Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Hm ik heb klasgenoten/vriendinnen gemaild om het uit te leggen, maar nu twijfel ik wel of dat de goede keuze was. Het is zo lastig, ik hoop dat ze het begrijpen maar het is zo moeilijk om niet te kwetsbaar of aanstellerig over te komen maar ook niet te doen alsof het niks is, want het is niet niks. Pff moet ik hier nou mee
Ze hebben gelukkig allemaal lief gereageerd nu moet ik ook nog heel hard m'n best gaan doen en dan komt het wel goed
Advertentie
Oud 04-04-2009, 22:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik lees echt teveel fora en nu ben ik helemaal in twijfel. Terwijl ik hem gewoon moet vertrouwen, heb ook weinig reden om dat niet te doen. Ik zoek ook overal wat achter

Vanochtend naar het asiel geweest, nooit gedacht dat ik daar ooit in m'n leven zou komen. Ze hadden alleen geen poes die aan onze eisen voldeed (een binnenpoes, aangezien wij 1 hoog wonen) Dus gegevens achtergelaten en ze bellen als er eentje binnenkomt. Daarna voor ons doen best behoorlijk gestad en ik heb een mooie rode zomerjas gekocht. Lekker opvallend weer.

En gister nog een compliment gekregen van collega op het werk. Is wel goed voor m'n zelfvertrouwen (ging niet over het werk, maar over m'n uitstraling) Ik had echt zoiets van, dank je, zo zie ik mezelf dus echt niet. Dus was er wel blij mee.
Oud 04-04-2009, 22:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Missy1234567890: wat is er allemaal aan de hand dan? Als je dat kwijt wil tenminste.

Ontopic: Vandaag hard geklust. Gisteren de halve stad door geweest op zoek naar luxaflex maar nergens de goede maat gevonden, wel een gasslang, molton, vaste telefoon, kussenslopen en nog wat dingen voor m'n huisje gekocht en nog een stukje geverfd in huis. Vandaag zouden m'n vriend en z'n moeder komen maar om half twaalf stonden ineens m'n vriend, z'n beide ouders en zusje op de stoep. Echt super relaxed. We hebben met z'n alle de hele woonkamer geverfd, alleen een lange muur moet morgen nog een keer, de rest is klaar (want m'n verf is ook op ), de slaapkamer is helemaal schoongemaakt, m'n bed is in elkaar gezet, de salontafel ook, het gasfornuis is aangesloten (door m'n schoonvader want dat durfde ik niet zelf) en zo zijn er nog wat klusjes gedaan. Echt super relaxed. Ben echt heel blij met wat ze allemaal voor me gedaan hebben en dat het nu zover af is al. Morgen nog die muur een keer verven en m'n vriend kan dan nog wat doen en dan zijn we na dit weekend een heel stuk verder Vind het echt super lief van ze

Vervelend is wel dat m'n wasmachine het vooralsnog niet doet en ook water lekt. De hele (houten) vloer is nu nat en dat duurt natuurlijk superlang voordat het droog is en ik weet ook niet of het alleen van de wasmachine komt. Is even afwachten. Morgen nog maar wat proberen en anders moet er maar iemand voor komen want dan weet ik het ook niet meer.

Voelt echt lekker zo'n weekend. Morgen nog een dagje en waarschijnlijk 's avonds bij m'n schoonouders eten en slapen. Moeder van m'n vriend stond al op de stoep met mokken voor zijn uitzet 'ja, ik geef ze nu maar aan jou' haha Het wordt echt wel leuk. Z'n zusje heeft ook echt superveel gedaan, daar heb je echt heel veel aan. Echt heel fijn.

Vanavond lekker tv gekeken en nu lekker slapen want ben best moe
Oud 05-04-2009, 00:22
Verwijderd
ohhhh liefde..<3 we hebben cd's uitgeleend, want ze houdt net zo van doommetal en 'melodic gothicmetal', en hmmmm <3 wat een vrouw..
we maken elkaar op precies dezelfde manier gelukkig, super..iedereen is blij voor me gelukkig
en ik heb er 2 zusjes bij!!, want ze heeft dezelfde filosofie als mij(!), je vrienden zijn je familie, en haar vrienden mag ik ook echt graag, en die 2 in het speciaal. fantastisch ^^
Oud 05-04-2009, 14:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Repelsteel: Ik ben ook wel blij voor je, je klinkt zo positief nu

500 woorden per dag, dat moet toch lukken? Nog 400 te gaan voor vandaag, daar ga ik zo maar eens aan werken. Het gaat nog steeds niet goed met mijn oma, dat is wel balen
Oud 05-04-2009, 14:46
rare kwast
rare kwast is offline
en we worden weer genegeerd, leuk vrienden!
war heb je tegen K?
ik heb niets tegen K ik heb er iets tegen dat jij het me weer flikt.
aantal jaren geleden op vakantie heb ik haar de hele vakantie niet gezien en nu verdween ze bij een concert..
ja hallo!
tegen hem heb ik echt niets
Oud 05-04-2009, 14:47
rare kwast
rare kwast is offline
zomaar een knuffeltje voor vogelvrij.

ik ben 'hard' aan de studie.. ofzo
Oud 05-04-2009, 16:15
Zeven
Zeven is offline
Wow, mijn vorige post was weer lekker kinderachtig, haha.

Zucht. Het gaat zooo goed. Ik voel me echt goed.
Gek hoe het leven ineens om kan slaan..
Eigenlijk, is mijn leven als het weer...
Als de zon schijnt, voel ik me een stuk beter!
Oud 05-04-2009, 20:09
Verwijderd
Zo dan. Net een rondje IJsselmeer gedaan, met een muziekje op en een ondergaand zonnetje in mn ooghoeken, en dan loop ik het centrum in, krijg ik zomaar een kop thee van mn beste vriend die daar met zn familie op een terras zit! Over mooie momentjes gesproken...

ayayayay
Que bonita es esta vida
Oud 05-04-2009, 20:30
kroot
kroot is offline
Gelukkig gingen de 2 concerten van het weekend beter, maar nog steeds niet zoals ik het zou willen. Maar het was wel gaaf, in de Philipszaal in Den Haag, en vandaag de Beurs van Berlage helemaal uitverkocht in Amsterdam. Nu maar even dringend aan de studie!
Oud 05-04-2009, 21:47
marrel
marrel is offline
Uiteten was lachen maar tussendoor ook tot 100 geteld en waarom die buikpijn Pff en nu maar slapen, veel te laat zo vermoeid en overzicht zo weg.
Oud 05-04-2009, 22:50
Missy1234567890
@ Daantje: dat kan ik niet zeggen... Voel me vandaag wel een stuk beter eigenlijk, ik heb gewoon veel bevestiging nodig en als ik dat op 1 manier niet krijg en hij dan ook nog een beetje vaag doet, ga ik weer twijfelen. Maar eigenlijk is er niet veel aan de hand.

Fijn dat je al zo ver bent met je/jullie huisje!

OT: net terug van schoonouders. Het was mwah, ik was volgens mij best stil, maar ze maken het er ook naar. Gingen we weer eens klaverjassen en ik voél gewoon dat z'n vader mij in stilte verwenst als ik iets niet goed doe. En steeds zeggen dat ik moet opletten en of ik soms zit te slapen. Zo vervelend, echt niet gezellig in elk geval. Sorry dat ik steeds in de war ben met een ander kaartspel, waar ik mee opgegroeid ben. Sorry dat ik die volgorde van kaarten steeds vergeet. Sorry dat ik soms lang moet nadenken omdat ik al op zoveel dingen moet letten. We spelen het ook nooit, nu was het maanden geleden voor het laatst. En toen ik 1x was vergeten te troeven terwijl wij vet aan het winnen waren en het potje over moest, voelde ik helemaal z'n blik. Ja, mij boeit het allemaal niet hoor, die hele puntentelling kan me gestolen worden, of we winnen of niet, maakt dat wat uit? En steeds dat geschreeuw als z'n moeder iets niet snapt...leg het dan ook gewoon uit zonder haar voor gek te verklaren. Ik zou ook m'n stekels opzetten als ik op zo'n toon aangesproken werd. Gezellig een potje kaarten noemen ze dat. En zo gaat het dus altijd

Nouja, heb ze maar uitgenodigd om a.s. dinsdag bij ons te komen eten, alvast in het kader van m'n verjaardag. De steken onder water waren duidelijk hoor. Hoewel ze volgens mij ook wel prima vinden zo. En anders wennen ze er maar aan, ik ben nog altijd degene die bepaalt hoe ik mijn verjaardag vier en waar en met wie.

(ik heb echt weinig tegen m'n schoonouders hoor, maar in sommige dingen zijn ze niet zo soepel..)
Oud 05-04-2009, 23:23
Verwijderd
Citaat:
@Repelsteel: Ik ben ook wel blij voor je, je klinkt zo positief nu
dankje
we maken elkaar ontzettend hyper, een enorme blijheidsvibe die alles en iedereen raakt, ik ben heel benieuwd hoe het morgen op mijn werk gaat, bij haar stond iedereen echt te kijken van wtff
<3
Oud 06-04-2009, 01:24
blurred
blurred is offline
Citaat:
Net een rondje IJsselmeer gedaan
IJsselmeer, in het lijstje van alle dingen die ik hier mis staat rondjes IJsselmeer doen toch wel erg hoog! Mag ik vragen waar je woont/vandaan komt dan?
Oud 06-04-2009, 07:32
Verwijderd
Ik heb een heerlijk weekend gehad. Gisteren onverwacht blijven eten en de hele middag in de zon gezeten. Was geweldig. Daarna tijdens het eten ontzettende lol gehad, heb sinds tijden niet meer zo gelachen.
Oh en ik had een hilarisch smsje. <3.

Oktober overvalt ons ieder jaar...
Oud 06-04-2009, 07:43
Verwijderd
Citaat:
IJsselmeer, in het lijstje van alle dingen die ik hier mis staat rondjes IJsselmeer doen toch wel erg hoog! Mag ik vragen waar je woont/vandaan komt dan?
ik woon (vlakbij) Hoorn. Maar ik doe natuurlijk gewoon maar een klein stukje langs het IJsselmeer, he
Oud 06-04-2009, 09:48
Dith
Dith is offline
Mijn ouders hebben gisteren een pup gekocht, ze komt rond 16mei hier wonen en ik ben zo stapelverliefd (L).
Dus ik heb weer een extra reden om hier nog wel eventjes te blijven wonen, ik voel me hier zo veel beter. Eindhoven is gewoon mijn plek...

Donderdag tentamen statistiek en ik heb totáál geen zenuwen, de stress zal waarschijnlijk pas donderdag inslaan, maar goed, als ik het niet haal en mijn andere vak zou ik ook niet hebben gehaald dan ben ik er klaar mee.
Oud 06-04-2009, 11:49
Iduna
Iduna is offline
Ik weet ook wel dat ik eigenwijs ben en ook ontzettend zelfstandig/onafhankelijk, maar dat wil niet zeggen dat je weg moet lopen. Dat ik niet wil dat je hier bent, want dat wil ik juist wel. Maar nu niet, want ik ben zo boos op je dat je dat niet zag. Maar als ik eerlijk ben, weet ik ook wel waarom. Namelijk om dezelfde reden als ik.
Oud 06-04-2009, 13:37
Verwijderd
Ik moet nog steeds lachen om die bewuste keuze van ze.
We zullen het wel zien dit weekend.
Oud 06-04-2009, 15:11
Verwijderd
blbublbubhb frustratie, gelukkig m'n favo hulpmiddel al gevonden

Laatst gewijzigd op 06-04-2009 om 17:52.
Oud 06-04-2009, 18:36
Verwijderd
Dam het schiet niet op. Wat wil ik?
Dat moet ik aangeven, en oh dat kan ik in dit geval niet damm
Oud 06-04-2009, 18:37
marrel
marrel is offline
Wat ben ik ook een zeikerd.
Oud 06-04-2009, 18:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ging vandaag werken, stiekem veel leuker dan essays schrijven
Oud 06-04-2009, 19:10
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn hoofd tolt. De muren komen op me af en ik weet niet hoe ik alles moet verwerken in zo'n korte tijd. Vorige week was er nog niets aan de hand en nu staat alles op z'n kop.
Therapie hielp me wel een beetje, hoewel ik me echt kut voelde voelde ik me daarna wel redelijk gerust gesteld.
Morgen de begrafenis, waar ik een beetje tegenop zie. Vooral voor L. want ik zie hoe ze er aan onderdoor gaat. Maar goed, volgens mij wordt de dienst wel mooi en het weer ook en.. het is ook tijd om af te sluiten, om afscheid te nemen.

Dan 's avonds een date met J. ... ik heb een date? Eh, totally fucked? Kuttiming, maar ja dat had ik natuurlijk mijlenver kunnen zien aankomen. Oh en deze tentamens ga ik niet halen, het lukt me gewoon niet. Het lukt me niet meer om te leren, ik snap het niet ik zie het helemaal niet zitten, al dat leren in echt een ieniemieniebeetje tijd te proppen.

En zo veel meer. Het vult mijn hoofd, het botst tegen de muren op. Praten, het gaat me niet goed af vandaag. Ik kan niet aangeven waar het aan ligt, wat er pijn doet. Al de hele dag galmt het door mijn hoofd...

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life..

-
Oud 06-04-2009, 19:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dan 's avonds een date met J. ... ik heb een date?
Superleuk Nijn! Gewoon doen, misschien is het wel heel gezellig! En die tentamens gaan vast ook wel redelijk, je hebt het tot nu toe zo goed gedaan. Misschien is een beetje afleiding, ook met die begrafenis enzo, wel fijn met dat afspraakje.
Oud 06-04-2009, 20:19
rare kwast
rare kwast is offline
arrrrrgh morgen een toets Nederlands, niet tot helemaal niet geleerd, maar mag er 4 keer over doen.. ik heb gewoon een rot maand
Oud 06-04-2009, 22:03
metallica
metallica is offline
Soms weet ik het gewoon even niet meer, dan heb ik echt zoiets van rot op gast. Maarja, das nu wel lastig als je samenwoont. Echt absurd; het ene moment denk ik dat ik kapot zou gaan als hij weg zou gaan, het andere moment zou ik er het liefst een punt achter zetten. Raar. Maar het zal over een paar dagen wel weer anders zijn, zo gaat het nou eenmaal altijd.
Oud 06-04-2009, 22:14
justhanna
justhanna is offline
Pfff. Ik wou dat ik kon vertellen wat er allemaal speelde maar ik durf het hier niet omdat bepaalde mensen hier zelf ook lid zijn..
Oud 07-04-2009, 07:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oké, dingen waarover ik me gister zorgen begon te maken (met dank aan mijn moeder. Waar ze al niet voor zijn.)
-Mijn toetsweek
-Mijn snuffelstage die over 2 weken is en ik nog steeds niet alles geregeld heb
-Mijn studie die pas over een jaar echt dichtbij komt maar alsnog, ik wil naar het buitenland en dat moet ik ook allemaal regelen
-Mijn zomervakantie omdat het een hele drukke tijd wordt met 3 vakanties (geen van allen relax-vakanties)
-Mijn werk, omdat ik de tijden dat ik vrij krijg ook nog niet geregeld heb, wat betekent dat als ze niet meewerken ik prolly ontslagen wordt en ik heb wel geld nodig voor het bovenstaande
-Mijn vrienden omdat ik ze soms geen van allen uit kan staan
-Mijn major crush op iemand die ik nu al maanden niet meer heb gezien omdat hij nooit op school komt en ik niet weet wat ik daarmee moet doen (aangezien ik hem al eensoortvan mee uit heb gevraagd en hij toen niet kon)

Blergh. Ik wou dat het juli was!
Oud 07-04-2009, 08:39
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
gooooed
ik ben een beetje een luie donder zeg. Ik heb donderdag tentamen, en alle stof heb ik gelezen en ik heb een samenvatting. Maar overdag heb ik het elke dag gewoon druk, heb ik ene keertje een ochtentje vrij blijf ik in mn bed liggen ipv te gaan studeren
Oud 07-04-2009, 08:53
Dith
Dith is offline
Vandaag heel de dag statistiek maken op school. Drama, ik vind spss niet leuk, vooral niet als ik voor vrijdag een schrijfopdracht moet maken en mijn medepersoon pas donderdag na het tentamen kan. En college, vorige week zaten we er met 5 (van de 100 die er horen te zitten)....ben benieuwd hoe het nu is.
Oud 07-04-2009, 09:27
Missy1234567890
Nou, het etentje gaat niet door, schoonmoeder ziek. Vraag me wel echt af wanneer het dan moet. Volgende week gaan ze op vakantie en dan is het alweer eind april. Nouja, we zien wel.
Oud 07-04-2009, 10:44
indigo
indigo is offline
Een knuffel voor iedereen die wil .

@Missy: het móet toch niet? Dan wacht je maar tot eind april. Ze klinken trouwens niet echt gezellig tijdens dat klaverjassen idd .

OT: bleh, ik ben een beetje leeg. Twee vrije dagen achter elkaar vind ik stom, want dan doe ik niets nuttigs . Okee, gister was gezellig en vanmiddag moet ik wel naar de uni (ik haat statistiek ) maar toch. Morgen en overmorgen gelukkig weer lekker volle dagen . Volgens mij vinden mensen mij maar raar dat ik dat graag doe, maar ik kan gewoon zóveel beter aan het werk gaan als ik al een practicum of college heb gehad, dan zit ik er veel meer in ofzo. Maarja.
Ik hou van het heerlijke weer van de afgelopen dagen, het maakt me zo vrolijk! Zondag gekanood en er was niemand op het water, maar het was zo lekker . En gister lekker gefietst en gekletst, dat was ook goed. Vandaag is het weer wat minder, maar dat overleef ik dan wel. Ennn dit weekend naar Duitsland . *verdrijft leegheid*
Oud 07-04-2009, 10:48
metallica
metallica is offline
@justhanna: je kan altijd pm'en als je je verhaal kwijt wil of raad wil

En ja wat goed, ik ben om 10.00 opgestaan en ben meteen aan m'n eindverslag gaan werken! En das nu klaar. Dus even douchen en daarna naar de uni; inleveren, artikels printen en nieuwe boeken kopen
Oud 07-04-2009, 11:41
Nienna*
Nienna* is offline
Pffff wat een téringzooi. Wéér iemand dood die ik goed ken, wéér een familie naar de klote. En ik kan het ook niet bevatten. Hoeveel ellende kan een vriendengroep (niet de mijne) verdragen? Dit is de tweede jongen uit die groep... ik kan me niet indenken hoe vreselijk dat moet zijn.
Dus dames en heren van de regering; wanneer gaan we Godverdomme nou eens weg daar.

Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 11:57.
Oud 07-04-2009, 11:52
Verwijderd
Het vermoeiende is dat ik heel erg gedemotiveerd ben de laatste paar dagen . En dat komt niet echt dingen ten goede.

Pff, en nu heb ik nog college zo waar we echt niets gaan doen, dus misschien ga ik wel winkelen .
Oud 07-04-2009, 12:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, heb me net ingeschreven voor LetterenWerkt, meer voor het idee dan dat ik er denk iets aan te hebben, want het wordt vast stom&nutteloos, maar als ik niet ga, dan heb ik er sowieso niets aan.
Vanochtend al wel aan mijn essay gewerkt, dat is wel goed.
Oud 07-04-2009, 15:03
metallica
metallica is offline
Oeh, wat heb ik een hoop gedaan vandaag! Goed, goed, goed! En vrijdag even naar de huisarts om een doorverwijzing te regelen (minder leuk, maarja het moet nou eenmaal). Vanavond naar vriendinnetje toe
Oud 07-04-2009, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Pfff. Ik wou dat ik kon vertellen wat er allemaal speelde maar ik durf het hier niet omdat bepaalde mensen hier zelf ook lid zijn..
Hmm lastig. Maar die weten toch niet dat het over hen gaat?
Niemand weet toch wie je bent ofwel?
Oud 07-04-2009, 15:37
blurred
blurred is offline
Citaat:
Dan 's avonds een date met J. ... ik heb een date? Eh, totally fucked?
Jij hebt een date? Blijkbaar wel! En ook al is de timing niet goed, geniet er gewoon van. De timing voor dat soort dingen lijkt namelijk wel nooit goed te zijn.

Citaat:
Blergh. Ik wou dat het juli was!
De tijd gaat veel te snel. Blergh, ik wou dat het nooit juli werd.
Oud 07-04-2009, 16:03
Dith
Dith is offline
Niet naar school gegaan, extra geleerd én ik ben net gebeld door Oil&Vinegar, ik mag op gesprek komen voor een baaaaantje.
De tijd komt me niet echt lekker uit maar goed, alles voor leuk werk.
Oud 07-04-2009, 16:39
Verwijderd
Hmpf, ik zit me helemaal op te vreten met het idee dat ik mijn propedeuse niet ga halen. Het is zo goed als onmogelijk dat ik hem niet haal, maar toch zit ik me de hele tijd druk te maken.
Ik moet nog zo veel doen en de tijd vliegt echt voorbij. En ondanks dat ik van alles te doen heb, ben ik niet de hele tijd bezig: ik zit voor me uit te staren en te denken dat ik het niet haal. Daar heb ik dus helemaal niets aan. Ik heb ook gewoon geen inspiratie.

Bovendien zit ik de hele tijd aan A. te denken. Verliefd zijn is wel leuk, maar het motiveert me op dit moment niet bepaald om mijn hoofd bij mijn studie te houden. Ik heb al drie dagen niks meer van hem gehoord. Normaal bellen we altijd op maandag, maar gisteren kon dat niet. Ik mis hem zo. Waarom kan ik me niet gewoon in mijn eentje vermaken? Ik moet toch wel drie dagen zonder hem kunnen? Deze relatie brengt me in de war, en ik heb er een hekel aan dat ik tegen iedereen moet doen alsof ik niet verliefd ben en geen gevoelens voor hem heb, en dat we niet vrijen.

Verder voel ik me opeens weer heel onzeker. Ik maak me ontzettend druk om wat anderen van me vinden. Nu deed ik dat altijd al, maar het is nu opeens wel heel erg. Misschien komt dat ook door het mooie weer van vorige week: met korte mouwen en een rok buiten lopen vond ik toch behoorlijk eng. Littekens van zelfverwonding en mensen die ernaar kijken. Maar ik wil dit gewoon kunnen. Ik ben beslist niet trots op wat ik heb gedaan, maar mijn zelfverwondingsperiode is achterwege en ik wil me niet schamen voor mijn lichaam. Maar eng is het nu nog wel om er zo bij te lopen.

Misschien dat ik toch maar een afspraak met mijn mentor maak voor volgende week. Ik weet niet of ik iets te zeggen heb, want naar mijn idee heeft het allemaal niet bijster veel met mijn studie te maken en qua verstand weet ik toch dat ik het wel ga halen. Maar het kan vast ook geen kwaad.

Oke, nu nog een schets en dan ga ik iets anders doen.
Oud 07-04-2009, 17:23
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Hmm lastig. Maar die weten toch niet dat het over hen gaat?
Niemand weet toch wie je bent ofwel?
Iedereen hier weet wel wie mijn ex is...
Oud 07-04-2009, 18:25
Heksjuh
Heksjuh is offline
Justhanna: wat metallica zegt, als je het kwijt wilt staat mijn pm-box open

Nienna: mag ik jouw wat vragen stellen over je rug Weten ze bij jou wat het is, hoelang heb je het al, wat doet de fysio bij jou en helpt dat?
Kende je die jongen goed die is overleden? Sterkte, het lijkt me heel naar om zoiets van dichtbij mee te maken (})

Overmorgen tentamen en ik heb geen zin meer om te leren. Mijn vorige tentamen wel gehaald met een mooi cijfer, dus straks een weekje vrij En ook echt vrij, ik hoef alleen zondagochtend te werken in het Paasweekend Ik had er eerlijk gezegd op gerekend daar van vrijdag tot en met maandag te zijn en misschien de week erop ook een paar dagen, maar niet dus. Aan de ene kant vind ik echt wel leuk om daar weer te werken, maar er zijn ook een paar dingen waar ik me nu al aan erger, onder andere aan een paar mensen die er weer gaan werken dit jaar. Maar niet alleen dat. De lonen doen ze ook een beetje inconsequent en daar erger ik me ook aan. Ik weet nog niet eens hoeveel ik ga verdienen en ik ben officieel nog niet eens aangenomen. En waar ik vorig jaar het gevoel had dat ze echt blij waren dat ik er werk, heb ik dat nu een stuk minder. Ik denk dat ik me dit jaar niet zo af ga lopen beulen als vorig jaar. Ik kan het geld wel goed gebruiken want ik wil het jaar daarna naar Indonesie, maar mijn gezondheid gaat voor. Ik denk dat als ik vorig jaar gewoon een week niet had gewerkt toen het niet ging, ik nu geen last meer van mijn rug zou hebben. En daar houden ze ook totaal geen rekening mee, dat ik nog niet 100% hersteld ben. Ik zie het zo gebeuren dat ik met werken echt een keertje weer vertil of een verkeerde beweging maak, want een van de bazen vind het wel leuk om mij zware dingen te laten sjouwen ook als ik aangeef dat het te zwaar is. En dat kan hij dan misschien als grapje bedoelen, maar ik til het vervolgens dus echt en dat gaat toch een keertje mis. Ik ben echt bang dat als ik niet oplet en niet nadenk ik straks echt sta te huilen van de pijn. En het is natuurlijk mijn eigen verantwoordelijk, maar ik zou het fijn vinden als ze tenminste een beetje rekening met me houden. En als ze iets meer waardering zouden laten blijken van wat ik vorig jaar allemaal heb gedaan.

Sorry voor de lange klaagpost, het zat me toch een beetje dwars
Oud 07-04-2009, 18:56
Until My End
Until My End is offline
T is damn druk zo. Bleh...
Oud 07-04-2009, 20:25
darkfairy
darkfairy is offline
ik dacht dat na donderdag de angsten wel minder zouden worden.
maar ze worden alleen maar weer.
okal was het weekend heel leuk.
soms is de angst zo erg dat ik het einde van de dag.
of het einde van de avond niet meer zie.
ik heb gisteren al zitten huilen bij de leiding.
en ik krijg hartkloppingen van de angst.
en dan rot angst voor water nog na al die jaren.
me 1ste coordinator hier zei al dat het allemaal moet slijten.
en verder ben ik vandaag bij de psychiater geweest.
en ze wil tot dinsdag aanzien of de angst nog vaker voorkomt deze week.
en als het dinsdag nog niet minder is geworden.
wil ze dat ik weer aan de cipramil ga.
20 mg gram zei ze geloof ik want dat zou toch goed tegen angsten helpen.
ik heb nou al een aantal weken gestopt met de cipramil.
een maand denk ik maarja we zullen zien.
en ik moest me oxazepam inleveren op de afdeling.
dat moest van de psychiater.
want van me coordinator mocht ik er gisteren een nemen.
omdat ik te angstig was.
en die oxazepam was alleen voor zonodig.
het was al eind vorig jaar dat ik die oxazepam had genomen.
en ja gisteren dan maarja ik heb ze ingeleverd en maak er verder geen probleem van.
en ik heb het me moeder allemaal verteld.
nouja behalve van het huilen dan maar verder ongeveer alles
maar de psychiater vind dat ik het met afleiding moet doen.
want ik heb een plan waar vannalles opstaat wat ik voor afleiding kan doen.
wat ik samen met me vorige coordinator had voorgesteld.
toen ze hier nog stage liep en soms helpt dat wel en soms niet.
en ik heb de laatste tijd zelfs angst om te gaan slapen.
omdat ik denk dat ik dan niet meer wakker word.
en de tranen stonden om de zoveel tijd in me ogen vandaag.
en ik probeer me voor te houden dat er niks is om bang voor te zijn.
ik denk dat ik dadelijk maar in me bed probeer wat tv te kijken.
en mischien lukt in slaap vallen met de tv aan wel weer makkelijker.
want dat heb ik gisteren nacht ook al geprobeerd.
en hier beneden is het ook niet rustig op de afdeling.
eentje heeft allemaal vreemde gedachtes.
en iemand die hier nou sinds vorige week dinsdag is.
verteld allerlei dingen aan me.
die ik op dit moment dus helemaal niet wil weten.
want daar word ik alleen nog maar angstiger van.
en het me hoofd is heel onrustig.
sorry voor mijn lange slordige verhaal.
maar mijn hoofd is nou gewoon te druk.
Oud 07-04-2009, 20:48
Missy1234567890
Citaat:
@Missy: het móet toch niet? Dan wacht je maar tot eind april. Ze klinken trouwens niet echt gezellig tijdens dat klaverjassen idd .
Het moet zeker niet, van mij sowieso al niet. Ik beschouw het al als een noodoplossing. Ze gingen er namelijk al vanuit dat ik, nu ik bij hen in de buurt woon, m'n verjaardag gewoon thuis (bij m'n vriend, moet nog een beetje wennen aan het samenwonen ) zou vieren. Ze hadden op mijn diploma-uitreiking zelfs al aan mijn ouders gevraagd of die nog op mijn verjaardag zouden komen... Terwijl ik nog met geen woord over m'n verjaardag gerept had toen en het tot nu toe eigenlijk altijd nog bij m'n ouders gevierd heb.

Ik ben van huis uit niet gewend m'n verjaardag met familie te vieren (toen ik 5 was zijn wij naar de andere kant van het land verhuisd en vanaf dat moment kwam er nooit meer familie omdat ze dat te ver vonden). Ik vier mijn verjaardag bijna altijd samen met m'n zusje en gewoon thuis met gezin en "aanhang". M'n vriend is juist gewend verjaardagen groot te vieren, met veel familie en vrienden. Het gevolg is dat mijn schoonouders zich al een paar keer zelf uitgenodigd hebben om op mijn verjaardag te komen. Ook zijn ze een keer naar m'n ouders gekomen, als enige, want verder komt er dus nooit iemand. Om dat te voorkomen, heb ik ze vorig jaar op een andere avond bij m'n vriend thuis uitgenodigd en het etentje nu was ook bedoeld in het kader van m'n verjaardag, omdat ik die hier dus niet vier en om te voorkomen dat ze zich weer zelf gaan uitnodigen.

En voor de duidelijkheid, ik vind zo'n etentje best leuk en ik vind het ook wel leuk dat ze willen komen, maar de manier waarop ze het altijd vragen of zichzelf gewoon uitnodigen, vind ik niet zo prettig. En aan mijn vriend heb ik in dezen niks, daar hebben we het laatst dus over gehad, maar hij begrijpt mij niet en zegt dat ik maar gewoon duidelijk tegen zijn ouders moet zijn in wat ik wel en niet wil. Hij wil mij daarin verder niet tegemoet komen.

Het lijkt echt iets onbenulligs, maar onze twee manieren van verjaardag vieren botsen dus nogal. Daarom dit etentje, van hun uit moét het wel, want dan gaan we mijn verjaardag vieren. Van mij hoeft het echt niet, maar als dit de oplossing is, dan moet het maar.
Oud 07-04-2009, 21:11
Verwijderd
And I see no bravery, no bravery
in your eyes anymore only sadness...
Oud 07-04-2009, 21:17
Verwijderd
God wat een volstrekt nutteloze dag. Nou goed, beter accepteren dat ik niet de beste versie van mezelf ben op zo'n dag dan me direct maar gedragen als de slechtste versie. Nog wel even gezwommen met vriendinnetje vanavond, dat was dan nog wel een beetje nuttig. Verder mag deze dag bij alle andere useless days. En ik had eigenlijk mijn tentamen moeten leren.
Soms verander ik echt in een verlamde zombie en ik ken weinig mensen die mij daar uit krijgen en degenen die het kunnen zijn veel te druk bezig met nuttig, succesvol en geslaagd zijn dus bluh. Driedubbelbluh.

Goed, genoeg geklaagd. Naar bed nu. Morgen weer een dag, jeej. Dat wordt een dag met nuttige dingen, maar nou niet echt leuke dingen. O ja, ik had genoeg geklaagd. Ach,na alle stomme nutteloosheid ga ik leuke dingen doen met Vriendje en hoewel niet alles loopt zoals ik wil (iets met verstandig zijn en fuck dat) gaan de meeste dingen wel lekker geloof ik.Ik & mijn lijf blijven geen geweldige match, maar ja. So be it.
Oud 07-04-2009, 21:21
Verwijderd
Ik merk dat ik steeds meer terugkom, steeds meer back to basics. En dat is goed. .
Fuck the world
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten