Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2010, 21:49
Lorelei
Lorelei is offline
Het ging.. beter dan verwacht eigenlijk. Then again, ik had op een onvoldoende gerekend dus het kon ook alleen maar beter gaan Maar ik ben nu weer redelijk optimistisch over het eventueel halen van dit vak
Oud 27-01-2010, 21:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
geiten die over je scheerlijn struikelen
Ik heb nooit behoefte gehad aan geiten die over mijn scheerlijn struikelen.
Oud 27-01-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Allebei:

Je zal mij er nooit vinden dat is 1 ding wat zeker is
Dat is duidelijk

Ik zal overigens niet ontkennen dat ik een hotelletje ook erg prettig vind op z'n tijd.
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga even douchen en daarna kom ik nog wel even al m'n spannende tentamenavonturen vertellen
Verwijderd
Citaat:
qft
Verwijderd
Citaat:
Ik had die behoefte zelf ook niet verzonnen, maar toen het gebeurde vond ik het wel heel grappig
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even douchen en daarna kom ik nog wel even al m'n spannende tentamenavonturen vertellen
Oeh grl toch, jij bent op een andere manier aan je voldoende gekomen
Verwijderd
Citaat:
Het ging.. beter dan verwacht eigenlijk. Then again, ik had op een onvoldoende gerekend dus het kon ook alleen maar beter gaan Maar ik ben nu weer redelijk optimistisch over het eventueel halen van dit vak

Ik neem er eentje om het te vieren.
Verwijderd
Citaat:
Het is een kloteland en heeft niks speciaals!
Deze quote is voor waarheid.
Oud 27-01-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Damn beiden hetzelfde kopieren
Ok, dat was dan wél heel erg gmta
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, ik vond het bij de eerste keer kijken wel vooral tragedie dus, maar ik vind ook wel dat je echt niet kan ontkennen dat die film bij vlagen gewoon vréselijk grappig is. Heel erg zwarte komedie, dat wel. Maar wel komedie.

Spoiler
Sowieso vind ik alle stukken met die man geweldig.
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze heeft de tuin omgespit.
Oud 27-01-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Sowieso vind ik alle stukken met die man geweldig.
Spoiler
Ik ken hem niet buiten Happiness geloof ik
Maar wat een briljante kop heeft die vent
Oud 27-01-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ok, dat was dan wél heel erg gmta
Oud 27-01-2010, 21:53
TopDrop
TopDrop is offline
Na 3 weken slapen op een dun matje in een minitentje en macaroni en rijst koken met een minigaspitje waardeer je het des te meer als je weer thuis bent en na een goede maaltijd en een warme douche in je eigen zachte bedje mag slapen <3
Oud 27-01-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik mental images van grl die het met haar heks van een lerares doet
Verwijderd
Citaat:
Na 3 weken slapen op een dun matje in een minitentje en macaroni en rijst koken met een minigaspitje waardeer je het des te meer als je weer thuis bent en na een goede maaltijd en een warme douche in je eigen zachte bedje mag slapen <3
Dus jij gaat op vakantie om jezelf uit te putten en dan thuis uit te rusten?

Ik ga op vakantie om uit te rusten. Iets effectiever.
Verwijderd
Ik zal de vaatwasser is gaan uitruimen.
Oud 27-01-2010, 21:56
Verwijderd

<3
Oud 27-01-2010, 21:57
Verwijderd
Die kampeerdiscussies leiden nooit ergens toe. We willen elkaar toch niet begrijpen volgens mij
Oud 27-01-2010, 21:57
Uice
Uice is offline
Jij kijkt bezorgd naar die pan, en die jongen zegt: 'neuh, komt wel goed.'
Oud 27-01-2010, 21:58
Verwijderd
Ja, ik kijk er niet echt vrolijk bij, dat klopt
Eigenlijk een beetje een verkeerde foto wat dat betreft, maar ik zou er zo weer willen zitten <3
Oud 27-01-2010, 21:59
Verwijderd
Minke: "We zijn... de prei vergeten."
Oud 27-01-2010, 22:00
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Die kampeerdiscussies leiden nooit ergens toe. We willen elkaar toch niet begrijpen volgens mij
Dit ja.
Oud 27-01-2010, 22:01
Uice
Uice is offline
De laatste keer dat ik kampeerde was trouwens in de vierde. Maar dat was niet op een camping, we trokken gewoon een week door een Frans berggebied met rugtassen. Er kon geen vloeistof in de tassen want dan zou het te zwaar worden, dus we moesten bij iedere bergbeek die we tegenkwamen onze flessen vullen.

Dat was leuk omdat het redelijk hardcore was en ook extreem rustig, we zijn de hele week geen enkel mens tegengekomen. Kamperen op een camping lijkt me drie keer niks.
Oud 27-01-2010, 22:02
Rationeel
Rationeel is offline
je moet er ook mee opgegroeid zijn denk ik en van die nostalgische gevoelens koesteren voor het geluid van de ritsen van de tent en regen op de tent. als je van jongs af aan alleen maar hotels e.d. gewend bent, lijkt het mij ook kut om in ene te gaan kamperen
Oud 27-01-2010, 22:03
Verwijderd
Kamperen is voor het plebs
Oud 27-01-2010, 22:04
Verwijderd
Dit is trouwens ook in Frankrijk:

Ik rechts
Oud 27-01-2010, 22:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
je moet er ook mee opgegroeid zijn denk ik en van die nostalgische gevoelens koesteren voor het geluid van de ritsen van de tent en regen op de tent.
Die heb ik ook. We gingen vroeger weleens kamperen en nog steeds als ik 's ochtends in de verte schreeuwende kinderen hoor moet ik daaraan denken.

Maar ik denk dat ik het nu echt niet meer leuk zou vinden. Mijn ouders zijn er ook mee opgehouden toen ik like vier was.
Oud 27-01-2010, 22:05
Verwijderd
Ik kampeer al 14 jaar ofzo, super gewoon. Het is de beste manier om een land te leren kennen.

Op een massacamping in Zuid-Frankrijk zitten is natuurlijk aids, maar in bijvoorbeeld de Pyreneeën, het oostblok, italie, slovenië en omgeving is het win.
Oud 27-01-2010, 22:06
Verwijderd
In Tsjechië kun je ook goed kamperen.
Oud 27-01-2010, 22:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kampeer al 14 jaar ofzo, super gewoon. Het is de beste manier om een land te leren kennen.
Ik wil helemaal geen landen leren kennen. Ik wil gewoon mooie dingen zien.
Verwijderd
Citaat:

Op een massacamping in Zuid-Frankrijk zitten is natuurlijk aids, maar in bijvoorbeeld de Pyreneeën, het oostblok, italie, slovenië en omgeving is het win.
Waarom?
Verwijderd
Citaat:
In Tsjechië kun je ook goed kamperen.
In Tsjechie kan je vooral goed bierdrinken
Oud 27-01-2010, 22:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nu heb ik mental images van grl die het met haar heks van een lerares doet

Het douchen was eerlijk gezegd een groter avontuur dan het tentamen. Want ik heb dus iets verdraaid of zo in m'n rug en iedere keer als ik iets wilde pakken moest ik een soort ballet-achtige beweging maken. Het zag er nogal suf uit

Maar goed.. het tentamen ging wel redelijk dus. De dingen waar ik echt niets vanaf wist, werd gewoon niets over gevraagd. Van de rest heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee. Er zijn maar een paar vragen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed beantwoord heb, maar ik heb een redelijk goed gevoel over de andere vragen. Maar ja, dan kan het cijfer nog steeds nogal varieren
Oud 27-01-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Minke: "We zijn... de prei vergeten."
en 'die ander': "Tja meid, je lost het maar op "
Oud 27-01-2010, 22:10
Rationeel
Rationeel is offline
ja en wijven neuken waar je hier 50 euro per kwartier voor moet betalen
Oud 27-01-2010, 22:10
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 27-01-2010, 22:12
Uice
Uice is offline
Rationeel en Lucky laten zich van hun kant zien.
Oud 27-01-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
ja en wijven neuken waar je hier 50 euro per kwartier voor moet betalen
Voor 3 breezers heb je ze een hele nacht
Rationeel
Rationeel is offline
Verwijderd
Citaat:
Het is de beste manier om een land te leren kennen.
Onzin!
Oud 27-01-2010, 22:14
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb het woord baas nog nooit gebruikt om aan te geven dat iemand wel top is, maar bij dezen wil ik toch het woord baas en de naam clint eastwood even in één zin gebruiken.

zo.
Lorelei
Lorelei is offline
Kamperen is wel fijn.. maar ik ben een beetje bang voor beestjes dus dat verpest de ontspannen sfeer een beetje
Verwijderd
En awh leuke foto's minke!
Oud 27-01-2010, 22:15
Verwijderd
Ik ben geen hotels gewend van vroeger maar ben ook nooit gaan kamperen als kind, en nu vind ik beide wel prima. Maar qua vakantie heb ik toch liever een kamer in een lekker brakk(e) jeugdherberg/hostel/motel midden in de stad. Omdat het dan net genoeg luxe heeft, zoals een eigen badkamer, maar tegelijkertijd zo lekker crappy is. Ik vind dat een mooi beeld, beetje afzien, verweerd behang, buizen waar de verf van bladert, uitzicht op de spoorrails, 24/7 iemand wakker bij de balie. Leuk. Sfeervol. Industrieel, ofzo. Stedentrips

Kamperen is vooral leuk op festivals of op vakanties naar verre oorden waar je niemand tegenkomt en door de mooie natuur trekt.
Oud 27-01-2010, 22:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik heb het woord baas nog nooit gebruikt om aan te geven dat iemand wel top is, maar bij dezen wil ik toch het woord baas en de naam clint eastwood even in één zin gebruiken.

zo.
Met name in Dollars.
Oud 27-01-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Kamperen is wel fijn.. maar ik ben een beetje bang voor beestjes dus dat verpest de ontspannen sfeer een beetje
Nou dan moet je nooit naar de jungle gaan. Elke nacht zoeken naar insecten
Oud 27-01-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
En awh leuke foto's minke!
Oud 27-01-2010, 22:17
Verwijderd
Stomste smiley aller tijden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten