Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[Paranoide] Hm, goed bezig. Ik ben pas een uurtje wakker dus ik compenseer wel voor je productiviteit
![]() Waarom loop je eigenlijk altijd naar huis, heb je geen fiets?
|
Verwijderd
|
In principe heb ik drie fietsen, maar die zijn allemaal defect. Versnipperde banden en gescheurde buitenband, flinke slag in het wiel en een racefiets waarvan de versnellingen helemaal naar de klote zijn. Allemaal te duur om te laten maken en om het zelf te gaan doen is ook weer zoveel werk, dat ik er meestal geen zin in heb. Naar huis lopen raak je aan gewend na verloop van tijd. En stiekem geniet ik ook wel van alle verbaasde blikken als ik vertel dat ik weer eens tien kilometer gelopen heb om thuis te komen.
|
![]() |
|
[Paranoide] Drie kapotte fietsen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
[Paranoide] Ik weet niet hoe het met vriezers zit, maar koelkasten mogen niet bewegen want dan gebeurt er iets met de koelvloeistof waardoor ze kapot gaan/tijdelijk niet meer werken. Geloof ik. Je moet koelkasten toch ook altijd een uur of twintig laten staan na een verhuizing, voor je ze weer aanzet, zodat de koelvloeistof weer zakt of iets in die richting?
|
Verwijderd
|
Bah. Ik ben 0 opgeschoten dus helemaal voor niks naar Groningen gegaan, en het was teringdruk in de stad en dat haat ik want dan lopen er duizend oude mensen met van die kleine bruinleren rugtasjes die voor ieder pittoresk winkeltje in de Folkingestraat abrupt stilstaan waardoor je tegen ze oploopt. HMPF
![]() |
![]() |
|
|