Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanochtend stond ik op de bus te wachten, en toen kwam er zo'n stoere puber met een matje en een oorbel. Allemaal heel cool natuurlijk dat hij naast mij durfde te staan (ik had namelijk een capuchon op!
![]() Hij was zo stoer dat hij begon met mij nadoen (Hij zette zijn tas net als ik op de grond omdat we nog 15 minuten moesten wachten) en toen gebeurde het. De hele wereld stond een minuut stil om naar hem te kijken, want hij spoog. en hij dacht dat hij op de grond spoog. Maar hij was vergeten dat hij zijn tas daar een minuut geleden neer had gezet.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had een tijdje terug in mijn haast om op tijd op school aan te komen de verkeerde trein gepakt. In plaats van naar het zuiden te reizen ging ik naar het noorden. Toen ik in Apeldoorn uitstapte kwam ik een paar jongens tegen. Jongen: Hey, waar kom jij vandaan? Je praat raar. Ik: Eindhoven Jongen: Ken ik niet Ik: Ken je Philps? Jongen: Nee, waar moet ik dat van kennen dan? Ik: Ken je PSV? Alle jongens in koor: Ja! Wij zijn nummer 1 fans van PSV! |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij mij vandaag bij muziekles hadden we het over het maken van muziekpapier met akkoorden etc en herhalingstekens.
Toen stond ergens Dr. Fill, huhu. Dus de leraar meteen; nee geen Dr. Phil maar drum fill. O my god. Gelukkig maakte de leraar de opmerking en niet een medestudent of iets. Dat zou echt rampzalig slecht zijn geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dit is het soort persoon waar de Darwin-awards voor zijn uitgevonden.
|
Verwijderd
|
Laatst in de stiltecoupé zei een man wat van twee plamuurwijven die zaten te praten. Ik weet niet wat hij precies zei, maar hun reacties waren: "Ach, stel je toch niet zo aan!" en "Ja blah blah, ga nou maar lekker op je plek zitten!"
Enigszins beledigd en verslagen ging hij weer zitten in zijn stoel en de vrouwen gingen gewoon door met praten tot er eentje uitmoest. Ik zat achter de twee vrouwen maar had totaal geen last van ze ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, gisteren was er een prachtig tafereel. Twee jongens van een jaar of achttien waren al scheldend aan het vechten, waarbij ze elkaar op de autoweg probeerden te duwen. Nog geen tien meter verderop stond een agent rustig met twee knappe toeristmeisjes te flirten. Ik wou dat er een camera op mijn telefoon zat, dan kon ik zulk soort mooie momenten vastleggen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zat te wachten op mijn trein, zie ik een kerel achter een andere trein aanrennen die net vertrekt.
'KuuuuUUUUUUUUUUUUT!' Langzaam harder, weetjewel. Ik moest er wel even om gniffelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zat laatst in de trein, zat er een vrouw haar hele familie en haar vrienden- en kennissenkring af te bellen want haar man zou 50 worden op 20 december (vandaag dus) en daar wilde ze op 19 december een feestje voor geven. Hij mocht het alleen zelf nog niet weten want hij wilde zelf absoluut geen feestje. En in de trein kon ze mooi bellen want dan was manlief er niet bij
![]() Op een gegeven moment begon ze ook nog dr e-mail adres te spellen voor iemand... Zit nu te twijfelen of ik haar moet mailen of het huwelijk nog stand heeft gehouden of niet ![]() |
![]() |
|
In de metro vanmiddag heb ik twintig minuten geluisterd naar een man die steeds hetzelfde herhaalde in zijn mobiel:
"Rapapa piwiwiwiwi danada." Na de achtste keer ben ik op gaan letten of het echt steeds hetzelfde was en even mee gaan schrijven zodat ik het foutloos op internet kon zetten.
|
Verwijderd
|
Mag ik ook mezelf quoten?
Ik had het laatst in een trein met een collega over de veel te dure zorgpremie, en toen zei ik: "Je betaalt echt voor niks. Stel, je wordt statistisch één keer in de tien jaar aangereden door een auto..." en toen schoot de nukkige 50-jarige vrouw tegenover ons opeens in de lach ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Had een heel gesprek met 2 mensen voor me over Totally Spies, die man wist niet wat het was dus wij uitleggen dat die ringtone zo bekend was en toen vroeg hij wie de hoofdpersonen waren, dus wij die meiden opnoemen (Sam, Clover, Alex, inclusief haarkleur enzo) en die man echt zo: Ja maar ik bedoel, hoe heten de acteurs?
![]() Toen hij snapte dat we het over een tekenfilm hadden waren we al bijna in Leeuwarden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit in m'n leven naar Jetix gekeken. Das van na mijn tijd.
![]() En ik vind het eigenlijk wel triest gesteld met de jeugd als iedereen de namen en haarkleuren van Totally Spies kan opnoemen. ![]()
|
Totally Spies is Thabomb ik wou ook altijd Clover zijn
![]() Maarja heb ook wel een OV-verhaaltje Zit ik rustig in een volle trein, zit er op een vierzit 3 afrovrouwen met een baby (ook afro) De 3 maakten dikke herrie met telefoon etc, de baby bleef maar janken en kregen ze niet stil. Vroeg een man aan ze of ze wat stiller konden wezen.. Een van de vrouwen begint te spacen!! De anderen doen mee.... 'ja zegt ze heb ik een telefoon? .... nee, dus houd je **@#$#%@# bek dicht, zij was het wijzend naar een andere afro' Komt dr een andere vrouw bij die wil helpen om de ruzie te sussen, gaan de vrouwen haar uit schelden voor wat je allemaal wel niet kan bedenken, het hele treinstel kon meegenieten en sprak van schandalig gedrag..... Geen conducteur in de trein alleen een machinist. .....de trein komt aan op de einbestemming en de 'bitches' stappen uit en worden nagekeken door een 40 tal paar ogen Dit heb ik zelf nog niet megemaakt tis eigenlijk altijd rustig in mn trein, maar dit was echt absurd... De 'bitches' houden het voor gezien, nooit meer iets van hun vernomen.... (tis niet discriminerend bedoeld) (..) Laatst gewijzigd op 26-12-2009 om 14:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
zeg jongens straks komt er weer iemand met een sterretje in z'n naam die dit topic dichtdoet omdat er teveel offtopic geluld wordt.
Maar verder : totalie spaais is vreselijk, m'n zusje keek dat altijd. Vanmorgen zat ik bij een aardige conducteur in de trein, het is niet een gesprek wat mij opviel dus maar wel iets over reizen. Hij vertelde dat van schoonmaker tot directeur iedereen een vaste vergoeding kreeg als je werkt op feestdagen. Voor hem kwam dat neer op 140% ongeveer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 |