Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2009, 12:14
Verwijderd
Citaat:
*zucht*
haha

OT: Soms denk ik als we samen zijn ineens, 'wat zijn we toch leuk samen' en soms zegt hij het op het zelfde moment, voordat ik het doe.
Advertentie
Oud 30-08-2009, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dit juist een topic waarin je vrijuit kunt aangeven hoe je je voelt... Wat is er dan mis mee als iemand zijn gevoelens beschrijft?
niets, alleen zorgen zulke berichtjes bij mij (en blijkbaar ook bij zer0) voor de behoefte om onze gevoelens ook te beschrijven..
Oud 30-08-2009, 12:35
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
niets, alleen zorgen zulke berichtjes bij mij (en blijkbaar ook bij zer0) voor de behoefte om onze gevoelens ook te beschrijven..
Haha, true... Alleen kan me voorstellen dat het wat vervelend kan overkomen...
Oud 30-08-2009, 12:43
Verwijderd
mee eens
Oud 30-08-2009, 13:09
Kitten
Kitten is offline
Ik voel dat dit topic weer OT moet! Jaa!

OT: Ze is nu een paar dagen op kamp, maar ik zie erg uit naar dat ze terug komt. Ik heb toch wel een beetje dat ik haar mis, omdat we net 2 maanden heeel veel samen zijn geweest.
Oud 30-08-2009, 13:20
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh altijd als ik hem tegenkom, gebeurt er hetzelfde: hij gaat weer lopen flirten (of dat probeert hij) en dan vraagt hij me weer mee ergens naartoe. Eerst ging ik daar altijd op in, maar sinds vorig jaar heb ik het zó gehad daarmee. Toen was het vlak voor zijn vakantie wat "closer" en toen ineens wilde hij zorgeloos op vakantie, om daarna te zeggen dat we toch wel heel leuk waren samen en of ik het toch niet wilde proberen. Toen zei ik: HAHA nee, ik ga studeren en nu ik studeer en in een grote stad zit, merk ik ook dat er zoveel leukere jongens zijn dan hij! Moet ik ze wel even tegenkomen natuurlijk maar ik vond hem zo'n eikel dat hij na zijn vakantie ineens wel wilde proberen.. irritant gewoon.
En gisteren probeerde hij me dus weer mee te krijgen, maar ik heb gewoon nee gezegd. Heb wel betere dingen te doen.
Oud 30-08-2009, 16:30
wup
wup is offline
Haha, gister mee uitgevraagd door een Amerikaantje awww. Niet op ingegaan uiteraard, maar wel grappig.
Verder gaat het met vrienden enzo echt goed. Ben blij dat ik er nu lekker veel tijd voor vrijmaak
Oud 30-08-2009, 16:47
metallica
metallica is offline
He bah, van die bruiloft krijg ik zelf ook de kriebels
Oud 30-08-2009, 18:09
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Twee weken vakantie gehad en twee en halve week fulltime samen geweest met m'n vriend en het ging goed. In het begin moesten we wel ff wennen hoe we onze dagen gingen vullen en hoe we alles gingen verdelen enzo maar over het algemeen ging het prima en we kunnen alles uitspreken dus verder geen problemen gehad, was super fijn samen

En toen ging hij me vanmiddag thuis brengen en toen hij weer naar huis wilde gaan moest ik zo huilen en kon ik niet meer stoppen Vanavond belde hij nog even en toen kon ik het weer niet droog houden. Gelukkig komt ie maandag weer en hopelijk zien we elkaar komend weekend weer wat vaker
Dat snap ik dus écht niet hoor.
Oud 30-08-2009, 18:16
Changshan
Changshan is offline
^ Afkickverschijnselen. Misschien was het ook wel huilen van geluk.
Oud 30-08-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
dingen
Ik snap best dat het kut is, maar waarom zou je je er druk om maken of je festival er door laten verpesten? Geef haar de middelvinger, leg uit wat ze volgens jou geflikt heeft en zeg dat je je niet als voetveeg laat gebruiken. En dan ook niet in smoesjes trappen dat het nooit weer gebeurt. Gewoon optiffen met die chick.

En als je ooit weer in zo'n situatie terecht komt moet je lekker in je eentje gaan dansen
Oud 30-08-2009, 21:07
ST*R
ST*R is offline
Beste vriendinnetje opgezocht en het was leuk!! En nu moet ik dr weer missen
best veel aan hem gedacht.. hem lief gesmst en hij smste zoo lief terug! en nu ben ik helemaal kapot van de afgelopen dagen maar hij komt zo langs
Oud 30-08-2009, 21:57
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dat snap ik dus écht niet hoor.
Ik ook niet Dat het even wennen is als je elkaar veel hebt gezien en daarna weinig ziet, oké, maar dit klinkt als een redelijk overdreven reactie.
Oud 30-08-2009, 22:06
Verwijderd
ik ben zo vreselijk in de war
Oud 30-08-2009, 22:36
justhanna
justhanna is offline
Superblij met hem, nog steeds <3
Oud 30-08-2009, 22:59
Verwijderd
Jaaaaa, goed weekend gehad. Met ouders en zussen en schoonbroers een weekend in Sneek geweest. Was geslaagd. Ergens ook wel dubbel, want hij ging niet mee, maar dat maakte alleen maar duidelijker voor mij dat ik hem zo graag wil hebben bij alles wat voor mij belangrijk is. Zelfs naar Bosnië, en dat wil wat zeggen, want daar moet normaal iedereen van af blijven... Waoh, t zit goed hier!
Oud 30-08-2009, 23:02
Verwijderd
Hihihihi hij zegt dat hij zo veel aan mij denkt dat hij afgeleid is tijdens gesprekken

Hij is lief en schattig <3 Maar wel ver weg en ik zie 'm pas zaterdag weer. Gelukkig zijn mijn vriendjes leuk en is het fijn om Qimm deze week lekker te kunnen zien!
Oud 30-08-2009, 23:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik snap best dat het kut is, maar waarom zou je je er druk om maken of je festival er door laten verpesten? Geef haar de middelvinger, leg uit wat ze volgens jou geflikt heeft en zeg dat je je niet als voetveeg laat gebruiken. En dan ook niet in smoesjes trappen dat het nooit weer gebeurt. Gewoon optiffen met die chick.

En als je ooit weer in zo'n situatie terecht komt moet je lekker in je eentje gaan dansen
Haha, wat denk je. Ik heb me KAPOT gedanst . Nee, die kans heb ik niet voorbij laten gaan hoor.
Oud 30-08-2009, 23:17
Verwijderd
Het gaat prrrrrrrrrima! Morgen begin ik aan mijn 10 maanden stage, ben benieuwd of het in die 10 maanden net zo goed blijft gaan als nu
Oud 31-08-2009, 09:00
dead person
dead person is offline
Aparte bedden voor het eerst, afstand, niet meer lief kroelen.. Gaat het gelach straks ook weg? Ik weet dat ik de gene ben die er mee door heb gezet, maar met die emotionele afstand heb ik het erg moeilijk.

Ik wil hem niet uit mijn leven, hij is en blijft een deel van mij, maar ik weet niet hoelang hij daar mee door wil/kan gaan.
Het tijdelijk geen contact hebben heeft niet veel geholpen, die drang om te kroelen en lief kusjes te geven blijft enorm groot en dat is niet alleen uit gewoonte.

Ik haat het dat ik altijd de gene ben die de beste personen op de wereld pijn moet doen. bah. Soms en toch met enige regelmaat zou ik de tijd terug willen draaien naar vorig jaar. maar dat betekend ook weer dat ik iets ander zou missen wat nu is..

hooray voor verwarring en emoties : /
Oud 31-08-2009, 10:06
ST*R
ST*R is offline
ahh het is leuk! en volgens mij vindt hij mij ook echt leuk, door de lieve dingen die hij doet en zegt. hij zei dat hij me gemist had en nu duurt het ws weer een tijdje voor ik hem zie..
soms werkt dat lieve ook wel beetje benauwend, terwijl ik eigenlijk niks liever wil dan dat hij lief doet
hij smst net dat hij me nu al mist ow help
Oud 31-08-2009, 15:07
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
geweldig
Oud 31-08-2009, 15:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik ook niet Dat het even wennen is als je elkaar veel hebt gezien en daarna weinig ziet, oké, maar dit klinkt als een redelijk overdreven reactie.
Maak van redelijk erg en ik ga volmondig akkoord!
Oud 31-08-2009, 15:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
geweldig
Ge moogt heus wel zeggen waarom hoor.
Oud 01-09-2009, 08:40
geheimpje
geheimpje is offline
Waaaarom belt hij niet als jij zegt mij te bellen
Nu ga ik maar eens een poosje niks van me laten horen... niet dat ik dat lang volhoud maar het is beter dan nu maar weer gelijk bellen: waarom heb je niet gebeld gisteravond..

Pffffff. Nog 1 week....... en dan zie ik hem 1 dag. en dan gaat hij een week terug naar Oostenrijk, en daarna zie ik hem 8 weken elke dag
Oud 01-09-2009, 11:31
metallica
metallica is offline
Citaat:
Maak van redelijk erg en ik ga volmondig akkoord!
erg was stiekem ook de onderliggende boodschap

Jeej, ik vraag me toch wel af hoe je je relatie goed kan onderhouden wanneer je in dienst zit. Vandaag naar de voorlichting geweest en je bent toch echt meer van huis dan ik had verwacht, maar anderzijds lijkt het me echtw el wat. Maarja, hoe dan ook duurt het nog een jaar of drie voordat ik afgestudeerd ben en dan zie ik dan wel of ik nog wil en wat de kosten ervan zijn op relationeel en persoonlijk gebied.
Oud 01-09-2009, 14:15
Verwijderd
Heel, heel erg goed <3
Oud 01-09-2009, 15:13
Verwijderd
Ik weet het allemaal niet meer, hoor. Het is wel heerlijk om mijn beste vriendinnetje weer te kunnen zien; lekker janken samen. Soms is dat toch heel heerlijk.

Toekomst is vrij onzeker. We zien wel wat er komt. Ik weet wat ik wil, maar wat wil hij?
Oud 01-09-2009, 18:13
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
En toen ging hij me vanmiddag thuis brengen en toen hij weer naar huis wilde gaan moest ik zo huilen en kon ik niet meer stoppen Vanavond belde hij nog even en toen kon ik het weer niet droog houden. Gelukkig komt ie maandag weer en hopelijk zien we elkaar komend weekend weer wat vaker
Wat een gezeik, als ik je vriend was zou ik gillend wegrennen.

Ontopic: goed , net weer een reisje samen geboekt.
Oud 01-09-2009, 18:14
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Volgens mij is dit juist een topic waarin je vrijuit kunt aangeven hoe je je voelt... Wat is er dan mis mee als iemand zijn gevoelens beschrijft?
Dat mag allemaal, maar dit is een forum waarbij mensen op elkaar kunnen en mogen reageren. Als je dit liever niet hebt, kun je beter een geheim dagboek nemen.
Oud 01-09-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Psssst, ik snap je wel hoor

ot: Ja goffer, vanwege een of andere idioot die op dinsdagmorgen bedenkt dat hij vrijdagavond een band nodig heeft, moet hij optreden vrijdag en kan dus niet mee hangen met mijn beste vrienden. Daar baal ik echt wel stevig van. Hij verwacht dan van mij dat ik dat begrijp enzo, en ergens doe ik dat ook wel, maar ik vind het ontzettend stom dat alles moet wijken op het moment dat er een optreden met de band tussendoor komt. Maargoed, nog maar even en dan stopt hij ermee.
Ennnn we hebben het plan gevat om naar LondenParijsBerlijnAntwerpen te gaan met oud en nieuw, nu maar hopen dat hij dan niet hoeft op te treden.... Zou wel heel gaaf zijn!
Oud 01-09-2009, 18:32
blauw engeltje
Offtopic:
Citaat:
Psssst, ik snap je wel hoor
ik ook, daantje *aaigeef*

wij gaan trouwen!

Oud 01-09-2009, 18:52
Methuselah
Methuselah is offline
Oud 01-09-2009, 18:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
*zucht*
er zijn genoeg mensen met mij eens mushuuu
Oud 01-09-2009, 19:01
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
er zijn genoeg mensen met mij eens mushuuu
Nja, misschien gaat het er net om HOE je iets zegt... het kan een beetje lullig overkomen... vandaar!
Oud 01-09-2009, 19:04
Verwijderd
Ik heb een idee! Zullen we ophouden met reacties over hoe en wat je waarom vind? Niemand schiet er iets mee op, eigenlijk.

@blauw engeltje: Gefeliciteerd! Wat gaaf! Wanneer heeft hij je ten huwelijk gevraagd, of heb jij hem gevraagd? En is er al meer bekend over wanneer enzo? Gaaf hoor
Oud 01-09-2009, 19:51
Verwijderd
Ik heb eindelijk een soort van uitsluitsel over hoe het nou zat met de jongen die ik in Zweden heb leren kennen en waar in in een mum van tijd te verliefd op ben geworden. Het komt er op neer dat als hij als vrijgezel naar Zweden was gekomen en we elkaar eerder hadden leren kennen en/of er geen oceaan tussen ons had gezeten, het zeker iets was geworden. Dat klinkt lullig en erg als, als, als, maar het bevestigd in elk geval dat ik niet gek was en dat ik me niet voor niks verward voelde en dat ik me niks in mijn hoofd haalde dat er niet was. Dat voelt wel fijn.
Dat er nog steeds een oceaan tussen ons zit voelt nog steeds niet zo fijn.
Oud 01-09-2009, 21:06
Verwijderd
@blauw engeltje: Gefeliciteerd!
Oud 01-09-2009, 21:41
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
[offtopic]

wij gaan trouwen!

Wat ontzettend tof! Gefeliciteerd! En idd, meer details over het aanzoek plz
Oud 01-09-2009, 21:53
geheimpje
geheimpje is offline
Toch maar zelf gebeld vandaag.... natuurlijk op een ongelegen moment terwijl hij met vrienden uit eten was (wist ik niet anders had ik niet gebeld).
Maargoed, hij heeft gezegd mij morgen avond te gaan bellen dus ik wacht het maar weer eventjes af.

Verder gaat het wel oke, ik vertrek maandag naar Duitsland voor onbepaalde tijd en ben deze week dus vooral afscheid aan het nemen van alles en iedereen. Besef dat ik iedereen een lange tijd niet ga zien komt nu pas...... Stom zeg, dat verliefdheid dat met je kan doen. Ergens ben ik ook bang dat het mis gaat tussen ons. Iedereen vraagt zich af of dit gaat werken: een Oostenrijkse jongen met een Nederlands meisje die samen tijdelijk in Duitsland gaan wonen. + het feit dat we Engels met elkaar communiceren en daar ben ik helemaal niet goed in. Maar Duits kan ook niet want dat kan ik helemaal niet spreken.

Ik heb er zelf wel vertrouwen in dat het kan maar ja. Soms slaan de twijfels toe over werkelijkwaar alles, en dat is niet goed. Merk ook dat ik dit op hem af reageer en dat maakt het allemaal nog stommer want wat heeft het voor zin om nu via de telefoon mijn twijfels uit te spreken over dingen die we beiden nog lang niet kunnen weten. Ik maak het soms ook allemaal erger dan nodig is. Jammer dat ik dat wel besef, maar het niet kan laten

Nouja nog even een blij dingetje: nog 6 nachtjes slapen en dan zie ik hem EINDELIJK.
Oud 01-09-2009, 22:40
metallica
metallica is offline
Omdat ik het toch wel een klein beetje relationeel vind.... we hebben vandaag het laatste ratje moeten laten inslapen, omdat de tumor toch echt te groot werd en zij steeds minder vrolijk Maar op zulke momenten ben ik echt blij dat we zoiets samen doen en samen hetzelfde dachten bij die rare andere dierenarts (dat raar mens had haast en stond meteen met de spuit klaar toen we instemden met inslapen, zonder dat we even een minuut kregen om afscheid te nemen...)
Oud 02-09-2009, 07:20
blauw engeltje
dankjullie
hij heeft me gevraagd bij mijn oma thuis in de tuin, tussen de bloemetjes en de vogeltjes, in de zon <3 zodat we het als allereerste tegen mijn oma konden vertellen wanneer we gaan trouwen weten we nog niet, waarschijnlijk in het voorjaar
Oud 02-09-2009, 08:56
I C U
I C U is offline
^ Wat leuk! Gefeli joh Mooie ring ook...

't Vriendje is lief, ik heb samenwoonkriebels en ik wil er zijn voor m'n vriendinnetje, alleen die woont zo fuckin' ver weg... Mjah.
Oud 02-09-2009, 09:12
Tink*
Tink* is offline
Gefeli Blauw Engeltje!

Afgelopen week was vrij kut, mijn tante was overleden en ik heb zo'n beetje alle dagen bij mijn oom en neefjes gezeten net als de rest van de familie. Vooral de diensten waren heel heftig. Ik vind het zo erg voor iedereen. En dan kom ik terug, blijkt dat ie een nieuwe vriendin heeft. Niet dat ik het niet aan zag komen, maar omdat die mattie van me zei dat het niets ging worden en nu hebben ze blijkbaar al een tijdje iets. Leuk hoor, dat ie na twee maanden al een ander chickie zit te hosselen. Ik voel me echt heel erg ingeruild.
Oud 02-09-2009, 09:21
Verwijderd
Tjongejonge we zien elkaar anderhalve week niet omdat ik dit weekend heftig bezet was en nu dus aan een studie in een andere stad begonnen ben, maar op de een of andere manier trek ik dit véél slechter dan toen ik een maand op vakantie was. Terwijl ik nu ook de hele dag druk ben met nieuwe dingen en nieuwe mensen. Maar dan kunnen we dus alsnog niet afscheid nemen op de gmailchat of gaan we bellen Ernstig. Maar hij is wel zo lief! <3

Veel zin in het weekend dus
Oud 02-09-2009, 09:32
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Gefeli Blauw Engeltje!

Afgelopen week was vrij kut, mijn tante was overleden en ik heb zo'n beetje alle dagen bij mijn oom en neefjes gezeten net als de rest van de familie. Vooral de diensten waren heel heftig. Ik vind het zo erg voor iedereen. En dan kom ik terug, blijkt dat ie een nieuwe vriendin heeft. Niet dat ik het niet aan zag komen, maar omdat die mattie van me zei dat het niets ging worden en nu hebben ze blijkbaar al een tijdje iets. Leuk hoor, dat ie na twee maanden al een ander chickie zit te hosselen. Ik voel me echt heel erg ingeruild.
Ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, maar dat hij na twee maanden een nieuwe vriendin kreeg zegt naar mijn idee niks over wat jullie relatie voor hem heeft betekent. Ik kreeg na mijn vorige relatie na een paar weken al een nieuwe vriend, maar daardoor betekende mijn ex niet ineens minder voor me.

ot: Gaat goed! Hij is nu alweer vanaf Lowlands elke dag bij me en aan de ene kant word ik daar zenuwachtig van, omdat ik bang ben dat hij straks weer flipt, aan de andere kant geniet ik wel heel erg van het vooruitzicht hem 's avonds weer te zien als hij 's ochtends naar zijn werk gaat. En ik ben zo ontzettend trots op hem. Hij had maandag zijn eerste schooldag en het viel hem mee en hij leek ook zo trots op zichzelf. Hij is een held en hij is mijn held <3
Oud 02-09-2009, 10:12
ST*R
ST*R is offline
Ookal was het helemaal niet handig, gister hem weer gezien en hij is nog steeds errrgg leuk! Hij zei alleen opeens: misschien moeten we maar vast verder gaan. ehh STOP!! Ik wil het ook wel, alleen niet nu, ik ken die jongen net 1,5 week. En verder weet ik niet eens of ik dat wel kan, een relatie. Ik ben gewoon gewend om te zoenen enzo als ik wil, weet niet of ik dat opeens zo om kan schakelen.. Al heb ik nu ook al best een tijd niks met anderen gedaan. Nouja we zien wel, het is iig erg leuk samen en hij maakt me blij

Laatst gewijzigd op 02-09-2009 om 10:23.
Oud 02-09-2009, 15:23
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, maar dat hij na twee maanden een nieuwe vriendin kreeg zegt naar mijn idee niks over wat jullie relatie voor hem heeft betekent. Ik kreeg na mijn vorige relatie na een paar weken al een nieuwe vriend, maar daardoor betekende mijn ex niet ineens minder voor me.
Daar kan ik me helemaal in vinden
Oud 02-09-2009, 16:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
dankjullie
hij heeft me gevraagd bij mijn oma thuis in de tuin, tussen de bloemetjes en de vogeltjes, in de zon <3 zodat we het als allereerste tegen mijn oma konden vertellen wanneer we gaan trouwen weten we nog niet, waarschijnlijk in het voorjaar
Wat leuk, gefeliciteerd

OT: ze is lief voor mij
Oud 02-09-2009, 17:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

ot: Gaat goed! Hij is nu alweer vanaf Lowlands elke dag bij me en aan de ene kant word ik daar zenuwachtig van, omdat ik bang ben dat hij straks weer flipt, aan de andere kant geniet ik wel heel erg van het vooruitzicht hem 's avonds weer te zien als hij 's ochtends naar zijn werk gaat. En ik ben zo ontzettend trots op hem. Hij had maandag zijn eerste schooldag en het viel hem mee en hij leek ook zo trots op zichzelf. Hij is een held en hij is mijn held <3
Nee ik weet het, maar het probleem is vooral dat ik nog verliefd op hem ben en hem bij mij wil, niet bij een ander.

Regels voor berichten