Ik heb net 64 bladzijden gelezen in mijn syllabus muziekgeschiedenis. Er missen een heleboel punten en lidwoorden. Punten als in het leesteken waarmee je een zin afsluit. Fail.
Ik ken iemand die iets van 80 gb aan liedjes op zijn iPod heeft staan en hij doet altijd shuffle. De kans dat een bepaald liedje er dan uitgepikt wordt is verwaarloosbaar klein, maar ook weer niet, want er wordt er toch een gekozen.
De shuffle funktie op een ipod is echt stom. Het lijkt op dat ding wel of Apple een contract heeft met [insert platenmaatschappij] om die muziek vaker af te spelen.
De shuffle funktie op een ipod is echt stom. Het lijkt op dat ding wel of Apple een contract heeft met [insert platenmaatschappij] om die muziek vaker af te spelen.
oke ik ben dus niet de enige die dat opvallend vind
oke ik ben dus niet de enige die dat opvallend vind
Ik heb een Creative mp3 speler en die doet hetzelfde. Ik moet altijd random albums kiezen omdat m'n scherm kapot is, en dat ding speelt echt constant dezelfde albums, degenen die ik het minst boeiend vind of degenen waar ik maar 1 liedje van heb. meh.
Ik heb echt barstende honger. En we eten heel lekker quiche vanavond <3 maar we eten dus pas om half 9. Ik sterf echt van de honger, gedverdemme. Misschien maak ik even een fruitsap ofzo, zou dat helpen?