Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2009, 20:46
Verwijderd
Citaat:
hij stuurde van de week een smsje: "je moest eens weten hoe gek ik wel niet op je ben" en daar schrok ik wel een beetje van. maar aan de andere kant ook lief en tof. we zien wel.
wel, niet.. ik kan er geen touw aan vastknopen kuik!
Advertentie
Oud 21-06-2009, 21:39
Dvine
Dvine is offline
Hmm, ik heb het uitgemaakt. Kan het niet goed bevatten, maar het moet. Hoeveel zeer het ook doet.

Gelukkig heb ik vrienden die er voor me zijn. Dinsdag lekker naar het strand <3
Oud 21-06-2009, 22:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik koester een geheime hoop dat ik op graspop volgende week m'n droomvrouw ontmoet .
Oud 22-06-2009, 07:33
Rob
Rob is offline
En toen zaten we samen in één huis.
Oud 22-06-2009, 07:38
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik ben verliefd En dat is niet handig als tentamens voor de deur staan
Oud 22-06-2009, 07:51
Kitten
Kitten is offline
Samen wakker worden is zo fijn . Daarnaast is het nu veel korter naar vrijdag
Oud 22-06-2009, 07:52
tuttebel
tuttebel is offline
als ik even boos op hem ben is hij zo'n zielige puppy die sorry zegt en dat ie t niet wist. (ik was een beetje onterecht boos) en dan kan ik niet meer boos zijn en wil ik alleen maar knuffelen. ik ben zo verdomd verliefd.
nog 9 daagjes!!
Oud 22-06-2009, 08:36
Pluis
Pluis is offline
Huhu, ik zie al een paar dagen óveral mooie kerels en ze willen nog allemaal met me praten ook Ik geloof dat de zomer toch eindelijk echt begonnen is
Oud 22-06-2009, 09:05
metallica
metallica is offline
Ahh, gisteren echt een hele fijne dag gehad samen. Ik moest eigenlijk studeren voor m'n toets vandaag, maarja Ik ben zooo gek op die kerel <3
Oud 22-06-2009, 09:19
Verwijderd
Danke allemaal
Het lijkt redelijk te gaan, hij ligt in Maastricht in het ziekenhuis en gister rond een uur of zes ging alles goed en was hij stabiel, tot ik om tien uur een smsje kreeg dat hij geopereerd werd en dat ze naar Maastricht vertrokken. De operatie lijkt redelijk geslaagd te zijn. Maargoed, vandaag zijn ze weer naar hem toe en ik hoop dat alles goed gaat. Ik ken zijn ouders dan wel niet zo goed, maar ik maak me wel zorgen. Bah. Ik baal er gewoon van dat ik er niet voor hem kan zijn, niet in de fysieke zin, zeg maar. Want nu zit hij op nog geen kilometer afstand, maar ik wil me gewoon niet opdringen, dus hou ik het bij smsjes enzo. Bah...
Oud 22-06-2009, 09:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Danke allemaal
Het lijkt redelijk te gaan, hij ligt in Maastricht in het ziekenhuis en gister rond een uur of zes ging alles goed en was hij stabiel, tot ik om tien uur een smsje kreeg dat hij geopereerd werd en dat ze naar Maastricht vertrokken. De operatie lijkt redelijk geslaagd te zijn. Maargoed, vandaag zijn ze weer naar hem toe en ik hoop dat alles goed gaat. Ik ken zijn ouders dan wel niet zo goed, maar ik maak me wel zorgen. Bah. Ik baal er gewoon van dat ik er niet voor hem kan zijn, niet in de fysieke zin, zeg maar. Want nu zit hij op nog geen kilometer afstand, maar ik wil me gewoon niet opdringen, dus hou ik het bij smsjes enzo. Bah...
Waarom ga je niet langs als de operatie goed verlopen is en hij weer wakker is? Is het de vader van je ex of van je nieuwe vriend? Er is altijd een positieve reden om te gaan Bij je ex heb je de vader waarschijnlijk wel eens ontmoet en als je nog bevriend bent met je ex is het toch wel zijn vader, en bij je nieuwe vriend is het toch wel de vader van je vriend! Wel eerst even overleggen met je ex/vriend, maar ik zou zeker gaan
Oud 22-06-2009, 09:25
Verwijderd
Sterkte SA!

OT: Ik heb een zeer druk, maar geslaagd weekend gehad. Jammer dat ik nu weer keihard moet leren.
En ik moest gisteren optreden op de stadsfeesten hier en dat ging heel erg goed. Het geeft een geweldig gevoel dat mijn schoonvader zo staat te glunderen en ontroerd is. én dat zijn vader er was, speciaal.
Oud 22-06-2009, 09:47
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Bleh ik mis hem zo. Ik ga hem nu een tijdje niet zien, maar dat vind ik helemaal niet leuk. Ik ben bang dat ie dan vergeet hoe leuk ik ben en dat ie blij is dat ie nu zonder me is. En dat ik dan in mijn eentje ergens weg zit te kwijnen. Ik hoop nog zo dat ie me mist en dan heb ik van die horrorscenario's dat ie dat dan absoluut niet doet en al z'n gevoelens die er nog zijn afdoet als 'dat hoort bij het loslaten' ofzo. Ik hoop gewoon dat ie of opnieuw verliefd wordt of me mist en zich realiseert dat ie teveel verwacht van het gevoel van houden van ofzo en dat het genoeg is. Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken van ellende want ik heb nergens zin in en wil alleen maar bij hem zijn. Soms is het besef dat het misschien ook niet meer goed kan komen er wel, maar dat wil ik zo erg niet. Ik ben er nog niet klaar mee en de liefde is nog niet op.
ahh ik snap echt PRECIES hoe je voelt en het is echt kut.. toen de jongen waar ik echt van hield het vorig jaar uitmaakte, voelde ik me ook zo. ik haalde ook uit alles hoop omdat hij me wel echt leuk vond, maar gewoon niet leuk genoeg, en dan is het nog zo 'makkelijk' om hoop te hebben. wilde hem ook gewoon vaak zien en hem 'overhalen' ofzo. heb ook niet echt advies, bij mij hebben veel tijd, geen contact en andere jongens wel geholpen.. (al ben ik nog steeds niet 100% over hem heen). en als hij niet hetzelfde voelt als voor jou, is het dus niet de juiste jongen voor jou.. succes!!

ot: deze week weer een date (of 2?) en veel uit, en heb soort van vakantie jeeej!
Oud 22-06-2009, 09:49
Dvine
Dvine is offline
Ik heb maar een paar uur koortsachtig geslapen, ik zou vandaag mijn spullen op gaan halen. Het doet nog teveel zeer, dus ik doe het maar niet. Ik heb net een uur met hem gebeld en alles ging zo goed. We missen elkaar echt veel, maar we weten allebei dat het beter is om niet meer met elkaar te zijn.

En ik heb nog nooit gedacht dat ik zo vreselijk ziek kon zijn van verdriet..
Oud 22-06-2009, 10:02
miekmuis
miekmuis is offline
Onzeker. Het gaat de laatste tijd erg slecht met hem en dat ligt grotendeels in onze relatie. Niet dat onze relatie slecht is, maar hij geeft aan sowieso slecht te functioneren wanneer hij een relatie heeft. Hij wilde tijd voor zichzelf, dus ik heb hem een aantal dagen niet gezien, maar vandaag zullen we het er dan over hebben en ik ben bang voor wat er uit komt. Uit zijn opmerkingen maakte ik al wel op dat hij er niet mee wil stoppen, maar ik ben wel bang dat hij een compleet andere richting op wil dan ik. Ik wil vooruit en ik ben bang dat hij een (grote) stap achteruit wil. Buh :-( Zo frustrerend dat datgene dat mij zo gelukkig maakt, hem zo ongelukkig maakt en ik er helemaal niks aan kan veranderen.
Oud 22-06-2009, 10:05
I C U
I C U is offline
Hmmm, een hoop nare dingen gaande hier!

@ SA: Ik sluit me wel aan bij Spekkie, er is altijd een reden om er even heen te gaan! Al is het maar om met hem een kop koffie te drinken in het ziekenhuis Doe je ding

OT: Gisteravond was gaaf! Goede band, ook live. De mensen die erop afkomen zijn ook leuk Ja, was leuk. Alleen voel ik me nu nog ziekiger dan daarvoor. Lang leve slaapgebrek! Het is leuk om met hem samen te zijn
Oud 22-06-2009, 12:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik heb maar een paar uur koortsachtig geslapen, ik zou vandaag mijn spullen op gaan halen. Het doet nog teveel zeer, dus ik doe het maar niet. Ik heb net een uur met hem gebeld en alles ging zo goed. We missen elkaar echt veel, maar we weten allebei dat het beter is om niet meer met elkaar te zijn.

En ik heb nog nooit gedacht dat ik zo vreselijk ziek kon zijn van verdriet..
Waarom ging het uit dan? Als je er over wil praten mag je me ook pm-en hoor. Ik voel me wel een lotgenoot, ik ben ook echt ziek van verdriet.

Ik droom ook steeds over hem en dat is naar. Ik droom dat we seks hebben of dat hij spijt heeft of dat het gewoon uit is net als nu. Ik word elke ochtend wakker met buikpijn en misselijkheid. Die misselijkheid houdt de hele dag aan. Ik mis hem zo vreselijk erg en ik weet dat ik hem nog een tijdje niet ga zien, maar ik heb zoveel behoefte om bij hem te zijn. Ik hoop zo erg dat het nog goedkomt. Het is zo raar dat je van de één op de andere dag van gelukkig naar doodongelukkig gaat, net of je one ticket to hell krijgt.
Oud 22-06-2009, 12:42
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Waarom ging het uit dan? Als je er over wil praten mag je me ook pm-en hoor. Ik voel me wel een lotgenoot, ik ben ook echt ziek van verdriet.

Ik droom ook steeds over hem en dat is naar. Ik droom dat we seks hebben of dat hij spijt heeft of dat het gewoon uit is net als nu. Ik word elke ochtend wakker met buikpijn en misselijkheid. Die misselijkheid houdt de hele dag aan. Ik mis hem zo vreselijk erg en ik weet dat ik hem nog een tijdje niet ga zien, maar ik heb zoveel behoefte om bij hem te zijn. Ik hoop zo erg dat het nog goedkomt. Het is zo raar dat je van de één op de andere dag van gelukkig naar doodongelukkig gaat, net of je one ticket to hell krijgt.
Herkenbaar .
Ik zou echt proberen niet teveel te hopen en alles te doen wat je maar niet aan hem doet denken. Al ga je de hele dag sporten. Zeker als je nog een maand moet wachten op een écht antwoord kun je beter zo min mogelijk stil staan bij het verdriet.
Sterkte in ieder geval!
Oud 22-06-2009, 13:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ons weekend was echt fijn Vrijdagochtend was hij nog hier, is hij gaan werken en ik gaan studeren. Wel apart geslapen maar zaterdagochtend was ie hier weer. Toen naar de stad gegaan, zonnebril uitgezocht en gekeken voor een andere bril voor mij maar niet gevonden. Vond het wel fijn dat hij mee was. Verder een aquarium gekocht, schoenen voor hem en nog wat spulletjes voor in huis. Boodschappen gedaan, geborreld en gegeten en 's avonds het internet afgespeurd naar vakanties. Toen maar besloten om zondag naar het reisbureau te gaan. In bed lekker geknuffeld en naast elkaar wakker worden als je kan uitslapen is zo fijn Toen ontbeten met croissantjes en naar het reisbureau gegaan. Daar lang gezeten want het was druk en duurde allemaal lang maar een paar duizend euro armer en een vakantie rijker stonden we weer buiten! Eind augustus gaan we naar Mykonos, Naxos, Paros en Santorini Met z'n tweetjes. De eerste keer dat we echt lang samen op vakantie gaan. We zijn al eerder samen op vakantie geweest maar dat waren of weekendjes weg of stedentripjes of samen met anderen erbij. Ben heel benieuwd maar heb er erg veel zin in
Oud 22-06-2009, 13:49
Verwijderd
@ Daantje
Naxos en Paros zijn echt geweldige eilanden om heen te gaan . Er is zoveel te doen en te zien en dergelijke. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en het leuke is gewoon dat je hele einden kunt lopen, langs allemaal oude kastelen en dergelijken.
Oud 22-06-2009, 16:05
igfy
igfy is offline
hmmm.. ik droomde vannacht heel raar over mijn ex. Ik was in die droom met mijn nichtjes in de sauna (doe ik normaal nooit) en hij was daar ook. Begint hij vet stoer te doen en (naakt) rondjes te dansen enzo. Wij gingen er niet op in, vervolgens wordt hij boos en loopt hij ons de hele tijd schreeuwend achterna. Zelfs als we buitenstaan, en ik daar nog een vriend tegenkom, horen we hem binnen tekeer gaan...

Bij dit soort dromen vraag ik me altijd af of het een symbolische betekenis heeft...

Maar tussen mij en mijn vriendje gaat het na al het gekibbel van vorige week juist weer wat beter...
Oud 22-06-2009, 16:46
Dith
Dith is offline
[knip]

Gelukkig is mijn vriendje nog altijd de allermooiste en -leukste, vrijdag trouwt zijn zus en ik heb er vréselijk veel zin in. Ze woont in het buitenland waardoor ik haar niet héél goed ken maar soms zou ik wel willen dat ze dichterbij woonde en mij goede raad kon geven over vanalles en nog wat. Soort oudere zus ofzo, of klinkt dat heel stom?

Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 12:38.
Oud 22-06-2009, 18:45
I C U
I C U is offline
^ Wow, klinkt nogal heavy. Ik ken het gevoel, in mindere mate, maar op dit moment heb ik ook zo'n periode van 'oi, wat moet ik nou?'. Klink misschien lame, maar is er iets wat dit veroorzaakt heeft? Je vriend zit in Afghanistan, toch? (Of haal ik mensen door elkaar? Soms is het nier niet bij te houden )

OT: Oeh, 't vriendje is leuk. Samen enzo. Hopelijk hebben we komend weekend écht de tijd om samen te zijn.
Oud 22-06-2009, 18:46
zoemzoem
zoemzoem is offline
Leuk lang weekend gehad met mn scharrel, bijna als vriendje-vriendinnetje Wil alleen een echt vriendje...
Oud 22-06-2009, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje
Naxos en Paros zijn echt geweldige eilanden om heen te gaan . Er is zoveel te doen en te zien en dergelijke. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en het leuke is gewoon dat je hele einden kunt lopen, langs allemaal oude kastelen en dergelijken.
Ow, dat klinkt goed Is precies wel wat ik wil tijdens m'n vakantie Ik wil gewoon een mooi eiland, mooie natuur, mooie stadjes om te bekijken, beetje cultuur maar ook mooi strand, lekker eten mooi weer en lekker samen zijn dus dat moet wel goedkomen dan dit jaar

Citaat:
Gelukkig is mijn vriendje nog altijd de allermooiste en -leukste, vrijdag trouwt zijn zus en ik heb er vréselijk veel zin in. Ze woont in het buitenland waardoor ik haar niet héél goed ken maar soms zou ik wel willen dat ze dichterbij woonde en mij goede raad kon geven over vanalles en nog wat. Soort oudere zus ofzo, of klinkt dat heel stom?
Ik vind het niet stom. Herken het ook wel een beetje. Mijn vriend heeft een zusje, ik zelf alleen een broertje. Zijn zusje is twee jaar jonger dan ik maar toch voelt zij anders dan gewoon vriendinnen ofzo hoewel we echt niet heel close zijn en ze is nog best een moeilijk persoon om mee om te gaan maar toch merk ik dat het wel klikt en dat het anders is. Iets wat ik nooit gehad heb en nu toch een beetje heb ofzo. Heb ik trouwens ook wel met het vriendinnetje van m'n broertje.
Oud 22-06-2009, 21:30
Methuselah
Methuselah is offline
Ow dat was dom.
Oud 22-06-2009, 21:52
Verwijderd
mn enige echte liefde is mijn acoustische gitaar! en verder heb ik het weer ff te druk om me druk te maken over andere dingen
Oud 22-06-2009, 22:20
Verwijderd
Gadverdamme ik heb er echt genoeg van. Het gaat al bijna mijn hele leven hetzelfde: mannelijke vrienden worden verliefd op mij, ik wil niks van ze maar word verliefd op types die altijd op de één of andere manier onbereikbaar of bezet zijn.
Nu probeer ik maar de hele tijd is te bedenken dat als er één jongen is die zo'n indruk achterlaat en die zó erg is wat ik zoek, er vast ook meer zijn, maar gevoelsmatig zit ik nog niet op dat niveau.
Oud 22-06-2009, 22:34
Dvine
Dvine is offline
Dag 2 overleefd zonder hem. Ik voel me echt paniekerig, krijg geen lucht en ik ben de hele tijd aan het huilen.

Maar het gaat wel. Echt waar.
Oud 22-06-2009, 22:46
justhanna
justhanna is offline
Miscommunicatie is een bitch, zeker als het in zekere zin tot ruzie leidt. Gelukkig is het uitgepraat en eigenlijk geeft me dat nog weer meer vertrouwen in onze relatie dan ik al had
Oud 22-06-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
mn enige echte liefde is mijn acoustische gitaar! scriptie en verder heb ik het weer ff te druk om me druk te maken over andere dingen
Maar aan het eind van de week ga ik 'm eindelijk dumpen, hopelijk morgen of overmorgen al

En ik zie hem donderdag en dit weekend, en misschien nog morgen. Ik heb er alleen geen zin in. Hoe gezellig het vast ook is, er gebeurt toch weer niks / bijna-iets en ik voel me weer the next best thing na een halve dag piekeren.
Oud 22-06-2009, 23:11
Verwijderd
@Mushu, Naxos is inderdaad een leuk eiland!!!

OT: prima, gisteren een familie verjaardag van zijn familie, voor het eerst. Erg spannend maar ze zijn gelukkig allemaal lief.
Oud 23-06-2009, 00:07
Verwijderd
Ik kwam hem vanmiddag tegen in de Jumbo, en hij had een nieuwe hoodie aan en hij zag er echt GOED uit Normaal ook wel, maar nu extra. Ik vind hem zooo leuk!
Oud 23-06-2009, 00:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
en de onvermijdelijke vraag: wat was dom?
Dingen uitsteken met mensen van wie je weet dat ze meer voor je voelen en van wie je weet dat je voor hen nooit hetzelfde kan voelen. Alcohol.
Oud 23-06-2009, 07:08
miekmuis
miekmuis is offline
Nou daar was ik dus al bang voor. Hij wil een stap terug zodat hij meer energie in zichzelf kan steken. Ik begrijp het wel, maar ik vind het ontzettend kut. Ik heb het gevoel dat ik al vanaf het begin op hem aan het wachten ben en nu is het uitgesproken dat dat nog veel langer gaat duren. Ik heb hem gezegd dat ik dat doe op voorwaarde dat hij die tijd dan wel echt gaat besteden aan werken aan zichzelf met de intentie dat wij daarna verder kunnen en dat zou hij doen. Ik heb echt waardeloos geslapen en vanochtend kreeg ik er nog een blaasontsteking cadeau bij ook dus nu voel ik me helemaal fijn Gelukkig had ik me gister al ziek gemeld omdat ik niet met dikke ogen clienten wilde helpen en sowieso vandaag echt even bij moet komen. Godvergodvergodver.
Oud 23-06-2009, 07:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
<3
Oud 23-06-2009, 08:58
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
@Mushu, Naxos is inderdaad een leuk eiland!!!

OT: prima, gisteren een familie verjaardag van zijn familie, voor het eerst. Erg spannend maar ze zijn gelukkig allemaal lief.
Naxos oeh heb zulke leuke herinneringen aan dat eiland <3

ot: ik heb zo aant twijfelen nog steeds, wordt er helemaal gestoord van.
Oud 23-06-2009, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Naxos oeh heb zulke leuke herinneringen aan dat eiland <3

ot: ik heb zo aant twijfelen nog steeds, wordt er helemaal gestoord van.
Het is ook echt een tof eiland ! Maar ik weet nog goed, de boot heen. 's nachts de heeeeele nacht kippenvel, ohw wat was dat koud. En overdag terug, heb ik nog nooit zo gezweten, bah!

Wat betwijfel je?
Oud 23-06-2009, 10:14
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het is ook echt een tof eiland ! Maar ik weet nog goed, de boot heen. 's nachts de heeeeele nacht kippenvel, ohw wat was dat koud. En overdag terug, heb ik nog nooit zo gezweten, bah!

Wat betwijfel je?
Hehe ik ben vorig jaar wezen eilandhoppen in Griekenalnd, gevlogen op Athene toen rondje Santorini, Naxos, en via Syros naar Samos. Maar Naxos-stad is erg leuk, veel te beleven, prachtige stranden. Voor de rest hadden wij een scootertje gehuurd dus hebben we flink door de binnenlanden getoerd.

En ik twijfel over mn relatie.. weet niet of ik nog door wil (zoals eerder te lezen), en moet dus echt wel een knoop gaan doorhakken.
Oud 23-06-2009, 11:33
Verwijderd
@Xentric: Heel herkenbaar, tot voor kort had ik dat ook heel erg. Alles was kut, ik wist niet meer hoe ik verder moest, terwijl heel duidelijk was dat ik wel verder moest. Is het misschien een weekje (of een paar dagen) er tussen uit te gaan (al is het maar een paar dagen vrij nemen van school/werk)? In die dagen moet je niets, alleen maar datgene wat je zelf wil. Vraag iemand bij je jezelf kunt zijn mee en lucht je hart die paar dagen. Misschien heb je daarna weer wat lucht, kun je weer een beetje ademhalen en er weer even tegenaan. Mocht je je verhaal kwijt willen ofzo, pm staat open

ot: Bedankt allemaal Met zijn vader gaat het weer goed, zondagavond is hij met spoed geopereerd en nu gaat het (naar omstandigheden) goed. Gisteravond reed hij terug naar huis, en hij durfde eigenlijk niet goed te vragen of ik nog mee wilde (want dan zouden we om half tien pas bij hem zijn, en hij moest vanmorgen heel vroeg op, dus weinig tijd voor elkaar enzo), dus heb ik zelf maar besloten dat ik mee ging. In de auto héél erg gezellig en goed zitten kletsen en daarna lekker op tijd in bed gekropen. Veel gepraat en ik krijg er de kriebels van. Het is zó goed, het klopt allemaal. Nu is het echt begonnen
Zaterdag is hij weer hier in dorp, ik heb hem al aangesmeerd dat hij dan maar eens langs moet komen om kennis te maken met mijn ouders, want die hebben hun bedenkingen. Misschien wordt dat minder als ze hem leren kennen... Voor het eerst ben ik daar zenuwachtig voor
Oud 23-06-2009, 11:37
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Als het echt zo goed voelt, zullen je ouders dat ook zien en alleen maar blij voor je zijn!?!
Oud 23-06-2009, 12:11
Verwijderd
^ Denk het ook wel, maar ik kan me goed voorstellen dat ze er toch hun bedenkingen over hebben. Ze kennen hem eigenlijk helemaal niet (ze weten wie het is, maar daar is ook alles meegezegd...), is tien jaar ouder en woont met het ov vier uur reizen hier vandaag. Zelf hebben we er geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat ze me liever zien thuiskomen met iemand hier uit dorp van max. 4 jaar ouder ofzo. Maar goed, misschien brengt juist die kennismaking wel wat rust. Ik ben denk ik ook zo zenuwachtig omdat dit wel meer is dan zomaar een verliefdheid en bang ben dat ze hem niet leuk vinden ofzo. Maargoed.
Met een beetje geluk vertelt hij het dit weekend ook aan zijn moeder, ik ben benieuwd....
Oud 23-06-2009, 12:33
STP
STP is offline
Ik ben zó verliefd op d'r! Hoe ongedwongen echt álles gaat tussen is verbazingwekkend! Ik dacht eerder altijd al dat het gemakkelijk liep tussen vriendinnetjes en mij (uitzonderingen daargelaten) maar dat valt allemaal compleet is het niet bij hoe het nu gaat! (L)
Oud 23-06-2009, 15:30
Halflight
Halflight is offline
Heden, gisteren bijna lopen janken in een overvolle kroeg om een bepaald nummer dat gedraaid werd. Hoe triest is dat . Hij heeft weer de volledige aandacht van mijn hoofd opgeeist dus nu droom ik weer fijn elke nacht over hem en doe ik ook niet veel meer dan aan hem denken. En ik heb zo veel zin om hem zondag te zien.

Waarom kan ik nou nooit een keer mijn gevoelens onderdrukken en nuttige dingen gaan doen met mijn leven.
Oud 23-06-2009, 15:48
Lente
Lente is offline
goed
Oud 23-06-2009, 17:11
Miek
Miek is offline
Stiekem hoop ik de jongen van zaterdag weer tegen te komen, misschien is dat heel vaag, misschien is dat heel leuk
Oud 23-06-2009, 18:26
Verwijderd
Maar waarom zou je niet mogen bepalen dat je zelf een paar dagen weggaat? Als je het met hem bespreekt?
Oud 23-06-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom zou je niet mogen bepalen dat je zelf een paar dagen weggaat?
Oud 23-06-2009, 18:44
wup
wup is offline
Hihi, bedenk me dat dit de eerste rustige tentamenweek van het jaar is.
Periode 1 ging het uit met ex, periode 2 kreeg ik wat met de ouwe, periode 3 sloot af met het uitgaan met de ouwe en nu niets... bijna onwennig om toetsen te maken zonder afleiding.

Nou ja, ik maak me wel zorgen om mijn vader. We zijn nu honderd artsen, reumatologen, bloedtesten en skeletscans verder, maar er is nog geen uitslag. Er is kans dat hij nu ook reuma in zijn handen heeft en als dat zo is, wordt hij gek want hij kan niet stilzitten. Word er erg verdrietig van ofzo dat hij nu zoveel pijn in zijn voeten, benen en nu ook in zijn handen heeft. Bluh wil mijn vrolijke papa terug. [/klein kind modus]
Oud 23-06-2009, 19:38
Dvine
Dvine is offline
Vandaag ging wel okay, tot net. Ik mis hem zo vreselijk. Heb hem vandaag niet gesproken en ik wil hem steeds bellen. Ik doe het niet, maar het doet zo'n zeer. Een relatie verbreken en toch nog steeds heel heftig gek op elkaar zijn is klote. Zo klote.

Regels voor berichten