Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2009, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
new police story

tja, jackie chan, you love him or you hate him. ik val in de eerste categorie
wel een wat serieuzere film dan zijn andere.

7/10
Advertentie
Oud 24-07-2009, 12:02
Uice
Uice is offline
Lolita, zoals altijd bij Kubrick geen moment saai omdat er constant iets moois te zien is. Net zo grappig als Dr Strangelove, bovendien.

Adaptation., geestig en intelligent. Eén van de weinige films waarvan echt gezegd kan worden dat hij je aan het denken zet over schoonheid en kunst.

Citaat:
Dat is dus de enige Kubrick die ik nog moet zien, ben er op de één of andere manier een beetje huiverig voor naast zijn andere werk.
Hoezo huiverig? Dat hij tegenvalt in vergelijking?
Oud 24-07-2009, 12:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoezo huiverig? Dat hij tegenvalt in vergelijking?
Ja
Vooral omdat ik de films vanaf 'The Killing' t/m 'Full Metal Jacket' stuk voor stuk prachtig vind (Eyes Wide Shut vind ik lastig om een oordeel over te geven) en over Lolita veel verschillende dingen heb gehoord/gelezen.
Oud 24-07-2009, 12:24
Uice
Uice is offline
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je Strangelove goed vond is er een grote kans dat je Lolita ook goed vindt. Peter Sellers.
Oud 24-07-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
No Country For Old Men (2007)
Ik vind het ook wel een beetje spoilerig, dus je kan het beter even taggen. Better safe than sorry.

Plotwise is het geen spoiler, maar je zegt wel iets wat anderen misschien liever niet lezen.
Oud 24-07-2009, 19:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je Strangelove goed vond is er een grote kans dat je Lolita ook goed vindt. Peter Sellers.
Ok
Strangelove is met 2001, Barry Lyndon en The Shining toch zijn beste werk vind ik

ot:
Giù la testa (1971)

Wel een aardige Spaghetti-western van Leone, maar toch duidelijk een grote stap onder zijn 5 bekendste films.
Rod Steiger zet een prima bandiet neer en ook James Coburn speelt een goede rol. Verder zijn de acteurs logischerwijs van veel mindere kalwiteit, maar dat wordt minder goedgemaakt door de muziek en de stijl van filmen als in bijvorbeeld de Dollartrilogie.
Wel een zeer goede film overigens, alleen lag de lat na een par zulke goede films van hem erg hoog natuurlijk.

7.5/10

Laatst gewijzigd op 24-07-2009 om 19:22.
Oud 24-07-2009, 19:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel een beetje spoilerig, dus je kan het beter even taggen. Better safe than sorry.

Plotwise is het geen spoiler, maar je zegt wel iets wat anderen misschien liever niet lezen.
Spoiler
Oud 24-07-2009, 19:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ok
Strangelove is met 2001, Barry Lyndon en The Shining toch zijn beste werk vind ik
Ik zou daar Clockwork Orange aan toevoegen en dan zijn dat ook mijn favorieten.
Oud 24-07-2009, 19:28
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Ding is aangepast inmiddels hoor

Citaat:
Ik zou daar Clockwork Orange aan toevoegen en dan zijn dat ook mijn favorieten.
Die heb ik nog niet herkeken de laatste maanden, net als Full Metal Jacket. Grote kans dat ik ze nu hoger waardeer dan de vorige keer dat ik ze zag
Oud 24-07-2009, 21:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Paths of Glory vinden jullie niks? Dat vind ik persoonlijk zijn beste film. En zijn enige meesterwerk, maar dat terzijde.
Oud 24-07-2009, 21:58
Giles
Giles is offline
Ja hoor. Harry Potter.

Ron blijft aaibaar, ik adopteer hem nog wel een keertje. Ik krijg een beetje jeuk van het feit dat bij elke film de details net iets anders moeten zijn. Goud/zilveren maskers, andere manier van spreuken behandelen, andere manier van vervoer enz enz. En als we toch alles ophippen, waarom heeft Harry Potter dan nog steeds die uilenbril? Geef hem dan ook zijn juiste oogkleur en z'n litteken op de juiste plek. En Hagrid had dreadlocks, What Le F.
O en ik heb 'm een paar maanden geleden gelezen, maar ik herkende echt heel weinig en haalde dingen uit andere boeken ermee door de war. Volgens vriendin was dat omdat er gewoon best veel scènes in zaten die niet in het boek voorkwamen. Ik wil Snape's cloak, ben nog in doubt over wat ik van Narcissa's haar vind en Bellatrix is wel weer één van de stoersten. Fenrirs aandeel viel me tegen.

Dit was niet spoilerific geloof ik toch?

Spoiler

Ik heb nu wel heel erge fanfic en rpgzin
Oud 25-07-2009, 02:04
Uice
Uice is offline
The Descent, vakwerk. Ik hou de laatste tijd wel van horrorfilms die je tijdens het kijken bang maken, maar waarbij je zodra de film uitzet nergens meer last van hebt en deze is daar een prima voorbeeld van. Ook mooi om te zien dat er niet teruggehouden wordt op gore.
Oud 25-07-2009, 08:48
WolterB
WolterB is offline
Pink Floyd The Wall (1982)

Blijft een briljante film, voor mij in ieder geval de beste rockopera gemaakt. Heerlijk om af en toe te kijken <3

9.8/10
Oud 25-07-2009, 09:54
Verwijderd
Harry potter, die nieuwe.

Aanfluiting en weggegooid geld. Eerste 12 minuten met een 3d bril op in de imax was nog het hoogtepunt.

2/10
Oud 25-07-2009, 13:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Casshern - 4/10

Mislukt. Visueel probeert de film veel meer te zijn dan het budget kan waarmaken en dat is behoorlijk pijnlijk om te zien. Maar daar heb ik Japanse filmmakers wel vaker op betrapt. De art design is op zich niet verkeerd, maar door de slappe CG en nog veel slappere regie blijft er gewoon weinig van over.

Daarnaast is de film irritant luidruchtig (want veel metal) en overwegend saai. Dat men de boel probeert op te peppen met "flitsende" vechtscenes helpt ook niet echt.
Oud 25-07-2009, 13:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
The Descent, vakwerk. Ik hou de laatste tijd wel van horrorfilms die je tijdens het kijken bang maken, maar waarbij je zodra de film uitzet nergens meer last van hebt en deze is daar een prima voorbeeld van. Ook mooi om te zien dat er niet teruggehouden wordt op gore.
. Nu op naar de sequel.. :/
Oud 26-07-2009, 11:59
Balance
Balance is offline
Ghosts of Girlfriends Past
Echt een leuke film. Aardige verrassingselementen, voor zover dat kan in een vrouwenfilm.
Oud 26-07-2009, 12:54
Verwijderd
The beach

In mijn herinnering was het best een gave film, maar hij viel me nu toch nogal tegen.
Oud 26-07-2009, 13:02
Verwijderd
The Girl Next Door Best vermakelijk voor een avondje bankhangen.
Oud 26-07-2009, 13:29
Ieke
Ieke is offline
Ik vond de laatste Harry Potter best vermakelijk. Misschien scheelt het toch dat mijn verwachting niet zo hoog is wat betreft de films. Wel jammer dat de shop van Fred en George er niet zo lang in zat en er niet heel veel in zat wat betreft de herinneringen aan Voldemort, maar al met al was het goed te doen.
Oud 27-07-2009, 16:20
Verwijderd
City of violence - Koreaans antwoord op Kill Bill, maar in mijn optiek is deze film ook veel beter. 3.5/5
Oud 27-07-2009, 16:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Phantoms - 5/10

Hier en daar wat leuke staaltjes suspense en sfeer. Peter O'Toole is met zijn overdreven accent ook grappig.

Verder nogal doorsnee. Hoewel het type monster (een beetje van The Thing, een beetje van The Grudge) me wel aanspreekt.
Oud 27-07-2009, 17:33
Uice
Uice is offline
Underground na een klein uurtje uitgezet. Domme slapstick zonder humor, irritante personages en volgens mij is er weinig aandacht besteed aan het welzijn van de vele dieren die meespelen. Poetst die man nou zijn schoenen met een echte kat? Ik heb het wel gehad met die Emir.

Toen ben ik maar Once upon a time in the west met audiocommentaar gaan kijken, en dat was wel lachen.

Laatst gewijzigd op 27-07-2009 om 21:46.
Oud 27-07-2009, 20:55
Verwijderd
Lost Highway (1997) Ben maar tot de helft gekomen. Wat trek ik David Lynch toch slecht, zeg, ik heb nog nooit een film van hem in 1x helemaal uitgekeken. En dan niet perse om de kwaliteit van zijn films (alhoewel, ik het toch vrij belachelijk vind allemaal, missch. te absurd voor mijn smaak...) maar omdat het voor mij veels te effectief is. Ik scheet bijna in mn broek van angst en dat enge mannetje met de camera was hoogtepunt . Ik ga hier meer nachtmerries van krijgen dan van de gemiddelde slasherfilm.
Oud 28-07-2009, 08:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lost Highway (1997) Ben maar tot de helft gekomen. Wat trek ik David Lynch toch slecht, zeg, ik heb nog nooit een film van hem in 1x helemaal uitgekeken. En dan niet perse om de kwaliteit van zijn films (alhoewel, ik het toch vrij belachelijk vind allemaal, missch. te absurd voor mijn smaak...) maar omdat het voor mij veels te effectief is. Ik scheet bijna in mn broek van angst en dat enge mannetje met de camera was hoogtepunt . Ik ga hier meer nachtmerries van krijgen dan van de gemiddelde slasherfilm.
say whaaat?

ik kan me voorstellen dat als je één film van hem niet kan uitstaan je de rest ook waardeloos vindt, want hij heeft een erg eigen en uitgesproken stijl. en ieder zijn smaak natuurlijk, maar wat zijn zijn films goed zeg!

en dan juist vooral lost highway.

maar sinds true romance ben ik stiekem een beetje verliefd op patricia arquette (of misschien sinds nightmare 3 al), dus ik vind het dan al snel goed.
Oud 28-07-2009, 16:32
juni
juni is offline
Gisteren in de bioscoop Captain Abu Raed gezien. Mooi verhaal. Had niet verwacht dat het zo zielig was. Goede acteur (Nadim Sawalha). Weinig verkeerd aan, maar er leek meer in te zitten dan er uit was gekomen.

Vandaag Godfather III thuis. Ja, het was een echte afsluiter. Was alleen niet erg onder de indruk van het einde. Vind de eerste nog steeds het beste, denk ik.
Oud 28-07-2009, 20:41
Uice
Uice is offline
The Roaring Twenties

Aangenaam gedateerd, met jaren-20-slang, een gedragen vertelstem en montages waarin er even vijf jaar doorheen gejaagd wordt. Lang niet zo spannend als Angels with Dirty Faces of White Heat, maar wat vooral bijblijft is de tragische romantiek. En Humphrey Bogart als geweldige schurk.

Laatst gewijzigd op 30-07-2009 om 02:41.
Oud 29-07-2009, 23:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Orochi - 6/10

Bizarro. Ik wil meer weten over dat mysterieuze wijf.
Oud 30-07-2009, 03:03
Verwijderd
Prison on fire - Ik ben altijd een groot fan geweest van het gevangenis-genre, en ik moet zeggen PoF is de ultieme gevangenis-drama film. Ringo Lam heeft niet veel nodig om een goed beeld te schetsen van het (hong kongs) gevangenisleven, daarnaast trakeert hij ons op veel interresante en goed uitgediepte personages, waarin natuurlijk de rol van Chow Yun Fat als Ching het meest uitblingt. Maar ook Tony Leung is erg goed in zijn rol, en zijn relatie met Ching is erg goed uitgewerkt en geloofwaardig. Wat ik erg goed vond aan de film was nuance. Sure je hebt een evil prison guard (zoals in bijna elke gevangenisfilm), maar deze prison guard is drie dimensionaal. Niet dat we straks zijn hele levensgeschiedenis zullen kennen aan het einde van de film, maar hij is niet zo zwart-wit evil als in de meeste films. Iets wat ik ook goed vond aan de film was dat het niet leunde op het verhaal, maar op de personages en de interactie. Het verhaal stelde vrij weinig voor, maar door de vele kleurrijke personages, maar ook de heldere down to earth regie stijl van Lam, maken deze film erg goed. De film is soms wat over the top, maar dat past wel een beetje bij Ringo Lam. Dikke 9. . Prison of fire 2 is minder goed,maar ook zeker de moeite waard om te checken.

A better tomorrow 2 - damn deze film had zo goed kunnen zijn, als er ook niet heel veel debiele scenes tussen zaten. Maar deze film is echt verdomd vermakelijk. Een beetje de natte droom van Tarantino, die hij in zijn hele carriere en met al zn geld nooit zal kunnen waarmaken.

7/10
Oud 30-07-2009, 08:57
hansie
hansie is offline
Citaat:
Lesbian Vampire Killers

de titel zegt het eigenlijk al. Briljante film met gore en hete lesbiennes die graag bijten.
Die zag ik ook zeker een aanrader als je van lachen en flauwe humor houdt. Is weer eens wat anders dan diet horrorfilms die zichzelf zo serieus nemen he.

Oud 30-07-2009, 18:35
WolterB
WolterB is offline
Die Hard (1988)

Bruce Willis Alan Rickman , veel actie, zeer degelijk verhaal, prima film

8.5/10
Oud 30-07-2009, 20:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die zag ik ook zeker een aanrader als je van lachen en flauwe humor houdt. Is weer eens wat anders dan diet horrorfilms die zichzelf zo serieus nemen he.

ik heb hem net gekeken en ik vraag me nu af waarom ik dat in godsnaam heb gedaan.

een film kan best over-the-top zijn en zichzelf niet serieus nemen, maar dan moet hij toch wel op minstens één punt goed zijn.

deze film was echt pure crap: slecht verhaal, slechte acteurs, slecht camerawerk, slechte humor (alleen in het begin met die clown moest ik even lachen), slechte special-effects en het was nergens origineel.

alleen de muziek werd door de slechtheid weleens leuk.

ik heb de nare eigenschap een film altijd af te kijken, waardoor de afgelopen 88 minuten van mijn leven echt een hel waren.

Citaat:
Die Hard (1988)

Bruce Willis Alan Rickman , veel actie, zeer degelijk verhaal, prima film

8.5/10
het is toch niet de eerste keer dat je deze hebt gezien he???
gooi dan ook maar gauw 2 en 3 erin
Oud 30-07-2009, 23:47
Verwijderd
Citaat:
A better tomorrow 2 - damn deze film had zo goed kunnen zijn, als er ook niet heel veel debiele scenes tussen zaten. Maar deze film is echt verdomd vermakelijk. Een beetje de natte droom van Tarantino, die hij in zijn hele carriere en met al zn geld nooit zal kunnen waarmaken.

[filmpje]

7/10
1:16 "This fucking fried rice STINKS!"

Wat geniaal slecht
Oud 31-07-2009, 15:25
WolterB
WolterB is offline
Einde van de maand, tijd voor een overzichtje

Juli
Films
257. Dog Day Afternoon (Sidney Lumet, 1975) :: 8.5
258. This Is Spinal Tap (Rob Reiner, 1984) :: 8.0
259. A Life Less Ordinary (Danny Boyle, 1997) :: 8.2
260. Network (Sidney Lumet, 1976) :: 8.5
261. What the #$*! Do We (K)now!? (William Arntz, Betsy Chasse, Mark Vicente, 2004) :: 5.2
262. The Outlaw Josey Wales (Clint Eastwood, 1976) :: 8.5
263. Watchmen (Zack Snyder, 2009) :: 7.8
264. Jaws (Steven Spielberg, 1975) :: 6.8
265. The Philadelphia Story (George Cukor, 1940) :: 8.2
266. Les diaboliques (Henri-Georges Clouzot, 1955) :: 8.0
267. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.2
268. Harvey (Henry Koster, 1950) :: 8.8
269. Bringing Up Baby (Howard Hawks, 1938) :: 8.8
270. No Country for Old Men (Ethan Coen, Joel Coen, 2007) :: 7.8
271. Changeling (Clint Eastwood, 2008) :: 9.2
272. The Curious Case of Benjamin Button (David Fincher, 2008) :: 8.0
273. In the Heat of the Night (Norman Jewison, 1967) :: 8.0
274. Good Will Hunting (Gus Van Sant, 1997) :: 7.5
275. Rosemary's Baby (Roman Polanski, 1968) :: 9.2
276. Cool Hand Luke (Stuart Rosenberg, 1967) :: 7.2
277. There Will Be Blood (Paul Thomas Anderson, 2007) :: 7.5
278. Giù la testa (Sergio Leone, 1971) :: 7.5
279. Pink Floyd The Wall (Alan Parker, 1982) :: 9.8
280. All Quiet on the Western Front (Lewis Milestone, 1930) :: 8.2
281. Raging Bull (Martin Scorsese, 1980) :: 7.8
282. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 7.8
283. Yojimbo (Akira Kurosawa, 1961) :: 7.0
284. Sunrise: A Song of Two Humans (F.W. Murnau, 1927) :: 7.5
285. Duck Soup (Leo McCarey, 1933) :: 9.0
286. Schindler's List (Steven Spielberg, 1993) :: 9.5
287. My Man Godfrey (Gregory La Cava, 1936) :: 7.8
288. Ben-Hur (William Wyler, 1959) :: 8.5
289. Le salaire de la peur (Henri-Georges Clouzot, 1953) :: 8.2
290. Die Hard (John McTiernan, 1988) :: 8.8
291. The Gold Rush (Charles Chaplin, 1925) :: 7.2
292. Stalag 17 (Billy Wilder, 1953) :: 8.8
293. The Lost Weekend (Billy Wilder, 1945) :: 7.8

Statistieken
Totaal 37 films (maandgemiddelde: 41.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 36.

Totale speelduur: 4595 min.
Aantal films / series herzien: 3.

Best beoordeeld: Pink Floyd The Wall (9.8, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: What the #$*! Do We (K)now!? (5.2).

Media-verdeling
1.
8.
28.
Oud 31-07-2009, 16:17
BendeBen
BendeBen is offline
als je 8 uur per nacht hebt geslapen heb je meer dan 15% van de uren dat je wakker was in de maand juli gespendeerd aan het kijken van films.

(tsja je moet wat doen terwijl je hongerig zit te wachten tot je pizza klaar is)
Oud 01-08-2009, 10:10
Verwijderd
I'm Not There.
Ik had er veel van verwacht, maar ben er in eerste instantie niet echt kapot van. Misschien moet ik 'm nog een keer kijken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een pretentieus, zogenaamd kunstzinnig, nietszeggend en irritant filmpje met hier en daar wat erg mooie scènes. En fuck 'nog een keer kijken', ook na erover nagedacht te hebben vind ik het eigenlijk maar een vervelende en overschatte film.

Angel Heart
Met Mickey Rourke, waar ik toch een soort voorliefde voor heb op de een of andere manier. Een film waarin ook Satan nog even voorkomt in de persoon van Robert De Niro. Best een aardige film met een sterk acterende Rourke.

Body Of Lies
Best een goede film eigenlijk, alleen houd ik niet zo van Leonardo DiCaprio.

Pride & Glory
De cast belooft meer dan de film uiteindelijk biedt... Beetje matig, maar wel vermakelijk.

RocknRolla
Toffe film van Guy Richie. Had 'm al gedeeltelijk gezien en nu helemaal. Ik houd wel van het sfeertje. Niet geniaal of zo, maar gewoon leuk en vermakelijk.

Towelhead
Aparte, enigszins beklemmende en ongemakkelijke film met een zeer onbevredigend einde.
Oud 01-08-2009, 10:49
Verwijderd
Public Enemies Ik heb mijn popcorn over mezelf heen gegooid. Dat was het enige boeiende van gisteravond.

Nee, maar srlsy:
Een hele tijd naar uit gekeken (Johnny & Christian, om nom nom) maar wat een faal. Camera werk is achterlijk, Christian Bale is matig, Johnny wel ok, camera werk is vervelend, script was slecht, verhaal is leuk maar saai uitgewerkt, liefdesscenes cliche, en de camera beweegt en zoomt de hele tijd in/uit. Halverwege zat is serieus te contempleren een tukkie te gaan doen in de bioscoop. Alleen het laatste half uur was wel tof, deed me denken aan Chinatown.
Oud 02-08-2009, 00:48
Lychee
Lychee is offline
Iron Man, The Hulk, King of California, What dreams may come, Half Light
Allevier erg leuk.
Oud 03-08-2009, 00:45
Verwijderd
Net The Descent gezien. Wtf.
Oud 03-08-2009, 08:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Iron Man, The Hulk, King of California, What dreams may come, Half Light
Allevier erg leuk.
het zijn er vijf, boefje!
Oud 03-08-2009, 10:29
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
het zijn er vijf, boefje!
Lol oeps ik kan niet tellen
Oud 03-08-2009, 11:10
Verwijderd
The boy in the striped pyjamas.
Mja, aardig.
Oud 03-08-2009, 14:30
Balthasar
Balthasar is offline
Oud 03-08-2009, 21:56
Verwijderd
Collateral

Pff, wat een bocht. Tom Cruise kan maar niet overtuigen (alhoewel dit nog best goed is voor zijn doen), het scenario hangt van domme toevalligheden aan elkaar en het gedrag van de personages is in de verste verte niet geloofwaardig.

5/10
Oud 03-08-2009, 23:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Net The Descent gezien. Wtf.
?
Oud 04-08-2009, 01:38
Verwijderd
Citaat:
En waarschijnlijk M. ook wel. Ook lekker naargeestig. En Duits
Oud 04-08-2009, 09:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En waarschijnlijk M. ook wel. Ook lekker naargeestig. En Duits
M. is prachtig idd. Psychologische thrillers sowieso en aangezien dit de eerste was, hmmm
En Peter Lorre natuurlijk <3

Afgelopen zondag Metropolis (1927) gezien, ook van Fritz Lang (van "M" ).

De gerestaureerde versie uit 2001 met commentaar en uitleg over de thematiek van de film. Was ontzettend boeiend, maar het blijft jammer dat een groot deel van de film verloren is (was, het schijnt dat ze een par maanden terug een nagenoeg complete versie in Argentinië gevonden hebben).
De decors zijn prachtig, zeker voor de tijd van de stomme film en de hoeveelheid figurenten die meespelen is erg indrukwekkend.

9/10

Laatst gewijzigd op 04-08-2009 om 09:26.
Oud 04-08-2009, 09:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Public Enemies Ik heb mijn popcorn over mezelf heen gegooid. Dat was het enige boeiende van gisteravond.

Nee, maar srlsy:
Een hele tijd naar uit gekeken (Johnny & Christian, om nom nom) maar wat een faal. Camera werk is achterlijk, Christian Bale is matig, Johnny wel ok, camera werk is vervelend, script was slecht, verhaal is leuk maar saai uitgewerkt, liefdesscenes cliche, en de camera beweegt en zoomt de hele tijd in/uit. Halverwege zat is serieus te contempleren een tukkie te gaan doen in de bioscoop. Alleen het laatste half uur was wel tof, deed me denken aan Chinatown.

ow dat is stom, ik keek er ook naar uit om deze te gaan kijken.
Oud 04-08-2009, 10:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
JSA: Joint Security Area - 6/10

Een beetje doorsnee. Het verhaal is aan de warrige kant en de ontknoping is enigszins teleurstellend, maar het is allemaal kundig gefilmd. Het verveelde niet.

Kang-ho Song zet weer een mooie rol neer.
Oud 04-08-2009, 11:07
Verwijderd
Entre les murs

Tof. Interessant.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten