Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
/zeur.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je vriendje kan wel proberen om het volgende te doen: Bovenin in die menubalk: tools > folder options > view > in die hele waslijst met opties de optie 'hide extentions for known file types' uitvinken. Daarna rechter muisknop op de .rar, rename en vervolgens simpelweg de extensie (dat is dus .rar) weghalen en veranderen in .scs. Gewoon in de bestandsnaam zelf dus. En hem dan proberen te openen met het programma waar hij dat bestand voor nodig heeft, ofzo. Als dat niet werkt kan hij gewoon weer op precies dezelfde manier de .scs terugveranderen naar .rar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh, en ik moet nog een essay schrijven van 5000 woorden over de politieke, economische, culturele en militaire motieven voor de 'scramble for Africa', maar dat is
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, wij hebben eens per week een verplichte werkgroep en op vrijdag en donderdag hoorcolleges. Maar het hoorcollege van donderdag is erg leuk en die van vrijdag is op zich wel nuttig, dus daar ga ik braaf heen. Oja, eens per twee weken heb ik op woensdagavond ook nog vier uur college, maar dat is ook een leuk vak dus daar ga ik ook graag heen.
In die verplichte werkgroep zit overigens een jongen die heel erg op jou lijkt. En hij studeert geschiedenis. Maar jij bent het niet, want hij heeft een doodnormale naam en jij zegt altijd dat je voornaam heel vreemd is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, Jaeger. Ik kan je aanraden om World History (processed by Satiricon) van Nadezhda Teffi te lezen, als je er ooit een fatsoenlijke vertaling van tegenkomt. Volgens mij kun jij het wel waarderen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee. Heh, die had ik inderdaad al gevonden. Ik doelde meer op daadwerkelijke papieren uitgaves van het boek, niet zozeer sites met het hele werk erop. Hoewel er wat korte verhalen van haar hand te vinden zijn op het internet, maar voor het boek gaat dit voor zo ver ik weet niet op. Als je even wacht dan vertaal ik het begin wel voor je, dan heb je een voorproefje. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |