Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh het staat nog in mijn mailbox ook!
Geheim Experiment Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst. Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben . Haha! Please, stuur dit dus door naar je vrouwelijke vrienden, ook je collega's!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Huhu, 't is inmiddels een landelijke zaak. Er zijn nog twee gevallen (een appartement in Utrecht en een in Amsterdam) die hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met het huis waar ik zou gaan wonen. Vervelend voor de betrokkenen, maar nu is er wel meer kans dat ze gevonden worden.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste medewerker,
Helaas moeten we jou meedelen dat er deze week niet verloont wordt. De oorzaak hiervan is een softwareprobleem in ons verloningsprogramma op het hoofdkantoor. De fout ligt bij de leverancier van de software dus wij staan hier machteloos in. Ons is beloofd dat de fout deze week hersteld wordt zodat wij volgende week kunnen verlonen. Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht je nog vragen hebben dan kan je contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Uitzendbureau **** Den Haag godverdomme zeg ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja, ben ik even blij dat ik niet fulltime voor ze werk, dan had ik deze week helemaal niks gehad. |
![]() |
|
Volgens mij mogen ze dat wettelijk niet doen Pip, ze zijn verplicht je uit te betalen voor de gewerkte uren, en als zij daarin failen mag jij best geld eisen. Ik weet het niet zeker maar kan me niet voorstellen dat dit wél mag.
||
Citaat:
Dan valt het wel mee ja.
|
|