Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ ICU: Ik heb gewoon een krabbeltje teruggestuurd, heel normaal, en daarbij of ze mijn berichtje al heeft gelezen. Misschien snapt ze het dan ![]() Ot: Goed, hij is lief voor me, heb het ook wel nodig. Gisteren een ingreep gehad en ja het doet toch wel veel pijn, en vandaag is het ook nog erg gevoelig. Maar komt goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
haha ![]() Pff, zat weer in de treinjongen in de trein ( goh), maar werd er niet echt blij van. Totaaaal niet mijn type en ik ben dat eeuwige oogcontact zoeken nu wel zat ![]() ![]() Ongelooflijk vervelende dag gehad, school tegenslag, veel pijn etc. En dan kan ik in zo'n bui me meteen weer zo vreselijk alleen voelen. |
![]() |
|
@Snoopy&Qimm: Dat zal het wel zijn ja, ik zit (nog) in een studentikoos milieu (ook nog eens rechten) waar iedereen om de haverklap voor de lol in pak gaat lopen en er worden ook redelijk wat gala's georganiseerd.
![]() ![]()
|
@ Changshan: euhm... nee, ook geen foto's van hem in pak. Hij draagt gewoon nooit een pak. Soms wel een jasje (zoiets:
![]() OT: goed. ![]() ![]()
|
Een jongen die ik een half jaar geleden ofzo heb afgewezen en nog wel eens spreekt denkt even helemaal te weten hoe ik in elkaar zit omdat ik na hem nog zo'n soort situatie had. Hij vindt dat ik maar gewoon een relatie moet beginnen, gewoon doen. Jeetje, als ik me er toch niet goed over voel dan begin ik toch geen relatie
![]()
||
Citaat:
Komt ook omdat mijn hond er niet is. Als er dan een muis binnen zou lopen zou het me niet zoveel uitmaken. Hij pakt hem wel. Maar ik was helemaal alleen en dat hielp niet echt. Voor de rest ben ik eigenlijk voor niets of niemand bang. Alleen muizen en ratten volgens mij vooral omdat ik ze heel erg vies vind.
|
keeee. heeft hij nou zojuist gezegd dat hij me leuk vind? Toegeven dat hij mijn vriends ex leuk vond (maar dat wist ik al), en de andere niet willen zeggen en aan mij over laten. Nou is het niet meer leuk.
Ga alweer naar vriendje vanavond ![]()
|
@ uuuf: ow, dat is zo lekker met z'n tweetjes alleen in een echt huis enzo
![]() ![]() Ontopic: Ik zie hem weinig want hij heeft volgende week tentamens en wil het liefst zo veel mogelijk (thuis) studeren. Maar morgen ga ik naar hem toe en tussendoor probeer ik me zelf te vermaken en hij belt me en stuurt lieve smsjes dus het komt wel weer goed ![]() ![]()
||
Citaat:
ot: mannen blijven onmogelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja-a gezellig en leuk en heet enzo. Straks met ene vriendinnetje wat doen en ik heb er echt wel zin in, hopen dat het allemaal leuk blijft ![]() |
![]() |
|
Wauw, we hebben de afgelopen weken echt goede gesprekken samen. Alle moeite is dus niet voor niets geweest. Voor de rest blijft het een beetje raar, maar het is wel fijn samen dus we zien wel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja-a ging lekker met dat vriendinnetje, heb tenminste dat gevoel, dus blij! Gister uitgeweest met een van mijn leuke studievriendinnetjes, eerst halve fles rose leeggedronken in de tuin, zo godvergeten melig ![]() |
![]() |
|
Niet fijn. Hij heeft met 1 actie alles veranderd. Dit veranderd mijn hele kijk op hem. Zoiets egoistisch en vernederents had ik van hem niet verwacht. Hij snapt het niet en de communicatie is weg. Dit is niet goed. Maar ik voel me nog de gekwetst en vernederd om het uit te praten. Wil hem eigenlijk even niet zien, maar das lastig als je samen woont
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*Knuff @ Skyblue* Kom op meisje! Kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar zo bedoelen ze het vast niet, toch? Probeer evengoed een beetje te genieten van de dag, al is het maar door lekker in de zon te zitten met een boek ofzo. Het is een mooie dag, jammer dat je vrienden die niet met je willen delen, maar dat komt vast wel weer. Kom op!
|
![]() |
|
Gefeliciteerd Skyblue!
OT: ik ben heel hard tegen deadlines voor mijn studie aan het werken. Mijn vriend probeert me heel lief te helpen, maar het is beter van niet, we worden er allebei heel chagerijnig van.
|
![]() |
@ Skyblue: Hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt (gehad). Gefeliciteerd in ieder geval
![]() ot: Vandaag ex gezien. Jeetje, wat ziet hij er slecht uit ![]() ![]() Volgens mij heb ik een gast op mijn werk die me tof vind ofzo, want ik vond al meerdere keren briefjes met een woord dat verdacht veel op mijn naam lijkt ![]() |
![]() |
|
@ ZerO: ik heb echt wel een eigen leven maar als je elkaar normaalgesproken heel vaak ziet en dan ineens niet dan heb je toch ineens veel tijd over die je anders moet invullen.
Ik ben een weekendje bij m'n ouders omdat hij moet studeren en hij belde me net op en klonk zo sip want hij miste me echt. Heb ik nog niet echt last van maar was wel fijn om hem ff te spreken ![]() ![]() Ach, weekendje hier, maandag op kraamvisite, dinsdag komt een vriend langs en woensdag zie ik hem al weer dus komt goed ![]()
|
![]() |
|
|