Advertentie | |
|
![]() |
|
Raar, ik bel de meest uiteenlopende mensen en dat gaat goed en zonder al te veel stress en nu moet ik een instantie bellen met 1 duidelijke vraag en dan ben ik daar weer mega zenuwachtig voor. Maar ik moét het gewoon doen, ik moet toch weten aan wie ik mijn brief moet sturen, geachte X bedrijf kan écht niet.
![]() En er hingen briefjes hier dat er vandaag geen water zou zijn, maar er is wel water. Dus we hadden al water apart gezet gisteravond. Misschien dat het er vanmiddag niet is dan, ik vind het prima want dan ben ik toch werken. ![]() |
![]() |
|
@Roos: Doe je wel voorzichtig? Ik hoop voor je dat het het inderdaad waard is, ik weet dat het (liefde) dat kan zijn en dat soms dingen lastig zijn, maar het is niet álles waard hč? Je eigen gezondheid en gemoedstoestand is ook belangrijk, dus hij moet maar lief&voorzichtig met jou zijn.
@Mazemouse: Ik heb over jou gedroomd ![]() OT: Het is zo stom dat we nog niet weten wat we voor morgen met college moeten lezen, beetje slecht geregeld allemaal. Maar ik ga dan gewoon andere nuttige dingen doen. Gisteren was het een beetje lente en daar ben ik positief door. Vanaf nu geen dikke winterkleren meer, ha.
|
Nou, hier is het anders behoorlijk donker en regenachtig vandaag, Vogelvrij... Liever toch nog even winterkleren zolang de temperatuur niet nog wat hoger is
![]() @ Roosje: Ik weet natuurlijk totaal niet wat er is gebeurd met je vriendje, maar als je maar in gedachten houdt dat hij je wel met respect moet behandelen en ook respect moet hebben voor wat jij wel en niet wil ![]() OT: Pff ik moet studeren, ik moet ik moet ik moet! Wil ik decentraal doen en het ook hálen? JA! En ik wil ook dit tentamen halen. Dus hup, schop onder mijn kont, eten en dan studeren. O maar ik heb wel mijn oefeningen vandaag gedaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren, zei ik toch
![]() ![]() Succes met studeren Nienna!
|
Grrr, sommige mensen. Heb dus net gebeld voor die vacature met een paar normale vragen als aan wie moet ik de brief richten, wat voor bedrijf is het etc., krijg ik iemand aan de lijn waarvan ik eerst duidelijk moet maken of ik wel aan de criteria voor de functie voldoe. Ik zeg, dat wil ik eigenlijk in m'n brief/motivatie zetten en ik bel nu juist om een paar vragen te stellen, maar dat moest dus ŕ la minute aan de telefoon
![]() O en toen ik m'n naam zei aan de telefoon, wilde ik bijna 'medewerker van (het bedrijf waarvoor ik werk)' er achteraan zeggen, kon me net inhouden. ![]() |
![]() |
|
Tralala, behalve dat ik ineens een uur langer college had waardoor mijn planning in de soep loopt/liep gaat het allemaal heel fijn! Ik heb net hier even mijn kamer opgeruimd, heb niet echt de tijd daarvoor normaal. En toen ik een tijdje achter de computer zat kwam ik erachter dat vriendje een briefje op het bureaublad had gezet, waarin hij schreef dat-ie het zo fijn vindt hier enzo, echt lief
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vanmorgen voor het eerst oefeningen bij de fysio gedaan, en ik vind ze best zwaar
![]() ![]() Morgen tussentoets en volgende week tentamen. Dat wordt hard leren, want ik wil vanaf morgen twee thema's per dag leren voor het tentamen. Gelukkig heb ik het meeste van dat vak wel af, dus ik hoef niet nog allemaal dingen uit te typen. Op de stress na gaat het allemaal wel goed. Ik heb deze week weinig last van mijn rug gehad en ik had eerst (bijna) elke dag last van mijn liezen en dat heb ik nu al heel lang niet meer gehad. Misschien dat het eindelijk aan het verbeteren is ![]() ![]() Ik ben blij als ik over een maand ook het tentamen van dit vak gehad heb, tot die tijd is het hard leren en daarna eindelijk eventjes rust. Komende week wordt echt een stress-week ![]()
|
zo en toen had ik een flinke keelontsteking... waarom ik niet eerder naar de huisarts was gegaan?
ja uh omdat ik tot vrijdag moest wachten van die muts en mn moeder er een beetje druk achter heeft gezet (thanks man ![]() gelijk internist gecontact, wegens te hoge hartslag.. jippie ![]()
||
Citaat:
![]() En het is gewoon in een korte tijd echt ineens vollidg ingestort. Kaartenhuis effect. Morgen nog een dagje school en dan is het weer weekend. YEEY! (hoop ik)
|
M'n huisje komt onverwacht steeds dichter bij. Gisteren werd ik om vijf voor vijf ineens gebeld door de woningbouw, dat ik vast verbaasd was dat ze me belde maar of ik nog interesse had. Ze waren er zelf achter gekomen dat de eis student en de inkomenseis die ze stelde niet met elkaar gingen passen en daardoor waren nummer een en twee afgevallen en bleef ik over. Ik ga nu morgenochtend om negen uur langs met al mijn papieren en als dat goed is dan mag ik het contract tekenen en krijg ik al gelijk de sleutel
![]() Ben wel de hele dag op het werk bezig geweest om een werkgeversverklaring te regelen in een dag want ik verdien maar net 469 euro meer dan er geeist wordt ![]() ![]() Ik stuiterde echt helemaal en er schiet van alles door m'n hoofd wat ik allemaal moet doen en regelen dan. M'n vriend heeft al uitgezocht wat voor internetabonnement we moeten hebben omdat dat vier-vijf weken duurt voor je het in huis hebt. Komt allemaal goed hoop ik. Als het morgen maar goed gaat want dan heb ik een benedenwoning in de wijk waar ik nu ook woon, twee straten hier vandaan met een tuin, centrale verwarming en een berging voor een briljante huur. Niet heel groot maar twee keer zo groot als wat ik nu heb en groot genoeg voor alleen en goed te doen voor twee ![]() Duim alsjeblieft voor me dat het goedkomt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: buikpijn. Zo'n opgezette buik. Bwuh. Maar vanavond ga ik naar mijn moeders ouwewijvenavond want er komt wel een interessant onderwerp aan bod. Dus es kijken wat het worden gaat. |
![]() |
|
Daantje: spannend! *duimt*
Ik heb geen zin en fut meer om te leren maar ik moet nog heel veel. Ik ga nog een halfuurtje leren en de rest komt het morgen wel, ik ga toch een uur vroeger naar school omdat anders de trein vreselijk druk is. Dit belooft wat wordt het tentamen. Als ik nu al niet red om alle stof van de tussentoets te leren, hoe moet het dan met het tentamen van volgende week. Maar het is niet helemaal mijn schuld, de stof/hoorcolleges stonden pas heel laat op WebCT, dus dat het is eigenlijk de schuld van de docenten en niet mijn planning. Ik heb helemaal geen zin in een weekend fulltime blokken, maar het zal wel moeten. *zucht en klaagt*
||
Citaat:
![]() OT: Pfff. Ik moet morgen echt veel, terwijl het voorlopig mijn laatste vrije vrijdag is (vanaf volgende week heb ik er een tweede baan(tje) bij). Aaargh. Rapportenstress! |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm, weekend!
en mn telefoon uit tot 10u morgenochtend! ivm domme collega's die me willen preken en het is fijn om te dromen en mensen te inspireren, hihi, ja een vloer van zand is wél nice. ![]() en ik hoop zo dat G. mij ook leuk vind, pft. niet te erg, gewoon een beetje hopend. oeioei <3 en nu wil ik mediteren en mijn kamer klaarhebben. nouja, in de omgekeerde volgorde. met een grote tiffanylamp en een vloer van zand. hihi. en het liefst eens niet alleen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blegh, ik heb heel slecht geslapen
![]() Ik weet wel dat ik niet zo mag denken, maar wat als deze aanslag niet verijdeld was? Dan had ik geen werkplek meer, maar, nog erger, waren er zoveel collega's van mij niet meer. En mijn vriendinnetje dus ook. Bah. Bah. Bah. Niet overnadenken, doorgaan. Niet nadenken, meedoen, niet nadenken, meedoen. |
![]() |
|
@ Daantje: *duimt*
@ Hawahaai: wat voor baantje heb je er nog bijgevonden? OT: Ik moet nu écht die brief/motivatie gaan schrijven, maar ik denk dat het toch niks word. Die vrouw was echt zo onduidelijk aan de telefoon. Ik heb nu nog geen contactpersoon, ja, haar collega...maar dan zegt ze vervolgens dat zij de voorselectie doet en dat het dan naar het bedrijf gaat. Moet ik dan nog een brief schrijven of wordt deze brief doorgestuurd? En ik weet ook nog steeds niet wat voor bedrijf het is, ik weet alleen dat het geen uitgeverij is. Nouja, ik hou het maar anoniem dan, geachte mevrouw, meneer en ik ga wel alleen mijn positieve punten voor deze functie benoemen. En gister vertelde ik dit aan m'n vriend en pas nadat ik 3x gezegd had dat ik vond dat het zo raar was gelopen, beaamde hij dit pas. Verder echt 0 reactie, alleen dat ik zachter moest praten. En toen ging hij weer verder tv kijken. Echt zo lekker geďnteresseerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
OT: Zo, al hardgelopen en mijn boodschappenrondje gedaan. Nu gauw rapportjes gaan schrijven. Volgende week moeten ze af zijn. *zucht* |
![]() |
|
ik ben bij de psychiater geweest.
en blijkbaar mag je maar op een tijdstip seroquel. en ik heb gezegd van me angsten. en nou heb ik vandaag nog 500 mg. s'morgens een en als ik naar bed ga twee. en vanaf morgen avond heb ik 200mg. s'avonds pas en dan moet ik over 3 weken terug komen. om te kijken hoe het dan gaat. en ik had me moeder net aan de telefoon. om te vragen of ze energie drank en onze hond mee wil nemen vanavond. en toen werd ze opeens chagerijnig. dat ik het zelf ook wel kon halen. maar de meeste tijd doen de fietsen van de afdeling het niet.
|
![]() |
@Daantje: relaxed, hoe is het gegaan? Mag ik je al feliciteren?
OT: Stomme meiden in mijn hockeyteam. Type aanstellerig en ze zijn er nooit, behalve als er een mening moet worden gegeven, dan moet die van hen worden doorgedrukt. Barbies waaraan alles lief en onschuldig is totdat je ze wat beter kent en ze hun mond open trekken. Bah. Gelukkig zijn het er maar twee, maar ze bepalen de sfeer echt niet normaal. ![]()
|
Ja, jullie mogen me feliciteren
![]() Vanaf nu ben ik de trotse bewoner van een tweekamer beneden woning in Rotterdam Noord, vlakbij het centrum met centrale verwarming, tuintje en schuur voor 320 euro (kale huur) ![]() Ze deden eigenlijk heel relaxed bij de woningbouw. Ik had alle papieren bij me behalve die niet-huurschuldverklaring en dat moet ik gewoon even laten tekenen door m'n huisgenoot die penningmeester is van onze woonvereniging en dat moet dan nog in m'n dossier. Maar ik heb het contract al getekend, de sleutels heb ik al en ik kan er nu al aan de slag ![]() ![]()
|
@ Daantje: Gefeliciteerd! Supertof!
![]() OT: Brrr morgen is de decentrale selectie en ... ik weet niet. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel, en dan het gevoel dat dit niet gaat lukken. Maar daar is geen gegronde reden voor eigenlijk, dus ik moet gewoon vertrouwen in mezelf hebben, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan ![]() Ik ga nog even wat naar het verteringsstelsel en de nieren en lever kijken denk ik. Want ik heb niets gedaan als "voorwerk". ![]() |
![]() |
|
Daantje: gefeliciteerd!
Nienna: ik weet niet wat je allemaal moet weten voor de decentrale selectie, maar op bioplek.org staan soms wel handige en duidelijke animaties. Ik zoek daar ook weleens dingen op als ik er niet uitkom ![]() Als je iets van de nieren of digestiestelsel niet snapt mag je me pmen, misschien kan ik je helpen (ik heb digestiestelsel gehad en nieren heb ik bijna tentamen) ![]() En een beetje vertrouwen in jezelf! Succes morgen, ik zal voor je duimen ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
OT: Dat medium heeft mij 2 jaar geleden voorspeld dat ik iemand tegen zou komen die me op relatiegebied nog erg in de war zou brengen. Ik heb nu ruim 7 jaar met mijn vriend en ik weet zeker dat ik nooit meer iemand tegen zal komen die meer van me houdt dan hij, of beter bij me past dan hij. Toch, de laatste tijd twijfel ik enorm. Niet alleen door die drummer die ik tegen ben gekomen, maar door alles wat ik hier meemaak. Een vrij leven in verschillende landen bevalt me zo goed dat ik nu echt niet wil zeggen dat ik me straks in Nederland ga vestigen en ga samenwonen. Dan moet ik alles wat er bij dit leven komt kijken opgeven, en daarvoor vind ik mezelf nog veel te jong. Hoewel ik toe moet geven dat die drummer hierin wel wat extra twijfels en gevoelens met zich meebrengt ![]() Hoe dan ook, dat zei ze twee jaar geleden en nu gebeurt het. Dat kan ik echt niet verklaren.
Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 16:12. |
![]() |
|
@Daantje: gefeliciteerd! Lijkt me echt heerlijk, een eigen huisje, maarja, ik verdien voorlopig nog niet genoeg/niets...
@Nienna: voor geneeskunde toch? Anders mag je mij ook pm'en, ik weet niet wat je precies voor decentrale selectie doet maar ik kan je misschien wel helpen. Wauw, wat een heerlijke dag! De lente hangt echt in de lucht en daar geniet ik zo van! Ik had kort geslapen en het was een beetje koud in mijn kamer maar dat werkt wel lekker, daar blijf ik extra wakker van. Ik heb echt ontzettend veel al gedaan tot nu toe voor mijn tentamen van woensdag, ik denk dat ik vandaag alle leesstof wel afkrijg. Dat is cool want in mijn planning stond dat het pas morgenavond af zou zijn ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: vanaf vandaag 4 weken college-vrij en toch zal ik de hele week in Utreg zijn. Blegh. Maar ik ben ook even niet thuis bij ouders, dus dat scheelt een hoop enzo. |
![]() |
||
Citaat:
maar hoezo is het niet goed in combinatie met medicijnen?.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
@ Iedereen: Bedankt!
Op zich als ik naar wat dingetjes kijk van biologie (ik heb het hart bekeken en verteringsstelsel) dan weet ik eigenlijk alles wat er staat. Dus misschien heb ik beter onthouden dan ik dacht. En inderdaad, je kunt eigenlijk niets aan voorwerk doen, omdat je totaal niet weet waar de toetsen over zullen gaan... het is niet eens zeker of ze over biologie gaan ![]() Wat duivelaartje zegt, ga ik zeker doen: ik ga lekker tv kijken, thee drinken en op tijd naar bed! Misschien nog even wat leuks lezen. @ iedereen voor de PM: Thanks, maar op zich snap ik alles (het is VWO-niveau hč, en ik heb het examen gewoon gehaald ![]() ![]() OT: En nu heb ik natuurlijk hoofdpijn. Wanneer houd ik nou eens op met stressen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |