Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar als we het over ongezonde eetgewoonten hebben: Toen ik stage liep leefde ik een beetje op koffie. Ik kan 's ochtends heel moeilijk beginnen met eten, ik heb gewoon geen trek. Ik wacht dus altijd (nu ook nog) veel te lang, tot ik honger krijg en dat is meestal rond een uur of tien. Dit bereikte dus zijn hoogtepunt (of dieptepunt eigenlijk) op mijn stage. Ik zat dan om half zeven in de trein en kwam dan rond half acht aan, en het eerste wat ik deed was de grootste mok vinden en die helemaal vullen met koffie. Om mezelf te dwingen om te eten nam ik dan maar een banaan, maar iets anders dan fruit ging er niet in. Ik at pas brood als ik koffiepauze had, tegen een uur of tien. Nu heb ik nog steeds dat ik mezelf 's ochtends echt moet dwingen om een boterhammetje te eten.
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd de neiging om in kerken hardop te praten. Niet echt hard-schreeuwerig-hard, maar wel hardop. Dan begin ik tegen mijn overleden oma, oom, tante, kennis, wieerdanookmaarinmeopkomt te praten. En dan ook echt alsof ze voor me staan en naar me luisteren. Ik moet ook altijd een kaarsje branden als ik een kerk zie in een onbekend dorp. Maar dan wel alleen als de deuren openstaan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ook. Daarom ga ik het liefst dan pas slapen, zodat ik er niks van hoef mee te maken.
ot: Ik kan echt totaal bizar hyper vrolijk worden als ik hoor dat er een bepaald boek of een DVD wordt gereleased van iemand die ik erg cool vind. Maar dan ook ECHT blij. Zo kom ik er net achter dat er binnenkort een nieuw boek van Charlie Brooker uitkomt (OMG, hij is een HELD!), en een nieuwe live DVD van Dylan Moran (OMG, h0tness!!!) en dat er een site is waar ze niet alleen filmposters hebben van Shaun Of The Dead en Hot Fuzz, maar ook van Peep Show. w00t! Ik moet een grotere kamer. [/slaapgebrekhyperactiviteit]
||
Verwijderd
|
Nav wat Pip zei over dat Oprah/dansje/dingesfilmpje:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat scheelt wel!
Mijn moeder heeft dezelfde aderen als ik, zegt ze. Ze wiebelen wel erg, ofzo, ze verschuiven. En ik heb een slechte doorbloeding waardoor mijn handen en voeten heel gauw slapen en ze ook heel vaak koud zijn. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2009 14:38 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |