Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom die man tegen die deuren gaat schijten eerst, en waarom hij het later over de muren gaat smeren. Je weet toch dat je op een gegeven moment gered wordt. Doe ergens in een hoekje, viespeuk. Worden je handen ook niet vies.
Hoewel, na 41 uur in een lift wordt iedereen waarschijnlijk een beetje waus, zoals dat heet.
|
ja dat snapte ik dus ook niet! Ik zei net tegen elmer dat doe je toch gewoon in een hoekje op de grond.
Citaat:
Dat is toch zo fake als het maar kan?
|
ja echt? dat zou fijn zijn want gister kon ik er niet van slapen en net wilde ik weer naar bed en zat het weer in m'n hoofd
Citaat:
Het is te ongeloofwaardig. Het ziet er te gelikt en te geënsceneerd uit. Die reparateur op het eind laat de man ook gewoon liggen. Vandaar.
|
jamaar waarom zou iemand zo vernederend in z'n eigen schijt gaan liggen?
Citaat:
Hij kan ook weglopen om hulp te gaan halen.
Maar ik denk trouwens ook dat het nep is. Sowieso zijn de meeste bewakingscamera's zwartwit, is de beeldkwaliteit nooit zo goed en dan nog, die man is 41 uur weg, het is zeer onwaarschijnlijk dat niemand hem mist EN dat het niemand opvalt dat die lift het niet doet, en het duurt echt geen 41 uur om die lift open te krijgen.
|
Ik dacht misschien was het net weekend en was hij een van de laatste in dat gebouw.
ik vind het fijn dat jullie denken dat het nep is en anders vind ik het een fijne gedachte dat hij hoogstwaarschijnlijk wel een schadeclaim heeft ingediend.
Citaat:
Vroeg     pip naamzoek
en ik had m'n wekker gezet, maar ben er niet wakker door geworden  gelukkig wel nog op tijd wakker.
|
ja ben wakker ;x ;x