je kunt de nieuwe bewoners van je oude huis toch niet verplichten om een boom in hun tuin te bewaren?
le-zen. Ze hadden beloofd dat ze die boom zouden laten staan omdat hij veel voor me betekende. En toen heeft de buurman, die dus ook onze buurman was en die mij die boom heeft zien planten, dus bij de verhuizing de boom stukgelopen en alle planten uit de tuin getrokken. Ik zie nergens iets over verplichting staan.
We hebben op school alleen maar Dell-laptops + computers en fatsoenlijk werken doen ze niet. Ik vind die laptops onhandig op ene onverklaarbare manier.
Rik ging toen met de juffrouw van Rikkie praten en Rikkie had tegen Charlie gezegd dat Rik en de juf verliefd waren. Maar die juf lijkt dus sprekend op Charlie. Zal haar zus wel zijn, kan toch niet anders?
Ik heb een asus en die werkt al twee jaar uitstekend.
25-10-2009, 11:19
Verwijderd
Mijn moederbord is ook van Asus, werkt ook prima. Tegenwoordig heb ik een grafische kaart van MSI, maar daarvoor had ik er eentje van Asus en de ventilator die daarop zat, was nogal luidruchtig, maar verder werkte de kaart wel prima.