Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterkte SA!
OT: Ik heb een zeer druk, maar geslaagd weekend gehad. Jammer dat ik nu weer keihard moet leren. En ik moest gisteren optreden op de stadsfeesten hier en dat ging heel erg goed. Het geeft een geweldig gevoel dat mijn schoonvader zo staat te glunderen en ontroerd is. én dat zijn vader er was, speciaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: deze week weer een date (of 2?) en veel uit, en heb soort van vakantie jeeej! |
![]() |
|
Ik heb maar een paar uur koortsachtig geslapen, ik zou vandaag mijn spullen op gaan halen. Het doet nog teveel zeer, dus ik doe het maar niet. Ik heb net een uur met hem gebeld en alles ging zo goed. We missen elkaar echt veel, maar we weten allebei dat het beter is om niet meer met elkaar te zijn.
En ik heb nog nooit gedacht dat ik zo vreselijk ziek kon zijn van verdriet..
|
Onzeker. Het gaat de laatste tijd erg slecht met hem en dat ligt grotendeels in onze relatie. Niet dat onze relatie slecht is, maar hij geeft aan sowieso slecht te functioneren wanneer hij een relatie heeft. Hij wilde tijd voor zichzelf, dus ik heb hem een aantal dagen niet gezien, maar vandaag zullen we het er dan over hebben en ik ben bang voor wat er uit komt. Uit zijn opmerkingen maakte ik al wel op dat hij er niet mee wil stoppen, maar ik ben wel bang dat hij een compleet andere richting op wil dan ik. Ik wil vooruit en ik ben bang dat hij een (grote) stap achteruit wil. Buh :-( Zo frustrerend dat datgene dat mij zo gelukkig maakt, hem zo ongelukkig maakt en ik er helemaal niks aan kan veranderen.
|
Hmmm, een hoop nare dingen gaande hier!
@ SA: Ik sluit me wel aan bij Spekkie, er is altijd een reden om er even heen te gaan! Al is het maar om met hem een kop koffie te drinken in het ziekenhuis ![]() ![]() OT: Gisteravond was gaaf! Goede band, ook live. De mensen die erop afkomen zijn ook leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik droom ook steeds over hem en dat is naar. Ik droom dat we seks hebben of dat hij spijt heeft of dat het gewoon uit is net als nu. Ik word elke ochtend wakker met buikpijn en misselijkheid. Die misselijkheid houdt de hele dag aan. Ik mis hem zo vreselijk erg en ik weet dat ik hem nog een tijdje niet ga zien, maar ik heb zoveel behoefte om bij hem te zijn. Ik hoop zo erg dat het nog goedkomt. Het is zo raar dat je van de één op de andere dag van gelukkig naar doodongelukkig gaat, net of je one ticket to hell krijgt.
||
Citaat:
![]() Ik zou echt proberen niet teveel te hopen en alles te doen wat je maar niet aan hem doet denken. Al ga je de hele dag sporten. Zeker als je nog een maand moet wachten op een écht antwoord kun je beter zo min mogelijk stil staan bij het verdriet. Sterkte in ieder geval! |
![]() |
|
Ons weekend was echt fijn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
hmmm.. ik droomde vannacht heel raar over mijn ex. Ik was in die droom met mijn nichtjes in de sauna (doe ik normaal nooit) en hij was daar ook. Begint hij vet stoer te doen en (naakt) rondjes te dansen enzo. Wij gingen er niet op in, vervolgens wordt hij boos en loopt hij ons de hele tijd schreeuwend achterna. Zelfs als we buitenstaan, en ik daar nog een vriend tegenkom, horen we hem binnen tekeer gaan...
Bij dit soort dromen vraag ik me altijd af of het een symbolische betekenis heeft... Maar tussen mij en mijn vriendje gaat het na al het gekibbel van vorige week juist weer wat beter...
|
[knip]
Gelukkig is mijn vriendje nog altijd de allermooiste en -leukste, vrijdag trouwt zijn zus en ik heb er vréselijk veel zin in. Ze woont in het buitenland waardoor ik haar niet héél goed ken maar soms zou ik wel willen dat ze dichterbij woonde en mij goede raad kon geven over vanalles en nog wat. Soort oudere zus ofzo, of klinkt dat heel stom?
Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 12:38. |
![]() |
|
^ Wow, klinkt nogal heavy. Ik ken het gevoel, in mindere mate, maar op dit moment heb ik ook zo'n periode van 'oi, wat moet ik nou?'. Klink misschien lame, maar is er iets wat dit veroorzaakt heeft? Je vriend zit in Afghanistan, toch? (Of haal ik mensen door elkaar? Soms is het nier niet bij te houden
![]() OT: Oeh, 't vriendje is leuk. Samen enzo. Hopelijk hebben we komend weekend écht de tijd om samen te zijn.
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Gadverdamme ik heb er echt genoeg van. Het gaat al bijna mijn hele leven hetzelfde: mannelijke vrienden worden verliefd op mij, ik wil niks van ze maar word verliefd op types die altijd op de één of andere manier onbereikbaar of bezet zijn.
Nu probeer ik maar de hele tijd is te bedenken dat als er één jongen is die zo'n indruk achterlaat en die zó erg is wat ik zoek, er vast ook meer zijn, maar gevoelsmatig zit ik nog niet op dat niveau. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zie hem donderdag en dit weekend, en misschien nog morgen. Ik heb er alleen geen zin in. Hoe gezellig het vast ook is, er gebeurt toch weer niks / bijna-iets en ik voel me weer the next best thing na een halve dag piekeren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nou daar was ik dus al bang voor. Hij wil een stap terug zodat hij meer energie in zichzelf kan steken. Ik begrijp het wel, maar ik vind het ontzettend kut. Ik heb het gevoel dat ik al vanaf het begin op hem aan het wachten ben en nu is het uitgesproken dat dat nog veel langer gaat duren. Ik heb hem gezegd dat ik dat doe op voorwaarde dat hij die tijd dan wel echt gaat besteden aan werken aan zichzelf met de intentie dat wij daarna verder kunnen en dat zou hij doen. Ik heb echt waardeloos geslapen en vanochtend kreeg ik er nog een blaasontsteking cadeau bij ook dus nu voel ik me helemaal fijn
![]()
||
Citaat:
![]() ot: ik heb zo aant twijfelen nog steeds, wordt er helemaal gestoord van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat betwijfel je? |
![]() |
||
Citaat:
En ik twijfel over mn relatie.. weet niet of ik nog door wil (zoals eerder te lezen), en moet dus echt wel een knoop gaan doorhakken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Xentric: Heel herkenbaar, tot voor kort had ik dat ook heel erg. Alles was kut, ik wist niet meer hoe ik verder moest, terwijl heel duidelijk was dat ik wel verder moest. Is het misschien een weekje (of een paar dagen) er tussen uit te gaan (al is het maar een paar dagen vrij nemen van school/werk)? In die dagen moet je niets, alleen maar datgene wat je zelf wil. Vraag iemand bij je jezelf kunt zijn mee en lucht je hart die paar dagen. Misschien heb je daarna weer wat lucht, kun je weer een beetje ademhalen en er weer even tegenaan. Mocht je je verhaal kwijt willen ofzo, pm staat open
![]() ot: Bedankt allemaal ![]() ![]() Zaterdag is hij weer hier in dorp, ik heb hem al aangesmeerd dat hij dan maar eens langs moet komen om kennis te maken met mijn ouders, want die hebben hun bedenkingen. Misschien wordt dat minder als ze hem leren kennen... Voor het eerst ben ik daar zenuwachtig voor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ Denk het ook wel, maar ik kan me goed voorstellen dat ze er toch hun bedenkingen over hebben. Ze kennen hem eigenlijk helemaal niet (ze weten wie het is, maar daar is ook alles meegezegd...), is tien jaar ouder en woont met het ov vier uur reizen hier vandaag. Zelf hebben we er geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat ze me liever zien thuiskomen met iemand hier uit dorp van max. 4 jaar ouder ofzo. Maar goed, misschien brengt juist die kennismaking wel wat rust. Ik ben denk ik ook zo zenuwachtig omdat dit wel meer is dan zomaar een verliefdheid en bang ben dat ze hem niet leuk vinden ofzo. Maargoed.
Met een beetje geluk vertelt hij het dit weekend ook aan zijn moeder, ik ben benieuwd.... ![]() |
![]() |
|
Ik ben zó verliefd op d'r! Hoe ongedwongen echt álles gaat tussen is verbazingwekkend! Ik dacht eerder altijd al dat het gemakkelijk liep tussen vriendinnetjes en mij (uitzonderingen daargelaten) maar dat valt allemaal compleet is het niet bij hoe het nu gaat! (L)
|
Heden, gisteren bijna lopen janken in een overvolle kroeg om een bepaald nummer dat gedraaid werd. Hoe triest is dat
![]() Waarom kan ik nou nooit een keer mijn gevoelens onderdrukken en nuttige dingen gaan doen met mijn leven. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hihi, bedenk me dat dit de eerste rustige tentamenweek van het jaar is.
Periode 1 ging het uit met ex, periode 2 kreeg ik wat met de ouwe, periode 3 sloot af met het uitgaan met de ouwe en nu niets... bijna onwennig om toetsen te maken zonder afleiding. Nou ja, ik maak me wel zorgen om mijn vader. We zijn nu honderd artsen, reumatologen, bloedtesten en skeletscans verder, maar er is nog geen uitslag. Er is kans dat hij nu ook reuma in zijn handen heeft en als dat zo is, wordt hij gek want hij kan niet stilzitten. Word er erg verdrietig van ofzo dat hij nu zoveel pijn in zijn voeten, benen en nu ook in zijn handen heeft. Bluh wil mijn vrolijke papa terug. [/klein kind modus] |
![]() |
|
Vandaag ging wel okay, tot net. Ik mis hem zo vreselijk. Heb hem vandaag niet gesproken en ik wil hem steeds bellen. Ik doe het niet, maar het doet zo'n zeer. Een relatie verbreken en toch nog steeds heel heftig gek op elkaar zijn is klote. Zo klote.
|
![]() |
|
|