Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 00:22
Verwijderd
zierikzeezieke jazznazi's
Advertentie
Oud 06-01-2010, 00:23
Verwijderd
in principe zou ik moeten slapen want ik moet er morgen om 7 uit maar ach ach ach slaap is stom
Verwijderd
Als mijn vriendin vreemd zou gaan met een iemand boeit mij dat niet of het een man of vrouw is. Ik zou het allebei niet leuk vinden. Ik weet dat het niet stoer is om te zeggen want twee vrouwen, ja geil. Maar misschien ben ik daar wel te jaloers voor. Maar ik vind flirten wel prima hoor en dat mag best ver gaan.
Verwijderd
Citaat:

Ik wil wel veel vrijheid in mijn relatie. Maar open gaat net te ver.

Nou tenminste. Open relatie vind ik dan oké maar dan mag diegene het alleen met andere vrouwen doen, dat lijkt mij minder erg.
Vrijheid is zo'n beetje het belangrijkste in een relatie, vind ik. Mijn vorige relatie liep erop stuk (als in; ik voelde me niet vrij genoeg) Maar open is nogal wat heftiger ja.

Ghehe, ik ben benieuwd of je iemand vindt die daarmee instemt

Ja, het lastige met open relaties is volgens mij ook dat je er dan weer regels aan gaat verbinden van 'Ja, je mag met andere vrouwen maar als het maar niet iemand uit mijn familie/vriendenkring (etc.) is..' Het fijne aan een open relatie zou zijn dat je niet bang hoeft te zijn dat de ander vreemdgaat, want dat vreemdgaan is dan gewoon geoorloofd, maar met die nieuwe regeltjes heb je toch wel weer iets anders waar je elkaar niet in kunt vertrouwen... Veel te ingewikkeld allemaal.
Oud 06-01-2010, 00:24
Verwijderd
Het valt mij op dat als ik iets post ik heel vaak hoor er achteraan plak Leest best irritant hoor
Verwijderd
Citaat:
waarom dat dan?
Weetniet lijkt me minder erg. Raar he!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ik vind het ook geen belediging hoor. Het wordt toch vaak gelinkt aan het getuige van een goede smaak en humor. Als het daarom gaat neem ik het compliment graag in ontvangst. En anders maakt het mij er ook niet minder ik om hoor
Nee joh, je bent een prima jongen hoor, en het is maar een beetje vriendschappelijk plagen.
Oud 06-01-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, zo snel kan ik geen leuke knul hosselen hoor.

Het schijnt heel groot te zijn ofzo? Ze zitten in les menuires oid? Ik besef me nu eigenlijk dat hij helemaal geen contactadres heeft achtergelaten of mij niet verteld heeft waar het ligt.

Oja, Les Menuires, daar zat ik dan weer niet volgens mij. Da's wel in de Drie Valleien, waarvan Val Thorens één dorp is (dacht ik).

Nja, leuk dat jullie zo goed met elkaar communiceren, overigens
Oud 06-01-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Weetniet lijkt me minder erg. Raar he!
nee hoor dat hoor je weleens vaker geloof ik.
Oud 06-01-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, je bent een prima jongen hoor, en het is maar een beetje vriendschappelijk plagen.
Ik kaatst de bal ook wel eens richting iemand dus ik kan het natuurlijk terug verwachten. Gelukkig weet ik dat al te goed
Oud 06-01-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Vrijheid is zo'n beetje het belangrijkste in een relatie, vind ik. Mijn vorige relatie liep erop stuk (als in; ik voelde me niet vrij genoeg) Maar open is nogal wat heftiger ja.

Ghehe, ik ben benieuwd of je iemand vindt die daarmee instemt

Ja, het lastige met open relaties is volgens mij ook dat je er dan weer regels aan gaat verbinden van 'Ja, je mag met andere vrouwen maar als het maar niet iemand uit mijn familie/vriendenkring (etc.) is..' Het fijne aan een open relatie zou zijn dat je niet bang hoeft te zijn dat de ander vreemdgaat, want dat vreemdgaan is dan gewoon geoorloofd, maar met die nieuwe regeltjes heb je toch wel weer iets anders waar je elkaar niet in kunt vertrouwen... Veel te ingewikkeld allemaal.
Eigenlijk zijn open relaties gewoon niks !
Oud 06-01-2010, 00:27
Verwijderd
Eigenlijk heb je daar gelijk in Archont.
Verwijderd
Open relaties lijken me echt sucken. Exclusiviteit is juist wat het zo leuk maakt.
Verwijderd
Citaat:
nee hoor dat hoor je weleens vaker geloof ik.
Het lijkt me ook best geil ja
Verwijderd
jawel jawel vast wel, ik denk wel dat het kan werken, zo'n open relatie
Oud 06-01-2010, 00:29
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat het ook wel kan werken, maar ik denk dat veel mensen er juist zelf minder open voor staan dan ze eigenlijk denken.
Oud 06-01-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je wel maar ik vraag me altijd af als het je overkomt of het dan net zo geil is zoals op dat ene kanaal waarvan de kinderslotcode 1234 is. Ik denk dat veel mensen er toch anders over nadenken als het echt gebeurt.
Oud 06-01-2010, 00:30
Verwijderd
ja mensen moeten er wel een beetje vreemd voor zijn denk ik. Dat wel. Dus je moet een soort leger verzamelen van leuke vreemde mensen.
Martiño
Martiño is offline
waar gaat het nu over?
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je wel maar ik vraag me altijd af als het je overkomt of het dan net zo geil is zoals op dat ene kanaal waarvan de kinderslotcode 1234 is. Ik denk dat veel mensen er toch anders over nadenken als het echt gebeurt.
Tja, ik denk dat je dan gewoon heel snel zelf mee wilt doen!
Verwijderd
Citaat:
really? En dan blijkt je vriendin toch een beetje gay te zijn, oeeepss!
Oud 06-01-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-01-2010, 00:32
Martiño
Martiño is offline
ohja, minke, pm is verstuurd enzo
Verwijderd
Ik zou het me vanuit het perspectief van een man ook kunnen voorstellen dat het minder erg is als je vriendin het met een vrouw doet, omdat je de seks die ze met een vrouw heeft veel minder goed kan vergelijken als de seks die ze met een man zou hebben. Als ze met een andere man seks heeft, zou je dan toch willen weten wie er beter was en wie de mooiste (grootste) piemel had etc.
Verwijderd
Oud 06-01-2010, 00:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou het me vanuit het perspectief van een man ook kunnen voorstellen dat het minder erg is als je vriendin het met een vrouw doet, omdat je de seks die ze met een vrouw heeft veel minder goed kan vergelijken als de seks die ze met een man zou hebben. Als ze met een andere man seks heeft, zou je dan toch willen weten wie er beter was en wie de mooiste (grootste) piemel had etc.
Volgens mij speelt dat ook mee ja.
Oud 06-01-2010, 00:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
haha, heteromannen en hun penisobsessie
Oud 06-01-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
ohja, minke, pm is verstuurd enzo
Superrrr (op z'n Keith Bakkers met een Amerikaanse R )
Oud 06-01-2010, 00:35
Verwijderd
en dan blijkt dat ze de vrouw veel zachter en fijner zal vinden en dan ben je nog verder van huis /speculatiespeculaasspinazie
Oud 06-01-2010, 00:36
Verwijderd
zooooo, welterusten mooie mensen, veel plezier nog
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha, heteromannen en hun penisobsessie
Speelt dat bij homomannen niet dan?
Verwijderd
Naja, als man ga je ervan uit dat als je vriendin het met een andere vrouw zou doen, dat er dan geen verlatingsangst is.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Superrrr (op z'n Keith Bakkers met een Amerikaanse R )
Yeah. Habben wai dad evun ggggood gggerrreggguld.
Oud 06-01-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
en dan blijkt dat ze de vrouw veel zachter en fijner zal vinden en dan ben je nog verder van huis /speculatiespeculaasspinazie

En welterusten!

Ik ga ook eens slapen, denk ik. Ook al is het wel een interessant gesprek wat hier plaatsvindt. Ik blijf open relaties wel iets fascinerends vinden.
Oud 06-01-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Yeah. Habben wai dad evun ggggood gggerrreggguld.
Daddeb jai gggedawn!

(ik hoop dat je 't kan lezen )
Oud 06-01-2010, 00:38
Verwijderd
Ik stel een forumexperiment voor. Vanaf nu hebben we met z'n allen een open relatie. Hoi.
Oud 06-01-2010, 00:39
Verwijderd
Is goed. maar ik wil wel even afspreken dat ik liever niet heb dat je op nabijgelegen fora gaat posten. Flora en Fauna ok, maar Onzin, dat komt me te dichtbij.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Speelt dat bij homomannen niet dan?
Nouja, heteromannen vinden piemels van andere mannen meestal eng en ze worden er onzeker door, want het is hun symbool van seksualiteit en ze zijn bang dat de vrouw de ander zijn symbool leuker vindt of dat hij zijn symbool beter kan gebruiken.
Homomannen daarintegen zien geen bedreigingen, maar mogelijkheden.
Verwijderd
Citaat:
Dat spreken we dan af dat dat niet mag
Oud 06-01-2010, 00:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik stel een forumexperiment voor. Vanaf nu hebben we met z'n allen een open relatie. Hoi.
Ehm. Om een open relatie te hebben, moet je toch eerst een relatie hebben? Of bedoel je meer gewoon een grote forumorgie? (Dat idee hadden we gisteren ookal! Maar iedereen haakte af! )
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is goed. maar ik wil wel even afspreken dat ik liever niet heb dat je op nabijgelegen fora gaat posten. Flora en Fauna ok, maar Onzin, dat komt me te dichtbij.
Ja, waarom niet Onzin? Word je daar onzeker van? Ik doe het veilig hoor.
Verwijderd
Citaat:
Nouja, heteromannen vinden piemels van andere mannen meestal eng en ze worden er onzeker door, want het is hun symbool van seksualiteit en ze zijn bang dat de vrouw de ander zijn symbool leuker vindt of dat hij zijn symbool beter kan gebruiken.
blabla!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha, ja, heteromannen zien nou nooit eens gewoon de mogelijkheden!
Oud 06-01-2010, 00:42
Verwijderd
Ik denk dat het ergens ook bij een man hoort ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarom niet Onzin? Word je daar onzeker van? Ik doe het veilig hoor.
Ja, nou, dan nog!
Verwijderd
Citaat:
Maar homomannen zien hun vriend het toch ook liever met een vrouw vreemdgaan dan met een man, als het er op aan komt?
Verwijderd
Citaat:
Ehm. Om een open relatie te hebben, moet je toch eerst een relatie hebben? Of bedoel je meer gewoon een grote forumorgie? (Dat idee hadden we gisteren ookal! Maar iedereen haakte af! )
Minke en ik niet!
Oud 06-01-2010, 00:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Minke en ik niet!
Nee, dat is zo. Maar dat is al bijna geen forumorgie meer te noemen..
Oud 06-01-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Jij als eerste notabene!

Maar goed, dan hebben we vanaf nu een relatie, simpel

En die maak ik dan open, dus mogelijkheden tot forumorgies zijn er ook.
Oud 06-01-2010, 00:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar homomannen zien hun vriend het toch ook liever met een vrouw vreemdgaan dan met een man, als het er op aan komt?
Nou, eigenlijk liever niet met een vrouw! Kijk, dan voelen wij ons weer bedreigd, want bij een vrouw heb je maar een erg korte mogelijkheid.

Regels voor berichten