Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, mn laatste is niet boos of eng toch? ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die heb ik gemist, even checken! Edit: nee, niet eng, en ook niet boos, maar ook niet vrolijk, Misscien moet ik het anders zeggen: Jij kijkt nooit vrolijk op foto's, altijd met een boos of neutraal gezicht. Ik stem voor een hete minister en een lachende Soija! |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Anders, maar Europees. Iets wat de Turkse cultuur niet is. 3. 4/5.Ja als alle problemen zijn opgelost is er natuurlijk geen bezwaar, maar feit is dat deze problemen de komende 30 jaar zeker niet worden opgelost in turkije. Omdat het de Turkse manier van denken is die al enige tijd zo bestaat. |
![]() |
||
Citaat:
Het punt is dat Turkije er niet aan voldoet. En het is onrealistisch om te denken dat ze eraan gaan voldoen, want dat zou een complete ommekeer qua cultuur betekenen. En wat heeft het BHV-conflict met een instabiele regering te maken Twee couppogingen in de laatste twee jaar en het enige waar jij mee aankomt is dat ze nog redelijk vasthouden aan Ataturk ? Los van het feit dat Ataturk er helemaal niets mee te maken heeft zegt het ook nog niets over het feit dat het leger veel te machtig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Nou omdat de manier van denken dus heel anders is dan in de europese landen. 3. Het is meer dat het kwalijk is dat een land dat zo verschilt van de Europese landen zoveel inspraak krijgt. 4. Bijvoorbeeld het europees verdrag van rechten voor de mens. 5. Goedkope arbeid/producten leiden tot schade aan de eigen economie. Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 22:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Goed, inderdaad erg kaalgeschoren kopje + groot voorhoofd + snorloos = chemopatientlook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind het wel een grappige foto ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Volgens mij kan ik wachten tot Sint Juttemis, want blijkbaar zijn er genoeg hete vrouwelijke, maar een stuk minder mannelijke hete ministers. Het leven is oneerlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |