Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 13:00
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133

:"( ik verveelde me
Advertentie
Oud 09-07-2009, 13:02
Allure
Allure is offline
Citaat:
leuk!
Danke schön!

Ecnelis.
Oud 09-07-2009, 13:02
Verwijderd
wtf
Oud 09-07-2009, 13:05
TopDrop
TopDrop is offline
omg ecnelis <3
Oud 09-07-2009, 13:06
Verwijderd
nu kan ik tevreden gaan douchen
Oud 09-07-2009, 13:06
TopDrop
TopDrop is offline
wat vinden jullie hiervan?

http://www.youtube.com/watch?v=F7-TQdN40Dk

ik moet zo hard lachen steeds
Oud 09-07-2009, 13:20
Verwijderd
Citaat:
omg ecnelis <3
Ik zie een doodnormale forumpagina, wat mis ik?

edit: oh wacht, wtf Ecnelis!
Oud 09-07-2009, 13:22
Verwijderd
Ecnelis
Oud 09-07-2009, 13:32
Verwijderd
Tour
Oud 09-07-2009, 13:44
Verwijderd

paranoide naamzoek
Oud 09-07-2009, 14:00
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 09-07-2009, 14:18
Verwijderd
Oh Paranoide als je toch naamzoek doet, kan je mij nog een goede externe hd aanraden? Hij is voor muziek.
Oud 09-07-2009, 14:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet eigenlijk naar de ikea voor mijn kapotte douchestang en ik heb boekensteunen nodig, maar ik durf niet. Straks gaat het keihard regenen en dan word ik zeiknat . /prinsesje
Oud 09-07-2009, 14:22
Verwijderd
Je hebt de douchestang gemold of was ie al kapot?
Oud 09-07-2009, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb em gemold , maar volgens mij was er ook iets mis mee hoor.
Oud 09-07-2009, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg 'em het laatste stukje niet meer terug, en toen deed 'ie het ineens niet meer. Vast niet mijn schuld.
Oud 09-07-2009, 14:28
Verwijderd
.
Oud 09-07-2009, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
. Niet lachen.
Oud 09-07-2009, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien is een douchestang niet geschikt als paaldanspaal.
Oud 09-07-2009, 14:57
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

paranoide naamzoek
Zo hoort dat!

Citaat:
Oh Paranoide als je toch naamzoek doet, kan je mij nog een goede externe hd aanraden? Hij is voor muziek.
Wat vind je allemaal belangrijk? Als je hem vaak met je mee wil nemen om ook muziek te ruilen met mensen ofzo, of je hebt een laptop die je vaak met je meesleept, dan kun je voor één van die bovenste Western Digitals gaan, afhankelijk van hoeveel GB je wil en van je budget. Die zijn klein, stijlvol en Western Digital is een prima merk. Maar als je 'm gewoon alleen naast je pc neer wil zetten voor een permanent (muziek)archief dan maakt grootte en stijl minder uit en kun je voor een schijfje met meer capaciteit gaan. Zoals deze bakbeesten: één en twee. Maxtor en seagate zijn ook goede merken voor harde schijven voor zo ver ik weet, maar Western Digital biedt op het moment meer capaciteit voor minder geld aan, daar heb je een schijf van 360GB voor een prijs die veel andere merken meer bij schijfjes van 250GB rekenen. Als budget je grootste punt is dan kun je proberen om een goedkopere te zoeken, maar dat zou ik niet doen want echt veel zal het denk ik niet schelen en je zit dan wel met een brakkere schijf. Maar als je 't toch doet - neem nooit iets van Sweex of Trust. Geen idee of die bedrijven ook harde schijven maken, maar al hun hardware en randapparatuur is ronduit bagger.

Verder dan prijs/kwaliteit/capaciteit hoef je bij externe schijven niet te kijken. Bij gewone schijven maakt de hoeveelheid platters en de hoeveelheid cache en meer van die dingen ook wat uit, want dat beïnvloedt de snelheid, maar een USB-schijf is gebonden aan de beperkte snelheid die USB2.0 kan leveren dus boeien die dingen geen hol.
Oud 09-07-2009, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst met mijn moeder mee naar BinnensteBuiten Interieuradvies ( www.binnenstebuitenadvies.nl). Ik ga mijn kamer veranderen en wilde wat advies over welke kleuren mooi bij elkaar staan. Dit als intro op het volgende.... de interieurarchitect Madelon van Heeren, heeft erg mooie en grote borsten. Ik heb zelf ook kleine borstjes en bleef maar naar die grote kijken. Toen ik geen antwoord gaf op een vraag van haar omdat ik naar haar borsten keek, vertelde ze me dat die van haar in de loop van de tijd gegroeid waren van een C toen ze 16 was naar een G cup nu! En ze is mooi slank, dus daar kan het niet aan liggen. Ze heeft nooit pillen geslikt en ze vindt dat allemaal onzin en geldklopperij. Gezond eten en sporten en borstmassage vertelde ze lachend, dus wie weet worden die van mij ook nog wel wat groter.

Groetjes,
Bianca
Oud 09-07-2009, 15:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat?!
Oud 09-07-2009, 15:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm het lijkt droog te zijn. Misschien dan nu maar even boodschappen doen enzo.
Oud 09-07-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Zo hoort dat!

Wat vind je allemaal belangrijk? Als je hem vaak met je mee wil nemen om ook muziek te ruilen met mensen ofzo, of je hebt een laptop die je vaak met je meesleept, dan kun je voor één van die bovenste Western Digitals gaan, afhankelijk van hoeveel GB je wil en van je budget. Die zijn klein, stijlvol en Western Digital is een prima merk. Maar als je 'm gewoon alleen naast je pc neer wil zetten voor een permanent (muziek)archief dan maakt grootte en stijl minder uit en kun je voor een schijfje met meer capaciteit gaan. Zoals deze bakbeesten: één en twee. Maxtor en seagate zijn ook goede merken voor harde schijven voor zo ver ik weet, maar Western Digital biedt op het moment meer capaciteit voor minder geld aan, daar heb je een schijf van 360GB voor een prijs die veel andere merken meer bij schijfjes van 250GB rekenen. Als budget je grootste punt is dan kun je proberen om een goedkopere te zoeken, maar dat zou ik niet doen want echt veel zal het denk ik niet schelen en je zit dan wel met een brakkere schijf. Maar als je 't toch doet - neem nooit iets van Sweex of Trust. Geen idee of die bedrijven ook harde schijven maken, maar al hun hardware en randapparatuur is ronduit bagger.

Verder dan prijs/kwaliteit/capaciteit hoef je bij externe schijven niet te kijken. Bij gewone schijven maakt de hoeveelheid platters en de hoeveelheid cache en meer van die dingen ook wat uit, want dat beïnvloedt de snelheid, maar een USB-schijf is gebonden aan de beperkte snelheid die USB2.0 kan leveren dus boeien die dingen geen hol.
Ah die onderste twee zien er wel goed uit, bedankt
Oud 09-07-2009, 15:21
Verwijderd
Jongens kom eens met een film waar ik echt hárd om ga lachen
Oud 09-07-2009, 15:41
Verwijderd
Animals are beautiful people.
Oud 09-07-2009, 15:42
Verwijderd
Het commentaar daarbij, <3.
Oud 09-07-2009, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Jongens kom eens met een film waar ik echt hárd om ga lachen
Delicatessen. Hoewel je daar misschien niet heel hard om moet lachen maar wel op z'n minst een beetje, en hij is ook gewoon heel erg gaaf.
Oud 09-07-2009, 15:51
Verwijderd
En eigenlijk verwacht ik dat je er wel hard om moet lachen, maar ik dek me vast in voor als dat opeens niet zo is.
Oud 09-07-2009, 15:54
Verwijderd

Hier heb je de trailer. Niet op klikken of op youtube gaan kijken naar meer, dan kom je misschien spoilers tegen en dat is zonde van de film.
Oud 09-07-2009, 15:56
Verwijderd
zitten er ook naaktslakken in of alleen maar slakken? want naaktslakken vind ik eng
Oud 09-07-2009, 15:58
Verwijderd
godverdekut, slinger ik een torrent aan, staat er spoiler in de beschrijving. Dickheads
Oud 09-07-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
zitten er ook naaktslakken in of alleen maar slakken? want naaktslakken vind ik eng
Hm, volgens mij zitten er vooral gewone slakken in. Maar die slakken spelen verder geen grote rol hoor, in de film is het vooral bedoeld als een klein (komisch) detail.

Post de spoiler eens onder een spoiler? Want ik vermoed dat je nu iets weet wat al in de eerste 3 minuten van de film bekend is.
Oud 09-07-2009, 16:10
Verwijderd
Ik denk niet dat Millar het gaat halen, .
Oud 09-07-2009, 16:13
Verwijderd
Die arme arme Millar.
Oud 09-07-2009, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen.

Ik heb vandaag voor het eerst een vriendschap 'uitgemaakt' en nu voel ik me een bitch en heel erg 'meh'.
Waarom niet gewoon laten doodbloeden?
Oud 09-07-2009, 16:27
Verwijderd
Mijn voorspelling voor vandaag was niet zo goed. Ik had geen Hushovd. En Ballan op het laatste moment nog gewisseld! Daar heb ik vannacht nachtmerries over. Alleen de nummers 2, 4, 6, 10 en 12.
Oud 09-07-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet gewoon laten doodbloeden?
Omdat dat niet werkt bij mensen die zichzelf constant uitnodigen?
Oud 09-07-2009, 16:31
Verwijderd
Ik kwam gisteren 2 forumers tegen, pannekoekentrut en T_ID.
Oud 09-07-2009, 16:32
Verwijderd
O en ik zit nu nog op m'n stage, omdat ik thuis geen computer hebt
Oud 09-07-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam gisteren 2 forumers tegen, pannekoekentrut en T_ID.
T_ID zat bij jou op de middelbare school, toch?
Oud 09-07-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:
T_ID zat bij jou op de middelbare school, toch?
Het was een goede school hoor
Oud 09-07-2009, 16:39
Verwijderd
Ik ben misselijk als een malle!
Oud 09-07-2009, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Hm, volgens mij zitten er vooral gewone slakken in. Maar die slakken spelen verder geen grote rol hoor, in de film is het vooral bedoeld als een klein (komisch) detail.

Post de spoiler eens onder een spoiler? Want ik vermoed dat je nu iets weet wat al in de eerste 3 minuten van de film bekend is.
Spoiler
Oud 09-07-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Dat zie je inderdaad al in de eerste drie minuten van de film, dus het is niet erg dat je dit weet.
Oud 09-07-2009, 16:55
Verwijderd
Ik heb net betaald gekregen om een half uur op de bank te liggen
Oud 09-07-2009, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Dat zie je inderdaad al in de eerste drie minuten van de film, dus het is niet erg dat je dit weet.
fieuw
Oud 09-07-2009, 16:58
Verwijderd
Dat is altijd leuk Ik had een maand of wat terug een vertaalklusje waarbij ik betaald werd om koffie te drinken, films te kijken en te babbelen met Nobelprijswinnaars.
Oud 09-07-2009, 18:03
Verwijderd
heye, waar ga ik codecs vinden voor windows shizzle en hoe werkt dat soort shit? Want mijn uitzendinggemist werkt niet meer en de quicktime player daarin is knudde want die moet om de 2 minuten opnieuw laden
Oud 09-07-2009, 18:04
Philosophy
Philosophy is offline
hoii

Regels voor berichten