Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren een heel vaag smsje gekregen over dat ie moest nadenken en dat hij gelukkig wilde zijn, maar dat dat niet lukte en dat hij met zijn moeder had gesproken over alles wat er gebeurd was. Dus ik helemaal verbijsterd naar hem gebeld wtf er aan de hand was, ging dat over dingen in zijn verleden... Ik kreeg al stress. Vooral ook omdat hij eigenlijk niet naar de Kerstfeestjes wil 'omdat hij dat nog nooit heeft meegemaakt'. Ik best wel een beetje pissig, want iedereen heeft moeite voor hem gedaan, cadeautjes gehaald enzo. En het is toch niet omdat je het niet kent dat je het niet kunt proberen? Ik zei: Hoe denk je dan ooit aan werk te geraken als je terugdeinst voor alles wat nieuw is?
Nou ja, blijkbaar zit het hem ook dwars dat hij geen cadeautjes voor mijn ouders heeft, maar ik zei dat hij dan maar een kerstroos moest kopen. Gezever ^^. |
![]() |
||
Citaat:
Yesj. En ja ik heb er heel (lees: heeel) subtiel maar iets over gezegd ![]() |
![]() |
|
Fijne kerst gewenst, allemaal!
![]() Ik heb er zin in. Allemaal leuke toffe dingen doen met kerst. Wel jammer dat ik echt van hot naar her blijf lopen/reizen, maar dat hoort er een beetje bij he? ![]()
|
Verwijderd
|
Zin in kerst! Hoewel het vermoedelijk gigántisch druk gaat worden, hun gezin is echt heel erg groot. Maar wel heel gezellig denk ik.
En ik vind het zo schattig, ik was een week achter elkaar bij hem (ongekend! Dat is echt nog nooit voorgekomen zo ongeveer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij belde 's middags waar ik was, en toen hebben we de hele middag lol gehad ipv te studeren. Daarna ging hij met boodschappen doen het hele gedoe rond Kerstavond belachelijk maken, maar wilde wel wat speciaals koken "omdat het Kerstavond was"
![]() |
![]() |
|
Alleen met Kerst, maar dit jaar wel bij mijn familie en dat kan ik nu zoo veel beter waarderen sinds vorig jaar. Toen zat ik op Sint Maarten zowat écht alleen met kerst... kende er nog bijna niemand en lag met dengue ziek op bed. Dus ik geniet nu een beetje extra
![]() Verder woensdag weer eens uitgeweest. Dat is dus echt niets voor mij. Ik probeerde zelfs naast leuke jongens ook leuke meisjes te spotten, maar die waren er niet echt ![]() ![]() Maar ach... Kerst ![]()
|
Kerst
![]() ![]() |
![]() |
|
Kerstavond was leuk! Naar de Kerstmis in m'n gloednieuwe pak (nice, nice, nice) op geleende hakken (een drama met die zeiknatte sneeuw en zooi). Vandaag Kerst ook leuk: veul cadeautjes en gezelligheid en lekker gegeten. Ik heb precies genoeg gegeten: niet te vol!
Nu op Rotterdam Airport te wachten op onze vlucht naar Salzburg ![]() Gelukkig Kerstfeest allen!
|
Ik was traditioneel met vrienden naar de kroeg gisteravond en had het wel heel gezellig met een goede kennis die ook nog eens berucht vreemdganger is... vind net ook een dubieus mailtje van eerdergenoemde in mijn mailbox, ik vind het allemaal maar grappig.
|
![]() |
Ja kerst dus! Gister was grote broer jarig en ookal viert hij het maandag pas met kleine broer, toch even langsgeweest en was erg gezellig. Vandaag bij paps en mams geweest. We doen nooit aan kado's met kerst, maar ik had toch maar eens wat onder de kerstboom gelegd ( wat ze niet gewend zijn... dus moest echt zeggen dat ze eens onder de kerstboom moesten kijken, grr) en dat werd gewaardeerd dus <3.
Morgen eten met ouders, broers, zussen, aanhangsels en kids, dus daar heb ik zin in. Maar voel me altijd wat sneu, als enige vrijgezel in het grote gezelschap, maar goed. Nu ga ik werken, dwz bier schenken aan de eenzamen der aarde. Altijd een feest, dat werken op 1e kerstdag. Gelukkig heb ik mijn collega nog. |
![]() |
|
over 2 daagjes komt ie.
![]()
|
Hij is gisteren mee gegaan naar mijn huis, waarna hij hier heeft geslapen en we vanmorgen heerlijk loom samen wakker zijn geworden.
Al met al de perfecte avond/morgen en hij heeft meerdere keren gezegd dat ik er zo mooi uit zag in mijn jurk <3 Dat hij me een mooi mens vond. Dat is toch wel heel erg fijn om te horen. Vanavond bij mn opa en oma geweest en daar kerst gevierd. (ben misselijk, misschien toch te veel gegeten??) Hij is er ook nog even geweest maar voelde zich niet echt op zijn gemak. Daarna ben ik nog met hem meegegaan naar zijn huis/ouders en daar een beetje kerstflmpjes gekeken en bank gehangen. Heerlijk ontspannen. Hij vroeg of ik wilde blijven slapen, en ik wilde eigenlijk wel blijven, maar een stemmetje van mijn gevoel in mn achterhoofd zei me dat ik beter naar hui kon gaan. Na lang twijfelen besloten dat stemmetje maar te volgen en dus toch naar huis gegaan. Geloof dat hij het wel jammer vond, maar goed, als ik 1 ding geleerd heb in de afgelopen jaren, is dat mijn gevoel er niet vaak naast zit dus dat ik beter kan luisteren naar dat stemmetje. Nu zit ik dus weer thuis.. en voel me een beetje eenzaam (met 5 katten, jaja) maar ook trots op mezelf dat ik heb gedaan wat naar mijn idee goed was. Ik wil niet weer een overkill hebben waarna hij dichtklapt en ik met een rotgevoel weg ga. Dus dan is dit de betere optie ![]() Ja, ik ben trots op mezelf, en het gaat allemaal best goed.. En ik hou van hem <3
|
Kerst was al super gezellig en toen m'n lief er ook nog bij kwam was het helemaal fijn. Ook al heb ik een hele leuke familie, met hem erbij is het toch nog een stuk leuker. Ik lijk intenser te leven als we samen zijn. Ik ga hem komend jaar verschrikkelijk missen.
|
![]() |
Net een half uur met beste vriend aan de telefoon gehangen, omdat hij wel een heeel sterk vermoeden heeft dat zijn vriend een ander heeft. Ben helemaal kwaad. Hij is de leukste jongen ooit en ik vind al jaren dat hij beter verdient dan die vriend van hem en nu dit. Grr..
En hij woont ook nog eens in Haarlem, dus meer dan mijn telefoon aan hebben, kan ik niet doen. |
![]() |
|
Haha, hoe blij kun je iemand maken met lasagne.
Nou heel blij kennelijk. Hij was helemaal happy dat ik lasagne voor hem had gemaakt, en daarna hebben we een fim gekeken en zijn we op/in bed gaan liggen ![]() Beetje kletsen over van alles, knuffelen, hij vroeg wat we nou gingen doen met oud & nieuw. Het was allemaal zo fijn, en ik was zo blij dat ie hier was. We waren allebei erg moe, en vond het wel jammer dat ie weg ging, maar ja we hebben elkaar ook behoorlijk veel gezien voor ons doen. Not that I mind. Maar ja, het moet geen overkill zijn uiteraard.. Al met al post ik nog steeds te veel en ben ik nog steeds heel happy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Donderdagavond op het feestje bij Bomma,begint ie tegen me te zeggen dat ie bang is dat ze gaan inbreken bij hem terwijl ie weg is (vorig jaar is dat ook rond deze tijd gebeurd), ook al heeft niemand van toen (waren bekenden) zijn nieuwe adres. Goed, ons pa een lang gesprek met hem gehad, we zouden heen en weer rijden om te gaan kijken, want we zouden van vrijdagmiddag tot zondagmiddag bij mijn ouders, 100km verderop zijn. Vrijdagochtend begint ie te janken, zegt dat het echt niet gaat, dat hij weer helemaal paranoia is, dat hij zijn medicijnen moet hebben, ik zoek nog de dokter van wacht op, hij belt zijn pa en die vriendin, zit ook die ongerust te maken. Hij vráágt aan mij: Mag ik van jou thuis blijven? Ik zeg: nee, want ik wil niet dat je alleen zit als je je zo voelt. Nou ja, hij ging toch naar huis. Ik wat pissig zijn cadeaus in zijn handen geduwd, 'dan maak je die ook maar alleen open', en hem naar huis gebracht. En ik vertrek naar mijn ouders. Ik kijk een heel jaar uit naar Kerst, dat laat ik niet verpesten. Dan krijg ik nog een smsje dat een vriend en zijn vader en een psycholoog langskomen en dat ik straks wel meer zal weten. Verder hoor ik niets meer van hem tot zaterdagmiddag. Krijg ik het bericht dat hij is uiteten geweest met die vriend en zijn vader. Ik dus behoorlijk pissig, want zielig doen en dan toch met iemand anders gaan uiteten? En dan de mededeling dat hij niet bij zijn ouders wilde gaan eten. Dus ik bel die op en zeg dat we niet komen. Die snapten er ook niets van, want de avond ervoor waren ze nog ongerust en stonden ze bij hem aan de deur en hij was niet thuis, dus volgens hen had hij (weeral) eens flinke komedie gespeeld. Dan krijg ik een smsje dat hij iemand anders leuk vindt en of we vrienden kunnen blijven en of ik nu snap waarom hij niet mee ging... Dus ik die ouders teruggebeld, en ja, die durfden het eerst niet zeggen, maar die hadden hem dus aan de lijn gehad en hij klonk heel opgewekt en hij was niet gaan uiteten met die vriend, maar hij zat dus bij dat meisje. Die over de zeik over wat hij geflikt had, ik over de zeik. Ik stuur een sms: Wat een lafbek dat via sms te doen. Bol 't af! Krijg ik terug: Ja ge zegt maar wat ge wilt, het interesseert me toch niet. Maar toen zat ik dus thuis met schrik dat hij bij mij zou gaan inbreken (hij heeft een maand hier gewoond, mijn sleutels geleend en alle kansen gehad om er een te laten bijmaken). Dus ik ben gisteravond/nacht nog maar naar huis gereden omdat ik het niet vertrouwde, want als ie zoiets flikt, is ie tot nog veel meer in staat. Maar gelukkig was hier alles in orde. Dadelijk een ander slot op de deur zetten ![]() Nou ja. Ik ben zwaar pissig natuurlijk. Vooral ook omdat ik hem die cadeautjes nog heb gegeven. Als ie verdomme eerlijk was geweest voor de Kerst en had gezegd dat het niet werkte, dan had ik me niet zo ongerust gemaakt door al die komedie enzo. Of inkopen gedaan voor Oud op Nieuw... Maar goed, zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, was ik toch aan het twijfelen, alleen wou ik wachten met definitieve zetten tot na de feestdagen, omdat dat zo lullig is nu, alleen heeft hij dat respect niet voor mij gehad. |
![]() |
|
@ Mutant, wow ongelooflijk dat zulke laffe mensen echt bestaan. Ik verbaas me iedere keer weer over hoe respectloos mensen met elkaar om kunnen gaan. Nou ik hoop voor je dat je dit echt van je af kunt zetten, want hij is het zó niet waard...
ot: Mijn vaio is overleden 1e kerstdag. En ja daar had ik ook een relatie mee ![]()
|
He Mutant, wat naar allemaal zeg!
ot; Afgelopen kerst was echt súpersúperleuk. Echt, ik weet niet wat hij met me doet, maar hij maakt me zo blij en gelukkig. Het gaat allemaal heel snel, maar jeetje. Het voelt gewoon zo goed. <3 Vandaag naar de Ex. Praten. Dat is dan weer wat minder.. Denk dat hij heel hard doorflipt, wat ook logisch is. En daar heeftie alle recht toe. Maar ik wil 'm gewoon niet kwijt. ![]()
|
@Mutant, uhm.. ik weet niet zo heel erg goed wat ik moet zeggen, behalve dat het gewoon een vuile hond is..
Bah.. Ik kan me er al boos om maken en ik ken hem niet eens. @Neko* je bent niet egoistisch, maar je moet niet vreemd opkijken als het een heel kort gesprek word, en hij na moet denken.. Hoe dan ook, het komt goed ![]()
|
![]() |
@ Mutant, wat een stom verhaal zeg!
OT: Wat ben ik toch on-ge-loof-lijk zwak als ik een wijntje of 5 op heb. Nu eerst deze kater weg zien te werken en dan maar eens afwachten of het spijt wordt of dat het me niet veel gaat doen. Denk het laatste, want op de koppijn na voel ik me nu prima. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach ja. Ik ben zo'n venten al gewend
![]() ![]() Gelukkig heb ik een Wii gekregen met Kerst, leuke bezigheid ^^ En een vriendin had me ook al doen langskomen om mijn gedachten wat te verzetten (ze kon zelf niet omdat ze in het gips zit). Bedankt voor alle lieve reacties! Dat helpt ook wel. En op voorhand sorry als ik hier af en toe nog wat venijn spui, maar dat is ook een verwerkingsproces ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
écht ongelooflijk, maar ik ben blij dat je er zo over denkt
![]() sterkte er mee en dit topic is natuurlijk ook voor venijn ![]() ot: het gaat goed! zit goed in mn vel en ben klaar met zwelgen in zelfmedelijden, want door mijn naiviteit is het ook allemaal zo ver gekomen, klaarrrr dus! |
![]() |
||
Citaat:
ot: met kerst was ik wat emo, nadenken over de mensen die ik verloren heb dit jaar. Gelukkig was er veel familiegebeuren dus weinig tijd om echt verdrietig/zielig te doen. Verder morgen met vriendje naar Brussel voor 3 dagen, eindelijk eventjes samen weg, heb nu al zin om ons samen te bezatten met belgisch bier<3 Helaas mag ik maar 2 uur van m winkelen. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zo ik voel ff criticasterneigingen opkomen... Maar @Neko
![]() En @Mutant: Zo wat een rotzak, maar van hoe je hem beschreef vond ik hem al overkomen als een erg vreemde jongen, ook gek dat je daar dan wel ff mee gaat 'samenwonen' enzo, met een gozer die bij voorbaat al moeilijk en vreemd doet..? Zo pf ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, hij heeft tenslotte ook in een instelling gezeten en hij is nog maar 22, dus zo bizar vond ik dat gedrag niet ^^. Daarbij was hij mijn vriend en hij wou weg daar en ze zouden hem binnenkort toch laten gaan, dus ik zag er geen kwaad in, maar ja, hij is gestopt met zijn pillen, in navolging van mij, maar dat loopt niet bij iedereen zo goed af. Daarbij was zijn aanwezigheid wel goed voor mezelf, ik ben weer tot structuur en koken gekomen enzo. En hopelijk blijft dat ook duren.
|
![]() |
|
Ik ben me steeds meer bewust van het feit dat ik echt een heel tof vriendje heb
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 |