Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2009, 21:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
lolwut ?
Wat verbaast je?
Oud 12-05-2009, 21:40
Verwijderd
En als je de pink ook zou moeten opeten?
Verwijderd
That does it, even foerageren.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wat verbaast je?
Ik wacht op een passage waarin dat staat eigenlijk.
Oud 12-05-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Lekkere salade uit de oven.

Maar nee, ja, ovens <3 Als ik zou moeten kiezen tussen nooit meer een oven hebben of het afhakken van een pink dan zou ik denk ik voor het laatste gaan.
eerst stond 'bijna' er niet bij maar toen dacht ik ook aan salade
en pinken zitten toch maar in de weg.
Oud 12-05-2009, 21:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Te laat. Haha dankje Ik ben er ook blij mee!
Heb je al vertrouwen in de examens?
Oud 12-05-2009, 21:42
Philosophy
Philosophy is offline
Oh Laisve? Ken jij toevallig het gideonfestival? Zo ja, is t wat?
Ik kreeg vandaag een flyer in mn handen gedouwt en stond nogal vreemd te kijken.
Oud 12-05-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
En als je de pink ook zou moeten opeten?
Rauw? Als hij eerst even in de oven mag dan zou ik het doen.
Oud 12-05-2009, 21:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waar in de Bijbel staat dat je een hoofddoek moet dragen? Weet ik niet. Gelezen in een artikel van een theologe in Filosofie Magazine, maar ik weet niet meer waar het tijdschrift nu is.
Oud 12-05-2009, 21:43
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Heb je al vertrouwen in de examens?
Ik weet het serieus niet. Ik zit al maanden in de stress en ben serieus een paar keer naar dokter geweest omdat ik 'm helemaal flipte van de zenuwen, maar nu het dichterbij komt heb ik zoiets: er slagen jaarlijks zoooveel mensen, dus waarom ik niet? Nu ga ik er stiekem al vanuit dat ik slaag en ik heb haast nog niks geleerd, maar heel veel geoefend. Niet dat dat onhandig is, maar ik kan me moeilijk tot leren aansporen.
Hoe zit t bij jou?
Oud 12-05-2009, 21:44
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Oh Laisve? Ken jij toevallig het gideonfestival? Zo ja, is t wat?
Ik kreeg vandaag een flyer in mn handen gedouwt en stond nogal vreemd te kijken.
Nooit van gehoord nee. Wat issut ?
Oud 12-05-2009, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Tijdens het bidden moeten vrouwen een hoofddoek dragen:

1 Kor 11

5 Maar een vrouw maakt haar hoofd te schande wanneer ze met onbedekt hoofd bidt of profeteert, want ze is in dat geval precies hetzelfde als een kaalgeschoren vrouw. 6 Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken.
Verwijderd
Citaat:
Rauw? Als hij eerst even in de oven mag dan zou ik het doen.
Dat mag.

Ik heb een lekker glas so ja melk en een gebakken ei van een kippenei met wat peter selie er over heen gestrooid op een broodje
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een vriend stuurt me enge filmpjes en nu durf ik niet meer te slapen!
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Nooit van gehoord nee. Wat issut ?
The Gideon music festival exp. is a multicultural three day music-festival in the north Netherlands that brings together the newest and most innovative music around, from Funk to Punk, from Jazz to Electro, from Dj's to Vj's and especially everything what's new in the real music spectrum.
A Rocketride to the Gideon music festival, takes you to the stars of the biggest underground music and arts festival in the north of the Netherlands.
The festival takes place at and is created by the people and volunteers of the Gideon area in Groningen. Its a 3 days lasting journey of music and madness. New durable energy for everybody and the peacefull multiculture of the Netherlands.

28/29/30 augustus in Groningen. Maar ik had er ook nog nooit van gehoord.

http://www.gideon-festival.nl/
Oud 12-05-2009, 21:47
Verwijderd
Zo zo Katje, doe je goed.
Oud 12-05-2009, 21:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik weet het serieus niet. Ik zit al maanden in de stress en ben serieus een paar keer naar dokter geweest omdat ik 'm helemaal flipte van de zenuwen, maar nu het dichterbij komt heb ik zoiets: er slagen jaarlijks zoooveel mensen, dus waarom ik niet? Nu ga ik er stiekem al vanuit dat ik slaag en ik heb haast nog niks geleerd, maar heel veel geoefend. Niet dat dat onhandig is, maar ik kan me moeilijk tot leren aansporen.
Hoe zit t bij jou?
Ik vind het doodeng, maar ben nog helemaal niet echt zenuwachtig. Dat komt nog. Wanneer het dinsdag is en blijkt dat ik duizend te weinig geleerd heb en gedaan heb. Want ik heb echt het idee dat ik nog maar 0 ken, al heb je al een deel basiskennis (van natuurkunde/wiskunde in ieder geval) en zo. Maar goed. Dat moeilijk aansporen tot leren herken ik, ik kan dat ook echt niet. En nu ben ik ook nog grieperig en wil dat echt helemaal niet lekker..
Oud 12-05-2009, 21:49
Verwijderd
ohja examentijd
Oud 12-05-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dat mag.

Ik heb een lekker glas so ja melk en een gebakken ei van een kippenei met wat peter selie er over heen gestrooid op een broodje
Nais Ik heb gepofte aardappel van een aardappel en lekkere schimmelbrokken van Quorn.
Oud 12-05-2009, 21:51
Verwijderd
in context:
4 Een iegelijk man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;

5 Maar een iegelijke vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden ware.

6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.

7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans.

(statenvertaling.net, ik had 'm net toen Kazet me voor was)
Verwijderd
Hoe komt het eigenlijk dat vrouwen veel vaker faalangst hebben dan mannen?
Verwijderd
Citaat:
Nais Ik heb gepofte aardappel van een aardappel en lekkere schimmelbrokken van Quorn.
Schimmelbrokken vanmiddag had ik puntjes met Tofu Mini-Wieners™
Verwijderd
Ik heb alleen een lege thee beker en een lege merci doos. Met lege merci verpakking vlieg tuigjes erover heen gestrooid.
Oud 12-05-2009, 21:52
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik vind het doodeng, maar ben nog helemaal niet echt zenuwachtig. Dat komt nog. Wanneer het dinsdag is en blijkt dat ik duizend te weinig geleerd heb en gedaan heb. Want ik heb echt het idee dat ik nog maar 0 ken, al heb je al een deel basiskennis (van natuurkunde/wiskunde in ieder geval) en zo. Maar goed. Dat moeilijk aansporen tot leren herken ik, ik kan dat ook echt niet. En nu ben ik ook nog grieperig en wil dat echt helemaal niet lekker..
Ja precies, dat gevoel krijg je daar pas. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om te kijken hoeveel ik nog weet. _O- Het is alleen niet handig om er zo mee om te gaan hehe. Ik heb in de eerste 3 dagen ook al meteen vier examens, dus als die voorbij zijn is de meeste stress ook wel weg.
Vervelend dat je grieperig bent. Maar je bent niet voor niets al zover gekomen, dus hopelijk mogen we elkaar 18 juni feliciteren! Succes in ieder geval nog met leren enzo!

Ik ga mn bed in, want morgen moet ik om kwart over 8 weer werken. Daag!
Oud 12-05-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik mij ook af. Ik volg stomverbaasd hoeveel tijd mijn broer steekt in andere dingen dan leren of oeferen voor zijn examens, terwijl hij er echt niet zó goed voorstaat dat ie met onvoldoendes ook wel slaagt. Maar hij heeft vertrouwen, schijnt.
Oud 12-05-2009, 21:53
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
The Gideon music festival exp. is a multicultural three day music-festival in the north Netherlands that brings together the newest and most innovative music around, from Funk to Punk, from Jazz to Electro, from Dj's to Vj's and especially everything what's new in the real music spectrum.
A Rocketride to the Gideon music festival, takes you to the stars of the biggest underground music and arts festival in the north of the Netherlands.
The festival takes place at and is created by the people and volunteers of the Gideon area in Groningen. Its a 3 days lasting journey of music and madness. New durable energy for everybody and the peacefull multiculture of the Netherlands.

28/29/30 augustus in Groningen. Maar ik had er ook nog nooit van gehoord.

http://www.gideon-festival.nl/
Jeetje dat duurt laaaaaang. Bovendien ben je dan toch op introkamp meestal
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Is dat zo ?
Verwijderd
Citaat:
Quorn is the best.
Oud 12-05-2009, 21:55
Verwijderd
Ik vind quorn sterk verbeterd de afgelopen jaren. Ooit was quorngehakt droog en viezig. En nu is het best sappig.
Oud 12-05-2009, 21:56
Verwijderd
Zo maar eens googlen op ovens en ovendeuren. Misschien weten volslagen onbekende mensen die mijn oven nog nooit hebben gezien wel hoe ik hem weer kan maken.
Oud 12-05-2009, 21:56
Verwijderd
faalangst is mijn motor
Oud 12-05-2009, 21:58
Verwijderd
bedoel je dan niet perfectionisme? Want faalangst werkt juist averechts faalangst maakt blackouts en onderpresteren.
Oud 12-05-2009, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik mij ook af. Ik volg stomverbaasd hoeveel tijd mijn broer steekt in andere dingen dan leren of oeferen voor zijn examens, terwijl hij er echt niet zó goed voorstaat dat ie met onvoldoendes ook wel slaagt. Maar hij heeft vertrouwen, schijnt.
Misschien is het dat mannen van nature roekelozer zijn omdat het jagers en oorlogvoerders zijn.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja precies, dat gevoel krijg je daar pas. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om te kijken hoeveel ik nog weet. _O- Het is alleen niet handig om er zo mee om te gaan hehe. Ik heb in de eerste 3 dagen ook al meteen vier examens, dus als die voorbij zijn is de meeste stress ook wel weg.
Vervelend dat je grieperig bent. Maar je bent niet voor niets al zover gekomen, dus hopelijk mogen we elkaar 18 juni feliciteren! Succes in ieder geval nog met leren enzo!

Ik ga mn bed in, want morgen moet ik om kwart over 8 weer werken. Daag!
Jeetje, ik heb in de 1e 3 dagen gewoon 3 examens gelukkig. Al heb je dan wel weer meteen biologie en natuurkunde achter elkaar. Zo fijn! Voor maandag (nederlands) ben ik dan weer niet zo bang, dat haal ik toch wel. Maar na die 3 examens, heb ik telkens heel veel tijd om te leren dus voor de rest ben ik ook veel minder zenuwachtig. Maar vooral natuurkunde, dat gaat zo hard een ramp worden...
Haha, ja wie weet! Zou wel gaaf zijn, als ik echt zou slagen. Ik denk dat dan heel veel leraren heel erg verbaasd gaan zijn. (niet omdat ik er zo slecht voorsta, meer omdat ik een ziekte heb die meespeelt en iedereen me aanraadde het in 2 jaar te doen.)

Succes met leren nog, en slaap lekker!

Citaat:
faalangst is mijn motor
Ik wilde dat dat bij mij ook zo was.
Verwijderd
Die mannen toch.
Verwijderd
nee want ik streef niet naar perfectie
@ sarah
Oud 12-05-2009, 22:03
Verwijderd
Oh zo lijk je wel
Oud 12-05-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het dat mannen van nature roekelozer zijn omdat het jagers en oorlogvoerders zijn.
Dat kan. Hoewel ik laatst ook een boek las dat stelde dat de uitkomst van diverse meta-studies over de verschillen tussen mannen en vrouwen is dat er verwaarloosbaar kleine tot géén verschillen te detecteren zijn, om bijna alle gebieden. De omgang met taal was een gebied waar wel duidelijke verschillen zouden zitten.
/disclaimer: @ LL, nee, ik neem dit nu niet voor waar aan, maar het heeft me wel aan het denken gezet.
Oud 12-05-2009, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Mannen zijn sowieso wel roekelozer, ongeacht of het jagers zijn maar testosteron maakt impulsief en impulsief maakt roekeloos (vrouwen worden ook roekeloos van een testosteronshot). Duidelijk zichtbaar is dat bv. in het criminaliteitscijfer. Ik ken wel mannen met echte faalangst (dus compleet dichtklappen bij mondelingen en "ik ga maar niet leren want ik kan het toch niet" enzo) maar die zijn allemaal homo, zou dat toeval zijn? Homo's hebben toch niet minder testosteron.
Oud 12-05-2009, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Oh zo lijk je wel
Oud 12-05-2009, 22:08
Verwijderd
Oh en bij toetsen waar je naast meerkeuze-opties ook 'ik weet het niet' in mag vullen, scoren mannen beter omdat vrouwen te vaak voor 'ik weet het niet' kiezen (als een fout antwoord voor puntenaftrek zorgt, een goed antwoord voor puntenbijtelling en 'ik weet het niet' voor gelijk blijven).
Uice
Uice is offline
Homo's hebben wel een vrouwelijker brein, om het maar simpel te zeggen.
Verwijderd
nouja die indruk heb ik
Oud 12-05-2009, 22:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh en bij toetsen waar je naast meerkeuze-opties ook 'ik weet het niet' in mag vullen, scoren mannen beter omdat vrouwen te vaak voor 'ik weet het niet' kiezen (als een fout antwoord voor puntenaftrek zorgt, een goed antwoord voor puntenbijtelling en 'ik weet het niet' voor gelijk blijven).
Wat voor malle toetsen zijn dat waarin 'ik weet het niet' niet gelijk is aan 'fout'? Als je het fout hebt weet je het toch ook niet?
Oud 12-05-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Homo's hebben wel een vrouwelijker brein, om het maar simpel te zeggen.
hm ik had juist begrepen een extra-mannelijk brein? Althans, de amygdala, die bij mannen groter is dan bij vrouwen (en bij man-vrouw transseksuelen kleiner dan bij de gemiddelde vrouw), maar bij homoseksuele mannen groter dan bij de gemiddelde man.
Oud 12-05-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
nouja die indruk heb ik
mmmm oké
Oud 12-05-2009, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Wat voor malle toetsen zijn dat waarin 'ik weet het niet' niet gelijk is aan 'fout'? Als je het fout hebt weet je het toch ook niet?
Als je wéét dat je het niet weet, is dat beter dan dat je denkt dat je het weet maar het fout hebt, is deels de gedachte. Wij hebben dat bij voortgangstoetsen, daarbij is het ook normaal om niet alles te weten omdat alle vragen op zesdejaarsniveau zijn terwijl alle jaren dezelfde toets maken. Maar ik heb dus ook studiegenoten die ook eind vijfdejaars zijn en alsnog de helft van de vragen maar voor het veilige vraagtekentje kiezen en dus een onvoldoende halen.
Oud 12-05-2009, 22:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
hm ik had juist begrepen een extra-mannelijk brein? Althans, de amygdala, die bij mannen groter is dan bij vrouwen (en bij man-vrouw transseksuelen kleiner dan bij de gemiddelde vrouw), maar bij homoseksuele mannen groter dan bij de gemiddelde man.
Hoei! Ik dacht dat het dichter bij het brein van heteroseksuele vrouwen zat. Maar wellicht heb je gelijk.
Oud 12-05-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Hoei! Ik dacht dat het dichter bij het brein van heteroseksuele vrouwen zat. Maar wellicht heb je gelijk.
Ik heb ook geen flauw idee meer wat mijn bron was, dus het zal wel psychologie magazine of de quest ofzo zijn. Ik zal eens een echte bron zoeken!
Oud 12-05-2009, 22:15
Verwijderd
ESF was sexy.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten