Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stel je deze situatie voor. JasperJD Sann Severus (wolf) Barabas Abzg Allure Uice VeGs Archont Katje (evilziener die over stem gelogen heeft en op Jasper heeft gestemd) Siorin Toddish (wolf) Tink Biertank 52 Dan zijn de stemmen op Jasper: Sann, Barabas, abzg, Allure, Katje En de stemmen op Uice: grl, Archont, Siorin, Tink, Biertank. Snap je wat ik bedoel te zeggen? Als de evilziener over zijn/haar stem gelogen heeft en op jasper gestemd heeft, kan er maar 1 wolf in het rijtje van Uice staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Oh wacht, ik snap denk ik wat je bedoelt. Dan zou er dus nog een wolf buiten die twee rijtjes staan, toch? Dus kleinmeisje of Batave? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar het zou eventueel ook nog zo kunnen zijn dat wél alle drie de slechte spelers onder Uice staan, als de evilziener bijvoorbeeld op iemand anders heeft gestemd dan Jasper (ook al zou ik daar het nut niet van inzien).
In het geval van 1 wolf en 1 evilziener, staat er buiten de twee gelijkspelrijtjes dus ook nog een wolf. Dat kunnen dan alleen kleinmeisje of Batave zijn. Dus misschien zou het dan handig zijn om eerst één van die twee op te hangen, in plaats van het Uice-rijtje ontleden, want bij hen hebben we maar keuze uit 2 opties, in plaats van 7. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, maar zoals bijvoorbeeld Archont had al langer zijn bedenkingen bij kleinmeisje, en ik ben ervan overtuigd dat Archont voor de dorpelingen speelt. (En anders speelt-ie het wel zo goed dat-ie het verdient om te winnen.
![]() Uit het Uice-rijtje vind ik Archont en jou sowieso niet verdacht en dan blijven er dus 4 mensen over. En ik moet dan eerst het hele topic even doorspitten om te zien wie ik dan het verdachtst vind. Hoewel ik ook niet denk dat Tink* slecht is. |
![]() |
|
Hehe eindelijk Uice eruit.
![]() ![]() Ik denk ook dat de evilziener onder Uice staat, maar op JasperJD heeft gestemd. Want Uice is immers wolf dus de EZ stemt niet op hem. Ik vertrouw Archont, Siorin en VeGs wel (hoewel ik alsnog het idee heb dat één van hen sneaky de EZ oid zou kunnen zijn). Ik vertrouw Katje niet. Ik heb het nog niet eerder gezegd, want we zaten ook allemaal zo fel op Uice en Severus, maar Katje postte een beetje gek in het begin. En nu staat ze ook nog eens in de verkeerde lijstjes. Voor zover ik denk zijn dus iig Toddish, Biertank of Katje wolf, één van hen of twee of de EZ er nog bij of allemaal.
|
Verwijderd
|
Denk dat de kans ook groter is door uit het Uice rijtje te stemmen, van een aantal mensen is duidelijk dat ze geen wolf zijn, dus wat mij betreft zijn er dan ook geen 7 opties.
Denk dat ik morgen weer voor Toddish ga, maar even kijken hoe alles zich ontwikkelt ![]() Voor de duidelijkheid, dat doe ik weer om dezelfde reden als gister, extreem weinig posten, in tegenstelling tot vorige weerwolfspellen, ander gedrag dan normaal, dus wat mij betreft verdacht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind haar persoonlijk het verdachtst uit het rijtje onder Uice, maar zoals gezegd: ik wacht vandaag/morgen ook nog even af ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Grl, Siorin ik ben het helemaal met jullie eens.
Het is heel simpel: Katje Tink* Toddish Biertank 52 Ik verdacht Tink het minst hiervan en dus kan kleinmeisje of zelfs batave ook een evilziener zijn, toch? Maargoed zullen we maar beginnen? Katje Toddish Biertank 52 Ik stem op 1 van deze 3. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar Toddish. Wat ik wel een rare/goede actie vindt is dat hoogstwaarschijnlijk Absinthe dus 2 wolven heeft genoemd in haar ''verdachtenrijtje''. Hmm interesting. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ja eerst maar eens even afwachten wat de wolven vandaag gaan doen. En dan alle posts van bepaalde spelers eens even doorspitten om te zien wie ik dan het meest verdacht vind.
Hopelijk zijn de wolven niet al te slim. ![]() Edit: Archont, ik ga ook mee op één van die drie, maar ik weet eigenlijk niet of ik Toddish het meest verdacht vind. Ik zal straks even met spoilers en quotes de posts van die drie spelers uiteenzetten, misschien dat we daar nog iets uit kunnen halen. Ik zat zelf te neigen naar Katje, maar ik ben wel bereid om mee te gaan op iemand anders. Er zijn nu nog 13 spelers, waarvan er 3 slecht zijn. Ik wil dan wel op safe spelen en ervoor zorgen dat er een duidelijke meerderheid is. Al ben ik stiekem bang dat het niet veel meer zal uitmaken, want ik heb het gevoel dat ik vanavond het wolvenmaaltje word. ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 14:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de spoiler heb ik even posts van Katje en mijn ideeën daarbij uiteengezet. Ik heb echt het idee dat zij slecht is, waarschijnlijk wolf.
Spoiler
Ik moet nu even iets doen. Van Toddish en anderen zal ik straks even de posts doornemen. ![]() Edit: Ik heb steeds geen tijd om de rest van de posts van mensen na te lopen, teveel dingen die ik moet doen hier. Dus hopelijk leef ik na de uitslag nog. ![]() Ook bedacht ik me net dat er nog een jager in zit. Nu maar hopen dat de wolven pech hebben en de jager eten. ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 20:21. |
![]() |
|
Archont keek glimlachend naar het puin. Hij voelde de gedachten van Uice steeds langzamer en vager worden. Toen Archont voelde dat Uice echt dood was werd zijn glimlach breder en hij moest moeite doen niet in lachen uit te barsten. Hij had genoten van het manipuleren van de gedachten van Uice. Het was zo makkelijk geweest! Uice was helemaal in de war door al de lichamen die – figuurlijk – dood om hem heen vielen. Zijn geest was zwak geweest en het had Archont bijna geen moeite gekost Uice tot waanzin te drijven. Doch, hij had niet verwacht dat Uice wild om zich heen zou gaan beginnen te schieten. Dat was een welkome verrassing, want het betekende dat Archont hem niet zelf had moeten doden.
… “Godverdomme! GODVERDOMME!” schreeuwde Biertank52. “SAAAAAAAAAAAAANN! Vuile schijtluis! Kom tevoorschijn!” Toddish stond gespannen in de hoek van de kamer. Hij en Biertank zaten met elkaar te praten toen Biertank opeens helemaal begon te flippen. Eerst was Biertank zo rood als zijn helm geworden, toen had hij uit woede – of frustratie, wie zou het zeggen? – tientallen auto’s uit de omgeving van het huis laten ontploffen en nu stond hij te schreeuwen om Sann. Sann, de bange heks die gevlucht was. Nadat Biertank woedend nog een paar auto’s had laten ontploffen verscheen er in de lucht een aarzelende opening. Het begon als een kleine opening in de grootte van een tennisbal, maar toen Biertank alweer Sann’s naam riep werd de opening in een rap tempo groter en kwam er Sann uit tevoorschijn. “Relax, ouwe, schreeuwen heeft echt geen zin hoor.” zei Sann, terwijl ze rustig naar een stoel liep en de angst uit haar passen probeerde te houden. Sann was bang voor Biertank, maar ze wist dat Biertank haar moeilijk tot iets kon dwingen, ze was een meester in het ontsnappen. Toddish zat nog steeds in zijn stoel en werd steeds zenuwachtiger. Het was stom van Sann om Biertank te provoceren, vond hij. Maar Biertank werd op het moment dat Sann uit de opening verscheen wonderbaarlijk kalm en ging rustig achter zijn bureau zitten. “Goed, we móeten een manier zien te vinden om een compromis te sluiten met Barabas en zijn team!” … Professor Barabas schrok wakker. “Nee!” dacht hij, “Niet nog één!” Hij concentreerde zijn krachten op zijn omgeving. Een minuut later racete hij door te gangen van het huis. Met zijn geest gooide hij de dichtstbijzijnde nooduitgang open en ging snel naar buiten. Hij had het gevoeld! Hij had gevoeld hoe Uice zichzelf in zijn dood had gewerkt. Hoe kon hij zo stom zijn geweest? Hoe had hij kunnen denken dat het een droom was? Pas toen Uice dood was, was hij wakker geschrokken. Woedend was hij. Woedend! Niet alleen op zichzelf maar ook op degene die dit veroorzaakt had. Binnen een paar minuten was hij bij het puin waar Uice onder lag. Snel doorzocht hij met zijn geest de omgeving en ving moeiteloos de aanwezigheid van de indringer op. Hij rolde zijn rolstoel richting Archont, Archont die langzaam richting de poort liep. Barabas was zó woedend dat hij zonder nadenken zijn geest uitstrekte en Archont op slag doodde door zijn geest met veel kracht uit zijn lichaam te rukken. Barabas moest veel moeite doen om niet ook het lichaam van Archont aan stukken te scheuren met zijn mentale krachten. Uitslag Eetronde 6 1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont (dorpeling) 6. Katje 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice (weerwolf) 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet De wolven is het dit keer wél gelukt om iemand op te eten. Namelijk Archont. De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om hun stem door te geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Het slimst van de wolven zou zijn geweest om één van de JasperJD-stemmers te eten. Want van hen wisten we al zeker dat ze goed waren, en daaruit hadden we geen nieuwe informatie kunnen verkrijgen. 2. Dat ze jou, mij of Archont zouden eten. Omdat wij alle drie vrij actief zijn, veel theorieën posten en omdat, denk ik, iedereen nu wel weet dat wij aan de goede kant spelen. Ze hebben dus voor optie 2 gekozen. Vreemd, maar oh well. Ik heb net even Toddish' post nagelezen en hij komt bij nader inzien helemaal niet zo verdacht op mij over. Ik denk dat ik morgen op Katje ga stemmen, tenzij iemand me nog goede aanwijzingen/bewijzen/argumenten kan laten zien om op iemand anders te stemmen. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik heb bij haar al langer bedenkingen, en nadat ik haar posts allemaal had doorgespit werd ik alleen maar zekerder van mijn zaak.. |
![]() |
|
Ik had die twee opties inderdaad ook bedacht. Op zich is het wel zo dat wij de meeste inhoudelijke posts hebben dus als ze ons opeten zijn er niet zoveel mensen meer die iets gaan zeggen.
Waarom vond jij Toddish niet (erg) verdacht?
|||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
In het geval dat Katje geen wolf is, zou ik hem dan weer wél een beetje verdacht vinden, en wel om deze post: Citaat:
Tot dat gelijkspel vond ik Abzg en Allure ook verdacht. Abzg is namelijk het hele spel al raar bezig en Allure is echt afschuwelijk stil, zélfs voor haar doen. Maar ik vind het dus vreemd, dat Toddish zelfs na het Uice/Jasper-gelijkspel nog steeds Abzg en Allure verdacht vindt, omdat de lijstjes wel duidelijk hebben gemaakt dat ze geen wolf kunnen zijn. Anyway, vooralsnog vind ik Katje verdachter en als zij wolf is denk ik niet dat Toddish wolf is (dan zou hij natuurlijk nog steeds evilziener kunnen zijn), want ik denk echt niet dat Katje mensen zou meeslepen op een andere wolf. |
![]() |
|
Nou ja ik snap wel dat ze Archont hebben gegeten. Maar dat wijst dan wel uit (ervan uitgaande dat ze wel zo slim zijn geweest geen eetronde te missen), dat ze de vorige ronde Archont niet hebben geprobeerd, want hij is niet de bane.
![]() Ik denk dat ik op Katje ga stemmen, want ik vind haar het meest verdacht door haar gekke posts en in verkeerde lijstjes staan. Het zou ook de evilziener kunnen zijn natuurlijk, maar die mag er ook wel uit.
||
Citaat:
Katje Siorin Tink* Batave? grl Toddish Barabas Ik stem ook op Katje maar ik vind Toddish helemaal niet minder verdacht, dus die staat wat mij betreft als volgende op de lijst. Ik geef nu mijn stem vast door want ik ga zo weg. Waarschijnlijk ben ik voor half 9 wel online nog een keer om te kijken of er belangrijke veranderingen zijn maar ik durf het niet te beloven.
|
Archont je weet heel goed dat je dit soort dingen niet mag zeggen. Ik heb je al eerder aangesproken over dat je na je dood geen inhoudelijke informatie meer mag posten. Je hebt bij deze een waarschuwing die doorloopt voor het volgende spel.
|
pff ik weet het niet meer
om weer een theorie te bedenken ben eens alles gaan doorkijken van de mensen die nu bewezen slecht zijn: Absinthe heeft als verdacht genoemd Freezer, Bretlow, Abzg, Uice en biertank. De laatste paar pagina's ging het vooral over of Abzg of Uice nou de wolf zou zijn die Absinthe genoemd had en lijkt biertank (oa door Siorin die wel bezig was met Abzg en Uice) vergeten te worden. hier onder de post van absinthe waarin ze ook biertank verdenkt (en een aantal keer zegt dat ze de verrader niet is, grappig om terug te lezen).
Spoiler
Verder de wolven: Serverus noemt als verdacht: (grappig zie nu dat bij haar eerste stem absinte als potentiele verrader ziet) sann, freezer, biertank, toddish, (ze neemt het op voor Uice), (ze neemt het op voor biertank; Als Biertank uiteindelijk opgehangen wordt vanwege irritantheid en hij dan vervolgens onschuldig blijkt, zal het mij niet erg verbazen. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1791034), Jasper JD Uice noemt als verdacht: Freezer, Abzg, Goed, waarschijnlijk dus twee wolven in mijn rijtje. VeGs, Archont, Katje, Siorin, Toddish, Tink, Biertank: bij dezen verdacht. Serverus niet dat mij heel veel opvalt maar wel dat Biertank wordt genoemd door de verrader (hoewel ik niet precies snap wat je kan halen uit de posts van de verrader maar iedereen zat steeds van dat de verrader altijd wel minstens een wolf noemt om duidelijk te maken aan de wolven dat hij/zij verrader is) en dat Serverus hem eerst al verdacht aanmerkt en het dan toch voor hem opneemt (op het moment dat zij nog niet verdacht is). Verder er bij Uice niets zo veel te zeggen over wie hij verdacht vond. en wat me ook nog opviel bij een oud stemlijstje: Freezer (dorpeling) JasperJD ziener Severus wolf Mr Soija tovenaar Barabas Absinthe verrader Siorin kleinmeisje Katje Batave * Uice wolf Mr Soija (leerling-tovenaar) Sann JasperJD (ziener) Toddish Uice (wolf) Tink * Abzg * VeGs Archont Allure Niet gestemd biertank! er staan hier al 2 wolven in het freezer rijtje en ik denk niet dat alle 4 de wolven in het freezer rijtje staan omdat het rijtje onder Uice toch wel wat spelers staan. daardoor valt me vooral biertank me weer op. (en toddisch in mindere mate) (sann, abzg en allure zijn niet zo verdacht door jasper jd rijtje en vind de uice (wolf) stemmers hier sowieso toch minder verdacht dan de niet stemmers en ziener stemmers) naja ik weet het allemaal ook niet zo goed maar dit viel me iig op. ik ga nu op toddish stemmen, omdat we dan hopelijk weer een stemlijstje hebben waar we wat uit kunnen halen en omdat ik nu niet op iemand ga stemmen zonder stemmen (ja ik weet dat ik dit wel gedaan heb... maar vind dat nu zelf ook erg rot want misschien anders die ronde de ziener er niet uitgegaan maar ik had te weinig tijd die dag om een mijn stem met nadenken te veranderen dus dan maar niet).
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hoewel waarschijnlijk één van hen wolf is en de ander evilziener. Citaat:
3 is ook al wel vrij onwaarschijnlijk, dus in dat geval zou Katje evilziener kunnen zijn. Toddish staat hier ook buiten de rijtjes dus die valt mij in dit lijstje ook op. Het ziet er dus naar uit dat Katje en Toddish allebei slecht zijn. Maar wie van beiden nou wolf is of evilziener, daar word ik niet echt wijs meer uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Grl kon het niet geloven! Hoe was het mogelijk? Kijk hen nou hier met z’n allen zitten. Barabas en Biertank zaten recht tegenover elkaar aan de lange tafel. En ze vochten niet eens! Hoe had het zo ver kunnen komen dat de X-mannen aan één tafel zaten met de Broederschap? Ze hoorden met elkaar te vechten, elkaar te haten, ze waren immers aartsvijanden! Welke striptekenaar was zo gek geweest om hen samen te willen laten werken?
”Rustig, Grl, ontspan. Je weet dat dit de enige manier is.” hoorde Grl een stem in haar hoofd. Professor Barabas had gelijk…Het klopte dat Bretlow Fizzle-fluffy had vermoord, maar de andere leden van hun team waren allemaal vermoord door de Inner Circle. Ze had meer redenen om boos te zijn op de Inner Circle dan op de Broederschap. Maar ze kon het toch niet laten om de Broederschap te verdenken, het voelde gewoon niet goed. Ze besloot om rustig toe te kijken en de Broederschap goed te observeren. “We moeten een manier zien te vinden om ons te wreken. De Inner Circle heeft ons allen veel pijn gedaan onze teams ernstig verwond.” zei Biertank tegen iedereen die aan de tafel zaten. Iedereen knikte instemmend, behalve Grl (die het nog steeds niet vertrouwde) en Toddish en Katje. Katje was nog erg vermoeid van haar laatste gevecht met de bewakers, maar keek toch verdenkend, doch moe, naar Toddish. Dat kwam omdat Toddish de hele tijd woeste blikken de kant van Katje opstuurde. “Wat heeft die gast!?” dacht Katje, ”Wat is zijn probleem? Als hij mij maar niet aanvalt, want dan zal ik hem vermorzelen! Ik ben nu veel te moe voor spelletjes.. Wat niemand wist, Toddish had het de hele tijd goed geheim bewaard, was dat Toddish ontzettend boos was op Katje. Katje had zijn geheime, grote liefde vermoord! Elke nacht beleefde Toddish het steeds opnieuw, hij zag hoe Katje Pranoide de laatse klap verkocht en hoe Paranoide dood op de grond neerviel. Hij kon het niet meer hebben! Al had Biertank hem bevolen niets verdachts te doen, Toddish kon het niet helpen dat hij zo woedend was op Katje. ”Kijk haar naar mij kijken!” dacht hij, “WAAROM staart ze me zo aan? Ze zou toch niets doorhebben?" Opeens werd alles om Toddish heen wazig, enkel Katje zag hij scherp. Maar hoewel zijn blik enkel Katje zag, hij reageerde gepast toen Biertank vroeg waar hij heen ging toen hij van z’n stoel op stond. “Ik moet nodig.” zei hij terwijl hij rustig naar de deur liep. Tenminste, iedereen dacht dat hij naar de deur liep die zich achter Katjes stoel bevond. In werkelijkheid zag hij de deur niet eens, hij zag enkel Katje. Professor Barabas wilde iets zeggen toen hij iets vreemds oppikte. ”Toddish! Hij is gek geworden!” dacht hij. ”Wat gaat hij doen?” Professor Barabas was te laat met het doorzoeken van de geest van Toddish. Voor de zoveelste keer zag hij hoe één van zijn teamleden bruut vermoord werd. Hij zag hoe Toddish zijn scherpe klauwen uithaalde. Hij zag hoe het hoofd van Katje over de tafel vloog en recht voor zijn neus op de tafel terecht kwam. Uitslag Hangronde 7 1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont (dorpeling) 6. Katje (evilziener) 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice (weerwolf) 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet De dorpelingen hebben Katje opgehangen. Katje was evilziener. De wolven hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om hun hapje te bestellen.
|
Verwijderd
|
Aw, en ik was er zo zeker van dat ze wolf was. Maar gelukkig is ze in ieder geval slecht, dus dat is altijd positief. Plus, nu de evilziener eruit is, is er niemand meer die de lijstjes kan verpesten, dus daar ben ik wel blij mee.
![]() Dan neem ik aan dat Katje Uice had opgevraagd en wist dat hij wolf was. Waarschijnlijk had Katje Toddish niet opgevraagd en wist ze daarom niet dat hij wolf was (ervan uitgaande dat hij wolf is..). Dat kan ook verklaren waarom ze in Hangronde 6 probeerde mensen mee te krijgen op Toddish om Uice te redden. Als dit was gelukt, had ze waarschijnlijk de ene wolf gered door een andere op te hangen.. ![]() Aangezien Katje als evilziener in de Jasper/Uice ronde waarschijnlijk op Jasper heeft gestemd, zien die twee rijtjes er dus zo uit: JasperJD sann Barabas Abzg Allure Katje Uice VeGs Archont (Dorpeling) Siorin Toddish Tink* Biertank 52 Dat betekent dat er met 5 stemmen voor Jasper en 6 voor Uice gelijkspel is geweest. Er zit dus nog één wolf onder Uice en de andere wolf staat buiten deze twee rijtjes. Van het Uice-rijtje vertrouw ik grl en Tink*. Ik ben sowieso onschuldig. Dus dat betekent dat óf Toddish, óf Biertank 52 wolf is. (Of er is een major error in judgement aan mijn kant, maar anders speelt Tink* het wel heel goed..) Van deze twee vind ik Toddish het meest verdacht, MAAR ik moet hier wel bij zetten dat ik van Biertank eigenlijk überhaupt geen hoogte krijg, dus ik houd hier nog wel even mijn vraagtekens bij, hoewel ik wel bereid ben mee te gaan op Toddish in de volgende hangronde. Grl verdenkt hem namelijk en ik weet dat zij sowieso aan de goede kant speelt ![]() Er leven nog maar twee mensen die buiten deze rijtjes hebben gestaan en dat zijn Batave en kleinmeisje. Één van hen moet wolf zijn. Van hen vind ik Batave helemaal niet verdacht. Dan is het mijn verwachting dat kleinmeisje de laatste wolf is. Nu eerst maar eens de eetronde afwachten. ![]() |
![]() |
|
Ik dacht inderdaad ook dat ze evilziener was (staat ergens in m'n posts eerder ook al). Ik vind Toddish en Biertank nog altijd verdachter dan kleinmeisje en Batave maar ik vind het redelijk onwaarschijnlijk dat Katje in de gelijkspelronde niet op Jasper gestemd heeft. Toch kan dit wel het geval zijn natuurlijk.
||||||
zeer waarschijnlijk heeft de evilziener (Katje, jeej dat die eruit is!!, jammer dat het stemlijstje niets zegt) inderdaad op jasper gestemd. Maar dat hoeft niet perse. ze zou ook nog op iemand anders gestemd kunnen hebben (zeer onwaarschijnlijk maar toch) in dat geval kunnen beide wolven wel onder Uice staan.
Post van Katje: van de 4 mensen die ze hier noemt zijn er 3 onschuldig... Citaat:
tja biertank weet ik het niet zeker maar vind hem wel verdacht en hij heeft wéér niet gestemd (of niet doorgegeven) van batave vond ik bij zoeken de volgende posts (heb de opvallende gekozen dit zijn dus niet al zijn posts) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
naja wordt voor mij dus 1 van deze 3 maar eerst de eetronde afwachten
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ze toch op iemand anders heeft gestemd vind ik zo onwaarschijnlijk dat ik dat niet eens mee wil nemen in mijn verdenking, om heel eerlijk te zijn. Vandaar dat ik zei dat er nog één wolf in het Uice-rijtje staat en één erbuiten. En inderdaad, ik vind het ook vreemd dat er niet echt een weerwoord komt van Toddish, maar misschien heeft-ie het wel opgegeven? Want als ik in zijn schoenen stond zou ik ook wel weten dat het geen nut heeft, of ik nou echt wolf was of niet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar op zich, dat doet ie nooit. Hij is heel soms aan het eind van het spel actief, omdat het dan allemaal wat belangrijker wordt. Maar dan nog maar matig en ook echt alleen dan. Ik vind het nogal stom ook, doe dan niet mee als je toch maar af en toe alleen online komt om te stemmen en af en toe wat te posten.
|
![]() |
|
|