Citaat:
pf 
heb je wel feedback gekregen waar je wat mee kan?
|
Ja, maar ik ben het er niet echt mee eens. Ze wilt dat ik de medische geschiedenis van de patiënt uitgebreid beschrijf, en de gevolgen van de pathologieën beter beschrijf. Ja hallo, het ging om een controlefoto van een knieprothese die geplaatst wordt bij artrose. Ik heb er al een uitgebreid verhaal over geschreven, inclusief beschrijving van de meest voorkomende operatietechnieken, en de reden waarom ze geplaatst worden, dit staat allemaal in het stageverslag. Moet ik er dan bij gaan zetten dat de patiënt last had van artrose in de tibiale component van haar linker kniegewricht? Ze kan toch zelf ook wel 1+1 optellen? En ik heb netjes genoemd wat veelvoorkomende pathologie is, maar nu wil ze ook nog weten "wat de gevolgen van de pathologie zijn".

Het is de bedoeling dat het een stageverslag is van 10 pagina's, geen boekwerk.
Ze heeft gewoon een hekel aan me, maargoed, dat is ook wederzijds. Ik troost me er dan maar gewoon mee dat andere docenten (en voormalige collega's uit het werkveld) wel eens tussen neus en lippen door hebben laten ontvallen dat iedereen een hekel aan haar heeft.