Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazet is soms zo stom. ik heb hem vandaag nauwelijks gesproken omdat hij met dat stomme kutspel in de weer is, en daar zeg ik dan wat van en dan brauwt hij me na op een stomme toon en als ik dan op zijn schoot ga zitten zegt hij na 3 seconde al dat zijn benen paars worden.
wat een whiner ![]() |
![]() |
|
als je googlet op mager of mager meisje kom je niet die foto tegen. Goodness, pro ana word gefiltert door mijn filter.
anyway, ze had me gepmt enzo en het is wel echt hoor. Hoogstens haar leeftijd is niet echt. Want ze schrijft goed en 'moeilijke' woorden enzo.
|
maar jij bent vijftien, das toch al twee jaar ouder.
anyway, wist je dat die pro ana shit best wel verleidelijk is. Ik heb een keer een middag op zo'n site doorgebracht om te checken hoe die meisjes in vredesnaam dachten, maar na afloop vond ik zo mager ook bijna mooi. En ze zijn ook pro ana tegen de rest van de wereld enzo, dus ze zijn samen één en noemen zichzelf 'sterk' enzo. Als je zo'n site leest raakt het ergens een gevoelig punt ofzoiets, ik weet het ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |