Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe zit t bij jou?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 Kor 11 5 Maar een vrouw maakt haar hoofd te schande wanneer ze met onbedekt hoofd bidt of profeteert, want ze is in dat geval precies hetzelfde als een kaalgeschoren vrouw. 6 Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken. |
![]() |
||
Citaat:
A Rocketride to the Gideon music festival, takes you to the stars of the biggest underground music and arts festival in the north of the Netherlands. The festival takes place at and is created by the people and volunteers of the Gideon area in Groningen. Its a 3 days lasting journey of music and madness. New durable energy for everybody and the peacefull multiculture of the Netherlands. 28/29/30 augustus in Groningen. Maar ik had er ook nog nooit van gehoord. ![]() http://www.gideon-festival.nl/
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
in context:
4 Een iegelijk man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd; 5 Maar een iegelijke vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden ware. 6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke. 7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans. (statenvertaling.net, ik had 'm net toen Kazet me voor was) |
![]() |
||
Citaat:
Vervelend dat je grieperig bent. ![]() Ik ga mn bed in, want morgen moet ik om kwart over 8 weer werken. Daag!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Haha, ja wie weet! Zou wel gaaf zijn, als ik echt zou slagen. Ik denk dat dan heel veel leraren heel erg verbaasd gaan zijn. ![]() Succes met leren nog, en slaap lekker! Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
/disclaimer: @ LL, nee, ik neem dit nu niet voor waar aan, maar het heeft me wel aan het denken gezet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en bij toetsen waar je naast meerkeuze-opties ook 'ik weet het niet' in mag vullen, scoren mannen beter omdat vrouwen te vaak voor 'ik weet het niet' kiezen (als een fout antwoord voor puntenaftrek zorgt, een goed antwoord voor puntenbijtelling en 'ik weet het niet' voor gelijk blijven).
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||