Advertentie | |
|
![]() |
|
Na 3 weken slapen op een dun matje in een minitentje en macaroni en rijst koken met een minigaspitje waardeer je het des te meer als je weer thuis bent en na een goede maaltijd en een warme douche in je eigen zachte bedje mag slapen <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga op vakantie om uit te rusten. Iets effectiever. |
![]() |
|
De laatste keer dat ik kampeerde was trouwens in de vierde. Maar dat was niet op een camping, we trokken gewoon een week door een Frans berggebied met rugtassen. Er kon geen vloeistof in de tassen want dan zou het te zwaar worden, dus we moesten bij iedere bergbeek die we tegenkwamen onze flessen vullen.
Dat was leuk omdat het redelijk hardcore was en ook extreem rustig, we zijn de hele week geen enkel mens tegengekomen. Kamperen op een camping lijkt me drie keer niks.
||
Citaat:
Maar ik denk dat ik het nu echt niet meer leuk zou vinden. Mijn ouders zijn er ook mee opgehouden toen ik like vier was.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Het douchen was eerlijk gezegd een groter avontuur dan het tentamen. Want ik heb dus iets verdraaid of zo in m'n rug en iedere keer als ik iets wilde pakken moest ik een soort ballet-achtige beweging maken. Het zag er nogal suf uit ![]() Maar goed.. het tentamen ging wel redelijk dus. De dingen waar ik echt niets vanaf wist, werd gewoon niets over gevraagd. Van de rest heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee. Er zijn maar een paar vragen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed beantwoord heb, maar ik heb een redelijk goed gevoel over de andere vragen. Maar ja, dan kan het cijfer nog steeds nogal varieren ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben geen hotels gewend van vroeger maar ben ook nooit gaan kamperen als kind, en nu vind ik beide wel prima. Maar qua vakantie heb ik toch liever een kamer in een lekker brakk(e) jeugdherberg/hostel/motel midden in de stad. Omdat het dan net genoeg luxe heeft, zoals een eigen badkamer, maar tegelijkertijd zo lekker crappy is. Ik vind dat een mooi beeld, beetje afzien, verweerd behang, buizen waar de verf van bladert, uitzicht op de spoorrails, 24/7 iemand wakker bij de balie. Leuk. Sfeervol. Industrieel, ofzo. Stedentrips
![]() Kamperen is vooral leuk op festivals of op vakanties naar verre oorden waar je niemand tegenkomt en door de mooie natuur trekt. |
![]() |
||
Citaat:
|
|