Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog steeds niks gehoord van een bepaald vriendinnetje. Ik word dit een beetje zat, naaistreek. En nu laat ze helemaal niks meer van zich horen, dus ik ben benieuwd wat happens next. Bah, stom gedoe. Dat ze toch eens niet alleen aan zichzelf leert te denken. Ik ben alleen maar handig als het haar uitkomt en daar kan ik niet zo goed mee omgaan. Weet ook niet goed hoe ik het tov haar moet brengen. Iemand tips?
![]() Verder gaat het tussen vriendje en mij goed ![]() ![]() ![]() En komende vrijdag ga ik met een vriendinnetje naar het strand en daar heb ik vét zin in! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@justhanna: *Knuffel* Kom op meisje, geef jezelf ook de tijd om er uit te komen. Er wordt niet van je verwacht dat je alles in een week opgelost hebt. Verwacht dat dan ook niet van jezelf, geef jezelf de tijd om verdriet te hebben, te huilen, wat er voor jou dan ook nodig is om hier uit te komen. Sterkte
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet hoe je verder met dat vriendinnetje bent, maar tegen mijn echt goede vriendinnen heb ik eerlijk gezegd wat ik van hun gedrag vond. Is 2x voorgekomen dat ik het echt niet meer trok en er iets van zei. In beide gevallen werd er positief gereageerd, omdat de ander domweg niet door had ghoe het op mij overkwam. Maar goed.. als het maar een random vriendin is, zou ik neit weten of ik het zou durven.. Goed trouwens dat jij en je vriendje weer goed gaan en dat je je neit uit het veld hebt laten slaan ![]() OT: Bah... mis hem. En hij reageert altijd op smsjes, maar als ik eens wat doms stuur wat alleen maar lief is niet. Grr.. daar word ik onzeker van. Verder gaat het goed. Had niet verwacht dat hij het 3 dagen samen zou uithouden, maar dat ging dus goed. Hij werd alleen wat benauwd toen ik voor hem had gekookt toen hij thuiskwam ( had ie zelf om gevaagd min of meer) en daarna ging afwassen en zo dus zijn hele huis eventjes overnam... Gister met oud collega gegeten en dat was gezellig. Ze raadde in 1x dat ik wat met hem had, want dat had ik nog niet verteld, en ze vond het leuk. Leuk om dat soort dingen te horen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En oh, fak. Gister waren we de hele avond weer eens iets te leuk. Ik begin me echt af te vragen of ik er nou zo te veel achter zoek, in m'n eentje. Doe mij even een lesje gedachtenlezen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nouja. Maar ik ben nog steeds vréselijk platonisch met die ene vriend van me van wie ik toch wel denk als hij z'n shirt uittrekt dat ik daar best over wil likken, dus ik kán het wel. Alleen in dit soort situaties niet ofzo, iig met mensen met wie je al gezoend hébt, want dan is het helemaal raar als je het nu opeens niet wil. Nou ja. Tot half 4 staan praten met die vriend in en buiten de kroeg, vreselijk gezellig ![]() ![]() |
![]() |
|
Daarom ben ik ook nooit bevriend met vrouwen die ik aantrekkelijk vind.
En ik lig de laatste weken goed in de markt en dat is leuk na een periode waarin vrijwel niks gebeurde ![]()
|
Pfff. Ik snap het niet meer. Ik heb het gevoel alsof ik het niet meer goed kan doen. Steeds geeft ie me het gevoel dat ik te kort schiet. Ik doe m'n best maar toch blijven steeds diezelfde irritaties terug komen. Waarschijnlijk verwacht hij iets anders van onze relatie dan ik. Beetje vervelend alleen om daar achter te komen als je al samen woont. Denk dat ik maar gewoon even een nachtje bij m'n ouders ga logeren. Eventjes rust, even m'n hoofd leeg maken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre dat kun je aanvechten o.g.v. portretrecht of privacyschending, mocht je dat willen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw: iIk ga gerust in m'n joggingbroek naar de supermarkt... No prob! En verder gaat het goed, gisteren alleen met m'n schoonouders gegeten, was ook gezellig ![]() Nu nog 100% gezond en dan is 't helemaal goud!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hier alles rustig. Vanavond hardlopen met mijn zus, (en dat doen we ook in joggingbroek ![]() |
![]() |
|
Op zich gut. maar kweenie.. iets om het leuk en spannend te houden? En een keer iets spontaan liefs van zijn kant?
Weekend was wel leuk ![]() levensvragen ![]()
||
Citaat:
![]() ik zie er (bijna) altijd netjes uit als ik de voordeur achter me dichttrek, is dat raar? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik heb zin om hem te zien, maar geen zin om moeite te doen om dat voor elkaar te krijgen. Misschien morgen toch maar eens smsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je in joggingbroek loopt, wil dat toch niet zeggen dat je er onverzrogd bij loopt?
![]() *knuff @wup!* ot: Ik heb vandaag vriendinnetje gebeld. Ze snapte mijn argumenten wel, maar legde me uit waarom en hoe en wat enzo. En ik snap wat je bedoelt, maar ik moet er wel op letten dat ik me niet nogmaals door haar laat gebruiken. Dat gevoel heeft ze me een keer eerder gegeven, dat verek ik. Heb ik dr ook gezegd. Ze pikt t goed op. Hoop alleen dat ze een beetje voorzichtig doet met zichzelf en de mensen om zich heen. Ik hoop dat Vriendje dit weekend deze kant op komt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|