Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2009, 09:20
snoopy
snoopy is offline
Haha, ik had mijn vriend man ook nog nooit in pak gezien tot onze trouwdag hoor... Is dat zo gek dan?
Oud 19-05-2009, 09:32
Verwijderd
Signy, hoe was je date?

Citaat:
omg die zijn lekker, iig die op dat feest.
bij een leuke blijven slapen en het was super gezellig en volgens mij hebben we een date vanavond
Gaat weer lekker daar!

OT: Ja lief en leuk en gezellig! Alleen ergerlijk dat altijd hij of ik moet werken... en ga deze week sporten met die ene vriendin, hoop dat het goed gaat, heb zin in gewoon weer es gezellig doen met haar. En anders kan ze echt (even) de boom in.
Oud 19-05-2009, 09:35
groovy
groovy is offline
Citaat:
Haha, ik had mijn vriend man ook nog nooit in pak gezien tot onze trouwdag hoor... Is dat zo gek dan?
Niet gek, ligt er denk ik ook aan wat voor werk je vriend doet. Ik heb mijn vriend al ontelbare keren in pak gezien, maar dat komt ook omdat hij jurist is . Het gaat zelfs een beetje...vervelen .

@ ICU: Ik heb gewoon een krabbeltje teruggestuurd, heel normaal, en daarbij of ze mijn berichtje al heeft gelezen. Misschien snapt ze het dan . En anders, ja, dan moet ik het misschien toch nog maar een keertje zeggen inderdaad..ik vind die dingen soms maar eng.

Ot: Goed, hij is lief voor me, heb het ook wel nodig. Gisteren een ingreep gehad en ja het doet toch wel veel pijn, en vandaag is het ook nog erg gevoelig. Maar komt goed ! Morgenavond zie ik hem weer .
Oud 19-05-2009, 09:41
Verwijderd
De moeder van mijn vriend neemt mij een paar dagen mee naar finland, dus nog maar 5 weken en dan kan ik hem weer eventjes zien. Ik heb er ZO'N zin in
Oud 19-05-2009, 10:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De moeder van mijn vriend neemt mij een paar dagen mee naar finland, dus nog maar 5 weken en dan kan ik hem weer eventjes zien. Ik heb er ZO'N zin in
Hihi, vind het idee dat Kazet een moeder heeft zo grappig
Oud 19-05-2009, 10:19
Verwijderd
Citaat:
waarom?
Oud 19-05-2009, 10:31
snoopy
snoopy is offline
Kweenie...
Oud 19-05-2009, 13:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Niet gek, ligt er denk ik ook aan wat voor werk je vriend doet. Ik heb mijn vriend al ontelbare keren in pak gezien, maar dat komt ook omdat hij jurist is . Het gaat zelfs een beetje...vervelen .
mijn vriend is hovenier Die gaan nooit in pak :')
Oud 19-05-2009, 17:27
wup
wup is offline
Citaat:

haha

Pff, zat weer in de treinjongen in de trein ( goh), maar werd er niet echt blij van. Totaaaal niet mijn type en ik ben dat eeuwige oogcontact zoeken nu wel zat Was ook in een kuthumeur, dus wie weet heeft mijn pissige kop hem wel afgeschrikt ( afgeschrokken?
Ongelooflijk vervelende dag gehad, school tegenslag, veel pijn etc. En dan kan ik in zo'n bui me meteen weer zo vreselijk alleen voelen.
Oud 19-05-2009, 17:42
Changshan
Changshan is offline
@Snoopy&Qimm: Dat zal het wel zijn ja, ik zit (nog) in een studentikoos milieu (ook nog eens rechten) waar iedereen om de haverklap voor de lol in pak gaat lopen en er worden ook redelijk wat gala's georganiseerd. Dat, in combinatie met dat jullie vast wel foto's van hem in pak kunnen vinden, deed mij die opmerking maken.
Oud 19-05-2009, 18:14
Verwijderd
nog vier weken (L)
Oud 19-05-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet dat mijn intelligentie soms buitenaards lijkt.

OT: prima.
Oud 19-05-2009, 22:13
Verwijderd
extreem moeilijk en lastig en verward en tegenstrijdig en onrustig en bah. t moet ophouden.
Oud 19-05-2009, 23:31
snoopy
snoopy is offline
@ Changshan: euhm... nee, ook geen foto's van hem in pak. Hij draagt gewoon nooit een pak. Soms wel een jasje (zoiets: ) of een overhemd op een broek, maar nooit een volledig pak.

OT: goed. Hij werkt achterlijk veel op het moment, maar over 2 weken is dat klaar. En dan hoeft ie de hele zomer bijna niet te werken! (ja, een eigen bedrijf heeft ook wel z'n voordelen soms )
Oud 20-05-2009, 00:44
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik mag hem zelfs om 1.15 bellen omdat er een muis in mijn huis zit en ik hysterisch ben

:wijf:

Donderdag is hij er weer!!!! Jammer genoeg moet ik tot 20.00 werken maar daarna zie ik hem <33
Oud 20-05-2009, 07:31
Miek
Miek is offline
Een jongen die ik een half jaar geleden ofzo heb afgewezen en nog wel eens spreekt denkt even helemaal te weten hoe ik in elkaar zit omdat ik na hem nog zo'n soort situatie had. Hij vindt dat ik maar gewoon een relatie moet beginnen, gewoon doen. Jeetje, als ik me er toch niet goed over voel dan begin ik toch geen relatie En toen was het zo van oja dat is ook wel waar
Oud 20-05-2009, 08:13
I C U
I C U is offline
Zumba was leuk gisteren, en het was ook gezellig met dan vriendinnetje. Moeten maar es buiten Zumba om gaan daten... Hmmmm, waar is m'n agenda?
Oud 20-05-2009, 09:52
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik mag hem zelfs om 1.15 bellen omdat er een muis in mijn huis zit en ik hysterisch ben

:wijf:
Oud 20-05-2009, 10:14
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Lach maar. Ik heb mijn ramen potdicht gedaan toen dat beest weg was en werd badend in het zweet wakker
Oud 20-05-2009, 10:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lach maar. Ik heb mijn ramen potdicht gedaan toen dat beest weg was en werd badend in het zweet wakker
Ach joh 't Is maar een muisje (zo reageer ik op spinnen dus ik herken het gevoel wel hoor )
Oud 20-05-2009, 10:36
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Ach joh 't Is maar een muisje (zo reageer ik op spinnen dus ik herken het gevoel wel hoor )
Ik had het er gister met mijn vriend over maar ik was zo hysterisch.
Komt ook omdat mijn hond er niet is. Als er dan een muis binnen zou lopen zou het me niet zoveel uitmaken. Hij pakt hem wel.

Maar ik was helemaal alleen en dat hielp niet echt.
Voor de rest ben ik eigenlijk voor niets of niemand bang. Alleen muizen en ratten volgens mij vooral omdat ik ze heel erg vies vind.
Oud 20-05-2009, 12:09
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
+ 1
Oud 20-05-2009, 14:33
luchtballon
luchtballon is offline
keeee. heeft hij nou zojuist gezegd dat hij me leuk vind? Toegeven dat hij mijn vriends ex leuk vond (maar dat wist ik al), en de andere niet willen zeggen en aan mij over laten. Nou is het niet meer leuk.

Ga alweer naar vriendje vanavond is chill.
Oud 20-05-2009, 15:46
ST*R
ST*R is offline
Citaat:

Gaat weer lekker daar!

]
uhuh bij jou ook wel he?
nou de date duurde van gister avond tot net dus hij was zeer geslaagd en volgende week zie ik m weer
Oud 20-05-2009, 16:30
Signy
Signy is offline
Citaat:
nou de date duurde van gister avond tot net dus hij was zeer geslaagd
*hand schud* Me too.
Ben helemaal verzadigd haha.
Oud 20-05-2009, 19:08
wup
wup is offline
Citaat:
nou de date duurde van gister avond tot net

haha, goed bezig

ik wil ook dates, potdikke. Moet de laatste tijd steeds aan ex denken, maar dat is gewoon omdat dat het aller makkelijkst zou zijn. Doe er dus niets mee
Oud 20-05-2009, 19:44
Verwijderd
Citaat:
nou de date duurde van gister avond tot net dus hij was zeer geslaagd en vrijdag zie ik m weer
En dan gaan we t/m zondag in het huis van m'n ouders bivakkeren, want die zijn op vakantie.
Oud 20-05-2009, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ uuuf: ow, dat is zo lekker met z'n tweetjes alleen in een echt huis enzo Deed ik ook altijd als m'n schoonouders op vakantie waren Veel plezier samen.

Ontopic: Ik zie hem weinig want hij heeft volgende week tentamens en wil het liefst zo veel mogelijk (thuis) studeren. Maar morgen ga ik naar hem toe en tussendoor probeer ik me zelf te vermaken en hij belt me en stuurt lieve smsjes dus het komt wel weer goed Hij heeft beloofd dat ie daarna weer meer hierheen komt
Oud 21-05-2009, 09:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ontopic: Ik zie hem weinig want hij heeft volgende week tentamens en wil het liefst zo veel mogelijk (thuis) studeren. Maar morgen ga ik naar hem toe en tussendoor probeer ik me zelf te vermaken en hij belt me en stuurt lieve smsjes dus het komt wel weer goed Hij heeft beloofd dat ie daarna weer meer hierheen komt
sorry hoorrrrr maar nu klinkt het alsof je geen leven naast je vriend hebt, vrij ongezond!

ot:
mannen blijven onmogelijk
Oud 21-05-2009, 09:27
Verwijderd
Ik vind de afstand écht niet leuk. T duurt waarschijnlijk nog anderhalve maand voor ik hem weer zie en daar baal ik ontzettend van.
Oud 21-05-2009, 10:32
KiMZz
KiMZz is offline
Twijfel, twijfel...
Oud 21-05-2009, 12:19
Verwijderd
Citaat:
wat n rotzak.
Doet al 3 dagen raar aan de tel.. en ik maar vragen wat dr aan de hand is. Tot ik me bedacht dat t misschien wel aan die vragen zou kunnen liggen. 28keer horen of t wel goed gaat is ook niet leuk

ENNU.. ga ik n avond met zn moeder op stap, gaat de beer weer los. Ineens moet ik weten wat er aan de hand is..
Hoe dan, ruiken owso??? En maar boos doen. Elke keer verpest hij het weer als ik n avondje wegga.
Hu? Ik snap echt geen bal van wat hier staat

OT: Ja-a gezellig en leuk en heet enzo. Straks met ene vriendinnetje wat doen en ik heb er echt wel zin in, hopen dat het allemaal leuk blijft Maar ja.
Oud 21-05-2009, 12:50
Verwijderd
Oooh pff moeilijk.
Oud 21-05-2009, 13:27
capibara
capibara is offline
Na een relatie van zeven jaar de wederzijdse beslissing genomen om er een punt achter te zetten. Weer op vrije voeten, en dat bevalt me eigenlijk erg goed .
Oud 22-05-2009, 08:06
metallica
metallica is offline
Wauw, we hebben de afgelopen weken echt goede gesprekken samen. Alle moeite is dus niet voor niets geweest. Voor de rest blijft het een beetje raar, maar het is wel fijn samen dus we zien wel
Oud 22-05-2009, 09:39
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Goedgoedgoed! De afgelopen weken hebben we een beetje weinig tijd voor elkaar gehad, maar dat gaan we de komende weken helemaal goedmaken. En nog 4 maanden te gaan tot we elke dag naast elkaar wakker worden!
Oud 22-05-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Komt erop neer dat ik blijkbaar wat fout doe en hij reageert al n aantal dagen heel kortaf. Als ik dan vraag of er wat is, dan is alles goed. Dan mail ik em dat ik met zn moeder op stap ga en dan wordt hij ineens boos en moet ik weten waarom hij afgelopen dagen zo kortaf was.. T lijkt wel n wijf. godsamme
Oh ik had ook al geconcludeerd dat mannen de nieuwe vrouwen waren

OT: Ja-a ging lekker met dat vriendinnetje, heb tenminste dat gevoel, dus blij! Gister uitgeweest met een van mijn leuke studievriendinnetjes, eerst halve fles rose leeggedronken in de tuin, zo godvergeten melig Uitgaan dus ook een succes. En dit weekend 't andere vriendinnetje weer <3
Oud 22-05-2009, 14:10
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Niet fijn. Hij heeft met 1 actie alles veranderd. Dit veranderd mijn hele kijk op hem. Zoiets egoistisch en vernederents had ik van hem niet verwacht. Hij snapt het niet en de communicatie is weg. Dit is niet goed. Maar ik voel me nog de gekwetst en vernederd om het uit te praten. Wil hem eigenlijk even niet zien, maar das lastig als je samen woont
Oud 23-05-2009, 11:21
Verwijderd
Een paar dagen weg met zijn tween was echt geweldig en zelfs mijn ouders vinden hem leuk .
Oud 23-05-2009, 12:30
Verwijderd
^Tof van je ouders! Ik pm binnenkort weer terug, vandaag hier ook een kleine ingang gemaakt tov mijn ouders.

ot: Mijn vrienden blijven de beste <3
Oud 23-05-2009, 13:07
justhanna
justhanna is offline
Het is fijn, maar ik maak het zelf ook enorm moeilijk. Meer dan een week bij hem geweest omdat zijn ouders op vakantie waren, vanavond weer naar huis... Ben bang dat ik me dan ineens wel erg alleen ga voelen.
Oud 23-05-2009, 14:03
Verwijderd
Jezus, hoeveel 'vrienden' gaan me vandaag nog bellen die compleet m'n verjaardag vergeten? Is het zo veel moeite om zoiets te onthouden? Ik ga straks maar naar m'n ouders, dat zijn blijkbaar de enige twee die het iets kan interesseren dat ik besta
Oud 23-05-2009, 14:43
Verwijderd
*Knuff @ Skyblue* Kom op meisje! Kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar zo bedoelen ze het vast niet, toch? Probeer evengoed een beetje te genieten van de dag, al is het maar door lekker in de zon te zitten met een boek ofzo. Het is een mooie dag, jammer dat je vrienden die niet met je willen delen, maar dat komt vast wel weer. Kom op!
Oud 23-05-2009, 18:11
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gefeliciteerd Skyblue! Balen dat je vrienden het niet doorhebben, maar misschien komt het weer. In ieder geval een fijne dag!
Oud 23-05-2009, 18:26
igfy
igfy is offline
Gefeliciteerd Skyblue!

OT: ik ben heel hard tegen deadlines voor mijn studie aan het werken. Mijn vriend probeert me heel lief te helpen, maar het is beter van niet, we worden er allebei heel chagerijnig van.
Oud 23-05-2009, 19:27
Neko*
Neko* is offline
Wat is er gebeurd met het hart op de tong, vertellen wat er in je leeft?
Oud 23-05-2009, 19:32
evil inside
evil inside is offline
Ik ben denk ik slachtoffer geworden van; (op zn frans gezegd): La Liefde.
Oud 23-05-2009, 19:38
wup
wup is offline
@ Skyblue: Hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt (gehad). Gefeliciteerd in ieder geval

ot: Vandaag ex gezien. Jeetje, wat ziet hij er slecht uit Verder tof dat we zo met elkaar om kunnen gaan
Volgens mij heb ik een gast op mijn werk die me tof vind ofzo, want ik vond al meerdere keren briefjes met een woord dat verdacht veel op mijn naam lijkt Helaas is het een freak eerste klas.
Oud 23-05-2009, 19:44
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
want ik vond al meerdere keren briefjes met een woord dat verdacht veel op mijn naam lijkt Helaas is het een freak eerste klas.
ahaha
Oud 23-05-2009, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ ZerO: ik heb echt wel een eigen leven maar als je elkaar normaalgesproken heel vaak ziet en dan ineens niet dan heb je toch ineens veel tijd over die je anders moet invullen.

Ik ben een weekendje bij m'n ouders omdat hij moet studeren en hij belde me net op en klonk zo sip want hij miste me echt. Heb ik nog niet echt last van maar was wel fijn om hem ff te spreken Ik kreeg vandaag in de stad zo'n heel klein kaartje en dat heb ik naar hem gestuurd om hem succes te wensen voor z'n tentamens en ben ik net in de stromende regen naar de brievenbus gaan brengen en uitgerekend toen belde hij

Ach, weekendje hier, maandag op kraamvisite, dinsdag komt een vriend langs en woensdag zie ik hem al weer dus komt goed

Regels voor berichten