Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Arghh waarom weet ik nooit wat ik wil. Keuzes maken is echt een probleem voor mij. Maargoed nu ligt er ook zo ongeveer mijn hele toekomst vanaf. Zal ik weer naar school gaan of niet.. wel/niet/wel/niet. Met alleen een havo diploma heb je niet veel. Op het moment zou ik het liefst gewoon doen waar ik zin in heb maar ben bang dat ik daar later spijt van ga krijgen. Iemand ervaring hiermee?
(Ik post hier echt nooit maar moest dit toch even kwijt) Voor de rest: veel sterkte iedereen! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hier al weer een tijdje niet gepost.
Mijn vakantie was wel leuk, maar ik was blij weer thuis te zijn. Van mijn vriendje heb ik wel weer een beetje genoeg, na vier volle dagen met hem. Gelukkig hebben we het allebei druk met werk. Het is trouwens wel vervelend want we hebben het ook telkens zo warm en dan is het ook niet echt leuk om klef te zijn en we zijn al heel lang niet meer klef geweest. Wel een beetje jammer, maarja.. M'n nieuwe werk is trouwens best wel leuk, morgen moet ik al in m'n eentje. Wel een beetje eng, maar het komt vast goed. Dan doe ik er maar wat langer over. En ik was woensdag opeens helemaal ziek, maar gelukkig is dat weer over. Ik ben wel wat sneller moe dan normaal, maar dat komt ook wel doordat ik zondag weer ongesteld moet worden natuurlijk. *gaap* Vanavond opening van een tentoonstelling waar een vriendin van mij een schilderij van zo'n 6 meter lang tentoonstelt, waar mijn vriendje en 'die andere jongen' een muziekstuk op hebben geschreven. Dus die andere jongen zie ik vanavond ook weer... Woensdagavond trouwens ook al, maar behalve dat ie me gewoon vrolijk maakt, verder niets. Hoewel ik de afgelopen dagen sowieso al vrij emotie- en gevoelloos ben dus geen idee. |
![]() |
||
Kroot: dankjewel!
Citaat:
![]() Het was gisteren ijskoud in de tentamenzaal, ik was blij dat ik een vest aanhad. Raar tentamen, je had niet zo goed niet kunnen leren volgens mij. Daarom baal ik nog erger als ik het niet gehaald heb. Ik was helemaal op na het tentamen, maar ik moest nog een presentatie voorbereiden. En het weekend is ook volgepland, ik heb het pas dinsdag weer rustig. Tenminste, ik hoop dat ik dinsdag even helemaal niks hoef te doen. Morgen afgesproken en dan moet ik weer een eind reizen. Ik hoop niet dat hij iets van mij verwacht, want ik wil dus niks van hem. Ik wil gewoon even tijd voor mezelf en niet elke dag gebeld worden en tijd voor iemand vrijmaken. Ik heb echt een bloedhekel aan bellen en hij belde gisteren toen ik in de trein zat en ik kreeg het gesprek ook niet tactisch afgekapt, dus bijna een uur aan de telefoon gezeten. Ik weet niet of hij meer wil dan vriendschap, maar ik hoop dat het na morgen duidelijk is dat ik dat niet wil, al ben ik echt niet handig in dat soort dingen. Voor mij is een arm om mijn schouder vriendschappelijk en ik vind dat niet erg dus ik haal zijn arm niet weg, maar ik weet niet hoe anderen dat zien. Ik ben echt een beetje nerveus en dat is belachelijk, want het is gewoon een aardige jongen en hij komt net uit een relatie dus wil vast ook alleen maar vriendschap. Hoop ik. En anders moet ik het gewoon zeggen, maar dat vind ik moeilijk omdat ik bang ben dat dat onze hele vriendschap zou verpesten. Ik zat anderhalf jaar terug ook in zo'n situatie, dat vond ik ook echt niet makkelijk. En hij vroeg daar gisteren nog naar, waarom het niks is geworden tussen mij en die jongen. Ach, we zullen het wel zien morgen. Ik hoop echt hard dat hij niks van mij verwacht. Nu eerst naar de musical ![]()
|
ik ben straks met bij me moeder achterop de scooter gegaan.
en dat vond ik best wel eng. en me tante en me neefje gingen ook op de scooter. we zouden in de straat blijven. maar ze reden door naar best. maarja ik ben blij dat we weer terug zijn. en me hoofd is heel erg verward.
Laatst gewijzigd op 26-06-2009 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor m'n werk heb ik alleen 5B nodig dus ik denk dat het voorlopig hier wel bij blijft. Zou het wel leuk vinden om nog verder te gaan maar ik begreep dat er dan ook heel veel wiskunde bij komt dus ik weet niet of ik het dan nog zo leuk vind ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben toch maar met moeite meegegaan naar de verjaardag van me neef waar ook een bbq bij was.
ik heb daar maar wat stokbrood met kruidenboter op. maar ik was constant onrustig. en ik vond het wel leuk dat nikki van idols ook op bezoek kwam daar. ik heb gelijk gezegd tegen haar dat ik op haar heb gestemd voor de tmf awards. en ze zei dat ze dat leuk vind en dat ze het spannend vind volgende week de tmf awards. en ze is best wel aardig in het echt. okal vond ik het eerst wel spannend om naar haar toe te lopen. okal heb ik haar al een keer meer daar gezien. en daarna ben ik maar naar huis gegaan. en ik heb me moeder vandaag al een aantal keer aangegeven dat ik onrustig ben. en ik heb me gedachtes al een aantal keer aangegeven. en me moeder en vader zijn nog op het feest. ik heb net het boekje waar het intervieuw over borderline in staan maar even doorgelezen. die mensen van de afdeling waar ik werk een tijdje terug bij me hebben afgenomen. daarvoor waren ze naar de afdeling in boekel gekomen. en het meesten wat erin staan klopt wel. alleen van sommigen dingen weet ik niet meer dat ik het gezegd heb. en ik voel me nog steeds heel erg onrustig. en me enkel is helemaal opgezwollen. en ik heb net op de hyves van een collega. foto's van het afdelingsfeest van vorige week gekeken. waar ik niet bij kon zijn omdat we een bbq van de neef van me moeder hadden voor zijn verjaardag. en het komt best wel hard aan om heel die groep zo samen te zien. en om me ex er te zien die me alleen gebruikt heeft.
||
Citaat:
|
Hoewel ik me toch steeds wat bezorgder ga maken over hoe dat nu moet met werk zoeken, heb ik ook besloten dat ik de komende periode een soort vakantie heb, dus het is oké om Duits te leren (ach, dat is ook nog best nuttig, als ik dat op mijn cv kan zetten...) en te lezen en zo. En na 15 juni zal ik dan maar naar uitzendbureaus gaan of zo, want ik heb geld nodig. Dit is echt geen handig moment om materialistisch te worden, maar ik heb over een leuk boek gelezen dat ik nu wil hebben en samenwonen kost ook geld en ik wil samenwonen!
|
@Redhair; Ik las vroegâh altijd al jouw berichten en moet toch even zeggen dat ik het echt héél knap vind dat je eindelijk van die shit af bent! Ik weet niet of ik er sterk genoeg voor zou zijn.
Wat het eten betreft, het scheelt al dat je zelf weet dat het niet goed is. Er zal ook voor jou zeker een dag komen dat je helemaal lekker in je vel zit ![]() Gisteren bruiloft van de zus van mijn vriend. Ze zag er zó mooi uit en haar nu-man straalde heel de dag, echt heerlijk om te zien. Net even enorme buikpijn om niks gekregen, waarschijnlijk combinatie te weinig eten en warmte, maar komt allemaal wel goed. Voel me zo fijn op het moment, ben bang dat dat in september weer gaat veranderen als het 'normale leven' weer begint vol school en stress....
|
![]() |
Ik wou dat ik me snel lichamelijk weer goed voelde. Ik ben al dagenlang de hele tijd uitgeput, ik slaap minstens 12 uur per dag (verdeeld over de nacht en een tukje tussen de middag). Ik kon de laatste paar dagen ook niet echt uitslapen omdat ik telkens moest werken. En dat was ook steeds maar 3 uurtjes maximaal, en vandaag dan 5, maar toch...
Gelukkig hoef ik zondag en maandag niks. Ik wil gewoon zo graag weer fit zijn... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit elke dag in me hoofd met zelfmoord, maar het doen dat durf ik niet, daar ben ik te laf voor.
Het zou wel beter zijn voor iedereen, want ik leef alleen nog maar omdat ik het niet durf te doen. Ik ben een heel zwak persoon, zwaar emotioneel. Me jeugd was kut en het is nu ook kut, maar hoopte ooit in de toekomst dat het goed zou komen, maar dat lijkt steeds minder het geval. Geen opleiding, geen werk, ongeschikt voor de maatschappij. Mensen met ernstige psychische ziektes mogen naar mijn mening euthanasie krijgen. Wat ik nu heb weet ik niet? En waarom liegen mensen, waarom zeggen mensen dat ik wat waard ben terwijl ik dat niet ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Te laf voor zelfmoord, Niet in staat te functioneren in de maatschappij, Ouders die lijden omdat ik geboren ben, Niet in staat voor liefde, Niet in staat voor seks.
Voor sommige mensen is er niets, helemaal niets. Maar wat ben je goed bezig zeg dat je weer werkt en steeds weer probeert. Nee, wat goed van je dat je niet aan de drugs bent. Altijd braaf moeten zijn, niets voor mij in deze wereld. Alleen verdriet. Jarenlang met zelfmoord in me hoofd en altijd er te laf voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien kom je dan tot de conclusie dat het leven mooi is; blijkbaar maken de dingen die je nu doet en die je nu bezighouden dit niet zichtbaar. als je ouders lijden omdat jij geboren bent is dat hun lijden en niet dat van jou. zet het van je af en ga verder. |
![]() |
|
@ Blurred: Graag gedaan, ik volg jouw berichten altijd, dus was er ook erg mee bezig
![]() ![]() @ Daantje: Gefeliciteerd met het halen van je stralingsonderzoek! @ Justhanna: Misschien kun je beter je vraag op Geldzaken stellen voor meer reacties? @ Redhair: goed om weer eens wat van je te horen (te lezen) ![]() OT: Het academische jaar is voorbij en ik ben tweedejaars. Oké ik moet nog twee cijfers terug krijgen en waarschijnlijk herkansen maar whatever. Gisteren eindpresentatie gehad en het was zo gaaf! We waren (als één van de beste drie) gevraagd om te presenteren op het congres, wat zo supergoed ging! We hadden echt een prachtig gedicht geschreven + vlak van te voren heel verhaal er om heen gepraat (we kregen ongeveer een uur van te voren door dat het 2x zo lang moest duren als wij hadden voorbereid..) en het was echt gaaf! 0% zenuwen, 100% genieten! We kregen van onze instelling, de ontwerper van het 8-fasenmodel, mijn werkgroepbegeleider, medewerkers van andere instellingen, en zoveel medestudenten belachelijk veel complimenten! Aan het einde van de dag liepen we alle vijf compleet naast onze schoenen. ![]() ![]() Verder de stad in geweest, therapie gehad (bah!), uiteten geweest, de kroeg in geweest, wat een dag ik was kapot toen ik thuis kwam. En vandaag de hele dag gewerkt, wat echt relaxt was en het ging supersnel voorbij (hopelijk gaan de komende twee maanden ook zo!).. Nu heb ik eindelijk vakantie, wow wat ontzettend relaxt (maar ook een zwart gat waar ik in val).. Ben zo ontzettend moe, maar heel erg voldaan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ KlingelDingel: kijk eens hier. Aseksueel zijn betekent niet dat je je leven alleen moet slijten en al helemaal niet dat je eeuwig ongelukkig zult blijven. |
![]() |
|
Ik voel me zo slecht ten op zichte van mijn man. Ik ben zo aan het klooien met eten en hij weet gewoon van niks. Ik zeg dat ik ga douchen maar doe niet alleen dat. Verder gaat het wel prima met ons overigens, maar ben gewoon zo destructief als een weet-ik-veel. Heb gisteren mijn gesprek bij het Riagg gehad en hoor over twee tot drie weken meer. Was daar weer lekker wazig en heb er eigenlijk niets van meegekregen. Heb de neiging de mevrouw op te bellen om te vragen hoe het gesprek nou eigenlijk gegaan is, maar ik haat het om toe te geven dat ik zo weinig meegekregen heb. Mijn man gaat maandag weer werken in plaats van nog een week vakantie, omdat hij nu door omstandigheden niet kan genieten van zijn vakantie.. dat is voor mij dus veel te handig nu. Uhm.. *schopt zichzelf onder kont* vooruit met de geit doe eens even weer normaal.
|
Verwijderd
|
@Droomvlucht: Je man? Ben je getrouwd? Wat leuk, wanneer
![]() OT: Ik hoor aan de achterkant van het huis het concert van Jan Smit en Nick&Simon en ergens in de straat hebben ze een feest met baggermuziek en af en toe ook iets van JS en zijn vrienden én er lopen ook nog kinderen op straat te schreeuwen. En de ramen kunnen niet dicht, want het is hier veeeeel te heet. En ik wil zumba-en, maar ik weet niet of mijn hoofd nog een muziekje trekt ![]() Verder heb ik echt zin in de bbq morgen, maar moet ik er wel helemaal alleen heenrijden en dat is best wel eng ![]() Vandaag was verder een geweldige dag en ik heb het mooiste nog niet verteld, namelijk dat ik mijn hertentamen met een 8 heb gehaald en daarmee ook mijn propedeuse heb gehaald. ![]() En ik vind het van MJ eigenlijk wel erg, maar ik weet niet zo goed of dat nou erg is of niet. Het is beter zo. It don't matter if you're black or white |
![]() |
|
![]() |
Fijn om weer even berichtjes te lezen van oude bekenden, geeft een beetje een home sweet home gevoel. Woon sinds paar maanden bij vriendje en we hebben geen internet, vandaar mijn grote afwezigheid hier op het forum.
Met pep ophouden was uiteindelijk heel makkelijk. Ik had echt geen zin meer in dat leven, de nachten wakker, de brakheid, de vaagheid. Vriendje en ik op totaal ander niveau, hij als blower, ik als snuiver. Ik was zo kapot van al die jaren snuiven en dat leven ophemelen en verafschuwen. Heb er wel wat zogenaamde vriendschappen voor op moeten geven en de feestjes die altijd zo leuk waren bleken zonder pep weinig aan, maar clean zijn voelt echt beter. Ook tegenover bijvoorbeeld mijn moeder, dat was zwaar. Als ik haar zag terwijl ik een paar nachten wakker was geweest moeten liegen en doen alsof ik gewoon slecht geslapen had, was zwaar. Het achterbakse, altijd moeten liegen, ik had er echt genoeg van. Sinds oud en nieuw heeft vriendje ook niet meer geblowd, allebei drugsvrij dus, wat een fijn gevoel geeft. Weten dat je ook zonder drugs iets met elkaar hebt, iets deelt, dat je echt wat voor elkaar voelt en niet de drugs je gevoelens bepalen. Het probleem wat ik met mijn ex had. Toen we allebei stopten met de pep kwamen we erachter dat we met elkaar niets hadden, terwijl we acht maanden samen hadden gewoond. Alleen de drugs verbonden ons. Met vriendje nu weet ik dat het goed zit. Ik ben blij dat ik zelf zo goed inzie dat ik echt slecht met eten bezig ben. Ik praat er ook veel met mijn moeder over. Het doet haar misschien pijn om te horen dat dochter weer een eetprobleem heeft, maar zij ziet ook in dat ik dit niet wil. Dat ik wil dat het stopt. Net uit eten geweest en mijn buik doet vreselijk pijn, ben ook kotsmisselijk. Heel gek, maar als ik uit eten ga kan ik wel eten zonder gestoorde gedachten. Dan kan ik genieten en denk ik niet aan al het vet en de calorieën. Maar daarna altijd weer de pijn en misselijkheid, want mijn buik is die porties niet gewend. Soms geloof ik niet wat de weegschaal aangeeft, zo licht kan ik nooit zijn. Maar als ik andere keren mezelf in de spiegel zie schrik ik daar weer van. De knokige schouders, uitstekende schouderbladen, mijn heupen en ribben, mijn borsten die kleiner en ook wat slapper zijn geworden, en mijn b cup was al niet echt groot. Ik wil niet meer afvallen maar aankomen maakt me ook bang. Pfff. Maargoed, stop de shit. Ook al heb ik buikpijn en ben ik misselijk, ik sprak laatst een oude goede vriend weer, waarmee ik vroeger altijd uitging. Mijn lieve vriend die me altijd steunde, terwijl ik langzaam afgleed in de junkie wereld. Ik zei hem dat ik alweer een halfjaar drugsvrij was en vanavond zou ik weer eens langskomen in onze oude stamkroeg, dus ik vergeet mijn buikpijn en ga naar mijn oude vrienden toe, misschien kunnen we weer wat opbouwen. Door de drugs verloor ik al mijn goede vrienden en nu ik gestopt ben zie ik mijn drugsvrienden niet meer, dus behalve mijn goede oude beste vriendinnetje en mijn lieve exhuisgenootje heb ik niet echt veel vrienden meer, het wordt tijd weer oude contacten te herstellen. Ohja, ook een goed ding om nog te vertellen, ik heb een ritme! Na de slaapstoornis van jaren geleden en mijn pepmisbruik daarna, had ik niet verwacht ooit nog een ritme te krijgen, maar ik heb tegenwoordig moeite om na twaalven 's nachts nog wakker te blijven en langer slapen dan tot tien uur 's ochtends is ook een uitzondering. En zoals het er nu naar uitziet ga ik in september studeren aan het hbo, dus dat is allemaal goed nieuws. Eigenlijk gaat het best goed met me, behalve dat eetgedoe. Ik ben niet meer die halvegare junk zonder doel in het leven. Als dat eten goed zou gaan zou ik zeggen dat het geweldig met me ging.
|
Verwijderd
|
@Redhair: ik vind het echt geweldig om zulke goede berichten van je te lezen
![]() ![]() OT: Ik heb nog een uur gezumba-et. Jan Smit en cornuiten is eindelijk afgelopen, maar nu die dreun van de overburen nog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ik weet wat ik wel wil, ik wil gewoon beginnen met werken zodat ik me gedachten op andere dingen kan focussen.. Ik kom nergens aan toe en heb me frustratie soms niet meer onder controlle. Ik moet gewoon voldoening krijgen. Nee ik weet niet dat werk alles is, maar structuur en iets gedaan hebben, waar enigzins uitdaging aan zat. 2 weken begin is voor 2 uur p.d als postbode, dat is een begin. Grrrrrrrrrrrrrrr. Structuur en wat gedaan te hebben, dan pas kan ik relaxen. Maar heb daarnaast nog een andere baan nodig. Ik vind het reintegratie niet echt erg opschieten. |
![]() |
||
Citaat:
|
@Redhair: Wat fijn zeg, dat jullie allebei zijn gestopt met drugs en dat het jullie relatie alleen maar beter heeft gemaakt
![]() ![]() OT: Mijn ouders zijn nu op vakantie en dat is eigenlijk een beetje een slechte timing. Niet alleen omdat mijn oma nog in het ziekenhuis ligt, maar ook omdat ik morgen naar een tweekamerappartement ga kijken en dan kan ik dus niet naar hun mening vragen en hmpf. Ik hoop maar gewoon dat het allemaal heel leuk is en dat we daar dan kunnen gaan wonen ![]()
|
verdomme na al die maanden.
echt na al die maanden is het weer misgegaan. ik probeerde het zo goed in te houden. door het bij de verpleging aan te geven. en ik heb het ook vaak thuis aangegeven. ik kwam net van het dorp af. want de jaarmarkt is bij ons aan de gang. ik zei daar al tegen me moeder dat ik onrustig ben. en ik heb voor mijn gevoel ook veel te veel gegeten en alles dit weekend. en nou ben ik thuis en me vader ook. ik ging net recht naar me kamer toe. op zoek naar iets en toen ging het mis na al die maanden. en nou voel ik me nogal klote en leeg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ik zal het vanavond ook maar tegen de verpleging die dienst heeft zeggen. bij ons op de afdeling. ik vind het alleen moeilijk om het straks me moeder te zeggen.
|
ik heb thuis nog even friet gegeten.
en daarna de rest van me tas ingepakt. en me vader bracht me hier naartoe. want me moeder was nog op de jaarmarkt op het terrasje. en ik ben blij dat ik van me moeder een enkelbandje heb gehad. en heb mogen uitzoeken. ik heb het straks maar aangegeven bij de verpleging. en hij vroeg waardoor het kwam. en hij wou het zien enzo. en ik mocht gelukkig me seroquel al eerder innemen.
|
![]() |
@ darkfairy: kom op meis. Niet opgeven! Knuffel!
Pfff ik moet vandaag beslissen of ik die kamer wil bij begeleid wonen. Dit is namelijk de laatste en er zijn 2 mensen voor. Het is dus max. voor 1 jaar, na een half jaar volgt een evaluatie en als je geluk hebt, mag je dan als je het goed doet, doorstromen naar een eigen appartmentje. Ik wil eigenlijk een eigen appartementje met begeleiding, maar ze vonden dat ik daar nog niet aan toe was, en dus eerst dit moet gaan doen. Ik twijfel: als ik nee zeg, verspeel ik misschien mijn kans op een appartement. Nadeel: -het is in zo'n uithoek: 20 min met de tram en 30 min fietsen naar centrum/station/werk -het is niet ideaal om piano en slagwerk te studeren, ze vonden het opzich wel oke als er maar duidelijke afspraken worden gemaakt. -het is niet heel groot 25 m2 inclusief keukenblokje, douche en toilet Nou ik ga het er morgen met mijn begeleider nog maar over hebben. Maar ik vrees dat ik het gewoon maar moet doen. |
![]() |
|
@ kroot: Als ik dit zo lees, heb je meer nadelen dan voordelen. Denk er inderdaad nog eens goed over, zou ik zeggen. Want de kans is groter dat het goed gaat als je je dáár goed voelt (en als het bij je past), want anders is de kans alleen maar groter dat je afglijdt.
OT: Hmmm ik weet het niet. Ik voel me rot over hoe het is gelopen met die jongen ![]() ![]() Verder moet ik deze hele week werken en zijn mijn huisgenoten eigenlijk bijna allemaal op vakantie (of zeg maar gerust: al de huisgenoten die mijn vrienden zijn, zijn weg) dus ik ben bang dat ik me eenzaam ga voelen. En dan voel ik me nog steeds rot over dat lieve katje. Ik heb iedere keer als ik thuis kom het gevoel dat het niet zo hoort te zijn, dat er gewoon nóg een lief klein diertje hoort rond te springen. Zó frustrerend dat het niet zo heeft mogen zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een rotweekend gehad. Waar het aan lag weet ik niet, maar ik voelde me hartstikke slecht en heb halve dagen in bed gelegen en heel veel gehuild. Nu voel ik me gek genoeg weer iets beter. Ik weet niet waar het vandaan komt, dat sombere gedoe. Ik word dan ineens heel erg bang dat het allemaal nooit meer overgaat. Ik ben bang voor de verantwoordelijkheden die het leven met zich meedraagt, bang dat ik dat niet aankan. Eigenlijk extreem bang om in alles te falen. En dan weet ik dat het nergens op slaat, maar ik kan die gedachtes niet omzetten naar iets anders. En dan word ik weer bang dat ik nooit die gedachtes naar iets anders zal kunnen omzetten. Zo denk ik mezelf in een spiraal naar beneden, hoe hard ik er ook tegen vecht. Ik wil gelukkig zijn, maar ik weet niet waar ik geluk zoeken moet. Ik wil van dingen kunnen genieten, maar hoe leer je zoiets? genieten? Ik zou vandaag met mijn moeder gaan zwemmen, maar ineens kon ik het niet meer opbrengen en ben ik terug in bed gekropen. Om 3 uur kwam ik eruit en hebben mijn ouders me meegesleurd op een wandeltocht. Normaal zou ik het fijn vinden maar ik was alleen maar aan het verlangen naar het moment dat ik thuis zou zijn. En dan ben ik thuis en is het nog niet goed. Ik kan gewoon nergens tevreden mee zijn...
en soms ben ik dan maar liever dood. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval de bruiloft van mijn broer nog ga meemaken. Die ga ik niet verpesten door er opeens niet meer te zijn. Maar hoe moet het daarna? Ik ben soms zo ontzettend op. |
![]() |
|
@ lentekriebel: Doodgaan is niet de oplossing, en dat weet jij zelf ook. Je hebt het over de bruiloft van je broer die je niet wil verpesten, maar denk je niet dat je zijn huwelijk verpest door er vlak daarna niet meer te zijn? Het is niet dat ik je een schuldgevoel wil aanpraten ofzo, maar je bent belangrijk in andermans levens, besef dat en probeer het te waarderen. Ook jij komt hier weer uit. Sterkte!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik luister janis joplin en canned heat.
mijn vriendinnetje en ik zijn naar papa roach geweest. geweldig concert, we staan op de foto met de zanger. fijn om zo bij haar te zijn en 2 dagen niet slapen.. we zijn zulke hippie's <3 ... ik droom ofzo <3 en waarom huil ik dan zo. straks word ik weer wakker in 1999..niets kan zo perfect zijn als dit. wat idioot en naďef voelt het. ik kan zo moeilijk vertrouwen, mezelf en anderen, ik doe heel erg mn best voor de liefde van mijn leven, dat weet ze, en ze ziet het, gelukkig. ik moet wennen aan vrolijke situaties. mensen die zoveel om me geven. ben net een egeltje. nu wil ik een knuffel. 'teveel emoties, zoveel liefde heb ik wel nodig maar trek ik niet', en zij heeft hetzelfde ![]() nog steeds vlinders na haar 8 weken te kennen. en dan wederzijds. :egel uitrol: |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het altijd zó lief hoe je over haar praat, Repelsteel. Ik krijg er bijna tranen in m'n ogen van.
En lentekriebel, darkfairy, Kingeldingel, ik weet niet goed wat te zeggen, maar jullie zijn het in ieder geval allemaal waard. *knuffelt* Redhair, jij bent van voor mijn tijd, maar ik vind het echt ontzettend knap dat je je leven weer zo opgepakt hebt ![]() En ik voel me nou heeeeel erg sneu als ik zeg dat ik ongesteld ben en me dus een beetje loom voel. Want het slaat natuurlijk gewoon nergens op vergeleken met jullie dingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb de test niet gehaald. Ben gezakt op rekenvaardigheid de rest was ruim voldoende. Nou ja anders maar naar zwolle. Sorry voor de spelfouten. Ik internet op mijn mobiel ![]() Laatst gewijzigd op 29-06-2009 om 10:34. |
![]() |
|
@kroot: En, wat is het geworden met die kamer? Het klinkt toch niet als een uithoek, wat is nou een half uurtje fietsen?
![]() Ik ga vandaag naar tweekamerappartementen kijken en ik vind het eng ![]() ![]()
|
![]() |
Op Onzin is zo'n topic over of je ouders nog gelukkig zijn en samen enzo. Nouja ik heb gepost dat de mijne dat niet zijn enzo.
Met een heel verhaal erbij en nou doen ze allemaal hartstikke sarcastisch en lullig van 'hadden ze dan bij elkaar moeten blijven voor jou' en 'dat ik hulp moet zoeken want zo wordt het nooit wat' terwijl m'n ouders scheiding pas drie jaar geleden was en heel erg pijnlijk en niemand heeft door dat het me gewoon nog steeds echt heel veel pijn doet, zeker als de ouders van al m'n vrienden nog helemaal gelukkig zijn samen enzo en de mijne niet. En ik snap gewoon niet dat ze hier allemaal zo lullig moeten doen want scheidingen zijn echt een hele impact op je leven. *overstuur* |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb bij Repelsteel het idee dat ie een keer keihard op z'n bek gaat met deze relatie ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Freyja; ja je hebt wel gelijk
![]() En dankjewel Mushu ![]() Verder denk ik er niet zo over als Freyja als het over Repelsteels relatie gaat, want bij mijn relatie was het de eerste zes maanden ook allemaal koek en ei, toen hebben we een tijdje wel ruzie gehad, maar uiteindelijk zijn we er alleen maar sterker van geworden. En af en toe gaat het nog wel eens mis maar daar hebben we snel genoeg spijt van. ![]() Het gaat dus niet áltijd mis als je in het begin zo'n vreselijk perfecte relatie hebt hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik maar wil zeggen, d'r komt altijd een punt waarop die persoon jou niet zo 'gelukkig kan maken'. Wat geen probleem is omdat je altijd jezelf hebt en de andere dingen in je leven die je gelukkig maken, als het goed is. Maar ik heb een beetje het idee bij Repelsteel dat hij het iets te veel van haar af laat hangen, en ik vind dat altijd eng, maakt me bezorgd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat heb ik ook wel. ik zie het ook zoveel om me heen: mensen die zich direct zo in een relatie storten dat het bijna eng wordt. continu bellen en sms-en over waar ze zijn en hoe erg ze elkaar missen, bijna nooit meer zonder elkaar op stap, en dat vieze kleffe gedoe waar je braakneigingen van krijgt. zelfs de grootste macho wordt zo ontzettend gay als die zijn vriendin aan de lijn krijgt ![]() ok ik dwaal af naar kleffe relaties ipv mensen die hun geluk laten afhangen van anderen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |