Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2009, 00:10
Lorelei
Lorelei is offline
Een vriend van mij vindt dat mijn vriend en ik een goeie soapserie zouden kunnen maken. Ik ben het daar niet mee eens, de meeste mensen zouden na een uur al afhaken. Maar entertainment zou het wel geven..
Oud 17-03-2009, 01:00
WolterB
WolterB is offline
Op vriendschappelijk gebied nogsteeds goed, afgelopen paar weken zijn echt prima voor me geweest

Relationeel gebied is stilletjes, mag best verandering in komen, maar zo niet, dan prima
Oud 17-03-2009, 06:39
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Laat me raden: seks met je ex? /ervaringsdeskundige
No comment
Oud 17-03-2009, 09:03
Dith
Dith is offline
Oke, ik móet gewoon even een baan zoeken want we zijn nu echtechtecht van plan om te gaan samenwonen.
Waar een forum al niet goed voor is.
Oud 17-03-2009, 10:13
Verwijderd
nog 15 dagen en dan is hij 4,5 maand weg
dat zijn 132 dagen alleen
Oud 17-03-2009, 10:43
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
potverdrie wat trap ik toch makkelijk in die gladde praatjes. (:
Oud 17-03-2009, 10:51
wup
wup is offline
Citaat:
nog 15 dagen en dan is hij 4,5 maand weg
dat zijn 132 dagen alleen

Ai... waar gaat ie heen en waarom?

OT: hmm, was leuk. Nu weer daaagen wachten, maar goed
Oud 17-03-2009, 12:01
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Morgen is mijn vriendje er weer
Oud 17-03-2009, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ai... waar gaat ie heen en waarom?

OT: hmm, was leuk. Nu weer daaagen wachten, maar goed
voor stage naar Finland. En het ziet er ook niet naar uit dat ik geld heb om er naartoe te gaan
Oud 17-03-2009, 14:47
metallica
metallica is offline
Soms kan ik hem wel helemaal doodknuffelen <3
Oud 17-03-2009, 15:50
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Oke, ik móet gewoon even een baan zoeken want we zijn nu echtechtecht van plan om te gaan samenwonen.
Waar een forum al niet goed voor is.
jeeej leuk dith
Oud 17-03-2009, 16:37
I C U
I C U is offline
Super weekend gehad, Antwerpen is écht heel leuk. Alleen jammer van het incident waar hij, toen ik op m'n kwetsbaarst was, een onwijs kloterige opmerking plaatste. Nou ja, best heftig allemaal, maar we hebben erover gepraat en ik heb het van me afgeschreven, dat werkt prima. Zondagavond was vooral heel emotioneel... Zo weird.

En we zijn een jaar samen! Gisteren officieel. Vet goed Tijd gaat snel en het verveelt nog lang niet.
Oud 17-03-2009, 19:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Shit, ik begin verliefd te worden.
Oud 17-03-2009, 21:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben druk met m'n huisje en ondanks dat hij niet heel super enthousiast overkomt denkt hij er wel over mee en vindt hij het stiekem volgens mij ook wel heel leuk. Hij ziet het ook wel als iets van ons samen. Z'n moeder heeft al aangeboden om volgende week vrijdag te komen verven of naar de Ikea te gaan ofzo (schoonouders hebben een grote auto), super tof Zijn vader zit dan in Kazachstan en z'n moeder kan slecht alleen zijn en is volgens mij gewoon ontzettend nieuwsgierig en ze heeft goede ideen.

Van m'n eigen moeder word ik een beetje moe maar dat komt ook wel goed hoop ik Ze wil wel komen helpen maar pas over twee weken, tsja, misschien is alles dan wel al klaar Naja, we zien wel. Ze komt iig zondag kijken en neemt dan hopelijk al wat spullen mee.

Ik vind het lief dat hij zo meedenkt en dat er zoveel mensen aanbieden om te komen helpen. Het is zo frustrerend om op je werk te zitten en constant aan je huis te denken maar er niets in te kunnen doen. Hopelijk komt daar snel verandering in. Niet komend weekend maar het weekend erna gaan we klussen
Oud 17-03-2009, 21:26
Dvine
Dvine is offline
Vriendschappelijk gebied: geweldig

Relationeel gebied: non-existent, maar dat is goed op zich.
Oud 17-03-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
voor stage naar Finland. En het ziet er ook niet naar uit dat ik geld heb om er naartoe te gaan
ik ga over een maandje ook naar finland, ik zal hem de groetjes doen?

ot: GOED
Oud 18-03-2009, 00:14
Verwijderd
Pfffffffff
Oud 18-03-2009, 06:36
stout!
stout! is offline
Citaat:
ik ga over een maandje ook naar finland, ik zal hem de groetjes doen?

ot: GOED
waar ga je heen in finland? Ik heb zelf 5 maanden in Jyväskylä gezeten.

OT: het gaat prima . Afgelopen weekend in Maastricht geweest en ik realiseerde me dat ik daar niet meer hoorde, terug naar Amsterdam was echt 'naar huis gaan'. T was heel leuk en gezellig maar alles blijft hetzelfde en ik ben zelf verdergegaan.
Nu nog een appartementje vinden waar we kunnen blijven. Iemand nog een briljante tip?
Oud 18-03-2009, 10:23
Verwijderd
Nog steeds niks gehoord van een bepaald vriendinnetje. Ik word dit een beetje zat, naaistreek. En nu laat ze helemaal niks meer van zich horen, dus ik ben benieuwd wat happens next. Bah, stom gedoe. Dat ze toch eens niet alleen aan zichzelf leert te denken. Ik ben alleen maar handig als het haar uitkomt en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Weet ook niet goed hoe ik het tov haar moet brengen. Iemand tips?

Verder gaat het tussen vriendje en mij goed Gistermiddag een dipje, maar het is weer goed en leuk en lief en jeuj. Maandag elf maanden, had ik nooit gedacht
En komende vrijdag ga ik met een vriendinnetje naar het strand en daar heb ik vét zin in!
Oud 18-03-2009, 10:30
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:

Relationeel gebied is stilletjes, mag best verandering in komen, maar zo niet, dan prima
Dat zegt iedereen altijd. 9 van de 10 keer tegen beter weten in. Al zou ik dat ook niet op het forum zeggen. Daarom vat ik het maar samen met: kut!
Oud 18-03-2009, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Daarom vat ik het maar samen met: kut!
Kort maar krachtig!
Oud 18-03-2009, 10:48
Verwijderd
Citaat:
waar ga je heen in finland? Ik heb zelf 5 maanden in Jyväskylä gezeten.
ah gaaf! ik ga naar pori. eerst paar weken stage en dan een summerschool volgen
Oud 18-03-2009, 10:59
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
ah gaaf! ik ga naar pori. eerst paar weken stage en dan een summerschool volgen
Die 2 plaatsen zien er niet echt dicht bevolkt uit. Een beetje leven in een plaats kan geen kwaad.

Het is wel gaaf! Ik wil ook weer.
Oud 18-03-2009, 11:05
justhanna
justhanna is offline
Pff, ik word enorm heen en weer geslingerd tussen allerlei gevoelens en kom er niet uit.
Oud 18-03-2009, 11:06
Verwijderd
@justhanna: *Knuffel* Kom op meisje, geef jezelf ook de tijd om er uit te komen. Er wordt niet van je verwacht dat je alles in een week opgelost hebt. Verwacht dat dan ook niet van jezelf, geef jezelf de tijd om verdriet te hebben, te huilen, wat er voor jou dan ook nodig is om hier uit te komen. Sterkte
Oud 18-03-2009, 15:44
wup
wup is offline
Citaat:
Nog steeds niks gehoord van een bepaald vriendinnetje. Ik word dit een beetje zat, naaistreek. En nu laat ze helemaal niks meer van zich horen, dus ik ben benieuwd wat happens next. Bah, stom gedoe. Dat ze toch eens niet alleen aan zichzelf leert te denken. Ik ben alleen maar handig als het haar uitkomt en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Weet ook niet goed hoe ik het tov haar moet brengen. Iemand tips?

Verder gaat het tussen vriendje en mij goed Gistermiddag een dipje, maar het is weer goed en leuk en lief en jeuj. Maandag elf maanden, had ik nooit gedacht
En komende vrijdag ga ik met een vriendinnetje naar het strand en daar heb ik vét zin in!

Ik weet natuurlijk niet hoe je verder met dat vriendinnetje bent, maar tegen mijn echt goede vriendinnen heb ik eerlijk gezegd wat ik van hun gedrag vond. Is 2x voorgekomen dat ik het echt niet meer trok en er iets van zei. In beide gevallen werd er positief gereageerd, omdat de ander domweg niet door had ghoe het op mij overkwam. Maar goed.. als het maar een random vriendin is, zou ik neit weten of ik het zou durven..
Goed trouwens dat jij en je vriendje weer goed gaan en dat je je neit uit het veld hebt laten slaan

OT: Bah... mis hem. En hij reageert altijd op smsjes, maar als ik eens wat doms stuur wat alleen maar lief is niet. Grr.. daar word ik onzeker van.
Verder gaat het goed. Had niet verwacht dat hij het 3 dagen samen zou uithouden, maar dat ging dus goed. Hij werd alleen wat benauwd toen ik voor hem had gekookt toen hij thuiskwam ( had ie zelf om gevaagd min of meer) en daarna ging afwassen en zo dus zijn hele huis eventjes overnam...
Gister met oud collega gegeten en dat was gezellig. Ze raadde in 1x dat ik wat met hem had, want dat had ik nog niet verteld, en ze vond het leuk. Leuk om dat soort dingen te horen
Oud 18-03-2009, 17:27
Verwijderd
Hm dat was wel een leuke date! Niet geheel gelukt om het platonisch te houden alleen
Oud 18-03-2009, 17:38
stout!
stout! is offline
Wat een verrassing
Oud 18-03-2009, 17:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hij is lief, lief, lief... <3
Oud 18-03-2009, 17:50
Moonspell
Moonspell is offline
Oke dat was weird.
Oud 18-03-2009, 20:20
Miek
Miek is offline
Echt leuk van die mensen die niet terugpraten als je ook maar iets boos zegt
Oud 18-03-2009, 21:10
Neko*
Neko* is offline
We zien elkaar weinig, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Oud 19-03-2009, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Hm dat was wel een leuke date! Niet geheel gelukt om het platonisch te houden alleen

En oh, fak. Gister waren we de hele avond weer eens iets te leuk. Ik begin me echt af te vragen of ik er nou zo te veel achter zoek, in m'n eentje. Doe mij even een lesje gedachtenlezen!
Oud 19-03-2009, 01:45
Methuselah
Methuselah is offline
Ik slaap te weinig.
Oud 19-03-2009, 02:33
Verwijderd
Citaat:
Wat een verrassing
Mja het ging wel vrij geniaal, hij wilde me zoenen en ik schoot in de lach want ik had dat niet verwacht en toen had hij zoiets van oh hahah nou laat maar doei dus het was heel raar maar toen kwam er nog een onverwacht vervolg op de date en toen was er toch een beetje gezoend bij het afscheid... ik ben er gewoon echt heel slecht in om dan te zeggen 'ja nee doe maar niet', op de een of andere manier zoen ik dan maar liever wel dan dat het zo ongemakkelijk is Volgens mij moet ik dat ook echt nooit gaan uittesten in een slaapkamer want dan doe ik vast ook veel gemakkelijker mee dan ik eigenlijk prettig vind - bij zoenen maakt me dat niet uit maar meer wil ik dan ook echt niet.

Nouja. Maar ik ben nog steeds vréselijk platonisch met die ene vriend van me van wie ik toch wel denk als hij z'n shirt uittrekt dat ik daar best over wil likken, dus ik kán het wel. Alleen in dit soort situaties niet ofzo, iig met mensen met wie je al gezoend hébt, want dan is het helemaal raar als je het nu opeens niet wil.

Nou ja. Tot half 4 staan praten met die vriend in en buiten de kroeg, vreselijk gezellig Nu wel zin in morgen, studievriendinnetjes, hopen dat alles goed gaat, en dan vrijdag... D-day hiii! *naar Qimm zwaait* Ja relaties zijn leuk hihi
Oud 19-03-2009, 07:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Daarom ben ik ook nooit bevriend met vrouwen die ik aantrekkelijk vind.

En ik lig de laatste weken goed in de markt en dat is leuk na een periode waarin vrijwel niks gebeurde
Oud 19-03-2009, 08:06
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Pfff. Ik snap het niet meer. Ik heb het gevoel alsof ik het niet meer goed kan doen. Steeds geeft ie me het gevoel dat ik te kort schiet. Ik doe m'n best maar toch blijven steeds diezelfde irritaties terug komen. Waarschijnlijk verwacht hij iets anders van onze relatie dan ik. Beetje vervelend alleen om daar achter te komen als je al samen woont. Denk dat ik maar gewoon even een nachtje bij m'n ouders ga logeren. Eventjes rust, even m'n hoofd leeg maken.
Oud 19-03-2009, 09:30
Lorelei
Lorelei is offline
Oh godver We weten het allebei niet meer...
Oud 19-03-2009, 09:45
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
dat gebeurt al omdat er ergens op internet (geen idee waar) foto's staan van ons samen in de supermarkt waar ik een grijze joggingbroek aan heb en er vet verrot uit zie haha.
ga jij serieus in je joggingbroek naar de supermarkt?

maarre dat kun je aanvechten o.g.v. portretrecht of privacyschending, mocht je dat willen je hebt nl geen toestemming gegeven voor het plaatsen daarvan, maar daar moet je ook maar net zin in hebben
Oud 19-03-2009, 09:50
Verwijderd
Ik ben wel eens in mijn pyjama naar de supermarkt geweest hoor, jas eraan, je ziet er niets van

<3 voor mijn vriendinnetje, echt geweldig
Oud 19-03-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:
ga jij serieus in je joggingbroek naar de supermarkt?

maarre dat kun je aanvechten o.g.v. portretrecht of privacyschending, mocht je dat willen je hebt nl geen toestemming gegeven voor het plaatsen daarvan, maar daar moet je ook maar net zin in hebben
die rechtszaak heb ik echt geen zin in, zo erg is het nou ook weer niet haha. en ik ga inderdaad in m'n joggingbroek naar de supermarkt. is dat raar? heel veel mensen doen het hier, zelfs in hun pyjama.
Oud 19-03-2009, 13:02
I C U
I C U is offline
Citaat:

Gefeli met de 11 maanden 12 maanden hier, we lopen een maand voor ;-)

Btw: iIk ga gerust in m'n joggingbroek naar de supermarkt... No prob!

En verder gaat het goed, gisteren alleen met m'n schoonouders gegeten, was ook gezellig Toch fijn dat ik daar inmiddels zo thuis ben... Pole fitness was ook weer hip! En het vriendje heb ik kort maar krachtig gezien, samen slapen blijft fijn.

Nu nog 100% gezond en dan is 't helemaal goud!
Oud 19-03-2009, 13:49
wup
wup is offline
Citaat:
van wie ik toch wel denk als hij z'n shirt uittrekt dat ik daar best over wil likken,

Hier alles rustig. Vanavond hardlopen met mijn zus, (en dat doen we ook in joggingbroek) en daarna samen eten. Als ik tijd heb hoop ik nog even een kop thee bij hem te kunnen halen, want dat zit toch op de route. Maar hij zal wel moeten repeteren ofzo...
Oud 19-03-2009, 13:54
luchtballon
luchtballon is offline
Op zich gut. maar kweenie.. iets om het leuk en spannend te houden? En een keer iets spontaan liefs van zijn kant?

Weekend was wel leuk Hoop dat ik de mensen uit dezelfde stad ook nog eens zie, maar ik weet niet zo goed hoe lang ik moet wachten om contact te zoeken, of dat zij dat gaan doen, en zou het dan wel leuk zijn en en eng *slecht in nieuwe vrienden maken?*. Vriend+vriend van hem zeiden ook dat een van die jongens mij wel leuk zou vinden. Nou heb ik zeker wel het vake oogcontact gemerkt, maar of daar nou iets achter te zoeken valt? Moet ik dan nog wel met hem afspreken, of is dat niet slim? Mooie jongen wel. Maar in dat geval zou hij toch zelf ook wel cotnact gaan zoeken? of juist niet omdat ik al een vriend heb?

levensvragen
Oud 19-03-2009, 15:30
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
die rechtszaak heb ik echt geen zin in, zo erg is het nou ook weer niet haha. en ik ga inderdaad in m'n joggingbroek naar de supermarkt. is dat raar? heel veel mensen doen het hier, zelfs in hun pyjama.
ik doe dat niet zo gauw, ik kom altijd op de verkeerde momenten bekenden tegen
ik zie er (bijna) altijd netjes uit als ik de voordeur achter me dichttrek, is dat raar?
Oud 19-03-2009, 15:57
Verwijderd
Nee, ik vind dat volstrekt normaal en kan me ergeren aan mensen die er onverzorgd bij lopen.
Oud 19-03-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
ik doe dat niet zo gauw, ik kom altijd op de verkeerde momenten bekenden tegen
ik zie er (bijna) altijd netjes uit als ik de voordeur achter me dichttrek, is dat raar?
Nee! Ik zorg er ook voor dat ik bijna altijd netjes de deur uit ga. Maar ondanks dat ik idd ook vaak bekenden tegen kom, ga ik rustig in m'n joggingbroek naar de supermarkt. Als je er verder wel (redelijk) verzorgd uitziet maakt dat toch niet veel uit

OT: Ik heb zin om hem te zien, maar geen zin om moeite te doen om dat voor elkaar te krijgen. Misschien morgen toch maar eens smsen.
Oud 19-03-2009, 18:21
Miek
Miek is offline
Oud 19-03-2009, 19:46
wup
wup is offline
Ik wil een normaal vriendje
Oud 19-03-2009, 20:30
Verwijderd
Als je in joggingbroek loopt, wil dat toch niet zeggen dat je er onverzrogd bij loopt?
*knuff @wup!*

ot: Ik heb vandaag vriendinnetje gebeld. Ze snapte mijn argumenten wel, maar legde me uit waarom en hoe en wat enzo. En ik snap wat je bedoelt, maar ik moet er wel op letten dat ik me niet nogmaals door haar laat gebruiken. Dat gevoel heeft ze me een keer eerder gegeven, dat verek ik. Heb ik dr ook gezegd. Ze pikt t goed op. Hoop alleen dat ze een beetje voorzichtig doet met zichzelf en de mensen om zich heen.
Ik hoop dat Vriendje dit weekend deze kant op komt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten