Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ah we zijn er weer twee kwijt, balen zeg. Is er trouwens al bekendheid over de mogelijke functies van Tink*, Archont, Batave, Femic, Toddish, Neko*, ggcy8, Allure, Aapje* en Fizzle-fluffy?

Ik vind dat er mee theorieën mogen worden gespuid, indien mogelijk natuurlijk.

@ fizzle: hoezo heeft een geliefde een slechte functie, die snap ik niet helemaal.
Is er al mogelijke bekendheid tot de functies van. Bijna iedereen?

Ik gaf je nog even het voordeel van de twijfel maar dit is kant en klare onzin wat je post.

Tis niet zo dat dadelijk ik een pm'tje krijg van de spelleider wat jullie functies zijn hoor
Advertentie
Oud 10-01-2010, 15:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ah we zijn er weer twee kwijt, balen zeg. Is er trouwens al bekendheid over de mogelijke functies van Tink*, Archont, Batave, Femic, Toddish, Neko*, ggcy8, Allure, Aapje* en Fizzle-fluffy?

@ fizzle: hoezo heeft een geliefde een slechte functie, die snap ik niet helemaal.
Die moet je zelf maar bedenken.

En als jij vindt dat er meer theorieën mogen worden gespuid, ga daar dan eens snel zelf ook wat aan doen. Want ik heb nog niets nuttigs uit jouw mond horen komen, het enige dat je post zijn dingen als 'ik ga lezen', 'oei' en het overzicht met stemlijstjes en rondes. Nee dat is nuttig.

Ik vind het niet zozeer verdacht, maar gewoon ontzettend dom en hypocriet.

Ik heb zo'n vermoeden dat ik eruit ga, want omdat ik gokte dat de tovenaar wel eens geliefde zou kunnen zijn en ook nog toevallig net Siorin en VeGs in mijn theorie had, denk ik dat de wolven nu denken dat ik de ziener ben. Maar ik hoop voor ze dat ze geen eetronde verspillen.
Oud 10-01-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Die moet je zelf maar bedenken.

En als jij vindt dat er meer theorieën mogen worden gespuid, ga daar dan eens snel zelf ook wat aan doen. Want ik heb nog niets nuttigs uit jouw mond horen komen, het enige dat je post zijn dingen als 'ik ga lezen', 'oei' en het overzicht met stemlijstjes en rondes. Nee dat is nuttig.
Ik vind het ook écht dom. Je hebt veel slechte nieuwelingen maar dit slaat toch echt nergens op.
Oud 10-01-2010, 15:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje wat een gekke post, Creative Music. Volgensmij heb je de spelregels niet zo goed doorgelezen voor je begon - het is helemaal niet erg dat de heks eruit is en het is nog minder erg dat de geliefden eruit zijn. Het is zowel voor de dorpelingen als de wolven een hele geruststelling dat de geliefden eruit zijn. Als die er namelijk nog in zitten aan het einde van het spel, winnen zij, ookal zouden eigenlijk de wolven of de dorpelingen winnen.
Dat had je makkelijk kunnen weten door de spelregels door te lezen.

Maar ik vind het ook niet leuk om nou met zijn allen op creative music te bashen (bovendien ben ik dan niet zo'n beginneling, ik heb ook niet bijster veel theorieën gepost en vooral lopen meelezen dus ik moet niet zelf hypocriet gaan doen).
Oud 10-01-2010, 18:54
Geel
Geel is offline
Het mag duidelijk zijn dat iemand uit de volgende lijstje (van de afgelopen hangronde) verdacht is:

Neko*
VeGs (leerling-heks)
Archont
Siorin (tovenaar)
Batave

Ik denk niet dat VeGs en Siorin gelogen hebben over hun stem en dat zou betekenen dat Archont of Batave een slechte functie hebben of helemaal geen stem hebben. Ik vind op dit moment Archont verdachter dan Batave, al vertrouw ik hem ook niet helemaal.

En ik vind dat Siorin het best wel eens juist zou kunnen hebben met haar theorie over dat Allure de verrader is (al hou ik de optie nog open dat Archont ook de verrader kan zijn). Als Allure echt de verrader is dan is het óf heel erg slim gespeeld van haar om Tink* mee te krijgen om op Siorin te stemmen óf Tink* heeft een reden om Allure te volgen, al zou ik niet weten wat.

Ik had op Siorin gestemd omdat ik dacht dat óf zij óf VeGs weerwolf was en dat ze beide geliefdes waren, ze waren geliefdes maar geen weerwolven, helaas.

Ik vind het nog steeds erg verdacht waarom Neko* nog niet dood is en waarom Archont haar lijkt te beschermen. Ik denk dat ik de komende hangronde op Archont ga stemmen. Ik hoop dat de andere dorpelingen met me mee willen, want ik denk dat het veel duidelijk zal geven als we weten wat de functie van Archont is.

Edit: Ik denk dat Creative Music de onervaren wolf is hier en dat ze daarom niet zo veel zegt, dat het niet mag van Archont of Neko* omdat ze niet willen dat ze het voor hen gaat verpesten.
Oud 10-01-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Het mag duidelijk zijn dat iemand uit de volgende lijstje (van de afgelopen hangronde) verdacht is:

Neko*
VeGs (leerling-heks)
Archont
Siorin (tovenaar)
Batave

Ik denk niet dat VeGs en Siorin gelogen hebben over hun stem en dat zou betekenen dat Archont of Batave een slechte functie hebben of helemaal geen stem hebben. Ik vind op dit moment Archont verdachter dan Batave, al vertrouw ik hem ook niet helemaal.

En ik vind dat Siorin het best wel eens juist zou kunnen hebben met haar theorie over dat Allure de verrader is (al hou ik de optie nog open dat Archont ook de verrader kan zijn). Als Allure echt de verrader is dan is het óf heel erg slim gespeeld van haar om Tink* mee te krijgen om op Siorin te stemmen óf Tink* heeft een reden om Allure te volgen, al zou ik niet weten wat.

Ik had op Siorin gestemd omdat ik dacht dat óf zij óf VeGs weerwolf was en dat ze beide geliefdes waren, ze waren geliefdes maar geen weerwolven, helaas.

Ik vind het nog steeds erg verdacht waarom Neko* nog niet dood is en waarom Archont haar lijkt te beschermen. Ik denk dat ik de komende hangronde op Archont ga stemmen. Ik hoop dat de andere dorpelingen met me mee willen, want ik denk dat het veel duidelijk zal geven als we weten wat de functie van Archont is.

Edit: Ik denk dat Creative Music de onervaren wolf is hier en dat ze daarom niet zo veel zegt, dat het niet mag van Archont of Neko* omdat ze niet willen dat ze het voor hen gaat verpesten.
Ggcy8, heel goed! In de vorige spellen vond ik je vervelend omdat je rare theorieen poste maar dit is zéker een optie wat je nu zegt. Complimenten voor je goede deelname

Máár je vergeet 1 andere optie. De verrader kan ook bezig zijn geweest en zo proberne mij het spel uit te werken dat de verrader dan op Siorin heeft gestemd. Dan is een gelijkspel heel goed verklaarbaar.

Ik snap best dat jullie persé willen weten wat ik ben maar ik kan je verklappen het is niet veel spannends abzg zou ''saai'' zeggen

CM vindt ik zeker een optie voor een stille wolf. Maar ze post hierboven wel zo'n domme post dat ik daarom bijna begin te twijfelen. (misschien is het opzet, ik heb in mijn 1e spel ook de ''noobslechterik'' gespeeld).

Ik heb natuurlijk geen harde bewijzen maar dit gelijkspel is volgens mij opgezet door de verrader en die is al heel het spel erg goed bezig voor de wolven. Dus ik verwacht dat dit een ervaren speler is.

En tja Siorin wilde de hele tijd proberen te zeggen dat ik ''het hand boven Neko'' wil houden. Helemaal niet ik heb (op lijfsbehoud na) élke mogelijkheid aangenomen om haar eruit te proberen te stemmen. Dit wuifde ze dan wel elke keer weg maar dat zijn gewoon de keiharde feiten tegenover Siorins ''gissingen''.

Ik vind het een moeilijk spel, ik moet mij zoveel verdedigen dat ik amper toekom tot het rustig bekijken van wie de slechterikken kan zijn.
Oud 10-01-2010, 19:23
Geel
Geel is offline
Dan zou ik graag willen zien op welke momenten je gedwongen werd op iemand anders te stemmen dan op Neko*, en het zou aardig zijn als je je keiharde bewijzen voor nog een keer zou willen quoten, je weet wel, anders is het zo veel gezoek

O, en wie denk jij dat de verrader is? Spui je eigen theorieën eens.
Oud 10-01-2010, 19:46
Batave
Batave is offline
Ik heb even het hele spel globaal doorgelezen en het viel me op dat er behoorlijk wat bewijs is in de richting van Neko* en dat niemand duidelijke argumenten heeft waarom ze niet wolf zou zijn. Mij lijkt het verstandig neko* te verhangen en dan kijken wat we verder doen. Mijn stem gaat dus naar Neko*, maar eerst kijken wat de wolven doen.
Oud 10-01-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Is er al mogelijke bekendheid tot de functies van. Bijna iedereen?

Ik gaf je nog even het voordeel van de twijfel maar dit is kant en klare onzin wat je post.

Tis niet zo dat dadelijk ik een pm'tje krijg van de spelleider wat jullie functies zijn hoor
I know. Ik heb dit spel al vaker gespeeld hoor. Ik ben nogal to the point wat dat betreft. Ik zat gewoon even hardop te denken en hoopte op wat reply.
Oud 10-01-2010, 21:08
Spelleider
Spelleider is offline
Het mag wel wat hitsiger!

Dit weerwolfspelverhaal wordt mede mogelijk gemaakt door:
Andrélon, Axe, Björn Borg, Freedent, Jaguar, Max Factor, Mercedes, Oral-B, Prodent, Spyker, Kips Leverworst en gewone leverworst.

‘Waar was het mis gegaan?’ vroegen Neko* en Tink* zich af. Ze hadden even niet opgelet en zo waren ze ineens twee doden rijker. En die fijne Martiño zat nog steeds maar lekker op z’n luie gat in het landhuis, ongetwijfeld al de hele dag aan z’n piemelepeetje te trekken! Het werd maar eens tijd om weer terug te keren. ‘Jongens, iedereen weer op z’n paard, we maken een nachtelijke tocht terug!’ kondigde Tink* aan, terwijl Neko* Absinthe - tegen haar wil in - van een geile Franse bekrulde ober afplukte.
Enkele deelnemers begonnen luidkeels te protesteren. Toddish had zijn kindermenu nog niet op en de kleurplaat die hij erbij had gekregen nog niet helemaal ingekleurd. Aapje* en Allure vonden het ‘belachelijk en ontzettend burrrrgerlijk’ dat ze niet gewoon een sjieke auto met chauffeur hadden die hen terug zou brengen.
Dat bracht Fizzle op een idee. Voordat CreativeMusic ‘godvergeten kutkankerzooi, krijg allemaal de tyfus en ik schijt in je smoelwerk’ kon zeggen, had Fizzle - naakt en wel - een lift geroggeld bij een rijke Fransman in een Spyker. Aapje* en Allure liepen achter haar aan maar Fizzle knalde het portier voor hun neus dicht. ‘Noujàaaaa’, bracht Allure uit. ‘Wat een orrrdinaire doos is het ook!’ voegde Aapje* er verontwaardigd aan toe. ‘Duhh!’
Gelukkig wilde de geile Franse bekrulde ober de rest van de groep wel een lift terug geven, in zijn geile Jaguar. ‘Ik houd die kids wel even bezig,’ zei Absinthe tegen Neko* en Tink*. ‘Als jullie zouden willen zorgen dat de paarden heelhuids terugkomen? Dan zie ik jullie morgenochtend wel ergens verschijnen.’ Neko* en Tink* kregen geen kans om nee te zeggen; met gierende banden en met een volle achterbank scheurde de Fransman ervandoor.

Onderweg bleek al snel dat Absinthe zich niet bepaald aan haar belofte hield. Ze was meer bezig met de Franse ober dan met de koters achterin en ze werkte ieder half uur haar lippen bij met Max Factor lipstick. Zo zag ze niet dat Allure en Aapje* zoveel ruimte innamen dat Femic tegen het raam geplakt zat en daar grote zwarte strepen van haar oogpotlood en haarverf achterliet.
Toddish begon aan Absinthes haren te trekken. ‘Ik wil op je schoo-hoot!’ zeurde hij. Absinthe was hier niet van gediend. ‘Zitten, rotkind! Of je gaat maar lopen!’ beet ze hem toe. Zelfs CreativeMusic vond dit niet heel aardig van haar. ‘Wat een teringwijf’, mompelde ze, maar niet zo hard deze keer. Ze was veel te bang om uit de auto gegooid te worden.
Batave zat al met één bil bij Aapje* op schoot, maar dat was nog niet genoeg voor hem. Subtiel kroop hij stukje voor stukje verder op haar schoot, en toen zijn tweede bil ook de bank niet meer raakte, grepen zijn grijpgrage handjes haar borsten vast. Aapje* begon te krijsen en te huilen en wild om zich heen te slaan, maar Batave liet niet los. ‘HELP!’ gilde ze, maar niemand durfde iets tegen Batave te ondernemen. Haar zusje kon er alleen maar om lachen. Dat deed ze voor het eerst in deze dagen.
Absinthe kon er niet om lachen. De rechterhand van de Fransman zat net onder haar polkadotjurkje en net nú moest ze in actie komen. Ze dook naar de achterbank, trok Batave van Aapje* af, opende het portier en flikkerde Aapje* naar buiten. Juist op dat moment kwam er een dikke Mercedes aangereden, over Aapje* heen… Ze was op slag dood. De groep had het niet eens gemerkt, zij reden alweer verder. De deelnemers doodstil én doodsbang, Absinthe geil als boter.

Thuis was Martiño eindelijk uit zijn roes ontwaakt. Hij stootte zijn hoofd tegen de magnetron en nam een hap van de afstandsbediening. Verward keek hij op. Waar was de rest?
Toen hij ineens weer wist dat hij de groep met Neko* en Tink* weg had gestuurd en dat ze nu weldra weer op de stoep zouden staan voor een volgende therapiesessie, sloeg de paniek toe. Zijn paarse pretraket ging zijn Björn Borg-boxer weer in en de nog halfvolle flessen werden, tot zijn grote spijt, leeggegooid in de gootsteen. Hij besloot ook nog even onder de douche te springen, om dadelijk wat beter voor de dag te komen, maar toen hij de hoeveelheid badeentjes van Toddish aantrof in de douchecabine, besloot hij maar voor de Amerikaanse douche te gaan. Die was hem natuurlijk niet onbekend. Een hele bus Axe ging er doorheen, en zijn lange blonde haren kregen een speciale Andrélon-behandeling. Snel poetste hij zijn tanden met zijn speciale OralB-tandenborstel met Prodent-tandpasta en hij wilde nog een lekker kauwgummetje van Freedent na nemen, toen hij plots werd tegengehouden door Archont.
‘STOP’, zei Archont, en streng keek hij hem aan. Achter hem stond de rest van de groep, Absinthe en haar nieuwe Franse vangst voorop. Fizzle was foetsie. En verder leken er nog wel een paar deelnemers te missen. Martiño had deze inval niet verwacht, en al zeker niet van Archont. Maar die vervolgde zijn verhaal.
‘Ik ben nu al bijna een week homofiel en ik wil dat dit verhaal onderhand een keer flink opgehitst wordt! Vanaf nu doen jullie allemaal wat ik zeg! Jij!’ brulde hij, en hij wees naar de Franse ober, ‘Wegwezen! Ik wil jou hier niet meer zien, want je zit m’n verhaal in de weg! En jullie twee…’ Hierbij wees hij naar Absinthe en Martiño, die hem nog steeds verbijsterd aankeek. ‘Jullie gaan met mij, ik zal jullie wel eens leren hoe een goed verhaal verdergaat!’
Met veel geweld sleurde hij Martiño en Absinthe mee naar zijn slaapkamer. Martiño durfde zich niet te verdedigen, Absinthe vertíkte het om zichzelf te verdedigen. Ze verontschuldigde zich tegenover haar Fransman en daarna huppelde ze welwillend de kamer van Archont in. De deur ging op slot en de rest van de groep leek voor deze nacht op zichzelf aangewezen…

Tussenstand

1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin (tovenaar)(geliefde)
5. Femic
6. Creativemusic
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs (leerlingheks)(geliefde)
11. ggcy8
12. kopmuntkip (heks)
13. Allure
14. Aapje* (dorpeling)
15. Fizzle-fluffy

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Na twee nachten hongerlijden hebben de wolven vannacht niets overgelaten van het lichaam van Aapje*. Zij was dorpeling. Morgen mogen de dorpelingen weer verder met de opsporing van deze bloeddorstige wolven. Stemmen vóór 20.30 uur.
Oud 10-01-2010, 21:19
Batave
Batave is offline
Citaat:
Zijn paarse pretraket ging zijn Björn Borg-boxer weer in

Tja.. de wolven gingen voor een wat stillere speler. Hier is niet heel veel uit op te maken of wel? Ik ga in ieder geval nog steeds voor Neko*
Oud 10-01-2010, 22:10
Verwijderd
Wat een verhaal

Tja het moest er onderhand een keer van komen dat de wolven iemand opaten, gelukkig is het geen functie

Ik ga net als alle andere keren ook gewoon voor Neko.
Alhoewel ik CM wel vreselijk irritant en dom over vind komen in dit spel. Misschien is dat een taktiek van haar?
Oud 10-01-2010, 22:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'paarse pretraket' die ga ik onthouden
Oud 10-01-2010, 22:56
Verwijderd
Ik heb hem uit een saaitopic van een paar dagen geleden
Oud 10-01-2010, 22:58
Martiño
Martiño is offline
Ik heb geen bjorn borg boxers.
Oud 10-01-2010, 23:01
Verwijderd
Ik heb geen polkadotjurkje
Oud 10-01-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen bjorn borg boxers.
Maar wel een paarse pretraket
Oud 10-01-2010, 23:03
Verwijderd
Polkadotjurkje:
Oud 10-01-2010, 23:04
Verwijderd
Ja, I know. En ik vind ze ook best gaaf. Maar ik heb er geen.
Oud 10-01-2010, 23:40
Allure
Allure is offline
Citaat:
Alhoewel ik CM wel vreselijk irritant en dom over vind komen in dit spel. Misschien is dat een taktiek van haar?
Het lijkt me niet dat het een tactiek is. Ze weet gewoon nog niet precies hoe het spel werkt. En om dat nou meteen irritant te vinden...

[edit] Oh, ik lees nu dat ze het spel al vaker gespeeld heeft.
Oud 11-01-2010, 07:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
echt? oei.
Oud 11-01-2010, 09:24
Verwijderd
Ja daarom kwam ik er nog een keer op terug.

De bewijzen (2x gelijkspel overleefd) gaan richting Neko en dit lijkt mij ook een verstandige keuze.

Maar als er ná Neko niet meer ''bewijzen'' komen lijkt mij het verstandig om te kijken welke functie CM nou heeft. Want ze blijft raar posten terwijl ze zegt dat ze redelijk ervaren is.

Dan post je zoiets niet.
Oud 11-01-2010, 13:00
Aapje*
Aapje* is offline
Oh dat is een verrassing. Meestal wordt ik gehangen ipv gegeten
nou dorpelingen, succes nog
Oud 11-01-2010, 16:10
Verwijderd
Neko*
Archont

Hiervoor heb ik de meeste bewijzen gevonden in dit topic. Lijkt mij een logische keuze.
Alhoewel ik mij toch behoorlijk heb geergerd aan CM. Maar die kan de volgende hangronde als ze niet verbeterd nog altijd aan de beurt komen
Oud 11-01-2010, 16:16
Verwijderd
Laten wij als een collectief nou gewoon op archont gaan stemmen, want in zoverre snap ik dit spel wel Archont zou een heel goede wolf zijn,

oh en ja ik heb dit spel 1x gespeeld, en niemand heeft mij dat ooit verteld over dat lovers snel wegmoeten omdat ze ook kunnen winnen. sorry hoor
Oud 11-01-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Laten wij als een collectief nou gewoon op archont gaan stemmen, want in zoverre snap ik dit spel wel Archont zou een heel goede wolf zijn,

oh en ja ik heb dit spel 1x gespeeld, en niemand heeft mij dat ooit verteld over dat lovers snel wegmoeten omdat ze ook kunnen winnen. sorry hoor
Ik heb jullie al een keer voor de keus gesteld om op mij te stemmen als je denkt dat zo dan veel duidelijk wordt. Ik waarschuw jullie alleen dat er dan nog meer onduidelijkheden komen en je alle posts van Siorin weg kan gooien aangezien die enkel op gissingen zijn berust.

Hoe langer de post betekend niet hoe meer waar het is

En ''archont zou een hele goede wolf zijn'' , lijkt mij nogal een domme reden om iemand eruit te stemmen. Aangezien ik dan denk ik ook een ''hele goede dorpeling'' kan zijn.

Voor jou om je deze rondes te bewijzen waarom wij jou erin moeten laten. Want hetgeen wat je post is bullshit, zonder argumenten, leeg en inhoudsloos. Wat ook kan overkomen op de ''noobwolf''. Wat je in het laatste stukje weer ziet.

Mijn stem gaat vooralsnog naar Neko*. Maar jij wordt steeds verdachter voor mij.
Oud 11-01-2010, 16:22
Femic
Femic is offline
Een hoop gebeurd weer.. Ik vind het wel lastig in te schatten in hoeverre Siorin nou te vertrouwen was. Sinds ze geliefde was, had ze natuurlijk een totaal eigen agenda. Daar komt bij dat ze net deed alsof ze volledig zeker was over al haar beschuldigingen en dat zou moeten blijken uit haar functie. Maar nu gebleken is dat ze geen ziener was, maar tovenaar (die natuurlijk alleen haar geliefde beschermt), zie ik niet in waarom uit haar functie zou moeten blijken dat ze volledig gelijk had in alles.

Ook valt uit het feit dat Neko twee keer 'won' bij gelijkspel niet direct af te leiden dat ze wolf is. Immers, de tweede keer is het natuurlijk logisch dat ze niet werd gehangen door de wolven, want ze was toch al door veel mensen verdacht. Maar goed, na de uitleg van Siorin was ik het wel met haar eens dat het in de eerste ronde wel verdacht was dat zij niet werd gekozen, omdat Abzg al verdacht was.

Nou ja, bij gebrek aan beter ga ik maar voor Neko. Vind het echt een lastig spel dit keer.

Edit: sorry, ik heb me bedacht. Ik las m'n eigen post nog eens door en toen dacht ik: het is helemaal niet gek dat Neko er bij het tweede gelijkspel niet uitging, omdat Neko door Siorin vet verdacht werd gemaakt. Als ik wolf was geweest, zou ik Neko er ook in gelaten hebben, of ze nou wolf is of niet. En dan komt CreativeMusic ineens met al die domme posts, terwijl ze hiervoor helemaal niks zei. 'We moeten met z'n allen op Archont stemmen' en dat zonder enige onderbouwing. Nee, sorry, ik ga dus toch voor CM. Sorry voor de onduidelijkheid.

Edit: ik zal het stemlijstje even overnemen.

Neko*
Archont
Batave

CreativeMusic
Femic

Ik weet niet of CreativeMusic met haar post nou bedoelt dat zij iig op Archont stemt, maar dan moet je zelf je stem er maar even bijzetten.

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 16:30.
Oud 11-01-2010, 16:31
Verwijderd
Eén van deze mensen is een wolf:

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

@archont
Deze hebben met z'n vieren op neko gestemd maar uiteindelijk gaat een ander iemand dood omdat de wolf zijn stem niet vastzet op neko. Uitspraken die jij in het begin van dit topic hebt gedaan gaven me nogal de creeps en daarom denk ik dat jij wolf bent. Ook steeds als je met iemand praat probeer je alle argumenten eronderuit te werpen. We zitten nog aan het begin van het spel, en er is nog niet veel naar boven gekomen waarmee wij iets kunnen doen. Dus het is nogal makkelijk voor je om te zeggen dat we met meer argumenten moeten komen als die er maar bijster weinig zijn.

Ik vind het gewoon verdacht dat je steeds zegt op neko te stemmen terwijl het heel makkelijk zou zijn om gewoon samen met hem onder een hoedje te spelen. Om het gewoon zo uit te spelen dat Neko wolf is maar wel voor genoeg verdeeldheid te zorgen binnen de groep om ervoor te zorgen zodat neko uiteindelijk niet weg wordt gestemd. Maar als nu blijkt dat neko toch vermoord is, mede dankzij jou. heb ik weer reden om te geloven dat je een burger bent. Nu geef je die mij niet.

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 16:51.
Oud 11-01-2010, 16:44
Allure
Allure is offline
Citaat:

Nu ik weet dat dit niet het eerste spel van CM is, vind ik deze post heel vreemd. "Is er al bekendheid over de mogelijke functies". Ja, we weten welke functies er in het spel zitten, dus dat zijn de mogelijke functies. En het komt niet bijster vaak voor dat er al met zekerheid gezegd kan worden welke functie iemand heeft in deze fase van het spel. En die opmerking over het spuien van theorieën, terwijl ze zelf inhoudelijk helemaal niets gepost heeft, is ook hoogst merkwaardig. Het zou mij niets verbazen als CM de wannabe-noob uithangt en weerwolf is. Daarom stem ik op haar.

Als blijkt dat veel mensen het hier niet mee eens zijn en liever voor Archont of Neko gaan, ben ik bereid mijn stem te wijzigen.
Oud 11-01-2010, 16:48
Neko*
Neko* is offline
CM, heb je het nou tegen Archont of wat? Het is handig om er even bij te zetten over wie je het hebt, ipv dat je "je" gebruikt zonder dat het duidelijk is tegen wie je het hebt. Ik vind dat je vreemde posts maakt voor iemand die het blijkbaar al eerder gespeeld heeft..

Ik geloof dat mijn stem dan ook maar naar CM gaat, tenzij iemand anders meer stemmen krijgt dan stem ik uit lijfsbehoud daar natuurlijk op.
Oud 11-01-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave
Uitspraken die jij in het begin van dit topic hebt gedaan gaven me nogal de creeps en daarom denk ik dat jij wolf bent. Ook steeds als je met iemand praat probeer je alle argumenten eronderuit te werpen. We zitten nog aan het begin van het spel, en er is nog niet veel naar boven gekomen waarmee wij iets kunnen doen. Dus het is nogal makkelijk voor je om te zeggen dat we met meer argumenten moeten komen als die er maar bijster weinig zijn.

Ik vind het gewoon verdacht dat je steeds zegt op neko te stemmen terwijl het heel makkelijk zou zijn om gewoon samen met hem onder een hoedje te spelen. Om het gewoon zo uit te spelen dat Neko wolf is maar wel voor genoeg verdeeldheid te zorgen binnen de groep om ervoor te zorgen zodat neko uiteindelijk niet weg wordt gestemd. Maar als nu blijkt dat neko toch vermoord is, mede dankzij jou. heb ik weer reden om te geloven dat je een burger bent. Nu geef je die mij niet.
Dit heb ik al verklaard door de rol van de verrader. Je quote nu gewoon bijna de theorie van ggcy8 waarvan ik al gezegd heb dat dit best kan dat ik of batave en wolf is. MAar jullie vergeten de belangrijke rol van de verrader. Dus CM het enige wat je nu doet is ggcy8 posts napraten. Dan kan je beter quoten dat gaat sneller

Laatste stukje, ik wil de hele tijd op Neko* stemmen, 1x niet gedaan uit lijfsbehoud. Maar helaas heb ik maar 1 stem dus kan ik haar niet in mijn eentje eruit krijgen!

We zitten daarnaast al midden in het spel en er zijn genoeg aanwijzingen die wijzen naar Neko* (en nu ook naar jou noobgedrag). Ten tweede lijkt het mij nogal logisch als je mij verdacht zit te make ndat ik deze argumenten van jou tegenbeagrumenteer en die dus duidelijk zijn. Dus já ik haal jouw argumenten onderuit omdat dit makkelijk kan! Ze slaan namelijk nergens op.
Oud 11-01-2010, 16:54
Verwijderd
De enige reden dat mijn eerste posts zo raar waren in het begin was omdat ik het spel ooit eens heb gespeeld en sommige dingen daardoor niet wist. toen ik het spel speelde met mijn familie (een stuk of 20 man) praatten we heel veel over wie welke functie zou kunnen hebben en hadden we het niet alleen over de wie de wolven waren. We hadden het niet over welke functies bestonden, want dat was al bekend, maar we hadden het over de wie wat mogelijk zou kunnen zijn. Ik ben deze manier van spelen nog niet gewend.
Ik kan er niet bepaald veel aan doen dat ik het spel niet supergoed ken, en hoop daarom ook niet dat jullie mij om deze reden eruit stemmen, dat zou ik heel jammer vinden.
Oud 11-01-2010, 16:55
Batave
Batave is offline
Citaat:

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

@archont
Deze hebben met z'n vieren op neko gestemd maar uiteindelijk gaat een ander iemand dood omdat de wolf zijn stem niet vastzet op neko. Uitspraken die jij in het begin van dit topic hebt gedaan gaven me nogal de creeps en daarom denk ik dat jij wolf bent. Ook steeds als je met iemand praat probeer je alle argumenten eronderuit te werpen. We zitten nog aan het begin van het spel, en er is nog niet veel naar boven gekomen waarmee wij iets kunnen doen. Dus het is nogal makkelijk voor je om te zeggen dat we met meer argumenten moeten komen als die er maar bijster weinig zijn.

Waarom is één van die mensen een wolf?
Oud 11-01-2010, 17:22
Verwijderd
En wat ik nog meer lees: ''wolf stem niet vastzet'' , siorin is eruit gegaan door een gelijkspel cm. Dus blijf ajb dat n00berige niet volhouden.

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 17:36. Reden: foutje in gelijkspel is natuurlijk siorin ipv neko :)
Oud 11-01-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
En wat ik nog meer lees: ''wolf stem niet vastzet'' , neko is eruit gegaan door een gelijkspel cm. Dus blijf ajb dat n00berige niet volhouden.
I know archont.
Oud 11-01-2010, 17:37
Batave
Batave is offline
Ik ga deze ronde voor Neko* en de volgende voor CM, want ik vind haar een beetje de aandacht van neko* af proberen te leiden.
Oud 11-01-2010, 18:08
Verwijderd
Ik ga deze ronde ook voor Neko*. Maar onder die hoofdverdachte van mij zit toch al heel snel op plaats 2 : CM.
Oud 11-01-2010, 18:12
Tink*
Tink* is offline
1e ronde

Aapje
Archont

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Batave
Toddish
Allure

Hier was het gelijkspel tussen Neko en Abzg. Stel dat alle stemmen op Abzg waar zijn (hoeft natuurlijk niet maar stel dat) dan zou het vier-vier zijn geweest. Eén stem op Neko zou dan nep zijn. We weten van Abzg, Aapje en VeGs dat deze echt waren, leaves us ggcy8 of batave als mogelijke wolven. Er vanuit gaande dat Femic en Fizzle hier dus geen wolven zijn.

5e ronde:

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
CM

Hier werd het gelijkspel. Sowieso zijn de stemmen van VeGs en Siorin waar dus dat maakt twee. Het zou 2-2 kunnen zijn geweest, sowieso is de stem van of Allure of ggcy8 waar. Als het 3-3 is geweest, zou ggcy8's stem waar zijn geweest, dus dan zou uit ronde 1 blijken dat Batave een mogelijke wolf is, tenminste als de verrader geen roet in het eten heeft gegooid. Echter, met 3-3 zou dat betekenen dat of Batave's stem niet waar is of die van Archont. Of de verrader heeft alsnog meegestemd op Siorin, dat kan ook (als ie nog onder niemand van de twee hoofdverdachten stond). Ik ben eerder geneigd om te denken dat Archont de wolf in het rijtje is dan batave. Ik vertrouw hem wel.

Derde ronde

Neko*
kopmuntkip

Archont
Aapje*
VeGs
Siorin

Tink*
Neko*

kopmuntkip
Allure
Femic
Tink*
ggcy8
Batave
Toddish
Archont
fizzle-fluffy

De drie stemmen op Archont waren waar, dus er moeten minstens vier ware stemmen onder kopmuntkip staan want het was geen gelijkspel. Mijn stem is waar en die van Allure, batave en ggcy8 waarschijnlijk ook. Dat maakt vier. Mensen waarvan we het niet weten: Femic, Fizzle en Archont. Femic en Fizzle staan in ronde 1 veilig, dus bij hen weet ik het nog niet.

Natuurlijk Toddish ook nog en CM en Neko, die niet in dit rijtje staan.

Ik ga voor Archont en volgende ronde voor Toddish ofzo denk ik.
Oud 11-01-2010, 18:15
Batave
Batave is offline
Alleen bij de eerste ronde had Neko* ook op Abzg gestemd, dus dan is er wel gewoon gelijk spel.
Oud 11-01-2010, 18:21
Tink*
Tink* is offline
Nou dan klopt dat mooi, ik had het lijstje van CM gekopieerd van blz 8, dan klopt die niet. Dus dan zijn jij en ggcy8 probably onschuldig.
Oud 11-01-2010, 18:22
Verwijderd
Ik vind het verbazendwekkend Tink* hoe jij de sluwe verrader zo vaak kan vergeten . Veel van deze stemlijstje (net als de 1e dat moet haast wel, volgens mijn theorie) moet verkloot zjin door doe verrader. Anders zou het een te groot toeval zijn lijkt mij.

Maargoed nogmaals, jullie zijn allemaal zo geindoctrineerd door Siorin dat jullie die stemlijstjes al bekijken zonder erbij na te denken dat ík misschien niet een wolf of slechterik ben. Ik vrees dat het zo wel makkelijk wordt voor de wolven, alweer verdeeldheid en vage beslissingen.

Volgens mij heeft Neko* de hardste bewijzen aan haar broek!
Oud 11-01-2010, 18:22
Geel
Geel is offline
Ik vind het verdacht van Archont dat hij het nodig vindt om 4 keer te zeggen dat hij CM verdacht vindt, like, alsof hij bang is dat wij hem niet horen:
Spoiler

Daarom begin ik te denken dat CM geen weerwolf is en Archont wel (wat ik natuurlijk al eerder dacht) en dat Archont iedereen op CM porbeert te laten stemmen omdat hij weet dat zij geen wolf is.

Plus wat Tink* zegt hierboven. Ik stem op Archont. Ik hoop echt dat men inziet dat op dit moment Archont verdachter is dan Tink*, of CM. Want met CM heb ik het gevoel dat het gewoon no0b gedrag is en dat ze echt niet weet wat voor verwarring haar posts zaaien. Ik ken het gevoel want dat ik ook in mijn eerste twee weerwolf spellen.

Mijn stem gaat dus naar Archont, maar dat zei ik volgens mij al eerder.
Oud 11-01-2010, 18:23
Verwijderd
Maargoed:

Neko*
Archont
Batave
Toddish

CreativeMusic
Femic
Neko* (uit lijfsbehoud iemand anders)
Allure

Archont
Tink*
ggcy8

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 18:34. Reden: aanpassing stemlijsten, heeriljk die verdeeldheid (Y)
Oud 11-01-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het verdacht van Archont dat hij het nodig vindt om 4 keer te zeggen dat hij CM verdacht vindt, like, alsof hij bang is dat wij hem niet horen:
Spoiler

Daarom begin ik te denken dat CM geen weerwolf is en Archont wel (wat ik natuurlijk al eerder dacht) en dat Archont iedereen op CM porbeert te laten stemmen omdat hij weet dat zij geen wolf is.

Plus wat Tink* zegt hierboven. Ik stem op Archont. Ik hoop echt dat men inziet dat op dit moment Archont verdachter is dan Tink*, of CM. Want met CM heb ik het gevoel dat het gewoon no0b gedrag is en dat ze echt niet weet wat voor verwarring haar posts zaaien. Ik ken het gevoel want dat ik ook in mijn eerste twee weerwolf spellen.

Mijn stem gaat dus naar Archont, maar dat zei ik volgens mij al eerder.
Van alle mensen die hier meedoen zou je toch verwachten dat ik een hekel heb aan mensen die niet goed lezen én de spelregels niet kennen. Heb jij vorige ww-spellen ook meegemaakt (mijn toorn is dat onverbiddelijk )

Maargoed, waarom laten jullie Neko* de hele tijd buiten beschouwing? Dit lijkt mij toch de meest voor de hand liggende oplossing
Oud 11-01-2010, 18:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind het verbazendwekkend Tink* hoe jij de sluwe verrader zo vaak kan vergeten . Veel van deze stemlijstje (net als de 1e dat moet haast wel, volgens mijn theorie) moet verkloot zjin door doe verrader. Anders zou het een te groot toeval zijn lijkt mij.

Maargoed nogmaals, jullie zijn allemaal zo geindoctrineerd door Siorin dat jullie die stemlijstjes al bekijken zonder erbij na te denken dat ík misschien niet een wolf of slechterik ben. Ik vrees dat het zo wel makkelijk wordt voor de wolven, alweer verdeeldheid en vage beslissingen.

Volgens mij heeft Neko* de hardste bewijzen aan haar broek!
Het is maar een scenario, het kan natuurlijk dat de verrader alles heeft zitten te verkloten. Maar wie weet hebben we een n00bverrader die zichzelf ook probeert in te dekken door wel echt te zeggen op wie hij stemt, maar dat die persoon dan gewoon onschuldig is.

En nou nou harde bewijzen, voor zover ik weet is er nog niet meer bewijs dan dat ze gewoon twee keer gelijkspel heeft overleefd. Misschien hadden de wolven ook wel zo hun vermoedens over de geliefden en kozen daarom voor Siorin.
Oud 11-01-2010, 18:28
Verwijderd
Ach al bij al zal het een spannende ronde worden

edit: het zou fijn zijn als de rest even 10 min. geen leven krijgt en ook hun stem uitbrengt
Oud 11-01-2010, 18:29
Batave
Batave is offline
Lekker verdeeld Ik hoop wel dat iedereen beseft dat we zo de wolfjes in de kaart spelen?
Oud 11-01-2010, 18:31
Toddish
Toddish is offline
Ik ga mee op neko* Aangezien ik toch niemand mee krijg om op batave te stemmen.

Edit: Typfoutje weg gewerkt.

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 18:39.
Oud 11-01-2010, 18:31
Geel
Geel is offline
Citaat:
Van alle mensen die hier meedoen zou je toch verwachten dat ik een hekel heb aan mensen die niet goed lezen én de spelregels niet kennen. Heb jij vorige ww-spellen ook meegemaakt (mijn toorn is dat onverbiddelijk )

Maargoed, waarom laten jullie Neko* de hele tijd buiten beschouwing? Dit lijkt mij toch de meest voor de hand liggende oplossing
Oplossing waarvoor? Voor jou om de galg te ontsnappen?
Ik zeg zeker niet dat ik Neko* vertrouw, maar jij gedraagt je ontzettend verdacht. En ik wil eerst weten wat voor functie jij hebt, want als je, zoals je zegt, echt geen wolf bent dan weet ik zeker dat de volgende keer iedereen hier Neko* eruit zal stemmen.

En je zegt nu wel, alweer, dat je op Neko* gaat stemmen, maar op de één of andere manier vind ik het moeilijk om dat te geloven.
Oud 11-01-2010, 18:34
Verwijderd
Maargoed:

Neko*
Archont
Batave
Toddish

CreativeMusic
Femic
Neko* (uit lijfsbehoud iemand anders)
Allure

Archont