Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2009, 12:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Stiekem willen we jou allemaal een beetje als forumhomie.
Oud 15-04-2009, 12:54
Verwijderd
Ik kan niet iedereen gelukkig maken.
Oud 15-04-2009, 13:08
Verwijderd
Mijn stereo kan geen MP3 afspelen, .
Oud 15-04-2009, 14:41
Missy
Missy is offline
Citaat:
Volgens mij is het een stille hint dat ze je zat zijn, missy.
Dat is niet grappig, kindertjes. En ze zijn me niet zat hoor. Ik mag juist niet op kamers van hun. Maar de ongeschreven is blijkbaar als je fulltime werkt, je kostgeld betaald.
Oud 15-04-2009, 14:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is niet grappig, kindertjes. En ze zijn me niet zat hoor. Ik mag juist niet op kamers van hun. Maar de ongeschreven is blijkbaar als je fulltime werkt, je kostgeld betaald.
+ wet, en terecht.
Oud 15-04-2009, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
HELP. Weet iemand hier hoe je van rar-bestanden scs-bestanden maakt?
Oud 15-04-2009, 14:44
Missy
Missy is offline
Citaat:
+ wet, en terecht.
Kostgeld betalen vind ik niet erg. Maar ik moet blijkbaar evenveel betalen als mijn broer die het drie dubbele binnen krijgt in de maand. Ik krijg toch nog geld van ze, dus daar trekken ze het maar van af.

/zeur.
Oud 15-04-2009, 14:46
Verwijderd
Jouw ouders hebben schulden bij jou? Jezus, was het bij mij maar zo'n feest.
Oud 15-04-2009, 14:46
Verwijderd
Waarom werk je fulltime, trouwens? Gestopt met je opleiding?
Oud 15-04-2009, 14:47
Missy
Missy is offline
Schulden niet. Ik kreeg voor mijn rijbewijs nog een heel aardig bedrag, wat ik tot nu toe niet heb gehad.
Missy
Missy is offline
Citaat:
Waarom werk je fulltime, trouwens? Gestopt met je opleiding?
Fulltime en mijn Hemabaantje.
Verwijderd
Citaat:
HELP. Weet iemand hier hoe je van rar-bestanden scs-bestanden maakt?
Hm, .scs is toch dat screensavergebeuren op Samsung-telefoons?
Oud 15-04-2009, 14:48
Missy
Missy is offline
Pauze is om. Dag.
Oud 15-04-2009, 14:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kostgeld betalen vind ik niet erg. Maar ik moet blijkbaar evenveel betalen als mijn broer die het drie dubbele binnen krijgt in de maand. Ik krijg toch nog geld van ze, dus daar trekken ze het maar van af.

/zeur.
Dat is natuurlijk onzin, maarja je moet ook kijken wat je netto binnenkrijgt enzo.
Oud 15-04-2009, 14:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, .scs is toch dat screensavergebeuren op Samsung-telefoons?
geen idee, mijn vriendje wou het weten
Oud 15-04-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
geen idee, mijn vriendje wou het weten
Nou, als het is wat ik denk dat het is dan bestaat er geen converter voor. Het is een vrij onbekende extensie.

Je vriendje kan wel proberen om het volgende te doen:

Bovenin in die menubalk: tools > folder options > view > in die hele waslijst met opties de optie 'hide extentions for known file types' uitvinken. Daarna rechter muisknop op de .rar, rename en vervolgens simpelweg de extensie (dat is dus .rar) weghalen en veranderen in .scs. Gewoon in de bestandsnaam zelf dus. En hem dan proberen te openen met het programma waar hij dat bestand voor nodig heeft, ofzo. Als dat niet werkt kan hij gewoon weer op precies dezelfde manier de .scs terugveranderen naar .rar.
Oud 15-04-2009, 15:02
Verwijderd
Ik vind .rar wel een vreemde extensie voor een afbeelding. Moet ie niet gewoon eerst uitgepakt worden?
Oud 15-04-2009, 15:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind .rar wel een vreemde extensie voor een afbeelding. Moet ie niet gewoon eerst uitgepakt worden?
Het is geloof ik een onderdeel voor een computerspel
Oud 15-04-2009, 15:07
Verwijderd
Anders download je even winrar en kijk je even wat voor leuks er allemaal verborgen zit in dat .rar bestand.
Oud 15-04-2009, 15:10
Verwijderd
.rar is ook helemaal geen afbeelding, maar een archief. Uitpakken is inderdaad ook veel logischer dan er om de een of andere dubieuze reden een .scs van proberen te maken, maar dat is niet waar Miekje om vroeg. Vraag eens aan je malle vriendje waarom hij er per se een .scs van wil maken, Miek? Als hij op zoek is naar een specifieke .scs dan kan het wel zijn dat deze gewoon in de .rar zit, zoals Jaeger zegt.
Oud 15-04-2009, 15:11
Verwijderd
Smooth German Engineering.
Oud 15-04-2009, 15:14
Verwijderd
Ik ging SCS googelen en kwam op de Stichting Christelijke schuldpreventie, .
Oud 15-04-2009, 15:14
Verwijderd
"In haar optreden wil de stichting de liefde en barmhartigheid van Christus laten zien, ook als het gaat om financiële en zakelijke vraagstukken. "
Oud 15-04-2009, 15:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
.rar is ook helemaal geen afbeelding, maar een archief. Uitpakken is inderdaad ook veel logischer dan er om de een of andere dubieuze reden een .scs van proberen te maken, maar dat is niet waar Miekje om vroeg. Vraag eens aan je malle vriendje waarom hij er per se een .scs van wil maken, Miek? Als hij op zoek is naar een specifieke .scs dan kan het wel zijn dat deze gewoon in de .rar zit, zoals Jaeger zegt.
Dit.
Oud 15-04-2009, 15:17
Verwijderd
Anders neem je even ruimte in op het internet met dit soort berichten, .
Oud 15-04-2009, 15:21
Verwijderd
Vandaag had ik voor het laatst echt werkgroep voor dit jaar. Ik moet nog één keer terugkomen om wat papiertjes te overhandigen, maar verder heb ik dus geen ruk meer te doen tot juni. Ik denk dat ik maar een paar dagen in het Vondelpark ga liggen of zo.
Oud 15-04-2009, 15:23
Verwijderd
Je zou er bijna alcoholist van worden, van deze studie.
Oud 15-04-2009, 15:26
Verwijderd
Wtf, waarom eindigt het bij jou allemaal zo vroeg? Wij zitten nog halverwege het tweede semester, ik heb morgen zelfs nog een project in te leveren voor de midtermtentamens. En dan over een maand of anderhalf nog een tentamenperiode.
Oud 15-04-2009, 15:30
Verwijderd
Ik heb in juni tentamens. Ik heb nog wel hoorcolleges, maar die zijn voor mensen die niet fatsoenlijk kunnen lezen.
Oud 15-04-2009, 15:31
Verwijderd
Oh, en ik moet nog een essay schrijven van 5000 woorden over de politieke, economische, culturele en militaire motieven voor de 'scramble for Africa', maar dat is dus dat wordt een eitje. Oh, en die motieven dus door de ogen van verschillende stromingen binnen de geschiedschrijving. Lekker postkoloniale historici bashen. Ik heb er nu al zin in.
Oud 15-04-2009, 15:40
Verwijderd
Hm, wij hebben eens per week een verplichte werkgroep en op vrijdag en donderdag hoorcolleges. Maar het hoorcollege van donderdag is erg leuk en die van vrijdag is op zich wel nuttig, dus daar ga ik braaf heen. Oja, eens per twee weken heb ik op woensdagavond ook nog vier uur college, maar dat is ook een leuk vak dus daar ga ik ook graag heen.

In die verplichte werkgroep zit overigens een jongen die heel erg op jou lijkt. En hij studeert geschiedenis. Maar jij bent het niet, want hij heeft een doodnormale naam en jij zegt altijd dat je voornaam heel vreemd is.
Oud 15-04-2009, 15:42
Verwijderd
Nu moet ik eigenlijk eens een screen adaptation gaan schrijven, maar ik denk dat ik in plaats daarvan m'n pc maar eens ga stofzuigen. En misschien een oude harde schijf erbij ga proppen, want 500 GB is duidelijk heel weinig.
Oud 15-04-2009, 15:48
Verwijderd
Zo vreemd is mijn voornaam niet, maar buiten Nepal komt ie niet zo heel veel voor, geloof ik.
Oud 15-04-2009, 15:49
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe heet je dan, van voren?
Oud 15-04-2009, 15:49
Verwijderd
Ik heb helemaal geen vakantie.
Oud 15-04-2009, 15:50
Verwijderd
Dat zeg ik lekker niet, Miekjuh.
Oud 15-04-2009, 15:51
Miekje*
Miekje* is offline
*tong uitsteekt naar Jaeger*
Oud 15-04-2009, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal geen vakantie.
Dan doe je in ieder geval eens iets, werkschuw tuig.
Oud 15-04-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Zo vreemd is mijn voornaam niet, maar buiten Nepal komt ie niet zo heel veel voor, geloof ik.
Ik zou haast op zoek gaan naar een lijst met de top-10 van namen uit Nepal, maar ik heb de zoektocht naar jouw voornaam al opgegeven.
Oud 15-04-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Dan doe je in ieder geval eens iets, werkschuw tuig.
Lekker de hele vakantie sommen maken!
Oud 15-04-2009, 16:07
Verwijderd
De pc is nu wel lekker stofvrij. Hopelijk heeft hij het nu minder warm en stopt hij met zo vreemd ratelen.
Oud 15-04-2009, 16:26
Verwijderd
Trouwens, Jaeger. Ik kan je aanraden om World History (processed by Satiricon) van Nadezhda Teffi te lezen, als je er ooit een fatsoenlijke vertaling van tegenkomt. Volgens mij kun jij het wel waarderen.
Oud 15-04-2009, 16:48
Verwijderd
Ooh ik moest eigenlijk heel hard huilen bij de finale van Dames in de dop <3 maar er zitten drie mannen in de kamer dus ik hou me groot
Oud 15-04-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, Jaeger. Ik kan je aanraden om World History (processed by Satiricon) van Nadezhda Teffi te lezen, als je er ooit een fatsoenlijke vertaling van tegenkomt. Volgens mij kun jij het wel waarderen.
Ik zal zoeken, maar de standaardsites leveren vooralsnog niets op.
Oud 15-04-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
http://www.last.fm/music/Satyricon ?
Oud 15-04-2009, 17:05
Verwijderd
"Vseobshchaia istoriia" is de titel vanuit het Cyrillisch naar het Latijns alfabet?
Oud 15-04-2009, 17:06
Miekje*
Miekje* is offline
Fuck
Oud 15-04-2009, 17:07
Verwijderd
Kon ik het maar lezen.
Oud 15-04-2009, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit sprookje gaat over een hele lieve, reus, genaamd Neuzon. Neuzon doet altijd alles voor iedereen. Hij heeft ook een paar vrienden, maar sommige zijn gemeen.
Moet ik verdergaan?
Oud 15-04-2009, 17:23
Verwijderd
Citaat:
"Vseobshchaia istoriia" is de titel vanuit het Cyrillisch naar het Latijns alfabet?
Ja.

Nee.

Heh, die had ik inderdaad al gevonden. Ik doelde meer op daadwerkelijke papieren uitgaves van het boek, niet zozeer sites met het hele werk erop. Hoewel er wat korte verhalen van haar hand te vinden zijn op het internet, maar voor het boek gaat dit voor zo ver ik weet niet op.

Als je even wacht dan vertaal ik het begin wel voor je, dan heb je een voorproefje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten