Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2009, 22:02
Martiño
Martiño is offline
Ik heb blijkbaar een bril nodig.
Oud 29-11-2009, 22:03
Giles
Giles is offline
Dank je Noodel, maar het was meer uit eigen frustratie dan om de wereld te redden hoor
Oud 29-11-2009, 22:03
Sherlock
Sherlock is offline
eigenlijk schaam ik me bij zulke momenten dat ik 16 ben
Oud 29-11-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Vanmorgen was de trein vol met kindjes die naar een Sinterklaasfeest in Utrecht gingen. Een stel opgeschoten pubers zat te "fluisteren" dat Sint niet bestond. IDaarvoor hadden ze het heel de tijd over Ajax. Ik keek geloof ik zo boos dat ze hun mond hielden.

"Maar geloof jij nog dan?" vroeg stoere puber1
"Ik ben er niet mee opgevoed, dus niet echt."
"Het is toch lullig dat ze voor de gek worden gehouden?" vroeg stoere puber2
"Nee" zei ik heel wijs. "Het is schattig dat ze zonder vragen ergens in geloven."
Stoere puber3 lachte maar las wel door in zijn NGamer blaadje.
Toen was het stil tot voorbij Utrecht Vleuten. Daarna begonnen ze weer over Ajax. Hopelijk heeft geen kleutertje er een trauma aan overgehouden.
Dat zijn die miljarden mensen die de dood ingejaagd zijn doordat mensen geloofden zonder te vragen het vast niet met je eens!
Oud 30-11-2009, 08:48
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Vanochtend stond ik op de bus te wachten, en toen kwam er zo'n stoere puber met een matje en een oorbel. Allemaal heel cool natuurlijk dat hij naast mij durfde te staan (ik had namelijk een capuchon op! ) maar hij vond het blijkbaar niet genoeg.
Hij was zo stoer dat hij begon met mij nadoen (Hij zette zijn tas net als ik op de grond omdat we nog 15 minuten moesten wachten) en toen gebeurde het.
De hele wereld stond een minuut stil om naar hem te kijken, want hij spoog. en hij dacht dat hij op de grond spoog.
Maar hij was vergeten dat hij zijn tas daar een minuut geleden neer had gezet.
Oud 30-11-2009, 09:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vanmorgen was de trein vol met kindjes die naar een Sinterklaasfeest in Utrecht gingen. Een stel opgeschoten pubers zat te "fluisteren" dat Sint niet bestond. IDaarvoor hadden ze het heel de tijd over Ajax. Ik keek geloof ik zo boos dat ze hun mond hielden.

"Maar geloof jij nog dan?" vroeg stoere puber1
"Ik ben er niet mee opgevoed, dus niet echt."
"Het is toch lullig dat ze voor de gek worden gehouden?" vroeg stoere puber2
"Nee" zei ik heel wijs. "Het is schattig dat ze zonder vragen ergens in geloven."
Stoere puber3 lachte maar las wel door in zijn NGamer blaadje.
Toen was het stil tot voorbij Utrecht Vleuten. Daarna begonnen ze weer over Ajax. Hopelijk heeft geen kleutertje er een trauma aan overgehouden.
Vast niet. Als je kinderen vraagt of ze in Sinterklaas geloven zeggen ze meestal gewoon 'ja' en denken ze er verder niet bij na. Ik wist in ieder geval toen ik nog geloofde dat er ook heel veel mensen waren die er niet meer in geloofden.
Oud 30-11-2009, 10:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vast niet. Als je kinderen vraagt of ze in Sinterklaas geloven zeggen ze meestal gewoon 'ja' en denken ze er verder niet bij na. Ik wist in ieder geval toen ik nog geloofde dat er ook heel veel mensen waren die er niet meer in geloofden.
Mijn moeder heeft vanaf het begin af aan gezegd dat sinterklaas niet bestond. Maar ik geloofde haar niet want hij kwam elk jaar op school langs Totdat ik in spanje woonde en niemand hem daar kende en daarna ik er ook nog eens achter kwam dat sinterklaas helemaal geen spaans sprak. Toen geloofde ik het pas niet meer.

Ik had een tijdje terug in mijn haast om op tijd op school aan te komen de verkeerde trein gepakt. In plaats van naar het zuiden te reizen ging ik naar het noorden. Toen ik in Apeldoorn uitstapte kwam ik een paar jongens tegen.

Jongen: Hey, waar kom jij vandaan? Je praat raar.
Ik: Eindhoven
Jongen: Ken ik niet
Ik: Ken je Philps?
Jongen: Nee, waar moet ik dat van kennen dan?
Ik: Ken je PSV?
Alle jongens in koor: Ja! Wij zijn nummer 1 fans van PSV!
Oud 30-11-2009, 15:09
Verwijderd
Dat zou ik eerder in het tacepalmtopic zetten
Oud 30-11-2009, 17:16
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
gesprek met mn zus, nu pas:

ik toon een foto

> een christen met kroezelhaar kan toch niet?
< euhm?
> wahahaha! nee geen christen ik bedoel een Belg!
< het is een Amerikaan!
> ja ma nee! alé oe noemt ge da! .... een WITTE!!
< een blanke bedoel je?
> wahahahahaha! jaa hahahaha
< o_O
Oud 30-11-2009, 18:49
Verwijderd
bij mij vandaag bij muziekles hadden we het over het maken van muziekpapier met akkoorden etc en herhalingstekens.
Toen stond ergens Dr. Fill, huhu. Dus de leraar meteen; nee geen Dr. Phil maar drum fill. O my god. Gelukkig maakte de leraar de opmerking en niet een medestudent of iets. Dat zou echt rampzalig slecht zijn geweest
Oud 30-11-2009, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vanochtend stond ik op de bus te wachten, en toen kwam er zo'n stoere puber met een matje en een oorbel. Allemaal heel cool natuurlijk dat hij naast mij durfde te staan (ik had namelijk een capuchon op! ) maar hij vond het blijkbaar niet genoeg.
Hij was zo stoer dat hij begon met mij nadoen (Hij zette zijn tas net als ik op de grond omdat we nog 15 minuten moesten wachten) en toen gebeurde het.
De hele wereld stond een minuut stil om naar hem te kijken, want hij spoog. en hij dacht dat hij op de grond spoog.
Maar hij was vergeten dat hij zijn tas daar een minuut geleden neer had gezet.

Dit is het soort persoon waar de Darwin-awards voor zijn uitgevonden.
Oud 01-12-2009, 10:47
pietpaulesma
pietpaulesma is offline
halooooooooooooooooooooooo mense ik snap die hyele taan nie praat ff bij
Oud 01-12-2009, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Que?
Oud 15-12-2009, 20:31
Lorelei
Lorelei is offline
Net in V&D:

Meisje: Eej, ik zoeweeer jou..
*jongen let niet op*
Meisje: Hey!
*jongen kijkt op*
Meisje: Ik zoeweer jou he.. jai gaat dat voor mai kopen!

(sorry als er fouten zitten in het accent, ik ben er niet zo goed in )
Oud 15-12-2009, 20:39
Verwijderd
En wat zei die jongen toen?
Oud 15-12-2009, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Een telefoongesprek vandaag bij de bus: "Heeeeeeej yonge, ik vraag jou, ga jij vanavond nog naar die mooiboifeestje?"

Wtf mooiboifeestje?
Oud 15-12-2009, 20:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En wat zei die jongen toen?
Die keek haar alleen maar aan met zo'n blik die echt zei: Wtf denk jij nou, tuthola?!

Oud 15-12-2009, 20:50
Verwijderd
Oud 15-12-2009, 21:05
Verwijderd
Laatst in de stiltecoupé zei een man wat van twee plamuurwijven die zaten te praten. Ik weet niet wat hij precies zei, maar hun reacties waren: "Ach, stel je toch niet zo aan!" en "Ja blah blah, ga nou maar lekker op je plek zitten!"
Enigszins beledigd en verslagen ging hij weer zitten in zijn stoel en de vrouwen gingen gewoon door met praten tot er eentje uitmoest.

Ik zat achter de twee vrouwen maar had totaal geen last van ze
Oud 18-12-2009, 22:23
Verwijderd
Oh, gisteren was er een prachtig tafereel. Twee jongens van een jaar of achttien waren al scheldend aan het vechten, waarbij ze elkaar op de autoweg probeerden te duwen. Nog geen tien meter verderop stond een agent rustig met twee knappe toeristmeisjes te flirten. Ik wou dat er een camera op mijn telefoon zat, dan kon ik zulk soort mooie momenten vastleggen.
Oud 18-12-2009, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Laatst in de stiltecoupé zei een man wat van twee plamuurwijven die zaten te praten. Ik weet niet wat hij precies zei, maar hun reacties waren: "Ach, stel je toch niet zo aan!" en "Ja blah blah, ga nou maar lekker op je plek zitten!"
Enigszins beledigd en verslagen ging hij weer zitten in zijn stoel en de vrouwen gingen gewoon door met praten tot er eentje uitmoest.

Ik zat achter de twee vrouwen maar had totaal geen last van ze
Kutwijven, gadverdamme.
Oud 19-12-2009, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Kutwijven, gadverdamme.
Ja, maar die man stelde zich wel aan.
Oud 19-12-2009, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Oh, gisteren was er een prachtig tafereel. Twee jongens van een jaar of achttien waren al scheldend aan het vechten, waarbij ze elkaar op de autoweg probeerden te duwen. Nog geen tien meter verderop stond een agent rustig met twee knappe toeristmeisjes te flirten. Ik wou dat er een camera op mijn telefoon zat, dan kon ik zulk soort mooie momenten vastleggen.
Zou een mooie police fail pic geweest zijn
Oud 19-12-2009, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die man stelde zich wel aan.
Nou, het is gewoon het stiltecoupé, ik vind dat die man gelijk heeft. Als ik hem was zou ik na hun opmerkingen zwijgend tegenover ze gaan zitten, en dan heel opzichtig hun gesprekken gaan afluisteren. En er aantekeningen over maken. En me misschien af en toe mengen in het gesprek met misplaatste opmerkingen en vragen. Informeren naar de diameter van hun tepels, bijvoorbeeld. "In centimeters. Ik heb het nodig zodat ik het in m'n aantekeningen kan voegen. Trouwens, is één van jullie nu ongesteld?"
Oud 19-12-2009, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is gewoon het stiltecoupé, ik vind dat die man gelijk heeft. Als ik hem was zou ik na hun opmerkingen zwijgend tegenover ze gaan zitten, en dan heel opzichtig hun gesprekken gaan afluisteren. En er aantekeningen over maken. En me misschien af en toe mengen in het gesprek met misplaatste opmerkingen en vragen. Informeren naar de diameter van hun tepels, bijvoorbeeld. "In centimeters. Ik heb het nodig zodat ik het in m'n aantekeningen kan voegen. Trouwens, is één van jullie nu ongesteld?"
Maar het geraas van de trein was nog luider dan hun stemmen, vond ik. Dus het geklaag was een beetje overbodig. Als iemand nou keihard loopt te bellen, oke, maar ja.
Oud 19-12-2009, 11:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hihi, ik begin dan meestal een gespek te voeren over hoe belachelijk hun gesprek is. Dan gaan ze meestal wel naar een andere coupé of ze blijven stil na een tijdje
Oud 19-12-2009, 12:46
Verwijderd
"Het lijkt me zo saai om een schoenveter te zijn!"

Vrouw rent twintig minuten voor de trein vertrekt de coupé in en schreeuwt uitzinnig van vreugde: "JAAA! GEHAALD! GEHAALD! GEHAALD!"
Oud 19-12-2009, 13:02
Arachnia
Arachnia is offline
Ik zat te wachten op mijn trein, zie ik een kerel achter een andere trein aanrennen die net vertrekt.

'KuuuuUUUUUUUUUUUUT!'

Langzaam harder, weetjewel.
Ik moest er wel even om gniffelen.
Oud 19-12-2009, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-12-2009, 16:30
Rivka
Rivka is offline
Hihi Para
Oud 20-12-2009, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft vanaf het begin af aan gezegd dat sinterklaas niet bestond. Maar ik geloofde haar niet want hij kwam elk jaar op school langs Totdat ik in spanje woonde en niemand hem daar kende en daarna ik er ook nog eens achter kwam dat sinterklaas helemaal geen spaans sprak. Toen geloofde ik het pas niet meer.

Ik had een tijdje terug in mijn haast om op tijd op school aan te komen de verkeerde trein gepakt. In plaats van naar het zuiden te reizen ging ik naar het noorden. Toen ik in Apeldoorn uitstapte kwam ik een paar jongens tegen.

Jongen: Hey, waar kom jij vandaan? Je praat raar.
Ik: Eindhoven
Jongen: Ken ik niet
Ik: Ken je Philps?
Jongen: Nee, waar moet ik dat van kennen dan?
Ik: Ken je PSV?
Alle jongens in koor: Ja! Wij zijn nummer 1 fans van PSV!
x 198738967
Oud 20-12-2009, 14:09
Verwijderd
Citaat:
"Het lijkt me zo saai om een schoenveter te zijn!"

Vrouw rent twintig minuten voor de trein vertrekt de coupé in en schreeuwt uitzinnig van vreugde: "JAAA! GEHAALD! GEHAALD! GEHAALD!"
Dat laatste had ik ook pas geleden. Helemaal rood en buiten adem, trein zou pas 15 minuten later vertrekken, ze geen nog helemaal uitzinnig met iemand bellen dat ze de trein nét gehaald had. Toen reed de trein weg en zag ik haar al een beetje raar uit het raam kijken... zat ze volledig verkeerd Ze moest spoor 3 hebben en was uitzinnig op spoor 1 ingestapt
Oud 20-12-2009, 14:46
Nonaj
Nonaj is offline
Ik zat laatst in de trein, zat er een vrouw haar hele familie en haar vrienden- en kennissenkring af te bellen want haar man zou 50 worden op 20 december (vandaag dus) en daar wilde ze op 19 december een feestje voor geven. Hij mocht het alleen zelf nog niet weten want hij wilde zelf absoluut geen feestje. En in de trein kon ze mooi bellen want dan was manlief er niet bij

Op een gegeven moment begon ze ook nog dr e-mail adres te spellen voor iemand...

Zit nu te twijfelen of ik haar moet mailen of het huwelijk nog stand heeft gehouden of niet
Oud 21-12-2009, 21:42
Giles
Giles is offline
In de metro vanmiddag heb ik twintig minuten geluisterd naar een man die steeds hetzelfde herhaalde in zijn mobiel:

"Rapapa piwiwiwiwi danada."

Na de achtste keer ben ik op gaan letten of het echt steeds hetzelfde was en even mee gaan schrijven zodat ik het foutloos op internet kon zetten.
Oud 22-12-2009, 02:03
Verwijderd
Mag ik ook mezelf quoten?

Ik had het laatst in een trein met een collega over de veel te dure zorgpremie, en toen zei ik:
"Je betaalt echt voor niks. Stel, je wordt statistisch één keer in de tien jaar aangereden door een auto..."

en toen schoot de nukkige 50-jarige vrouw tegenover ons opeens in de lach
Oud 23-12-2009, 09:53
Verwijderd
Citaat:
In de metro vanmiddag heb ik twintig minuten geluisterd naar een man die steeds hetzelfde herhaalde in zijn mobiel:

"Rapapa piwiwiwiwi danada."

Na de achtste keer ben ik op gaan letten of het echt steeds hetzelfde was en even mee gaan schrijven zodat ik het foutloos op internet kon zetten.
Dat klinkt als Papoea-Nieu-Guineaas
Oud 25-12-2009, 21:26
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Had een heel gesprek met 2 mensen voor me over Totally Spies, die man wist niet wat het was dus wij uitleggen dat die ringtone zo bekend was en toen vroeg hij wie de hoofdpersonen waren, dus wij die meiden opnoemen (Sam, Clover, Alex, inclusief haarkleur enzo) en die man echt zo: Ja maar ik bedoel, hoe heten de acteurs?
Toen hij snapte dat we het over een tekenfilm hadden waren we al bijna in Leeuwarden
Oud 25-12-2009, 22:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Had een heel gesprek met 2 mensen voor me over Totally Spies, die man wist niet wat het was dus wij uitleggen dat die ringtone zo bekend was en toen vroeg hij wie de hoofdpersonen waren, dus wij die meiden opnoemen (Sam, Clover, Alex, inclusief haarkleur enzo) en die man echt zo: Ja maar ik bedoel, hoe heten de acteurs?
Toen hij snapte dat we het over een tekenfilm hadden waren we al bijna in Leeuwarden
Waarom weet jij dat in godsnaam? Je bent 15 en, als die M klopt, een jongen.
Oud 25-12-2009, 22:35
Verwijderd
Dat weet iedereen. Zelfs ik.
Oud 25-12-2009, 22:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit in m'n leven naar Jetix gekeken. Das van na mijn tijd.
En ik vind het eigenlijk wel triest gesteld met de jeugd als iedereen de namen en haarkleuren van Totally Spies kan opnoemen.
Oud 25-12-2009, 22:45
Tink*
Tink* is offline
Huhu dat kan ik ook. Ik deed laatst met vriendinnen of we de spies waren, ik was Clover.
Oud 25-12-2009, 23:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ik begin dus écht een oud wijf te worden.
Oud 26-12-2009, 00:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhu dat kan ik ook. Ik deed laatst met vriendinnen of we de spies waren, ik was Clover.
Ja duh je bent blond en popi. Natuurlijk ben je dan Clover!
Oud 26-12-2009, 11:50
Verwijderd
Ik moest googlen wat Totally Spies is, eighties child he.
Oud 26-12-2009, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oh God, ik begin dus écht een oud wijf te worden.
ik ken je gevoel
Oud 26-12-2009, 14:18
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Waarom weet jij dat in godsnaam? Je bent 15 en, als die M klopt, een jongen.
Ik ben ook een jongen, en zelfs ik ken het.
En ik kijk nóóit naar Jetix.
Oud 26-12-2009, 14:26
max-grunn
max-grunn is offline
Totally Spies is Thabomb ik wou ook altijd Clover zijn

Maarja heb ook wel een OV-verhaaltje
Zit ik rustig in een volle trein, zit er op een vierzit 3 afrovrouwen met een baby (ook afro)
De 3 maakten dikke herrie met telefoon etc, de baby bleef maar janken en kregen ze niet stil.
Vroeg een man aan ze of ze wat stiller konden wezen..
Een van de vrouwen begint te spacen!!
De anderen doen mee.... 'ja zegt ze heb ik een telefoon? .... nee, dus houd je **@#$#%@# bek dicht, zij was het wijzend naar een andere afro'
Komt dr een andere vrouw bij die wil helpen om de ruzie te sussen, gaan de vrouwen haar uit schelden voor wat je allemaal wel niet kan bedenken, het hele treinstel kon meegenieten en sprak van schandalig gedrag.....
Geen conducteur in de trein alleen een machinist.
.....de trein komt aan op de einbestemming en de 'bitches' stappen uit en worden nagekeken door een 40 tal paar ogen

Dit heb ik zelf nog niet megemaakt tis eigenlijk altijd rustig in mn trein, maar dit was echt absurd...
De 'bitches' houden het voor gezien, nooit meer iets van hun vernomen....
(tis niet discriminerend bedoeld)

(..)

Laatst gewijzigd op 26-12-2009 om 14:39.
Oud 26-12-2009, 14:27
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Totally Spies is Thabomb ik wou ook altijd Clover zijn
Doe mij maar Sam.
Oud 26-12-2009, 14:36
Verwijderd
zeg jongens straks komt er weer iemand met een sterretje in z'n naam die dit topic dichtdoet omdat er teveel offtopic geluld wordt.
Maar verder : totalie spaais is vreselijk, m'n zusje keek dat altijd.

Vanmorgen zat ik bij een aardige conducteur in de trein, het is niet een gesprek wat mij opviel dus maar wel iets over reizen. Hij vertelde dat van schoonmaker tot directeur iedereen een vaste vergoeding kreeg als je werkt op feestdagen. Voor hem kwam dat neer op 140% ongeveer.
Oud 26-12-2009, 14:37
Arachnia
Arachnia is offline
Ik hoorde laatst twee nepnegers straattaal praten op 't station.

Ik verbaasde mij over het feit dat ik de helft nog verstond ook.
Topic gesloten

Regels voor berichten