Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2009, 11:39
Verwijderd
Juh. Maar tis wel beter want ik durf niet meer te gaan slapen, eet niet meer (en dat heb ik nooit als ik stress heb, nooit. Tot nu dus), jank de godganse dag en wil alleen maar in bed liggen. En dat kan niet de bedoeling zijn, denk ik. Maar kut is het wel.
Advertentie
Oud 27-05-2009, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar krijg je dan niet je diploma daardoor? Mag je niet als spoedgeval een andere stage volgen voor die laatste maand?>
Oud 27-05-2009, 11:44
Verwijderd
Dit is al een verlengde stage, ik heb mijn eerste stage ook niet gehaald. Geen verlengde stage meer dus.
Oud 27-05-2009, 11:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus geen diploma? Dat is heel kut Had je je eerste stage ook niet gehaald door dit probleem? Misschien moet je dan hulp zoeken want dan kan het een heel ander probleem zijn wat zich hierin uit
Oud 27-05-2009, 11:53
Laisve
Laisve is offline
Balen SA. Ga je volgend jaar iets anders doen ?
Oud 27-05-2009, 11:53
Verwijderd
Neuh, ik weet wat ze bedoelen en ik snap het wel, maar kom er niet doorheen. Hier niet. Dus ga ik nu ene paar maanden werken en dan reizen en zie ik wel verder. Maar ik moet weg hier.

Nu ga ik me douchen, eigenlijk. Fizzle, succes met je examens!
Oud 27-05-2009, 11:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Douchse. En dankjewel
Oud 27-05-2009, 11:55
Laisve
Laisve is offline
Oh oke, nouja, komt goed allemaal
Oud 27-05-2009, 11:59
Laisve
Laisve is offline
Hehe morgen is aardrijkskunde. Baggervak was dat zeg
Oud 27-05-2009, 11:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb lekker geen aardrijkskunde
Oud 27-05-2009, 12:01
Laisve
Laisve is offline
Ah, trots bezitter van een pretprofiel of doe je hele ingewikkelde NT-dingen ?
Oud 27-05-2009, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
pretprofiel Maar ik doe CM. Met hele ingewikkelde Nt-wiskunde.
Oud 27-05-2009, 12:06
Laisve
Laisve is offline
Toe maar weer.

CM is wel een beetje een pretprofiel toch ? EM ook trouwens. Ligt er natuurlijk ook aan waar je goed in bent
Oud 27-05-2009, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn net zoveel mensen voor wie NG een pretprofiel is heur!
Oud 27-05-2009, 12:12
Verwijderd
EM ga ik doen ;p
Oud 27-05-2009, 12:12
Verwijderd
Vandaag 12:15 uit.
Oud 27-05-2009, 12:13
Verwijderd
Aardrijkskunde stelde ook niet echt veel voor.
Oud 27-05-2009, 12:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Er zijn net zoveel mensen voor wie NG een pretprofiel is heur!
Haha dat geloof ik graag. Maar ik hoefde al die natuur-/scheikunde troep niet

Citaat:
EM ga ik doen ;p
Tof.
Oud 27-05-2009, 12:25
Verwijderd
op de havo
Oud 27-05-2009, 12:27
Laisve
Laisve is offline
Deed jij niet iets van tto ?
Oud 27-05-2009, 12:37
Verwijderd
Klopt. Dat doe ik nu nog wel, volgend jaar of VWO 2 (zit nu in het tweede) of havo 3, als ik vwo-diploma wil halen duurt dat even lang, dus ach.
Oud 27-05-2009, 12:39
Verwijderd
Je blijft zitten? Ach, dat overkomt de beste, .
Oud 27-05-2009, 12:39
Verwijderd
Ik had toen zelfs een onvoldoende voor het vak verzorging en dat was best een uitdaging.
Oud 27-05-2009, 12:40
Verwijderd
Jeetje Barabas, je gaat toch niet naar de havo?
Oud 27-05-2009, 12:40
Verwijderd
ik bleef zitten in de derde met een 3,9 gemiddeld
Oud 27-05-2009, 12:41
Laisve
Laisve is offline
Zonde man. Meer huiswerk maken is de sleutel

Als je naar de uni wilt is een vwo-diploma een stuk handiger.
Oud 27-05-2009, 12:42
Verwijderd
Je zal niet de eerste zijn, ik zou zelf ook makkelijk VWO kunnen, heb uiteindelijk havo gedaan. Big whoop, dat waren erg relaxte jaren :')
Oud 27-05-2009, 12:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik bleef zitten in de derde met een 3,9 gemiddeld
Ik had vijf STOPBORDJES toen ik bleef zitten in de derde.
Oud 27-05-2009, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had vijf STOPBORDJES toen ik bleef zitten in de derde.
Wat zijn STOPBORDJES?
Oud 27-05-2009, 12:52
Uice
Uice is offline
Die kregen wij op het Montessori Lyceum op ons rapport als het ECHT NIET MEER KON.
Oud 27-05-2009, 12:52
Verwijderd
Wij hebben tekorten. een 5 is er een, een 4 twee, een 3 drie. Ik zat aan de 11 tekorten het vorige raport.
Oud 27-05-2009, 12:53
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Ik bleef ook zitten in de derde. Met alleen maar voldoendes en een 3 voor Frans :')
Oud 27-05-2009, 12:53
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wij hebben tekorten. een 5 is er een, een 4 twee, een 3 drie. Ik zat aan de 11 tekorten het vorige raport.
Nice
Oud 27-05-2009, 12:54
Verwijderd
De derde is wel populair om te blijven zitten
Oud 27-05-2009, 12:54
Verwijderd
And it comes back to bite you in the ass. Op mijn laatste sollicitatiegesprek vroegen ze waarom ik was blijven zitten
Oud 27-05-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Die kregen wij op het Montessori Lyceum op ons rapport als het ECHT NIET MEER KON.
Hoe is Montessori? want google geeft niet echt duidelijke informatie.
Oud 27-05-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Nice
Met drie tekorten mag je over.
Oud 27-05-2009, 12:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe is Montessori? want google geeft niet echt duidelijke informatie.
Leuk. Wat wil je weten?
Oud 27-05-2009, 12:58
Verwijderd
Op welke manier het anders is dan gewoon onderwijs.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
And it comes back to bite you in the ass. Op mijn laatste sollicitatiegesprek vroegen ze waarom ik was blijven zitten
Hahaha serieus ? Wat een creatieve mensen daar bij de lokale pz.
Verwijderd
Citaat:
"Geen idee. Ik was zo'n stoner dat ik niet veel meer van het jaar kan herinneren."
Oud 27-05-2009, 13:00
Verwijderd
Ik bleef overigens zitten in de tweede, toen was ik nog geen stoner. Toen deed ik de tweede over en begon ik met blowen en OPEENS ging ik negens voor proefwerken halen.
Oud 27-05-2009, 13:01
Verwijderd
Maar toen bleef ik in de derde weer bijna zitten omdat ik toen wel echt een stoner was.
Oud 27-05-2009, 13:01
Verwijderd
Oh, dan moet ik ook maar gaan blowen.
Oud 27-05-2009, 13:03
Verwijderd
Ik vond het trouwens wel heel erg omdat ik dacht dat ik mijn vrienden nooit meer zou spreken, maar die bleven toen ook allemaal zitten het jaar daarop.
Oud 27-05-2009, 13:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Op welke manier het anders is dan gewoon onderwijs.
Je krijgt geen huiswerk, ze zeggen gewoon 'over drie maanden moet je deze berg werk af hebben' en dan mag je zelf bepalen wanneer en hoe je dat doet. Het idee is dat je dan leert te plannen en prioriteiten te stellen, maar wat je vooral leert is creatief te zijn met deadlines en mazen in het net te vinden. Verder heb je elke dag twee tot vier uur waarin je zelf mag bepalen welk vak je gaat doen. Dat hoort ook bij dat idee van zelf plannen en prioriteiten stellen, maar het leidt natuurlijk ook tot vele uurtjes in café's en coffeeshops, want tijdens die uren wordt de aanwezigheid nauwelijks gecontroleerd omdat dat teveel gedoe is.
Oud 27-05-2009, 13:06
Verwijderd
Zo, ik ga maar eens pizza en sigaretten halen, want het is weer een studeerdag. Nog zeker 150 pagina's te gaan.
Oud 27-05-2009, 13:07
Verwijderd
Honderd bladzijdes over hoe Walt Disney de geschiedenis heeft verkracht. SCORE.
Oud 27-05-2009, 13:08
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Hm, dat klinkt verrekte interessant. Hoe heet de tekst en wie heeft 'm geschreven?
Oud 27-05-2009, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt geen huiswerk, ze zeggen gewoon 'over drie maanden moet je deze berg werk af hebben' en dan mag je zelf bepalen wanneer en hoe je dat doet. Het idee is dat je dan leert te plannen en prioriteiten te stellen, maar wat je vooral leert is creatief te zijn met deadlines en mazen in het net te vinden. Verder heb je elke dag twee tot vier uur waarin je zelf mag bepalen welk vak je gaat doen. Dat hoort ook bij dat idee van zelf plannen en prioriteiten stellen, maar het leidt natuurlijk ook tot vele uurtjes in café's en coffeeshops, want tijdens die uren wordt de aanwezigheid nauwelijks gecontroleerd omdat dat teveel gedoe is.
aha.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten