Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2009, 12:41
Verwijderd
Nee je moet met hem afspreken en dan Soija sturen
Advertentie
Oud 22-05-2009, 12:46
Verwijderd
haha, dat gesprek <33333333333333333333
Verwijderd
Citaat:
Nee je moet met hem afspreken en dan Soija sturen
Wtf.
Verwijderd
En vraag naar zn hyves oid.
Oud 22-05-2009, 12:47
Miekje*
Miekje* is offline
whaha, ik ga hem iig wel een foto vragen en dan post ik m hier
Oud 22-05-2009, 12:55
Verwijderd
Oud 22-05-2009, 12:56
Verwijderd
Je kan ook Peter R inschakelen.
Oud 22-05-2009, 12:57
Miekje*
Miekje* is offline
Tja, wie weet
Oud 22-05-2009, 12:57
Verwijderd
Lol - laffing out lout.
Oud 22-05-2009, 13:44
Verwijderd
he kazet ben je vrij vandaag?????
Oud 22-05-2009, 13:53
Verwijderd
nou ik heb hem al gesproken op msn.
Oud 22-05-2009, 14:01
Verwijderd
Dat klopt.
Oud 22-05-2009, 14:02
Miekje*
Miekje* is offline
*klopklopklop*
Oud 22-05-2009, 14:02
Verwijderd
Binnen
Oud 22-05-2009, 14:03
Verwijderd
-klop klop
-wie is daar?
-ikkewie
-ikke wie?
-precies
-precies wat?
-ik heb een precieswat aan de ketting
-een precies wát aan de ketting?
-dat klopt
-wat klopt
-ikkewie

etc etc!
Oud 22-05-2009, 14:12
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Moe tje vroeg op dan?
Ja half negen was het vandaag Maar wel de laatste collegedag.
Oud 22-05-2009, 14:26
Verwijderd
ik zou oneindig willen schreeuwen maar dat gaaaat niehiet ♪
Oud 22-05-2009, 14:29
Verwijderd
DUS DONDER NOU MAAR OP!!11!1! ik kan er niet meer tegen!1!!1!1
Oud 22-05-2009, 14:31
Verwijderd
God is an Astronaut <3
Oud 22-05-2009, 14:31
Laisve
Laisve is offline
Ehh. Je laatste drie posts, 1 groot raadsel voor mij.
Oud 22-05-2009, 14:35
Verwijderd
Binnen in m'n hart binnen in m'n ziel binnen sinds de dag dat ik voor jou viel, als ik van je droom als ik werk als ik denk als ik vrij ben als ik me verveel om mezelf weer eens kwijt ben binnen in m'n haaaaaaaaaaaaaaarrt ♪
Oud 22-05-2009, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ehh. Je laatste drie posts, 1 groot raadsel voor mij.
de eerste is een versje en de andere 2 zijn slechte hollandse liedjes!
Oud 22-05-2009, 14:42
Laisve
Laisve is offline
Okiedo.
Oud 22-05-2009, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zozo. Druk hier.
Oud 22-05-2009, 14:57
Verwijderd
Tjee.
Oud 22-05-2009, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Poe.
Oud 22-05-2009, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Het enige dat nog ontbreekt in mijn Boek is de echte naam van Jaeger.
Jeetje.
Oud 22-05-2009, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tjonge.
Oud 22-05-2009, 15:16
Verwijderd
nou.
Oud 22-05-2009, 15:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dus.
Oud 22-05-2009, 15:23
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker en toen stortte het bed in. Heel vreemd.
Oud 22-05-2009, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jij hebt altijd van die rare verhalen haha
Oud 22-05-2009, 15:48
Verwijderd
Ik was allang blij dat het niet vannacht gebeurde. Het was alsof het bed me wel een goede nachtrust gunde, maar erg veel moeite had om het vol te houden. Toen ik eenmaal wakker was, was het bed aan het eind van z'n krachten.
Oud 22-05-2009, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw had je teveel van 'em gevergd?
Oud 22-05-2009, 15:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik was allang blij dat het niet vannacht gebeurde. Het was alsof het bed me wel een goede nachtrust gunde, maar erg veel moeite had om het vol te houden. Toen ik eenmaal wakker was, was het bed aan het eind van z'n krachten.
[Paranoide] Aww, wat een goed trouw bed Kan hij nog gemaakt worden?
Oud 22-05-2009, 15:51
Verwijderd
Oh, het was niet mijn bed, gelukkig. Ik was gisteren te ver van huis om te lopen dus was bij een maat aan het tukken.
Oud 22-05-2009, 15:52
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Aww, wat een goed trouw bed Kan hij nog gemaakt worden?
Heb bed is alweer gemaakt, hoewel het matras nu niet meer helemaal waterpas ligt. Daarna heb ik ook nog een stofzuiger gerepareerd en ik ben nu aan het opruimen. Meest productieve dag in tijden. Mijn ouders komen morgen langs dus ik zal wel moeten opruimen.
Oud 22-05-2009, 15:54
Verwijderd
Mijn moeder belde net met de boodschap dat mijn huis flink in prijs is gestegen. Dat was ook wel een plus.
Oud 22-05-2009, 15:55
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Hm, goed bezig. Ik ben pas een uurtje wakker dus ik compenseer wel voor je productiviteit

Waarom loop je eigenlijk altijd naar huis, heb je geen fiets?
Oud 22-05-2009, 15:59
Verwijderd
In principe heb ik drie fietsen, maar die zijn allemaal defect. Versnipperde banden en gescheurde buitenband, flinke slag in het wiel en een racefiets waarvan de versnellingen helemaal naar de klote zijn. Allemaal te duur om te laten maken en om het zelf te gaan doen is ook weer zoveel werk, dat ik er meestal geen zin in heb. Naar huis lopen raak je aan gewend na verloop van tijd. En stiekem geniet ik ook wel van alle verbaasde blikken als ik vertel dat ik weer eens tien kilometer gelopen heb om thuis te komen.
Oud 22-05-2009, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
10 kilometer??

Oud 22-05-2009, 16:10
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Drie kapotte fietsen Maar op zich is lopen ook veel fijner dan fietsen, veel relaxter en afstanden lijken dan vaak ook kleiner dan op de fiets. Vind ik. Amsterdam is sowieso best klein, volgens mij is het van het centrum naar mijn huis ook hooguit een uurtje lopen. Hoewel lopen naar de Bijlmer mij wel wat gortig zou zijn, zeker in je eentje.
Oud 22-05-2009, 16:10
Verwijderd
Citaat:
10 kilometer??

<3.
Oud 22-05-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Drie kapotte fietsen Maar op zich is lopen ook veel fijner dan fietsen, veel relaxter en afstanden lijken dan vaak ook kleiner dan op de fiets. Vind ik. Amsterdam is sowieso best klein, volgens mij is het van het centrum naar mijn huis ook hooguit een uurtje lopen. Hoewel lopen naar de Bijlmer mij wel wat gortig zou zijn, zeker in je eentje.
Ja, mensen vergissen zich snel in de afstand. Het is soms even doorbijten, zeker als je tot vijf uur hebt staan swingen, maar dat is juist een mooi moment van de dag om te lopen. Zonnetje komt op, vogeltjes gaan geluid maken en een verdwaalde kat die je komt opzoeken voor wat aandacht, .
Oud 22-05-2009, 16:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
<3.

Citaat:
Ja, mensen vergissen zich snel in de afstand. Het is soms even doorbijten, zeker als je tot vijf uur hebt staan swingen, maar dat is juist een mooi moment van de dag om te lopen. Zonnetje komt op, vogeltjes gaan geluid maken en een verdwaalde kat die je komt opzoeken voor wat aandacht, .
Oh dat klinkt wel fijn ja . Ben alleen meestal veel te moe om te gaan lopen, ik wil alleen maar snel ik bed liggen.
Oud 22-05-2009, 16:18
Verwijderd
Denken jullie dat het kwaad kan om een vriezer naast een wasmachine neer te zetten? Kan de vriezer kapot door het trillen van de wasmachine? Het is wel een oudje.
Oud 22-05-2009, 16:24
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Ik weet niet hoe het met vriezers zit, maar koelkasten mogen niet bewegen want dan gebeurt er iets met de koelvloeistof waardoor ze kapot gaan/tijdelijk niet meer werken. Geloof ik. Je moet koelkasten toch ook altijd een uur of twintig laten staan na een verhuizing, voor je ze weer aanzet, zodat de koelvloeistof weer zakt of iets in die richting?
Oud 22-05-2009, 16:27
Verwijderd
Klopt, koelkasten mogen niet te veel bewegen.
Oud 22-05-2009, 16:29
Verwijderd
Bah. Ik ben 0 opgeschoten dus helemaal voor niks naar Groningen gegaan, en het was teringdruk in de stad en dat haat ik want dan lopen er duizend oude mensen met van die kleine bruinleren rugtasjes die voor ieder pittoresk winkeltje in de Folkingestraat abrupt stilstaan waardoor je tegen ze oploopt. HMPF
Oud 22-05-2009, 16:34
Verwijderd
Als troost ga ik knoflookkoriandernaans en SPLIFFS en rip off zwarte wodka in mijn mond stoppen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten