Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2009, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs
3. arPos
4. ~~Fantôme~~
5. Wammus (leerlingverrader)
6. Absinthe (dorpeling)
7. light fighter (verrader)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik
13. Kazet Nagorra
14. fizzle-fluffy (weerwolf)
15. Ghidorah
16. Severus
17. Barabas
18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 25-06-2009, 19:37
Verwijderd
Kan slechter.
Oud 25-06-2009, 19:50
Severus
Severus is offline
Hmm, bla. Jammer dat we weer een dorpeling kwijt zijn, maar net zoals bij m3tr01dm1nd3d kan ik niet echt zeggen dat het een verlies is, aangezien Allure toch vrijwel geen zak heeft gedaan dit spel (in tegenstelling tot het vorige spel).

Citaat:
juist een (slimme?) tactiek voor als hij geliefde is want hij moet de andere toch beschermen maar dat moet niet te veel opvallen dus kan hij net zo goed iedereen (een beetje) beschermen
Waw, dat is de slimste post die ik je tot nu toe heb zien maken. Het door jou geschetste scenario is in ieder geval wél mogelijk, dus dat laat mij alleen nog maar meer naar Barabas neigen.

Citaat:
Klopt ik blijf de eerste ronde belangrijk vinden. Ik denk dat er onder 1 van de stemmen van LF een geliefde stond jij of Barabas, en dat de andere geliefde ergens anders onder staat maar wel op LF heeft gestemd.
Laten we trouwens niet vergeten dat ook de cupido op Light Fighter gestemd kan hebben. Als er dan al een geliefde onder het rijtje van Light Fighter stond, zal die daar zeker alleen hebben gestaan - de andere geliefde zal dan bij een ander rijtje zijn gaan staan, evenals de cupido (want dat is veiliger, lijkt me - tenzij ze het risico wilden nemen en op reverse psychology rekenden) - maar ondertussen op Light Fighter hebben gestemd. We moeten dus ook letten op wie de cupido kan zijn - als we die te pakken hebben voordat we de geliefden hebben gevonden, moet het niet zo moeilijk meer zijn om de geliefden te kunnen uitschakelen.
Oud 25-06-2009, 19:57
Allure
Allure is offline
Citaat:
Kan slechter.

Helaas pindakaas!
Oud 25-06-2009, 20:01
Verwijderd
Citaat:

Waw, dat is de slimste post die ik je tot nu toe heb zien maken. Het door jou geschetste scenario is in ieder geval wél mogelijk, dus dat laat mij alleen nog maar meer naar Barabas neigen.

Laten we trouwens niet vergeten dat ook de cupido op Light Fighter gestemd kan hebben. Als er dan al een geliefde onder het rijtje van Light Fighter stond, zal die daar zeker alleen hebben gestaan - de andere geliefde zal dan bij een ander rijtje zijn gaan staan, evenals de cupido (want dat is veiliger, lijkt me - tenzij ze het risico wilden nemen en op reverse psychology rekenden) - maar ondertussen op Light Fighter hebben gestemd. We moeten dus ook letten op wie de cupido kan zijn - als we die te pakken hebben voordat we de geliefden hebben gevonden, moet het niet zo moeilijk meer zijn om de geliefden te kunnen uitschakelen.
Eens, ik zie ook wel iets in Jasper's zijn reden, in mijn vorige post (349) liet ik dit ook al weten.

Daarnaast wil ik nog wel het een en ander onthullen. Ik wilde in de eerste ronde véél informatie verschaffen toen ik het rijtje metromind én LF zag. het was toch gokwerk en je weet niet wie eruit kon gaan. Ik wilde weten waar de weerwolven zaten.

LF
Vegs
Barabas

Metro
Fantome
Severus
Fizzle (wolf)
Arpos

Ik heb in deze ronde op LF gestemd.

Ik weet dat deze post mijn de kop kan kosten maar ik hoop dat jullie mijn tactiek begrijpen om al zo snel mogelijk info te verkrijgen. Stel LF ging eruit móet er minimaal 1 wolf in rijtje Metro zitten. Kon ik al gaan vinken en verdachten zoeken (Fizzle heb ik zo samen met jullie snel gevonden)

Er is iets raars aan rijtje LF want dan is het nog steeds 3 vs 3. Dus er moet geliefde in zitten (Barabas gok ik)

Natuurlijk was dit een gok van mij en heb ik tot dit moment (na eetronde) gewacht hiermee.
Ik weet dat dit een ''gevaarlijke'' post is maar bedenk wel dat ik het niet had hoeven zeggen, ik wil jullie enkel meer info verschaffen die ik al heb gevonden.

mijn volgende stem zal daarom ook gaan naar barabas omdat ik denk dat hij een van de geliefde is en in een ander rijtje die ander geliefde staat.

(btw als cupido gekozen heeft is het toch gewoon een dorpeling?? en niks meer met geliefde te maken? Enkel hij weet wie ze zijn?)

Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 20:10. Reden: onderstreping
Oud 25-06-2009, 20:06
Verwijderd
Nee, die regel is verandert, cupido blijft bij geliefden horen totdat die dood zijn.
Oud 25-06-2009, 20:21
VeGs
VeGs is offline
@ Archont:
Gast, kom je nu mee.

Met die extra stem van jou, kan ik die eerste ronde ineens heel prima verklaren.
Wat dacht je van Metroidminded die geswitched is uit eigenbelang?
Oud 25-06-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:
@ Archont:
Gast, kom je nu mee.

Met die extra stem van jou, kan ik die eerste ronde ineens heel prima verklaren.
Wat dacht je van Metroidminded die geswitched is uit eigenbelang?
Ik wilde hiermee wachten, anders zou er teveel een onterechte verdenking op mij komen. Lijkt mij logisch.

Ik denk dat er ook geliefde in het rijtje zitten.

Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 20:36.
Oud 25-06-2009, 20:44
Sherlock
Sherlock is offline
Ik stem denk ik ook op barabas ik heb namelijk het gevoel dat hij of zijn geliefde (als hij die heeft) weleens een wolf zou kunnen zijn
Oud 25-06-2009, 20:44
Verwijderd
Mijn stem gaat naar Barabas. Ik denk namelijk dat hij 1 helft van de Geliefde is.
Oud 25-06-2009, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik stem denk ik ook op barabas ik heb namelijk het gevoel dat hij of zijn geliefde (als hij die heeft) weleens een wolf zou kunnen zijn
wolf lijkt mij bijna uitgesloten. Maar juist ik denk ook geliefde. Ik hoop het in ieder geval, ik wil niet nog 1 dorpeling verliezen.
Oud 25-06-2009, 20:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik wilde hiermee wachten, anders zou er teveel een onterechte verdenking op mij komen. Lijkt mij logisch.
Ik denk dat er ook geliefde in het spel zitten.
Hmm ik vind het nog steeds erg verdacht het komt je mooi uit.

Ik voel niet zo veel voor dat gemeenschappelijk jasperJD/Archont verhaal.
Ik heb het idee dat we het moeten zoeken in de niet- of 1stemmers.

ik weet zeker dat er geliefden in het spel zitten, dat zegt de spelleider nl;
Citaat:

Citaat:
Jij bent trouwens een van die "hoop anderen".

Citaat:
Citaat:
Gidorah
Waarom zou je op Fizzle stemmen al is ze geen wolf. om je eigen hachje te redden vind ik niet echt zo slim want er kunnen net zo goed wolven op haar hebben gestemd en dan ga je er als nog uit. ik vind het zelf dat je je eigen verdacht maakt met deze manier van opstellen. dus zoals ik al zei mijn stem gaat uit naar Barabas.
Deze had ik nog over het hoofd gezien, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Kom zeg, iedereen stemt uit eigenbelang als je anders kans hebt gehangen te worden.
Het jammere van bovenstaande is dat de keuze erg overvloedig zijn, mijn gutfeeling zegt nog steeds kleinepierik maar ik vind ghidorah hierboven geen punten scoren (archonts sterke verhaal welk doorborduurt op een losse opmerking van jasperJD overigens ook niet)
Maar dan nog zijn er een hoop anderen niet uitgesloten; zoals bv. mutsie die m.i niet minder verdacht is dan vorige ronde.

@kazet; ik zou graag eens een theorie van je zien.

Ik noteer mijn stem op kleinepierik, ik heb even geen idee wie te vertrouwen dus dan moet je je gevoel volgen, als het echt uit gaat maken kan ik altijd heroverwegen.
Citaat:
wolf lijkt mij bijna uitgesloten. Maar juist ik denk ook geliefde. Ik hoop het in ieder geval, ik wil niet nog 1 dorpeling verliezen.
Beetje overdreven volgens mij staan we op 1 verrader 1 wolf 1 dorpeling (qua hangen), zo goed is het al lang niet meer gegaan, (melodrama)

[satire]
Citaat:
Severus schreef:
Hmm, bla. Jammer dat we weer een dorpeling kwijt zijn
Tja ze kunnen niet nog een verrader opeten
[/satire]
Oud 25-06-2009, 21:00
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, dan had ik in ieder geval gelijk dat Allure onschuldig was en er iets vreemds was aan Archont (al was het niet wat ik bedacht had). Slim gespeeld in ieder geval, Archont. Ik laat je voorlopig even (in het openbaar) met rust, na deze zet.
Hoewel ik nog steeds wel een beetje overtuigd ben van Barabas' onschuld, dus ik weet nog niet goed wat ik ga stemmen. Kleinepierik is inderdaad nog steeds een apart geval, net als dat ik nog steeds aan Abzg zit te denken, hoewel die op zich niet gevaarlijk kan zijn (voor mij in ieder geval). Als ze al wolf is, zou het een beetje opzichtig zijn om mij dan de volgende keer op te eten, denk ik.
Oud 25-06-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Mijn stem gaat naar Barabas. Ik denk namelijk dat hij 1 helft van de Geliefde is.
Dit klinkt wel redelijk logisch. Hierom gaat mijn stem ook naar barabas. Hopen dat jullie gelijk hebben.
Oud 25-06-2009, 21:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit klinkt wel redelijk logisch. Hierom gaat mijn stem ook naar barabas. Hopen dat jullie gelijk hebben.
Waarom dan, ik verwacht van een geliefde eerder dat hij/zij zegt A te stemmen (bv random mutsie ofzo) en dan B doet (bv LF stemmen als blijkt dat er kans op gelijkspel is).
Het is m.i. niet logisch dat een geliefde zegt in de pot te zitten.

Misschien mis ik wel iets waardoor ik het niet begrijp?
Oud 25-06-2009, 21:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik heb in deze ronde op LF gestemd.

Ik weet dat deze post mijn de kop kan kosten maar ik hoop dat jullie mijn tactiek begrijpen om al zo snel mogelijk info te verkrijgen. Stel LF ging eruit móet er minimaal 1 wolf in rijtje Metro zitten. Kon ik al gaan vinken en verdachten zoeken (Fizzle heb ik zo samen met jullie snel gevonden)
Wow, wat een bombshell. Sneaky, maar dan het goede soort sneaky en niet het slechte Biertank 52-sneaky. Iedereen gaat zich nu vast twee keer bedenken voordat ze samen met jou in een rijtje gaan staan.

Ik ga ook mijn stem uitbrengen op Barabas, lijkt me duidelijk. Ik vond hem al verdacht om een paar redenen die ik al eerder genoemd heb, en nu na Archont's Grote Onthulling al helemaal - ik zie niet aan wie ik op dit moment mijn stem beter besteden kan (ik had ook Kleinepierik in gedachten, o.a. omdat die te stil is - maar ik vind Barabas toch een stuk verdachter).

Daarmee komt de stemlijst er voorlopig zo uit te zien:

Algemene legenda voor bij de stemlijstjes:

* = voorlopige, niet-definitieve stem
doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is
schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde

Barabas
JasperJD
Archont
Testout.com
Severus
~~Fantôme~~

kleinepierik
arPos
Alyssia

Ter referentie:

- Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #3: klik hier!

Laatst gewijzigd op 26-06-2009 om 10:25. Reden: Stem JasperJD definitef gemaakt. Stemmen Fantôme en Alyssia toegevoegd.
Oud 25-06-2009, 21:42
Verwijderd
Ik vind Severus best verdacht, maar dat kan ook een ONDERBUIKGEVOEL zijn.
Oud 25-06-2009, 21:44
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Tja, ik hoop dat je gelijk hebt. Geliefden er uit is altijd mooi.
Oud 25-06-2009, 22:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Zie hier, de laatste sprongen van een kat in het nauw. Als je mij verdacht vindt, prima, dat hoort er immers bij - maar zoals ik al eerder zei, kom dan eens met enige argumentatie! In deze fase van het spel is er al genoeg geschreven en getheoretiseerd (ook door mij), maar jij komt desondanks niet verder dan een schamel 'onderbuikgevoel.' En laten we dan ook niet vergeten dat jouw zogenaamde onderbuikgevoel de laatste keer ook fout zat - jij wilde immers in eerste instantie niet op Fizzle-fluffy stemmen omdat jouw intuïtie zei dat zij onschuldig was. Het tegengestelde bleek waar te zijn: zij was een weerwolf. Volgens mij voel je je een beetje rancuneus en wil je mij koste wat kost meesleuren in je ondergang - maar dat laat ik niet zomaar gebeuren!
Oud 25-06-2009, 22:20
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
zelfmedelijden?
Oud 25-06-2009, 22:48
Sherlock
Sherlock is offline
@ severus maak mijn stem maar definitief. toch weet ik bijna zeker dat er tussen de geliefde 1 wolf zit geen idee wie maar dat is een: *tatatadaa* ONDERBUIKGEVOEL!
Oud 25-06-2009, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Tja, leuk en aardig en ik wil Barabas er ook uit. Maar sorry hoor je schaapt al 2/3 rondes mee.

Je quote 2 zinnen (niet eens waar mijn uitleg in staat over de geliefdes) en zegt dat het redelijk logisch klinkt.

*noteert*
Oud 26-06-2009, 00:27
kleinepierik
kleinepierik is offline
1 raar ding...
toen ik een bericht verkeerd las, en koos om op barabas te stemmen, kreeg ik van iedereen de wind van voren, ben nu net terug van 2 dagen phantasialand (en heb netjes van te voren mijn stem doorgegeven) en lees nu alles, en kom dan erachter dat nu in een keer best veel spelers barabas verdenken, ik lees het nu ook snel even door, maar volgens mij heb ik het goed, of niet???
Oud 26-06-2009, 06:03
Fantôme
Fantôme is offline
Ik dacht eerst eerlijk gezegd dat Barabas misschien geliefde was met AllureV, maar dat blijkt niet te kloppen.
Hierbij wel vast mijn stem op barabas. Heb alleen nog niet alles goed doorgelezen, vnv na mn werk wel. Als ik hem wijzig, post ik dat wel even.
Oud 26-06-2009, 08:00
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
1 raar ding...
toen ik een bericht verkeerd las, en koos om op barabas te stemmen, kreeg ik van iedereen de wind van voren, ben nu net terug van 2 dagen phantasialand (en heb netjes van te voren mijn stem doorgegeven) en lees nu alles, en kom dan erachter dat nu in een keer best veel spelers barabas verdenken, ik lees het nu ook snel even door, maar volgens mij heb ik het goed, of niet???
Dat is niet raar, ik zei namelijk dat ik Abzg verdachter vond dan Barabas, waarop jij zei dat je dat logisch vond klinken en daarom op Barabas stemde. Dát was raar, vandaar dat je de wind van voren kreeg.
Inmiddels zijn we al weer veel verder en zijn er weer nieuwe dingen gebeurd waardoor Barabas verdacht zou kunnen worden.
Dit zie ik persoonlijk niet echt, ik denk nog steeds dat hij onschuldig is. Ik heb inmiddels mijn stem op Kleinepierik doorgegeven. Archont heeft die zet gedaan waardoor ik hem even met rust laat (maar nog zeker wel in de gaten hou) en Abzg zie ik nu even niet als bedreiging (bovendien is ze al weer een tijd stil geweest).
Oud 26-06-2009, 14:49
Verwijderd
Ik vind mutsieprutsie en testout beiden erg stil en beargumenteren hun keuzes om op iemand te stemmen niet of nauwelijks. Typisch gedrag voor iemand die niet op wil vallen vanwege een slechte functie, als je het mij vraagt.

Ik stem echter op Barabas, ik vind het vreemd hoe vijandig hij speelt en dat hij zich zo snel aangevallen voelt, en op hem zijn er al stemmen.

Noot: vandaag komt Pip en ze blijft vier dagen, ik zal dus minder actief zijn. Ik zal wel er aan proberen te denken mijn stem door te geven.
Oud 26-06-2009, 15:19
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat is niet raar, ik zei namelijk dat ik Abzg verdachter vond dan Barabas, waarop jij zei dat je dat logisch vond klinken en daarom op Barabas stemde. Dát was raar, vandaar dat je de wind van voren kreeg.
Inmiddels zijn we al weer veel verder en zijn er weer nieuwe dingen gebeurd waardoor Barabas verdacht zou kunnen worden.
Barabas reageert wat fel, maar weinig verdedigend. Ergens zie ik het ook niet helemaal, maar ik verbaas me wel aan zijn gebrek aan verdediging.
Mijns inziens is er genoeg af te dingen op Archonts theorie, maar als Barabas er voor kiest om het gelaten over zich heen te laten komen, tja...

In ieder geval, ik vertrouw het groepje van Gidorah, Kleine pierik etc ook niet helemaal, dus ik ga dan maar mee op Kleine Pierik.
Oud 26-06-2009, 15:22
Verwijderd
Ik ook

Tja, wat voor zin heeft het om hier tegenin te gaan? iedereen heeft het (erg, heel erg foute idee) dat ik wolf ben. maar jullie zullen zien wie ik ben als ik dood ben, en dan braaf gaan kijken wie ik verdacht vind.
Oud 26-06-2009, 15:48
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik ook

Tja, wat voor zin heeft het om hier tegenin te gaan? iedereen heeft het (erg, heel erg foute idee) dat ik wolf ben. maar jullie zullen zien wie ik ben als ik dood ben, en dan braaf gaan kijken wie ik verdacht vind.
Hint is duidelijk.
Oud 26-06-2009, 16:20
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ook

correctie: het idee dat je geliefde bent.
Hoewel geliefde zijn het hebben van een functie niet uitsluit

Als Severus trouwens slecht blijkt, zou ik haar heel briljant vinden spelen.
Oud 26-06-2009, 16:35
Verwijderd
Dat vind ik haar ook, props.
Oud 26-06-2009, 16:52
Severus
Severus is offline
Eerst even de stemlijst zoals 'ie er nu uitziet, reacties komen dadelijk.

Algemene legenda voor bij de stemlijstjes:

* = voorlopige, niet-definitieve stem
doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is
schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde

Barabas
JasperJD
Archont
Testout.com
Severus
~~Fantôme~~
Kazet Nagorra
Ghidorah
Mutsieprutsie

kleinepierik
arPos
Alyssia
VeGs
Barabas

Ter referentie:

- Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #3: klik hier!

Laatst gewijzigd op 26-06-2009 om 17:36. Reden: Stem van Ghidorah en Mutsieprutsie toegevoegd.
Oud 26-06-2009, 17:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hint is duidelijk.
Het zou wel knap brak zijn als barabas inderdaad ziener is.
Oud 26-06-2009, 17:17
Ghidorah
Ghidorah is offline
ik stem op barabas dus.. omdat hij al hij geen wolf is een geliefde is .. dus, dat is onderhand wel duidelijk.
Oud 26-06-2009, 17:17
Severus
Severus is offline
Citaat:
Barabas reageert wat fel, maar weinig verdedigend. Ergens zie ik het ook niet helemaal, maar ik verbaas me wel aan zijn gebrek aan verdediging.
Blijkbaar heeft hij a) gewoon een pesthumeur de laatste tijd, b) niet echt zin meer in het spel, of c) wilt hij zich de moeite niet meer nemen omdat hij weet dat zijn laatste uren geteld zijn. Kies zelf maar uit welke optie je het meest van toepassing lijkt.

Citaat:
Tja, wat voor zin heeft het om hier tegenin te gaan? iedereen heeft het (erg, heel erg foute idee) dat ik wolf ben.
We zeggen niet dat je wolf bent, we verdenken je in eerste instantie ervan één van de geliefden te zijn. Is dit een Freudiaanse verspreking van jou, of heb je gewoon het topic niet goed doorgelezen?

Citaat:
maar jullie zullen zien wie ik ben als ik dood ben, en dan braaf gaan kijken wie ik verdacht vind.
Ah, ik zie wel wat je hier zit te suggereren. Zelfs al spreek je de waarheid, je kan het op dit moment helaas niet bewijzen - je kan immers net zo goed een slechterik zijn die net als een kat in het nauw de dorpelingen er snel van probeert te overtuigen dat hij een dorpeling is met een speciale functie. Ik trap daar doorgaans niet in, en al helemaal niet meer na de actie van Biertank 52 vorig spel, dus bij mij gaat dit toneelstukje in ieder geval niet werken. Hopelijk zijn mijn mededorpelingen (en dan met name degenen die nog niet gestemd hebben) ook zo slim om dit trucje van jou te doorzien.

Citaat:
Als Severus trouwens slecht blijkt, zou ik haar heel briljant vinden spelen.
Bedankt voor het compliment, maar ik ben net als bij de vorige spellen wederom een onschuldige dorpeling (kan ik verder niet bewijzen natuurlijk, zoals ik al eens eerder heb gezegd - alleen de tijd kan het uitwijzen). Hopelijk vind je me dan evengoed nog goed spelen.
Oud 26-06-2009, 17:35
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Niet zozeer omdat ik hem verdacht vind, maar meer omdat ik hem wel vreemd vind spelen, stem ook ik op Barabas.

En Kazet heeft het er wel steeds over dat onder andere ik weinig post en ook geen theorieën of onderbouwingen van mijn stem, maar dat doet hij zelf eigenlijk precies hetzelfde...
Oud 26-06-2009, 17:42
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Niet zozeer omdat ik hem verdacht vind, maar meer omdat ik hem wel vreemd vind spelen, stem ook ik op Barabas.

En Kazet heeft het er wel steeds over dat onder andere ik weinig post en ook geen theorieën of onderbouwingen van mijn stem, maar dat doet hij zelf eigenlijk precies hetzelfde...
True. Hij loopt sowieso behoorlijk veilig te spelen. Beetje op de achtergrond en als de grond te heet wordt onder zijn voeten, vlug naar fizzle switchen.
Oud 26-06-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar heeft hij a) gewoon een pesthumeur de laatste tijd, b) niet echt zin meer in het spel, of c) wilt hij zich de moeite niet meer nemen omdat hij weet dat zijn laatste uren geteld zijn. Kies zelf maar uit welke optie je het meest van toepassing lijkt.
C. Ik zit nu eigenlijk vol smacht te wachten op de post van de spelleider.
Oud 26-06-2009, 18:36
arPos
arPos is offline
Citaat:
ik stem op barabas dus.. omdat hij al hij geen wolf is een geliefde is .. dus, dat is onderhand wel duidelijk.
Persoonlijk volg ik de argumentatie op optie 2 al niet misschien kan je me het uitleggen, en optie 1 is vrijwel onmogelijk in mijn ogen.

Hoe dan ook, mocht deze ronde een beetje negatief uitpakken sta jij wat mij betreft na deze post vrijwel bovenaan.
Oud 26-06-2009, 18:51
Verwijderd
Ik heb liever dat jullie Severus dan bovenaan zetten.
Oud 26-06-2009, 18:57
arPos
arPos is offline
nouja abzg en pierik hebben niet hun stem laten weten dus technisch gaan die nog voor op anderen.
Oud 26-06-2009, 19:36
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb als eerst op barabas gestemd. Maar toen bedacht ik.. eigenlijk vertrouw ik barabas wel. Dus toen heb ik (1 minuut over half 9) mijn stem gewijzigt in kleinepierik... Ik hoop dat hij nog mee telt!
Ik zal verdwere uitleg morgen ochtend geven. Dan ga ik om 9u met de bus naar de Kunstbende in amsterdam, en 12u s nachts ben ik weer terug. Dat jullie het even weten!

Liefs.
Oud 26-06-2009, 19:37
Sherlock
Sherlock is offline
komop met die post ik wil weten of mijn theorie goed is xD(en natuurlijk mijn onderbuikgevoel)
Oud 26-06-2009, 19:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zal verdwere uitleg morgen ochtend geven. Dan ga ik om 9u met de bus naar de Kunstbende in amsterdam, en 12u s nachts ben ik weer terug. Dat jullie het even weten!

Liefs.
morgu heb je (als dorpeling) niks te doen.... en je post zoiezo al weinig dus redelijk nutteloze post.

Het maakt je eigenlijk alleen maar meer verdacht...
Oud 26-06-2009, 19:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
Morgen kan ik als dorpeling heel veel doen. Ik kom meestal pas later in het spel tot actie, omdat er dan een reden is voor actie en theorieen.. Dus dan post ik liever alles voordat er de mogenlijkheid is dat ik word op gegeten...
Zodat jullie er nog wat aan hebben.
Oud 26-06-2009, 19:43
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
morgu heb je (als dorpeling) niks te doen.... en je post zoiezo al weinig dus redelijk nutteloze post.

Het maakt je eigenlijk alleen maar meer verdacht...
Damn, hoezo hypocriet!

@ Abzg;
Als hij pas na half 9 binnen komt, telt hij niet meer.
Oud 26-06-2009, 19:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Fuk. Nou ik denk dat ik op het randje zit.. half negen precies verstuurde ik hem. Maar misschien hebben hun wel een klok die één minuut achter loopt^^
ik hoop maar dat ze hem toch nog hebben mee gerekend! =)
Oud 26-06-2009, 19:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
@ Abzg;
Als hij pas na half 9 binnen komt, telt hij niet meer.
Ja, en wat een failswitch. Daar heeft ze potverdorie 24 uur de tijd voor gehad!

Of het verdacht is... zou best kunnen, maar ik zie het eerder als een typische n00b-fout. En inderdaad, JasperJD is de ketel die de pot verwijt dat 'ie zwart ziet, dus dat vind ik wel iets om in de gaten te houden. Hij lijkt opeens wat slimmer te zijn dan hij eerst leek, dus wie weet, misschien dat hij door een ervaren medeweerwolf wordt geïnstrueerd om wat reversed psychology toe te passen (aangezien wolven over het algemeen mensen niet gaan beschuldigen van dingen die ze zelf ook doen) of iets dergelijks.
Oud 26-06-2009, 19:53
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, en wat een failswitch. Daar heeft ze potverdorie 24 uur de tijd voor gehad!

Of het verdacht is... zou best kunnen, maar ik zie het eerder als een typische n00b-fout. En inderdaad, JasperJD is de ketel die de pot verwijt dat 'ie zwart ziet, dus dat vind ik wel iets om in de gaten te houden. Hij lijkt opeens wat slimmer te zijn dan hij eerst leek, dus wie weet, misschien dat hij door een ervaren medeweerwolf wordt geïnstrueerd om wat reversed psychology toe te passen (aangezien wolven over het algemeen mensen niet gaan beschuldigen van dingen die ze zelf ook doen) of iets dergelijks.
ik zeg toch niet dat ik het ook niet doe! Ik zeg alleen dat die post van haar nutteloos was omdat zij niet zo veel post en ik denk niemand vind het opeens extra verdacht dat ze een hele dag niet heeft gepost (tenminste ik niet).
Oud 26-06-2009, 21:18
Spelleider
Spelleider is offline
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs
3. arPos
4. ~~Fantôme~~
5. Wammus (leerlingverrader)
6. Absinthe (dorpeling)
7. light fighter (verrader)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik
13. Kazet Nagorra
14. fizzle-fluffy (weerwolf)
15. Ghidorah
16. Severus
17. Barabas (ziener)
18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De dorpelingen hebben een ongelukkige keuze gemaakt; ze hebben de ziener opgehangen!

Met excuses voor het zo laat zijn.

Regels voor berichten