Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Zitten daar dingen buiten de randstad?

/topografiefail
Nee. Maar ik weet niet waar Wateringen ligt.
Advertentie
Oud 07-03-2009, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Zitten daar dingen buiten de randstad?

/topografiefail
Nee dacht het niet, hoe dan ook zijn er in Zeeland en Eindhoven, waar ik het grootste deel van mijn leven gewoond heb, geen trams. Eindhoven is een CDA-bolwerk, daardoor is het openbaar vervoer er belabberd.
Verwijderd
Citaat:
Nee, toen niet. Hoewel je wel een keer gezegd hebt dat je mij ook gepest had als je mij toen kende.
Nee, dat is écht niet waar.
Tink*
Tink* is offline
Wateringen ligt vlakbij Den Haag, daar woont Daboman.
Oud 07-03-2009, 22:28
Uice
Uice is offline
Ik zag een keer een zooi Volendammers op excursie in Amsterdam, die gingen ook met de tram en waren daar heel enthousiast over, maar toen ze uitstapten zeiden ze 'nou, was dat het?'
Verwijderd
Citaat:
Nee. Maar ik weet niet waar Wateringen ligt.
Bij Den Haag.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, dat is écht niet waar.
Jawel. Misschien zei je het als grapje. Maar volgens mij niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik zag een keer een zooi Volendammers op excursie in Amsterdam, die gingen ook met de tram en waren daar heel enthousiast over, maar toen ze uitstapten zeiden ze 'nou, was dat het?'

Dachten ze dat het een soort achtbaan was ofzo? :')
Oud 07-03-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ze verwachtten een soort achtbaan.
Verwijderd
Citaat:
Jawel. Misschien zei je het als grapje. Maar volgens mij niet.
Hoewel niemand me gelooft: ik zal echt niet zomaar mensen pesten om hun uiterlijke kenmerken.
Verwijderd
Omg hivemind.
Verwijderd
Citaat:
Ze verwachtten een soort achtbaan.
gmta
Oud 07-03-2009, 22:30
Verwijderd
Ik moet nog steeds lachen om die anekdote dat Julius aan Stefanie de tip gaf om een blikje drinken tegen haar hart te houden om het af te koelen.
Oud 07-03-2009, 22:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoewel niemand me gelooft: ik zal echt niet zomaar mensen pesten om hun uiterlijke kenmerken.
Het ging ook niet alleen om uiterlijke kenmerken, ook om het feit dat ik tevens wegens mijn gedrag het mikpunt van spot was voor het meer Luckygerelateerde deel van de klas.
Oud 07-03-2009, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog steeds lachen om die anekdote dat Julius aan Stefanie de tip gaf om een blikje drinken tegen haar hart te houden om het af te koelen.
ik ook dat was echt een goeie. En een van de enige keren dat Julius eens van zich afbeet.
Oud 07-03-2009, 22:34
Uice
Uice is offline
Die trip naar Parijs was dat. Er zijn nog aardig wat conflicten geweest toen.
Oud 07-03-2009, 22:35
Verwijderd
Ja, ik begreep het doel van die trip ook niet, destijds.
Oud 07-03-2009, 22:36
Uice
Uice is offline
We hadden geboekt toen het nog aan was en annuleren was te duur.
Oud 07-03-2009, 22:37
Verwijderd
Ahh. Dat had ik met Graspop, toen heb ik mijn kaartje aan een vriend gegeven. Al was dat achteraf niet nodig, want toen neukte ik nog met Patty.
Oud 07-03-2009, 22:37
Verwijderd
Mijn oom is met zijn vriendin/vrouw/whatever (wat een heks van een mens is) naar Thailand gegaan en heeft tijdens die vakantie iets gezegd van "beschouw dit maar als ons afscheidsreisje" om bij thuiskomst een einde te maken aan de 15 jaar lange relatie.
Oud 07-03-2009, 22:39
Verwijderd
Citaat:
We hadden geboekt toen het nog aan was en annuleren was te duur.
Nou, doe nou niet alsof het een fiasco was, het was toch best leuk? Ik heb het alleen een beetje verpest door mijn zere voeten.
Oud 07-03-2009, 22:39
Verwijderd
the only game you know is do or die (8)
Oud 07-03-2009, 22:42
Verwijderd
Yello.
Oud 07-03-2009, 22:44
Verwijderd
Katjuh
Oud 07-03-2009, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn oom is met zijn vriendin/vrouw/whatever (wat een heks van een mens is) naar Thailand gegaan en heeft tijdens die vakantie iets gezegd van "beschouw dit maar als ons afscheidsreisje" om bij thuiskomst een einde te maken aan de 15 jaar lange relatie.
Poeh, dat is lef.
Oud 07-03-2009, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Poeh, dat is lef.
Och, de relatie scheen al niet meer zo soepel te lopen. Jammer genoeg wel 15 jaar te laat
Oud 07-03-2009, 22:49
Verwijderd
allemachtig ik zit hier in niets dan een groot Maiden t-shirt ( \m/ ) voor een open raam en ik ga dood van de hitte
Oud 07-03-2009, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Och, de relatie scheen al niet meer zo soepel te lopen. Jammer genoeg wel 15 jaar te laat
Maar ik zou echt niet met een man op zo'n vakantie gaan als ik van plan was hem te dumpen.
Oud 07-03-2009, 22:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, doe nou niet alsof het een fiasco was, het was toch best leuk? Ik heb het alleen een beetje verpest door mijn zere voeten.
Nee, het was verder leuk, hoor. Ik heb er goede herinneringen aan. Maar er was ook dat drama in d'Orsay.
Oud 07-03-2009, 22:54
Verwijderd
Is het woord 'glip' een normaal Nederlands woord voor snee (als in: ik heb een glip in mn vinger)?
Oud 07-03-2009, 22:55
Verwijderd
hm vandale kent het niet
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was verder leuk, hoor. Ik heb er goede herinneringen aan. Maar er was ook dat drama in d'Orsay.
Haha, nou ja, drama. Soms moet ik gewoon even kinderachtig tegendraads doen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is het woord 'glip' een normaal Nederlands woord voor snee (als in: ik heb een glip in mn vinger)?
Ik heb het nog nooit gehoord.

En zie, Lucky Luciano naamzoek, correct gebruik van 'als in'!
Oud 07-03-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Oud 07-03-2009, 22:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, nou ja, drama. Soms moet ik gewoon even kinderachtig tegendraads doen.
Je kneep keihard in mijn arm en zei woedend dat ik niet terug mocht naar die ene zaal om naar dat schilderij te kijken, omdat je weg wilde. Je zou gaan gillen als ik wel ging.
Oud 07-03-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Je kneep keihard in mijn arm en zei woedend dat ik niet terug mocht naar die ene zaal om naar dat schilderij te kijken, omdat je weg wilde. Je zou gaan gillen als ik wel ging.
wat ben ik toch erg.

Ahh.... Paris!
Oud 07-03-2009, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Maar ik zou echt niet met een man op zo'n vakantie gaan als ik van plan was hem te dumpen.
Oh. Nee, ik ook niet. Dat snap ik dan ook niet zo goed.

Ik wil nu eigenlijk wel dat dramaverhaal van D'Orsay horen.
Edit: *leest* ah, oke, nou, dat klinkt niet echt als een drama
Oud 07-03-2009, 22:58
TopDrop
TopDrop is offline
:')
Oud 07-03-2009, 23:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh. Nee, ik ook niet. Dat snap ik dan ook niet zo goed.

Ik wil nu eigenlijk wel dat dramaverhaal van D'Orsay horen.
Edit: *leest* ah, oke, nou, dat klinkt niet echt als een drama
Nou ja, het was wel erger. Ze vond het heel vervelend dat ik steeds lang bij schilderijen bleef staan, en toen ik terug wilde naar een schilderij waar ik al lang naar had gekeken, werd ze woest. Ze zette haar nagels in mijn arm en raakte haast in paniek toen ik me loswurmde en toch ging. Misschien had je erbij moeten zijn.
Oud 07-03-2009, 23:02
Verwijderd
oh noodles: ik kan me nog wel herinneren dat de DADERS donker haard hadden, dus iig geen platinablonde chicks nee
Oud 07-03-2009, 23:02
Verwijderd
Hm, dan had ik misschien weer meer oog gehad voor de schilderijen dan voor jullie.
Oud 07-03-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
oh noodles: ik kan me nog wel herinneren dat de DADERS donker haard hadden, dus iig geen platinablonde chicks nee
Hm, dat kan nog duiden op een mooie vurige Spaanse of knappe brunette. In dat geval is het erger dan een lelijke platinablonde chick.
Oud 07-03-2009, 23:09
Verwijderd
Beste N00dles, je ziet over het hoofd dat het een dushichick was. Een vurige Spaanse of knappe brunette scoort direct -100 op de aantrekkelijkheidsschaal als ze zich in Bijlmerlaarzen hijst en met een domme kop oninteressante meningen gaat zitten spuien.
Oud 07-03-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het was wel erger. Ze vond het heel vervelend dat ik steeds lang bij schilderijen bleef staan, en toen ik terug wilde naar een schilderij waar ik al lang naar had gekeken, werd ze woest. Ze zette haar nagels in mijn arm en raakte haast in paniek toen ik me loswurmde en toch ging. Misschien had je erbij moeten zijn.
Nee, na een lange discussie mocht je toch gaan, mits je binnen 5 minuten terug was. En ik ging nukkig wachten.
Oud 07-03-2009, 23:10
Verwijderd
Hij 'mocht' gaan? Zoals ik het verhaal gehoord heb liep hij gewoon weg en bleef je nukkig achter omdat je het te gênant vond om daadwerkelijk te gaan gillen.
Oud 07-03-2009, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Beste N00dles, je ziet over het hoofd dat het een dushichick was. Een vurige Spaanse of knappe brunette scoort direct -100 op de aantrekkelijkheidsschaal als ze zich in Bijlmerlaarzen hijst en met een domme kop oninteressante meningen gaat zitten spuien.
True, dat.
Oud 07-03-2009, 23:12
Verwijderd
Maar goed, plaatsgebondenheid en verschil van referentiekader, he!
Oud 07-03-2009, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Hij 'mocht' gaan? Zoals ik het verhaal gehoord heb liep hij gewoon weg en bleef je nukkig achter omdat je het te gênant vond om daadwerkelijk te gaan gillen.
Nee, dat is niet waar. Maar goed, je gelooft hem toch eerder dan ik.
Oud 07-03-2009, 23:17
TopDrop
TopDrop is offline
het woord nukkig is mij onbekend
Oud 07-03-2009, 23:20
Verwijderd
Chagrijnig, geërgerd, mopperend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten