Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast wil ik nog wel het een en ander onthullen. Ik wilde in de eerste ronde véél informatie verschaffen toen ik het rijtje metromind én LF zag. het was toch gokwerk en je weet niet wie eruit kon gaan. Ik wilde weten waar de weerwolven zaten. LF Vegs Barabas Metro Fantome Severus Fizzle (wolf) Arpos Ik heb in deze ronde op LF gestemd. Ik weet dat deze post mijn de kop kan kosten maar ik hoop dat jullie mijn tactiek begrijpen om al zo snel mogelijk info te verkrijgen. Stel LF ging eruit móet er minimaal 1 wolf in rijtje Metro zitten. Kon ik al gaan vinken en verdachten zoeken (Fizzle heb ik zo samen met jullie snel gevonden) Er is iets raars aan rijtje LF want dan is het nog steeds 3 vs 3. Dus er moet geliefde in zitten (Barabas gok ik) Natuurlijk was dit een gok van mij en heb ik tot dit moment (na eetronde) gewacht hiermee. Ik weet dat dit een ''gevaarlijke'' post is maar bedenk wel dat ik het niet had hoeven zeggen, ik wil jullie enkel meer info verschaffen die ik al heb gevonden. mijn volgende stem zal daarom ook gaan naar barabas omdat ik denk dat hij een van de geliefde is en in een ander rijtje die ander geliefde staat. (btw als cupido gekozen heeft is het toch gewoon een dorpeling?? en niks meer met geliefde te maken? Enkel hij weet wie ze zijn?) Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 20:10. Reden: onderstreping |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat er ook geliefde in het rijtje zitten. Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 20:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Ik voel niet zo veel voor dat gemeenschappelijk jasperJD/Archont verhaal. Ik heb het idee dat we het moeten zoeken in de niet- of 1stemmers. ik weet zeker dat er geliefden in het spel zitten, dat zegt de spelleider nl; ![]() Citaat:
Maar dan nog zijn er een hoop anderen niet uitgesloten; zoals bv. mutsie die m.i niet minder verdacht is dan vorige ronde. @kazet; ik zou graag eens een theorie van je zien. Ik noteer mijn stem op kleinepierik, ik heb even geen idee wie te vertrouwen dus dan moet je je gevoel volgen, als het echt uit gaat maken kan ik altijd heroverwegen. Citaat:
[satire] Citaat:
[/satire]
|
![]() |
Hm, dan had ik in ieder geval gelijk dat Allure onschuldig was en er iets vreemds was aan Archont (al was het niet wat ik bedacht had). Slim gespeeld in ieder geval, Archont. Ik laat je voorlopig even (in het openbaar) met rust, na deze zet.
![]() Hoewel ik nog steeds wel een beetje overtuigd ben van Barabas' onschuld, dus ik weet nog niet goed wat ik ga stemmen. Kleinepierik is inderdaad nog steeds een apart geval, net als dat ik nog steeds aan Abzg zit te denken, hoewel die op zich niet gevaarlijk kan zijn (voor mij in ieder geval). Als ze al wolf is, zou het een beetje opzichtig zijn om mij dan de volgende keer op te eten, denk ik. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is m.i. niet logisch dat een geliefde zegt in de pot te zitten. Misschien mis ik wel iets waardoor ik het niet begrijp?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga ook mijn stem uitbrengen op Barabas, lijkt me duidelijk. Ik vond hem al verdacht om een paar redenen die ik al eerder genoemd heb, en nu na Archont's Grote Onthulling al helemaal - ik zie niet aan wie ik op dit moment mijn stem beter besteden kan (ik had ook Kleinepierik in gedachten, o.a. omdat die te stil is - maar ik vind Barabas toch een stuk verdachter). Daarmee komt de stemlijst er voorlopig zo uit te zien: Algemene legenda voor bij de stemlijstjes: * = voorlopige, niet-definitieve stem doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde ● Barabas JasperJD Archont Testout.com Severus ~~Fantôme~~ ● kleinepierik arPos Alyssia Ter referentie: - Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #3: klik hier!
Laatst gewijzigd op 26-06-2009 om 10:25. Reden: Stem JasperJD definitef gemaakt. Stemmen Fantôme en Alyssia toegevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je quote 2 zinnen (niet eens waar mijn uitleg in staat over de geliefdes) en zegt dat het redelijk logisch klinkt. *noteert* |
![]() |
|
![]() |
1 raar ding...
toen ik een bericht verkeerd las, en koos om op barabas te stemmen, kreeg ik van iedereen de wind van voren, ben nu net terug van 2 dagen phantasialand (en heb netjes van te voren mijn stem doorgegeven) en lees nu alles, en kom dan erachter dat nu in een keer best veel spelers barabas verdenken, ik lees het nu ook snel even door, maar volgens mij heb ik het goed, of niet??? |
![]() |
|
Ik dacht eerst eerlijk gezegd dat Barabas misschien geliefde was met AllureV, maar dat blijkt niet te kloppen.
Hierbij wel vast mijn stem op barabas. Heb alleen nog niet alles goed doorgelezen, vnv na mn werk wel. Als ik hem wijzig, post ik dat wel even.
||
![]() |
Citaat:
Inmiddels zijn we al weer veel verder en zijn er weer nieuwe dingen gebeurd waardoor Barabas verdacht zou kunnen worden. Dit zie ik persoonlijk niet echt, ik denk nog steeds dat hij onschuldig is. Ik heb inmiddels mijn stem op Kleinepierik doorgegeven. Archont heeft die zet gedaan waardoor ik hem even met rust laat (maar nog zeker wel in de gaten hou) en Abzg zie ik nu even niet als bedreiging (bovendien is ze al weer een tijd stil geweest). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mutsieprutsie en testout beiden erg stil en beargumenteren hun keuzes om op iemand te stemmen niet of nauwelijks. Typisch gedrag voor iemand die niet op wil vallen vanwege een slechte functie, als je het mij vraagt.
Ik stem echter op Barabas, ik vind het vreemd hoe vijandig hij speelt en dat hij zich zo snel aangevallen voelt, en op hem zijn er al stemmen. Noot: vandaag komt Pip en ze blijft vier dagen, ik zal dus minder actief zijn. Ik zal wel er aan proberen te denken mijn stem door te geven. |
![]() |
||
Citaat:
Mijns inziens is er genoeg af te dingen op Archonts theorie, maar als Barabas er voor kiest om het gelaten over zich heen te laten komen, tja... In ieder geval, ik vertrouw het groepje van Gidorah, Kleine pierik etc ook niet helemaal, dus ik ga dan maar mee op Kleine Pierik. |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel geliefde zijn het hebben van een functie niet uitsluit ![]() Als Severus trouwens slecht blijkt, zou ik haar heel briljant vinden spelen.
|
Eerst even de stemlijst zoals 'ie er nu uitziet, reacties komen dadelijk.
Algemene legenda voor bij de stemlijstjes: * = voorlopige, niet-definitieve stem doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde ● Barabas JasperJD Archont Testout.com Severus ~~Fantôme~~ Kazet Nagorra Ghidorah Mutsieprutsie ● kleinepierik arPos Alyssia VeGs Barabas Ter referentie: - Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #3: klik hier!
Laatst gewijzigd op 26-06-2009 om 17:36. Reden: Stem van Ghidorah en Mutsieprutsie toegevoegd. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Niet zozeer omdat ik hem verdacht vind, maar meer omdat ik hem wel vreemd vind spelen, stem ook ik op Barabas.
En Kazet heeft het er wel steeds over dat onder andere ik weinig post en ook geen theorieën of onderbouwingen van mijn stem, maar dat doet hij zelf eigenlijk precies hetzelfde...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe dan ook, mocht deze ronde een beetje negatief uitpakken sta jij wat mij betreft na deze post vrijwel bovenaan.
|
![]() |
Ik heb als eerst op barabas gestemd. Maar toen bedacht ik.. eigenlijk vertrouw ik barabas wel. Dus toen heb ik (1 minuut over half 9) mijn stem gewijzigt in kleinepierik... Ik hoop dat hij nog mee telt!
Ik zal verdwere uitleg morgen ochtend geven. Dan ga ik om 9u met de bus naar de Kunstbende in amsterdam, en 12u s nachts ben ik weer terug. Dat jullie het even weten! Liefs. |
![]() |
||
Citaat:
Het maakt je eigenlijk alleen maar meer verdacht...
||
Citaat:
![]() ![]() Of het verdacht is... zou best kunnen, maar ik zie het eerder als een typische n00b-fout. En inderdaad, JasperJD is de ketel die de pot verwijt dat 'ie zwart ziet, dus dat vind ik wel iets om in de gaten te houden. Hij lijkt opeens wat slimmer te zijn dan hij eerst leek, dus wie weet, misschien dat hij door een ervaren medeweerwolf wordt geïnstrueerd om wat reversed psychology toe te passen (aangezien wolven over het algemeen mensen niet gaan beschuldigen van dingen die ze zelf ook doen) of iets dergelijks.
||
Citaat:
|
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont 12. kleinepierik 13. Kazet Nagorra 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah 16. Severus 17. Barabas (ziener) 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com Blauw = opgehangen Rood = opgegeten De dorpelingen hebben een ongelukkige keuze gemaakt; ze hebben de ziener opgehangen! Met excuses voor het zo laat zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 deel II Verwijderd | 241 | 06-07-2009 15:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |