor het tentamen niet nog van alles op de computer te doen, dus ik zorg gewoon dat ik alles dan heb uitgeprint en dan kan ik op bed liggen leren.

Morgen tussentoets en volgende week tentamen. Dat wordt hard leren, want ik wil vanaf morgen twee thema's per dag leren voor het tentamen. Gelukkig heb ik het meeste van dat vak wel af, dus ik hoef niet nog allemaal dingen uit te typen.

Op de stress na gaat het allemaal wel goed. Ik heb deze week weinig last van mijn rug gehad en ik had eerst (bijna) elke dag last van mijn liezen en dat heb ik nu al heel lang niet meer gehad. Misschien dat het eindelijk aan het verbeteren is Alleen heb ik echt geen zin om volgende week daar een beetje in mijn eentje oefeningen te doen

Ik ben blij als ik over een maand ook het tentamen van dit vak gehad heb, tot die tijd is het hard leren en daarna eindelijk eventjes rust. Komende week wordt echt een stress-week
Oud 12-03-2009, 14:57
Verwijderd
Oh men, blij dat ik niet hoef te werken vandaag, maar ik ben wel een beetje in de rats over mijn collega's, die wel allemaal gewoon nog aan het werk zijn.
Hoop dat vanavond alles weer open kan en het niets ernstigs blijkt te zijn
Oud 12-03-2009, 15:15
blurred
blurred is offline
Lie-la-lie...

Ik ben op het moment toch wel zo verschrikkelijk in de war.
Oud 12-03-2009, 15:21
rare kwast
rare kwast is offline
zo en toen had ik een flinke keelontsteking... waarom ik niet eerder naar de huisarts was gegaan?
ja uh omdat ik tot vrijdag moest wachten van die muts en mn moeder er een beetje druk achter heeft gezet (thanks man
gelijk internist gecontact, wegens te hoge hartslag.. jippie
Oud 12-03-2009, 15:31
Verwijderd
Bedankt Leonoor en Secret Agent, maar ik had gisteravond gelukkig nog een leuk spel weten te vinden, maar lief dat jullie gereageerd hebben!
Oud 12-03-2009, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Lie-la-lie...

Ik ben op het moment toch wel zo verschrikkelijk in de war.

Simon and Garfunkel?

*knuffel*
Oud 12-03-2009, 15:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
@Mazemouse: Ik heb over jou gedroomd We gingen een groepsreis maken of zo, met nog een hele hoop andere mensen. Maar ik ken jou verder helemaal niet (dat realiseerde ik me in mijn droom ook, dat het maf was dat jij daar was), maar in elk geval, als dingen een keer weer mis gaan, betekent het niet meteen dat alles verloren is hč? Succes en zo.
Dat is inderdaad een aardig vreemde droom
En het is gewoon in een korte tijd echt ineens vollidg ingestort. Kaartenhuis effect.

Morgen nog een dagje school en dan is het weer weekend. YEEY! (hoop ik)
Oud 12-03-2009, 16:04
Verwijderd
aaaaaaaaaaaarhg. Ik zit echt vol met woede en verdriet
Oud 12-03-2009, 17:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n huisje komt onverwacht steeds dichter bij. Gisteren werd ik om vijf voor vijf ineens gebeld door de woningbouw, dat ik vast verbaasd was dat ze me belde maar of ik nog interesse had. Ze waren er zelf achter gekomen dat de eis student en de inkomenseis die ze stelde niet met elkaar gingen passen en daardoor waren nummer een en twee afgevallen en bleef ik over. Ik ga nu morgenochtend om negen uur langs met al mijn papieren en als dat goed is dan mag ik het contract tekenen en krijg ik al gelijk de sleutel

Ben wel de hele dag op het werk bezig geweest om een werkgeversverklaring te regelen in een dag want ik verdien maar net 469 euro meer dan er geeist wordt Nu doen ze alleen ineens nog moeilijk over een niet-huurschuldverklaring die ik moet krijgen maar wat me sowieso niet meer gaat lukken voor morgen en door de ingewikkelde constructie van ons studentenhuis weet ik niet goed hoe dat moet. Eigenlijk moet ik daar zelf voor tekenen maar dat accepteren ze niet en onze echte huisbaas is niet de persoon waar ik direct m'n huur aan betaal en die man heb ik nog nooit gezien en zie ik nog wel weigeren voor zoiets. Naja, heb nu voorlopig afgesproken dat ik morgen m'n bankafschriften meeneem zodat ze kan zien dat ik m'n huur betaal en het nummer van de huisbaas zodat ze hem kan bellen. Ben benieuwd. Hoop echt zo dat het lukt

Ik stuiterde echt helemaal en er schiet van alles door m'n hoofd wat ik allemaal moet doen en regelen dan. M'n vriend heeft al uitgezocht wat voor internetabonnement we moeten hebben omdat dat vier-vijf weken duurt voor je het in huis hebt. Komt allemaal goed hoop ik. Als het morgen maar goed gaat want dan heb ik een benedenwoning in de wijk waar ik nu ook woon, twee straten hier vandaan met een tuin, centrale verwarming en een berging voor een briljante huur. Niet heel groot maar twee keer zo groot als wat ik nu heb en groot genoeg voor alleen en goed te doen voor twee

Duim alsjeblieft voor me dat het goedkomt
Oud 12-03-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Oh men, blij dat ik niet hoef te werken vandaag, maar ik ben wel een beetje in de rats over mijn collega's, die wel allemaal gewoon nog aan het werk zijn.
Hoop dat vanavond alles weer open kan en het niets ernstigs blijkt te zijn
ik moest nog aan je denken inderdaad. Hopen dat het gauw opgelost is.

ontopic: buikpijn. Zo'n opgezette buik. Bwuh. Maar vanavond ga ik naar mijn moeders ouwewijvenavond want er komt wel een interessant onderwerp aan bod. Dus es kijken wat het worden gaat.
Oud 12-03-2009, 18:41
Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: spannend! *duimt*

Ik heb geen zin en fut meer om te leren maar ik moet nog heel veel. Ik ga nog een halfuurtje leren en de rest komt het morgen wel, ik ga toch een uur vroeger naar school omdat anders de trein vreselijk druk is.
Dit belooft wat wordt het tentamen. Als ik nu al niet red om alle stof van de tussentoets te leren, hoe moet het dan met het tentamen van volgende week. Maar het is niet helemaal mijn schuld, de stof/hoorcolleges stonden pas heel laat op WebCT, dus dat het is eigenlijk de schuld van de docenten en niet mijn planning.

Ik heb helemaal geen zin in een weekend fulltime blokken, maar het zal wel moeten.
*zucht en klaagt*
Oud 12-03-2009, 19:19
darkfairy
darkfairy is offline
angst spanning en schrikken om niks.
en geen reden voor.
Oud 12-03-2009, 19:50
Neko*
Neko* is offline
Ik ben het zo verschrikkelijk zat he. Ga verdomme uit mijn hoofd met je poepkop.
Oud 12-03-2009, 20:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wie van de mensen die de Pabo doet of iets anders in de richting van het onderwijs heeft zin om mij te helpen? Ik moet voor een opdracht op school een bepaald spel verzinnen/uitvoeren, alleen weet ik niks met dat onderwerp. Ik pm dan wel waar het spel aan moet voldoen.
Mocht je nog iemand nodig hebben, dan stuur maar een PM. Ik werk ik een kleuterklas .

OT: Pfff. Ik moet morgen echt veel, terwijl het voorlopig mijn laatste vrije vrijdag is (vanaf volgende week heb ik er een tweede baan(tje) bij). Aaargh. Rapportenstress!
Oud 12-03-2009, 22:20
Verwijderd
Ok. Dit was serieus een vreemde ervaring. Ik was bij een paragnoste/medium. En mn vriendin is naar me toegekomen en heeft dingen tegen me gezegd. Believe it or not. Maar...ik ben helemaal van de rel. Dit had ik echt nooit gedacht.
Oud 12-03-2009, 22:29
Verwijderd
hm, weekend!
en mn telefoon uit tot 10u morgenochtend! ivm domme collega's die me willen preken
en het is fijn om te dromen en mensen te inspireren, hihi, ja een vloer van zand is wél nice.
en ik hoop zo dat G. mij ook leuk vind, pft. niet te erg, gewoon een beetje hopend. oeioei <3
en nu wil ik mediteren en mijn kamer klaarhebben. nouja, in de omgekeerde volgorde.
met een grote tiffanylamp en een vloer van zand. hihi. en het liefst eens niet alleen.
Oud 13-03-2009, 08:02
darkfairy
darkfairy is offline
dadelijk naar de psychiater toe.
en dan toch maar over em angsten beginnen.
en over medicijnen weer.
Oud 13-03-2009, 08:24
Verwijderd
Blegh, ik heb heel slecht geslapen .
Ik weet wel dat ik niet zo mag denken, maar wat als deze aanslag niet verijdeld was?
Dan had ik geen werkplek meer, maar, nog erger, waren er zoveel collega's van mij niet meer.
En mijn vriendinnetje dus ook. Bah. Bah. Bah.

Niet overnadenken, doorgaan. Niet nadenken, meedoen, niet nadenken, meedoen.
Oud 13-03-2009, 09:42
Verwijderd
Wat is dit nu weer voor gezeik? Ze hadden toestemming gegeven, ze hebben toegezegd dat ik mocht gaan, dat ik kon gaan. Dat ik terug mocht. Die week werk ik terug, echt waar. In de meivakantie, de carnavalsvakantie, overal, altijd, maar ik wil terug!
Oud 13-03-2009, 09:52
Missy1234567890
@ Daantje: *duimt*
@ Hawahaai: wat voor baantje heb je er nog bijgevonden?

OT: Ik moet nu écht die brief/motivatie gaan schrijven, maar ik denk dat het toch niks word. Die vrouw was echt zo onduidelijk aan de telefoon. Ik heb nu nog geen contactpersoon, ja, haar collega...maar dan zegt ze vervolgens dat zij de voorselectie doet en dat het dan naar het bedrijf gaat. Moet ik dan nog een brief schrijven of wordt deze brief doorgestuurd? En ik weet ook nog steeds niet wat voor bedrijf het is, ik weet alleen dat het geen uitgeverij is. Nouja, ik hou het maar anoniem dan, geachte mevrouw, meneer en ik ga wel alleen mijn positieve punten voor deze functie benoemen.

En gister vertelde ik dit aan m'n vriend en pas nadat ik 3x gezegd had dat ik vond dat het zo raar was gelopen, beaamde hij dit pas. Verder echt 0 reactie, alleen dat ik zachter moest praten. En toen ging hij weer verder tv kijken. Echt zo lekker geďnteresseerd.
Oud 13-03-2009, 09:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Gaat het nu weer wat beter Roosje?

Als je nog hulp nodig hebt..... ik doe wel geen opleiding richting het onderwijs of iets anders maar ben al bijna 6 jaar leiding op scouting....
Oud 13-03-2009, 10:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: wat voor baantje heb je er nog bijgevonden?
Op vrijdag ga ik op een andere school een instroomklasje (groep 0) doen. Dat is een school dichter bij mijn huis, waar ik graag zou willen werken. Wie weet biedt dit mogelijkheden voor volgend jaar .

Citaat:
OT: Ik moet nu écht die brief/motivatie gaan schrijven, maar ik denk dat het toch niks word.
Lastig, maar niet geschoten is altijd mis. Je kunt het altijd proberen. En het schrijven van brieven moet je ook oefenen, dat kun je ook niet in een keer goed. Alle oefening helpt, zo moet je het maar zien.

OT: Zo, al hardgelopen en mijn boodschappenrondje gedaan. Nu gauw rapportjes gaan schrijven. Volgende week moeten ze af zijn. *zucht*
Oud 13-03-2009, 10:20
Verwijderd
al moet ik hemel en aarde bewegen, ik ga terug. Ik ga terug, ik ga terug, ik ga terug.
Oud 13-03-2009, 12:02
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben bij de psychiater geweest.
en blijkbaar mag je maar op een tijdstip seroquel.
en ik heb gezegd van me angsten.
en nou heb ik vandaag nog 500 mg.
s'morgens een en als ik naar bed ga twee.
en vanaf morgen avond heb ik 200mg.
s'avonds pas en dan moet ik over 3 weken terug komen.
om te kijken hoe het dan gaat.
en ik had me moeder net aan de telefoon.
om te vragen of ze energie drank en onze hond mee wil nemen vanavond.
en toen werd ze opeens chagerijnig.
dat ik het zelf ook wel kon halen.
maar de meeste tijd doen de fietsen van de afdeling het niet.
Oud 13-03-2009, 12:46
fractuur
fractuur is offline
@Daantje: relaxed, hoe is het gegaan? Mag ik je al feliciteren?

OT: Stomme meiden in mijn hockeyteam. Type aanstellerig en ze zijn er nooit, behalve als er een mening moet worden gegeven, dan moet die van hen worden doorgedrukt. Barbies waaraan alles lief en onschuldig is totdat je ze wat beter kent en ze hun mond open trekken. Bah. Gelukkig zijn het er maar twee, maar ze bepalen de sfeer echt niet normaal.
Oud 13-03-2009, 13:08
rare kwast
rare kwast is offline
@ darkfairy.. ff tussendoor hoor misschien weet je het al, maar energie drank is helemaal niet goed voor je en zeker niet in combinatie met medicijnen
Oud 13-03-2009, 13:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, jullie mogen me feliciteren

Vanaf nu ben ik de trotse bewoner van een tweekamer beneden woning in Rotterdam Noord, vlakbij het centrum met centrale verwarming, tuintje en schuur voor 320 euro (kale huur)

Ze deden eigenlijk heel relaxed bij de woningbouw. Ik had alle papieren bij me behalve die niet-huurschuldverklaring en dat moet ik gewoon even laten tekenen door m'n huisgenoot die penningmeester is van onze woonvereniging en dat moet dan nog in m'n dossier. Maar ik heb het contract al getekend, de sleutels heb ik al en ik kan er nu al aan de slag De woningbouw regelt dat ik bij de gemeente op dat adres ingeschreven wordt dus daar hoef ik ook niet meer langs (en ik heb altijd mot daar dus dat vind ik echt wel heel fijn). Alles is echt super goed geregeld en dat voelt zo onwijs fijn. Ik kom uit een koud krot zonder centrale verwarming en overal schimmel en alles is oud en krakkemikkig dus dit is echt zoveel beter. Er zat nog een kattenluikje in de tuindeur van de vorige bewoner en dat wilde ik eruit hebben. Dat had ze aangekruist op een formulier en vanmiddag werd ik al gebeld door zo'n technische man die een afspraak wilde maken. Die komt nu vrijdag dus dat is echt super snel
Oud 13-03-2009, 14:30
Verwijderd
@Daantje: super zeg! gefeliciteerd!!
Oud 13-03-2009, 15:19
Nienna*
Nienna* is offline
@ Daantje: Gefeliciteerd! Supertof!

OT: Brrr morgen is de decentrale selectie en ... ik weet niet. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel, en dan het gevoel dat dit niet gaat lukken. Maar daar is geen gegronde reden voor eigenlijk, dus ik moet gewoon vertrouwen in mezelf hebben, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan .
Ik ga nog even wat naar het verteringsstelsel en de nieren en lever kijken denk ik. Want ik heb niets gedaan als "voorwerk".
Oud 13-03-2009, 15:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: gefeliciteerd!

Nienna: ik weet niet wat je allemaal moet weten voor de decentrale selectie, maar op bioplek.org staan soms wel handige en duidelijke animaties. Ik zoek daar ook weleens dingen op als ik er niet uitkom
Als je iets van de nieren of digestiestelsel niet snapt mag je me pmen, misschien kan ik je helpen (ik heb digestiestelsel gehad en nieren heb ik bijna tentamen)
En een beetje vertrouwen in jezelf! Succes morgen, ik zal voor je duimen Waar ga je selectie doen?
Oud 13-03-2009, 15:54
Verwijderd
Gefeliciteerd Daantje!

OT: nu heb ik helemaal geen zin meer in vanavond en dit weekend. Te druk, te veel mensen/geluiden/prikkels. Een donker hoekje met een dekentje zou wel fijn zijn...
Oud 13-03-2009, 16:07
blurred
blurred is offline
Citaat:
Simon and Garfunkel?
Ja. En dankje.

Citaat:
Ik weet wel dat ik niet zo mag denken, maar wat als deze aanslag niet verijdeld was?
Welke aanslag, wat is er gebeurd?

Citaat:
Ok. Dit was serieus een vreemde ervaring. Ik was bij een paragnoste/medium. Maar...ik ben helemaal van de rel. Dit had ik echt nooit gedacht.
Dat heb ik twee jaar geleden gedaan, en ik had ook nooit verwacht de dingen te horen die ze vertelde, was ook helemaal van de rel. Als je het even hebt laten bezinken, kun je het waarschijnlijk beter plaatsen, maar toch. Sommige dingen kunnen te gek voor woorden zijn, zeker als je het niet verwacht.

OT:
Dat medium heeft mij 2 jaar geleden voorspeld dat ik iemand tegen zou komen die me op relatiegebied nog erg in de war zou brengen. Ik heb nu ruim 7 jaar met mijn vriend en ik weet zeker dat ik nooit meer iemand tegen zal komen die meer van me houdt dan hij, of beter bij me past dan hij. Toch, de laatste tijd twijfel ik enorm. Niet alleen door die drummer die ik tegen ben gekomen, maar door alles wat ik hier meemaak. Een vrij leven in verschillende landen bevalt me zo goed dat ik nu echt niet wil zeggen dat ik me straks in Nederland ga vestigen en ga samenwonen. Dan moet ik alles wat er bij dit leven komt kijken opgeven, en daarvoor vind ik mezelf nog veel te jong. Hoewel ik toe moet geven dat die drummer hierin wel wat extra twijfels en gevoelens met zich meebrengt .

Hoe dan ook, dat zei ze twee jaar geleden en nu gebeurt het. Dat kan ik echt niet verklaren.

Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 16:12.
Oud 13-03-2009, 16:10
indigo
indigo is offline
@Daantje: gefeliciteerd! Lijkt me echt heerlijk, een eigen huisje, maarja, ik verdien voorlopig nog niet genoeg/niets...
@Nienna: voor geneeskunde toch? Anders mag je mij ook pm'en, ik weet niet wat je precies voor decentrale selectie doet maar ik kan je misschien wel helpen.

Wauw, wat een heerlijke dag! De lente hangt echt in de lucht en daar geniet ik zo van! Ik had kort geslapen en het was een beetje koud in mijn kamer maar dat werkt wel lekker, daar blijf ik extra wakker van. Ik heb echt ontzettend veel al gedaan tot nu toe voor mijn tentamen van woensdag, ik denk dat ik vandaag alle leesstof wel afkrijg. Dat is cool want in mijn planning stond dat het pas morgenavond af zou zijn . Dus ik ga zometeen nog even leren tot het eten en dan na het eten weer. Echt, lang leve de discipline terugvinden . Dan kan ik morgen samenvattingen gaan maken en goed gaan leren en dan heb ik alle tijd om zondagmiddag langs vriendje te gaan, die daarna de hele week weg is... maar nu ben ik echt even blij en tevreden met mijn dag tralaa .
Oud 13-03-2009, 16:32
Verwijderd
Citaat:

Dat heb ik twee jaar geleden gedaan, en ik had ook nooit verwacht de dingen te horen die ze vertelde, was ook helemaal van de rel. Als je het even hebt laten bezinken, kun je het waarschijnlijk beter plaatsen, maar toch. Sommige dingen kunnen te gek voor woorden zijn, zeker als je het niet verwacht.

OT:
*verhaal*
Ja inderdaad. Ik heb het gisteren allemaal op mn laptop getypt enzo, en even daarna laten bezinken. Vandaag een beetje over nagedacht en het was echt heel bijzonder enzo. Maar het was wel heel fijn. Er zijn geen dingen voorspeld, maar er zijn wat vragen beantwoord, en er zijn mensen bij elkaar daar 'ergens' waarvan ik hoopte dat het zo zou zijn. En nou ja, dat soort dingen. En de vrouw vertelde een beetje wat er in mn hoofd omgaat. Heel bizar. Ik zou er wel meer van willen weten maar aan de andere kant denk ik dat ik het beter even zo kan laten. En wat was ik blij dat zij bij me was. Ik heb het gevoel dat we elkaar af en toe zo goed begrijpen.

Ontopic: vanaf vandaag 4 weken college-vrij en toch zal ik de hele week in Utreg zijn. Blegh. Maar ik ben ook even niet thuis bij ouders, dus dat scheelt een hoop enzo.
Oud 13-03-2009, 17:41
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ darkfairy.. ff tussendoor hoor misschien weet je het al, maar energie drank is helemaal niet goed voor je en zeker niet in combinatie met medicijnen
dat teveel niet goed is dat wist ik.
maar hoezo is het niet goed in combinatie met medicijnen?.
Oud 13-03-2009, 19:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ Daantje: Gefeliciteerd! Supertof!

OT: Brrr morgen is de decentrale selectie en ... ik weet niet. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel, en dan het gevoel dat dit niet gaat lukken. Maar daar is geen gegronde reden voor eigenlijk, dus ik moet gewoon vertrouwen in mezelf hebben, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan .
Ik ga nog even wat naar het verteringsstelsel en de nieren en lever kijken denk ik. Want ik heb niets gedaan als "voorwerk".
Succes he! Ik denk ook dat je niet echt voorwerk kan doen. Gewoon lekker slapen vanavond, zodat je in ieder geval redelijk uitgerust daar zit. Neem eventueel een (homeopathisch ) middeltje tegen stress zoals valeriaan, zodat je wat relaxter bent. Heb vertrouwen in jezelf.
Oud 13-03-2009, 19:22
Nienna*
Nienna* is offline
@ Iedereen: Bedankt!
Op zich als ik naar wat dingetjes kijk van biologie (ik heb het hart bekeken en verteringsstelsel) dan weet ik eigenlijk alles wat er staat. Dus misschien heb ik beter onthouden dan ik dacht.
En inderdaad, je kunt eigenlijk niets aan voorwerk doen, omdat je totaal niet weet waar de toetsen over zullen gaan... het is niet eens zeker of ze over biologie gaan .

Wat duivelaartje zegt, ga ik zeker doen: ik ga lekker tv kijken, thee drinken en op tijd naar bed! Misschien nog even wat leuks lezen.

@ iedereen voor de PM: Thanks, maar op zich snap ik alles (het is VWO-niveau hč, en ik heb het examen gewoon gehaald ), het is alleen dat ik niet weet wát ik moet doen. Maar ik houd het in gedachten voor bijv. mijn huidige studie

OT: En nu heb ik natuurlijk hoofdpijn. Wanneer houd ik nou eens op met stressen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten